Inhoud blog
  • RE: Septemberontmoeting
  • Communicatiecel CD&V-Eeklo
  • Vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo
  • FW: Verslag vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo
  • Vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wilfried.be
    voorzitter cdenv eeklo
    11-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RE: Septemberontmoeting
    Beste leden van de communicatiecel, 
    Akkoord voor het voorstel van de CD&V-vrouwen om deze septemberontmoetingsavond op 16/09/2015 te verzorgen. Dit rond de kinderkankerproblematiek en de overhandiging van de cheque van de opbrengst van het ontbijt. Voor de publicatie in het CD&V-magazine  had ik dan ook graag  een concrete tekst ontvangen  met praktische gegevens (info spreker, locatie, aanvangsuur, muzikale omlijsting......) omtrent deze problematiek, zodat dit kan gepubliceerd worden ( tweede helft augustus). Is er ook al duidelijkheid omtrent het tweede deel van de avond ? Is er een panelgesprek of een meer concrete getuigenis rond de problematiek van kinderkanker ?
    Vraag aan Simonne : graag ook één of meerdere foto's om deze problematiek in de verf zetten (en te publiceren op onze website). 
    Tot slot een vraag aan iedereen  : wat doen wij met de geplande tekst omtrent de woonproblematiek in Eeklo en meer concreet de toekomstige uitbouw van de Hartwijk? Kan er daaromtrent nog een korte tekst worden opgemaakt of verschuiven wij dit naar de eindejaarseditie ? 
    Zoals reeds gevraagd : alle teksten (en foto's) graag klaar voor 15/07, voor eerste  nazicht en overmaken aan eindredactie.

    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecelAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com


    From: ann.dellaert@hotmail.com
    To: wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com; tina.bodurri@telenet.be; filipsmet@hotmail.com; fridavh@skynet.be; blommegertjan@hotmail.com; koen.loete@eeklo.be; odette.vanhamme@skynet.be; simonne.versmesse@skynet.be; wilfried1950enmarleen1954-b77ea8b45438@blog.seniorennet.be
    CC: dirk.vandevelde@eeklo.be
    Subject: Septemberontmoeting
    Date: Wed, 8 Jul 2015 21:29:49 +0200

    Beste,

    Op de laatste vergadering van de communicatiecel werd beslist om de situatie van de Hartwijk toe te lichten op de Septemberontmoeting.
    Er werd toen reeds gezegd dat het misschien voorbarig was om hierover op 16 september reeds uitgebreide info te geven aangezien het nog ter bespreking/goedkeuring moet worden voorgelegd aan de gemeenteraad.

    Vanuit de vrouwen hebben wij daarom het voorstel gedaan om een avond rond kanker bij kinderen en ziekenhuisbeleid/zorg te organiseren.
    Professor Benoit, stichter van het Kinderkankerfonds van het UZ te Gent, heeft vandaag toegezegd om aanwezig te zijn op de septemberontmoeting van 16 september a.s.
    Hij zal er een toelichting geven over de oprichting en de werking van Koester en hij zal de cheque van de ontbijtactie van de vrouwen in ontvangst nemen.
    Voor het tweede deel van de avond zijn we er nog niet helemaal uit. We zouden voor een bijkomende spreker of voor een panelgesprek gaan (met bv het hoofd van de dienst pediatrie van AZ Alma, iemand van de sociale dienst van de CM, een ouder van een kankerpatiëntje,...).
    Alle voorstellen of inbreng van jullie is welkom.

    Frida Van Hauwenhuyse heeft reeds een optie genomen op een zaal in de psychiatrie. Ze ging prijzen opvragen voor de receptie.
    We zouden ook een kort muzikaal intermezzo willen voorzien (bv. ? Roels die harp speelt).

