:roll: De KLACHTENLIJST per Februari 2009 Voor alle internet Providers/Hostings.
1. Beter beleid. 2. Reorganisatie sommige internet Providers. 3. Internet 3 maanden op proef,na levering. 4. Keuze betalingen abonnementsgeld, via machtiging of andere Altenatieven. 5. HELPDESK meer deskundigen en kortere wachttijden telefoon. 6. Brieven,e-mails en telefoon beantwoorden, dat laat nog weleens te wensen over. 7. Beter contact KLANTEN en PROVIDERS. 8. Klachten en problemen onderzoeken en oplossen, bij de wortel aanpakken. 9. Telefoonkosten ( soms 45 euro cent per minuut ) verlagen naar normaal tarief. 10. GEEN INTERNET GEEN BETALING. 11. Betere service en klantvriendelijkheid. 12. Geen verplichting een jaar contract te tekenen of 2 jaar. 13. De klachtenlijst van de KIK serieus te nemen en beantwoorden. De klant is KONING!!! 14. Tegen aantasting van de Privacy en vrije meningsuiting. 15. Plichten...... maar ook RECHTEN. ************************************************************************
Klachten,suggesties,voorstellen of ideeen? ga naar: KIK15@live.nl. Groeten van de KIK Klachten-internet-klanten. Rooie REUS.