Inhoud blog
  • Telenet verwent zijn klanten?????
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Telenet klachten Nieuwsblad Artikel
    Telenet
    21-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Telenet verwent zijn klanten?????

     

    6 oktober 2007

     

    Geachte,

     

     

    Ja wij zijn nu nog enkel een nummer voor Uw maatschappij

     

    Ik kreeg onlangs een herinneringsmelding. In al die jaren als klant heb ik nooit de limiet bereikt. Nu deze herinnering dat ik aan 90% zat, en dat ik met te klikken op verder surfen gewoon kon verder surfen aan volledige snelheid. Maar niks werkte!

    Dan maar getelefoneerd en daar kreeg ik een antwoordapparaat aan de lijn en dat ik moest kiezen voor internetstoringen. Dit gedaan en ik kreeg de melding dat mijn modem getest was en alles OK. Niks was minder waar! Nogmaals getelefoneerd en telkens hetzelfde, steeds weer die computerstem en wachten en wachten. Maar geen oplossing.

    We waren ondertussen al 3 dagen verder.

    En het internet werkte nog steeds niet. Zo ben ik bijna vergeten dat ik ook 2 maal via mijn telefoon van het werk getelefoneerd had. Dus 5 telefoontjes verder en nog steeds geen mens aan de lijn te krijgen.

    Uiteindelijk 25/9 heb ik dan gekozen voor een andere keuze in het menu van jullie bellijn 015/666666. Wijzigingen van adresgegevens en zo verder.

    Nu had ik iemand aan de lijn. En ik gaf mijn uitleg. Deze persoon zei mij dat ik even geduld moest hebben en dat ik naar de technische dienst doorverwezen werd.

    Ik krijg de volgende aan de lijn en deze ging het nakijken. Ok, tot daartoe en er zat een fout bij jullie maatschappij, want ik stond op Warning! Nu is het opgelost zei de medewerker. En ja het was ook zo.

    Ik zeg tegen die meneer wie gaat mij al die telefoonrekeningen vergoeden (in totaal bijna 33 minuten dit zonder de telefoons van op het werk, en zonder de tijd die ik erin gestoken had om maar een oplossing te vinden met zoeken op andere Pc’s bij iemand anders.  Zie ook de laatste beltijd hier beneden 28 minuten)

    En mijn 4 dagen zonder internet.

    Mijn zoon heeft zijn werk voor school, bij zijn vrienden moeten gaan maken. Want hij moest voor school info zoeken op internet.

    Nu uw medewerker zei, voor deze klacht zal ik U doorverbinden met de financiële dienst. En maar wachten.

    Daar krijg ik een dame aan de lijn, en die meldde mij dat ik geen recht had op vergoeding, maar dat ze even zou raadplegen. Ja, meneer zei ze, ik moet U meedelen dat U 5 dagen zonder internet moet zitten. Dit staat in de algemene voorwaarden. Ik zeg gewoon dat ik een vergoeding wil en dat ik zeker mijn telefoonrekeningen en mijn dagen zonder internet wil vergoed hebben. Even geduld zei ze, en ik begon toch wel echt mijn geduld te verliezen. Mijnheer U krijgt van mij twee dagen gratis internet op Uw volgende factuur. Ik zei daar ben ik niet mee akkoord. Waarom?

     

    Ze zei 42,91 € maandabonnement, gedeeld door de dagen van de maand maal twee. En als U niet akkoord bent dan hebt U niks zei ze. Aan U om te kiezen. Ik zei dat ik het in de kranten zou vermelden, hoe dat men werkt bij Telenet. Maar omdat zij brutaal werd en ik deze taal niet langer nam, vroeg ik een baas te spreken. Dan zult U even moeten wachten zei ze. Ik vroeg kan ik dan niet getelefoneerd worden vanuit jullie firma. Maar weg was ze! Einde gesprek!

     

    Bedankt zei ik maar ik was nog steeds niet akkoord, daar ik van mening ben dat ik een goede klant was en ik geen fout had, en dan zo afgescheept worden met een belachelijk bedrag!

    Ik had eigenlijk gedacht aan een forse vergoeding.

    Want als ik mijn abonnement niet volledig betaal, ben ik eens benieuwd hoe snel ik een herinnering krijg en afgesloten word. Zonder de boetes van bijkomende facturatie kosten. En dan nu dit!

    Dus nu heb ik vandaag mijn aanrekening gehad en daar staat dus het volledige bedrag op.

    Als ik destijds klant geworden ben, koos ik voor jullie. Omdat ik geen telefoonlijn nodig had. Ze hebben destijds de deur plat gelopen die mannekens met hun gele jasjes. En als ge abonnee word dan krijg je dit, en krijg je dat! Ook kan men gratis aankloppen bij Telenet op Bel 0800 66 860 maar eens je klant ben dan trek je aan het verkeerde eind.

    Op TV alle dagen smijten ze met reclame acties! Oh, die wereld van Telenet is mooi! Als het natuurlijk werkt, en wanneer je iemand aan de lijn krijgt! Maar wat doen ze voor hun echte klanten????

    Ja, om abonnees te verwerven doen ze zelfs hun broek uit, maar eens klant dan krijg je met moeite nog een persoon aan de lijn, en smijt men niet meer met cadeaus.

    Maar ik eis toch gewoon een fatsoenlijke vergoeding!

    Dus als ik het zo nu bekijk, met jullie monopolie langs de kabel, denk ik zo is het gemakkelijk, iemand als klant te houden. Of je kiest voor Belgacom met telefoonlijn. Zo slim zijn jullie ook wel.

    Nu hoop ik toch nog op een vergoeding, want nu heb ik toch weer die tijd in het schrijven van een brief gestoken.

    Ook een anekdote, ik krijg een mail 1/10/07 om te vragen hoe dat ik het vond om verder geholpen te worden via Telenet.

    Wat denkt U?

    Graag blijf ik verder op de hoogte van Uw bericht betreffende deze klacht.

     

     

                                                                                Hoogachtend,

    Kijk hier voor meerdere klachte, en zie ik ben niet alleen 

    http://www.nieuwsblad.be/forum/Index.aspx?pageName=detail&forumId=529616

    21-04-2008 om 20:56 geschreven door Jempi25

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (35 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

    Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten! 

    U kan uw blog bekijken op http://blog.SeniorenNet.be/klachten

    We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen.  Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.

    U kan dit zelf helemaal aanpassen.  Surf naar http://blog.SeniorenNet.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'.  Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.

    Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt.  Surf naar http://blog.SeniorenNet.be/  en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.  Druk vervolgens op 'Toevoegen'.  U kan nu de titel en het bericht ingeven.

    Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'.  Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!').  Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd.  U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.

    Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://blog.SeniorenNet.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op.  Klik vervolgens op 'Instellingen'.  Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.

    WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
    De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
    - Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.

    WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
    Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.

    WAT IS DE "WAARDERING"?
    Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.


    Het SeniorenNet-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!

    Met vriendelijke groeten,
    SeniorenNet-team

    21-04-2008 om 20:44 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 21/04-27/04 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!