    Vraag is of wij vanwege de vrouwen de avond verder mogen uitwerken.
    Is dit OK voor jullie?
    Mochten jullie interesse hebben om deel te nemen aan de voorbereidende vergaderingen dan zijn jullie zeker welkom.
    Het is zeker niet onze bedoeling om de communicatiecel voorbij te lopen, maar aangezien de teksten voor de CD&V-direct tegen 15 juli a.s. klaar moeten zijn, moet er snel gehandeld worden.
    Mochten jullie van mening zijn dat de organisatie door de communicatiecel moet gebeuren dan zijn wij, vanwege de vrouwen, zeker bereid om mee te werken.

    Groetjes,

    Ann Dellaert




    From: wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com
    To: ann.dellaert@hotmail.com; tina.bodurri@telenet.be; filipsmet@hotmail.com; fridavh@skynet.be; blommegertjan@hotmail.com; koen.loete@eeklo.be; odette.vanhamme@skynet.be; simonne.versmesse@skynet.be; wilfried1950enmarleen1954-b77ea8b45438@blog.seniorennet.be
    CC: dirk.vandevelde@eeklo.be; luc.verhulst@moorestephens.be; steven@dezetterij.be
    Subject: Communicatiecel CD&V-Eeklo
    Date: Fri, 26 Jun 2015 21:05:36 +0200

    Beste, Op donderdag 25/06 kwam de bijna voltallige communicatiecel CD&V-Eeklo samen ter voorbereiding van  ons lokale CD&V-zomereditie (tweede helft augustus). Ter info stuur ik u daarvan een beknopt verslag van deze eerste gedachtenwisseling. Aanvullingen van dit verslag en /of suggesties zijn uiteraard steeds welkom bij ondergetekende. Belangrijk, gelet op de vakantieperiode, is een goede timing en goede afspraken over wie wat voor zijn/haar rekening neemt. Graag bevestiging van uw engagement(en) voor dit krantje. 


    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecel CD&V-EekloAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com

    11-07-2015 om 10:17 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Communicatiecel CD&V-Eeklo



    Beste, Op donderdag 25/06 kwam de bijna voltallige communicatiecel CD&V-Eeklo samen ter voorbereiding van  ons lokale CD&V-zomereditie (tweede helft augustus). Ter info stuur ik u daarvan een beknopt verslag van deze eerste gedachtenwisseling. Aanvullingen van dit verslag en /of suggesties zijn uiteraard steeds welkom bij ondergetekende. Belangrijk, gelet op de vakantieperiode, is een goede timing en goede afspraken over wie wat voor zijn/haar rekening neemt. Graag bevestiging van uw engagement(en) voor dit krantje. 


    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecel CD&V-EekloAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com

    26-06-2015 om 21:05 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo
    Beste , 
    Ter info aan Luc Verhulst en Steven De Dapper
    Zoals reeds eerder beslist op het  partijbureau van 13/05 willen wij een "zomereditie " van ons CD&V-magazine uitgeven. Op het partijbestuur van vorige woensdag 17/06 werd dit kort besproken. Deze editie zouden wij zoals in het verleden terug "in eigen beheer" doen en de eindredactie toevertrouwen aan Luc Verhulst met lay-out door Steven De Dapper. Bedoeling zou zijn dit midden augustus te verspreiden in alle brievenbussen van Eeklo. Naast een aantal inhoudelijke thema's is het ook de bedoeling om geplande activiteiten van CD&V ( BBQ jongeren, septemberontmoeting rond wonen in de nieuwe Hartwijk, ......) aan te kondigen. 

