• Dag 18
  • Dag 17
  • Dag 16
  • Dag 15
  • Dag 14

Felix in Nieuw Zeeland
    Op reis met opa & oma naar peter Bart & Tante Trees
    19-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 1, 2 en 3
    De reis was heel lang.  Het duurde 3 dagen! ik vertrok in Zaventem, na een uur kwam ik aan in Londen.   Na drie uur wachten konden we eindelijk aan boord gaan.   We hebben 1 uur in het vliegtuig gewacht en dan kwam er een air-hostess zeggen dat de air-conditioning niet onder controle geraakte.  Dan zijn we moeten uitstappen en nog gewacht tot 3 uur 's nachts.   Daarna hadden we een oplossing gevonden, we mochten dan naar een hotel.   Het was een heel mooi hotel !!  The Radisson Edwardian.  Na een paar uurtjes slapen moesten we terug naar de luchthaven en dan moesten een uur wachten eer we aan boord konden gaan.   Na een uur wachten konden we eindelijk op het vliegtuig.   Dan vlogen we 11 uur aan 1 stuk naar Bangkok.   In Bangkok hebben we ook een uur gewacht, en zaten we eindelijk op het vliegtuig en er was een file, want een vliegtuig blokkeerde de landingsbaan, maar het kwam goed en we konden toch vertrekken naar Sydney.   Ik heb veel films gekeken en toen we vlogen over Sydney was het heel mooi, het was donker en alle lichten waren aan.   Ik heb het Opera House gezien en de Harbour Bridge.  Toen kwamen we aan in Sydney, maar omdat we te laat in London vertrokken waren, was er geen vlucht meer naar Auckland.   Dan zijn we nog maar eens in een hotel gebleven, en dat was Novotel.   Na een nachtje slapen konden we eindelijk naar Auckland vertrekken.   Ze zegden in het vliegtuig : er is iets mis, we moeten 2 uur wachten tot de start knop van het vliegtuig in de cock-pit gemaakt is.   En ze zegden daarbij, Dank U voor uw geduld !!   Maar ik had mijn geduld verloren.  Gelukkig moesten we niet 2 uur wachten, slechts een half uur.   Dan zijn we eindelijk vertrokken en kwamen we aan in Auckland.   Peter Bart stond ons op te wachten.   Daarna reden we samen naar One Tree Hill.   Dat is een soort berg en er stond een obelisk op.   We zagen in de verte enkele schattige kleine lammetjes.   Daarna zijn we naar het huis van Peter Bart gegaan, en dan ben ik met Peter Bart en Khalifa gaan wandelen naar de Rosen tuin in Parnell.   Daarna hebben we gegeten, en daarna was ik deze brief aan het schrijven, met de hulp van tante Trees.   (Ik dikteerde en zij typte de tekst).   Khalifa en ik zijn dikke vrienden, het is een lieve hond.

19-08-2008 om 09:31 geschreven door Felix

20-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een dagje museum, en naar de Waiwera hot-pools (Dag 4)
    Te voet gingen opa en Felix naar het museum

20-08-2008 om 00:00 geschreven door Felix

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waiwera (Dag 4)
    Daarna zijn peter Bart en Felix gaan zwemmen in de warme openlucht zwembaden van Waiwera.

Na de zwempartij zijn we nog even langs het Wenderholm ge-scootert, eer we terug naar huis keerden.

20-08-2008 om 00:00 geschreven door Felix

21-08-2008
    Later komt hier een beetje uitleg

21-08-2008 om 00:00 geschreven door Felix

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 5 continued
    Opa knoeit met zijn camera

A Wood pigeon

21-08-2008 om 00:00 geschreven door Felix

De zon komt er door net voor lunch

21-08-2008 om 00:00 geschreven door Felix

Onze gids (Stan) toonde ons echte pracht plekjes.  Er waren duizenden verschillende plantensoorten.

22-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog een paar leuke
    Nog een paar leuke van Great Barrier Island (gisteren dus, Dag 4)

22-08-2008 om 05:44 geschreven door Felix

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En nog