Twee weken geleden ging onze timer voor de boiler stuk. We moesten die laten vervangen en we kwamen er achter dat het kwam doordat bij werken aan een elektriciteitskast in onze straat er teveel stroom binnenkwam! (380 volt i.p.v. 220!)Dat kostte ons 90 euro. Al drie uur vandaag zitten we met een stroompanne waardoor er bepaalde apparaten werken en andere niet: waterkoker gaat niet, muziekinstallatie ook niet, TV ook niet. Ik belde de maatschappij (Electrabel) die me naar een ander nummer deed bellen (Iverlek) die me weer een ander nummer gaf (Defectenlijn) waar ik een onbeleefd annetje aan de telefoon kreeg die heel nijdig liet weten dat als ze iemand zouden sturen (binnen de twee uur) en het zou bij ons zijn de fout er 48 euro minstens zouden worden aangerekend en at ik de enige was die 'reclameerde'. Een oude dame naast ons heeft helemaal niets van stroom en een man werkt aan een cabine in de straat en laat me weten dat de maatschappij die een kabel legt in de straat (wij werden helemaal niet verwittigd dat dat zou gebeuren) een leiding heeft geraakt waardoor er een fase is weggevallen! (wordt vervolgd)