  • Naar inhoud toe werd aan schepen Dirk Van de Velde  gevraagd om een basistekst te maken omtrent de actuele en geplande lokale politieke thema's welke hij heeft behandeld op het partijbestuur. Hierbij  willen wij ook aan de burgemeester vragen om inhoudelijk bij te dragen voor deze editie. Alle teksten mogen aan mij bezorgd worden om voor te leggen aan de communicatiecel. 
  • Om dit alles te timen en voor te bereiden werd afgesproken om met onze communicatiecel nog deze maand samen te komen. Deze vergadering werd na intern overleg gepland op donderdag 25/06, dit ten huize van Odette Van Hamme (Mandeweegsken, 72). Om iedereen de kans te geven aanwezig te zijn werd het aanvangsuur vastgelegd om 18 uur.   
  • Tenslotte werd in het partijbestuur ook beslist om voor de verdeling van deze editie terug een beroep te doen op onze eigen verdelersgroep. Frida Vanhauwenhuyse is bereid op haar adres (B. L Pussemierstraat, 172) als "centraal verdeelpunt" te fungeren.  Om de verdeling optimaal te laten verlopen werd ook geöpteerd de laatste verdelerslijsten van Frida te actualiseren. Om allerhande redenen moesten sommige vrijwilligers afhaken en dit moet ondervangen worden met mogelijke nieuwe verdelers en/of herschikking van de wijken/straten. Op deze bijeenkomst van de communicatiecel kunnen wij hiervoor een eerste aanzet geven aan de hand van deze verdeellijsten. 

  • Hopelijk kan iedereen aanwezig zijn op deze bijeenkomst van de communicatiecel aanstaande donderdag om de basis te leggen voor onze zomereditie van de CD&V-direct. 

    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecel CD&V-EekloAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com

    19-06-2015 om 10:59 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FW: Verslag vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo



    Beste, 
    Graag wil ik terugkomen op de gemaakte afspraken op de communicatiecel van 15.11 ll.  ( zie bijlage verslag dd 16 november). Dit in de eerste plaats omtrent het indienen van teksten om de eindejaarseditie inhoudelijk te stofferen. 
    Ter herinnering : het aanleveren van teksten/aankondigingen  aan Luc Verhulst diende te gebeuren ten laatste eind november. 
    Luc verzorgt de eindredactie van de binnengestuurde teksten. Steven De Dapper verzorgt de aangepaste lay-out, dit  in overeenstemming met het beeld van de nationale eindejaarscampagne van CD&V. -->   Mijn vraag aan Luc : wat is de stand van zaken ivm toegestuurde teksten??? 

     PS : Zelf stuur ik dit weekend ter publicatie  nog een aankondiging  van een gepland bezoek aan de AZ Almawerf in januari. Dit is een organisatie van de CD&V-senioren uit Eeklo.  
    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecelAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com


    From: wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com
    To: ann.dellaert@ocmwmaldegem.be; tina.bodurri@telenet.be; filipsmet@hotmail.com; fridavh@skynet.be; blommegertjan@hotmail.com; burgemeester@eeklo.be; raadslid.vanhamme@stad.eeklo.be; simonne.versmesse@skynet.be; raadslid.vankerrebroeck@eeklo.be
    CC: luc.verhulst@moorestephens.be; steven@dezetterij.be
    Subject: Verslag vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo
    Date: Sun, 16 Nov 2014 12:19:18 +0100




    Beste, 
    Hierbij stuur ik in bijlage ter info een beknopt verslag van de bijeenkomst van de communicatiecel van CD&V-Eeklo op zaterdag 15 november laatstleden. Op deze vergadering werden een aantal afspraken gemaakt ivm de website en de publicatie van de eindejaarseditie van de CD&V-direct. 

    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecelAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com

    27-11-2014 om 20:30 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergadering communicatiecel CD&V-Eeklo
    Beste, 
    Zoals eerder dit jaar gepland, zal er eind 2014 terug een CD&V-direct aan de Eeklose bevolkinig worden bezorgd. Deze eindejaarseditie wordt binnenkort voorbereid, naar inhoud en naar vormgeving toe, zoals bij vorige edities. Daarom willen wij terug een beroep doen op Luc Verhulst ( voor inhoud) en op Steven de Dapper (voor lay-out). 
    Om de aanlevering van de teksten en de samenstelling van deze eindejaarseditie tijdig te kunnen plannen willen wij , zoals na het partijbestuur van 22.10 afgesproken, met onze communicatiecel bijeenkomen. De teksten voor deze editie kunnen dan in de tweede helft van november klaargemaakt worden. 
    Tevens kunnen wij van de gelegenheid gebruik maken om de praktische kant van de actualisering/herstart van de lokale CD&V-website te bespreken. 

     --->  Dit doen wij op zaterdag 15 november aanstaande om 10 uur , voorafgaand aan het Te Deum.  Dit in het bureel van de burgemeester op het stadhuis. 
    Nog ter herinnering:j 
  • voor mandatarissen GR en OCMW en bureauleden : ontbijtvergadering CD&V-fractie op dinsdag 11.11 om 8.30 uur (Zuidkaai) (met het nemen van een groepsfoto door Steven De Dapper) .  Dit voorafgaand aan  de plechtigheden van 11 november.
  • de samenstelling van de communicatiecel CD&V-Eeklo   (zie verslag bureau CD&V van 19.09.2014)

    • Voorzitster Eglantina Bodurri (bij verhindering Filip Smet)
    • burgemeester Koen Loete   ( bij verhindering Odette Van Hamme)
    • Gertjan Blomme (jongeren)
    • Ann Dellaert (vrouwen)
    • Frida Vanhauwenhuyse (senioren)
    • Simonne Versmesse (aanlevering afdelingsfoto's en opvolging lokale website)
    • Wilfried Van Kerrebroeck ( coördinator)

    Wij hopen op uw aanwezigheid op deze bijeenkomst van de communicatiecel op 15 november aanstaande !  
    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCoördinator communicatiecelAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com

    29-10-2014 om 15:29 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inschrijvingen nieuwjaarsontbijt CD&V-Eeklo
    Beste bureauleden, 
    Vooreerst :  mijn beste wensen voor een voorspoedig en gezond 2014 !
    Vandaag 6 januari was het de laatste inschrijvingsdag voor het ontbijt van CD&V-Eeklo op zondag 12.01.
    Zojuist heb ik de inschrijvingslijst vervolledigd met alle binnengekomen inschrijvingen tot deze avond. Ik stel vast dat er "massaal" is ingeschreven voor ons nieuwjaarsontbijt. Ik noteerde nu reeds 86 inschrijvingen !
    Wat opvalt : 
  • heel wat nieuwe mensen komen af op het ontbijt ( en kunnen dan ook eventueel lid worden ) mits het ter plaatse betalen van  5 ¤.  
  • heel wat inschrijvers die lid zijn/waren  twijfelen of hun bijdrage nu reeds in orde is

  • Wat deze week nog zeker moet gebeuren : 
    • nazicht van de bijdragebetaling van de inschrijvers ( zal door Frida reeds gebeuren op basis van de laatste inschrijvingslijst die ik haar doormail, en de nieuwe lidkaarten)
    • planning van praktische afspraken voor zondagmorgen  oa :
      • Welkom, plaatsaanduiding ,  inleiding en bedanking  (attentie)  van onze gastspreekster Valerie Taeldeman  
      • ontvangst en verwelkoming van de aanwezigen,
      • nazicht op lidmaatschap en eventuele betaling van 5 ¤ voor niet-leden, eventuele inschrijving als nieuw lid,...       --> Onze ondervoorzitter Filip Smet ging daaromtrent afspraken maken wie wat doet op zondagmorgen
    • Morgen of ten laatste woensdag geef ik ( na afspraak met Odette) het exacte aantal ingeschrevenen door aan de uitbaatster van Olympos voor de  nodige voorbereidingen /bestellingen.
    • Indien nodig een korte voorbereidende bijeenkomst met een beperkt aantal bureauleden ??

    Tot zover mijn info omtrent de inschrijvingen voor dit ontbijt op zondag 12.01 aanstaande.

    Met vriendelijke groeten, 
    Wilfried Van KerrebroeckCommunicatie-coördinatorAkkerstraat, 89900 EekloTel :   09/377 63 14GSM : 0479/23 90 42Mail :  wilfried_van_kerrebroeck@hotmail.com

    06-01-2014 om 22:18 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ovonde op gemeenteraad mei 2011
    Aan de dagorde van de gemeenteraad van 16 mei 2011 werden enkele vragen toegevoegd betreffende problemen met de nieuwe ovonde in Eeklo. De voornaamste problemen werden inmiddels , na tussenkomst van de bevoegde diensten vorige vrijdag,  opgelost.
    Duidelijke verkeerssignalisatie moet alles in goede banen leiden en de oversteekplaatsen voor  fietsers werden met blokbelijning aangeduid.

    16-05-2011 om 00:18 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat!
    Proficiat!

    Uw blog is correct aangemaakt en u kan nu onmiddellijk starten! 

    U kan uw blog bekijken op http://blog.SeniorenNet.be/wilfried1950enmarleen1954

    We hebben om te starten ook al een reeks extra's toegevoegd aan uw blog, zodat u dit zelf niet meer hoeft te doen.  Zo is er een archief, gastenboek, zoekfunctie, enz. toegevoegd geworden. U kan ze nu op uw blog zien langs de linker en rechter kant.

    U kan dit zelf helemaal aanpassen.  Surf naar http://blog.SeniorenNet.be/ en log vervolgens daar in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Klik vervolgens op 'personaliseer'.  Daar kan u zien welke functies reeds toegevoegd zijn, ze van volgorde wijzigen, aanpassen, ze verwijderen en nog een hele reeks andere mogelijkheden toevoegen.

    Om berichten toe te voegen, doet u dit als volgt.  Surf naar http://blog.SeniorenNet.be/  en log vervolgens in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.  Druk vervolgens op 'Toevoegen'.  U kan nu de titel en het bericht ingeven.

    Om een bericht te verwijderen, zoals dit bericht (dit bericht hoeft hier niet op te blijven staan), klikt u in plaats van op 'Toevoegen' op 'Wijzigen'.  Vervolgens klikt u op de knop 'Verwijderen' die achter dit bericht staat (achter de titel 'Proficiat!').  Nog even bevestigen dat u dit bericht wenst te verwijderen en het bericht is verwijderd.  U kan dit op dezelfde manier in de toekomst berichten wijzigen of verwijderen.

    Er zijn nog een hele reeks extra mogelijkheden en functionaliteiten die u kan gebruiken voor uw blog. Log in op http://blog.SeniorenNet.be/ en geef uw gebruikersnaam en wachtwoord op.  Klik vervolgens op 'Instellingen'.  Daar kan u een hele reeks zaken aanpassen, extra functies toevoegen, enz.

    WAT IS CONCREET DE BEDOELING??
    De bedoeling is dat u op regelmatige basis een bericht toevoegt op uw blog. U kan hierin zetten wat u zelf wenst.
    - Bijvoorbeeld: u heeft een blog gemaakt voor gedichten. Dan kan u bvb. elke dag een gedicht toevoegen op uw blog. U geeft de titel in van het gedicht en daaronder in het bericht het gedicht zelf. Zo kunnen uw bezoekers dagelijks terugkomen om uw laatste nieuw gedicht te lezen. Indien u meerdere gedichten wenst toe te voegen op eenzelfde dag, voegt u deze toe als afzonderlijke berichten, dus niet in één bericht.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken over de actualiteit. Dan kan u bvb. dagelijks een bericht plaatsen met uw mening over iets uit de actualiteit. Bvb. over een bepaalde ramp, ongeval, uitspraak, voorval,... U geeft bvb. in de titel het onderwerp waarover u het gaat hebben en in het bericht plaatst u uw mening over dat onderwerp. Zo kan u bvb. meedelen dat de media voor de zoveelste keer het fout heeft, of waarom ze nu dat weer in de actualiteit brengen,... Of u kan ook meer diepgaande artikels plaatsen en meer informatie over een bepaald onderwerp opzoeken en dit op uw blog plaatsen. Indien u over meerdere zaken iets wil zeggen op die dag, plaatst u deze als afzonderlijke berichten, zo is dit het meest duidelijk voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken als dagboek. Dagelijks maakt u een bericht aan met wat u er wenst in te plaatsen, zoals u anders in een dagboek zou plaatsen. Dit kan zijn over wat u vandaag hebt gedaan, wat u vandaag heeft gehoord, wat u van plan bent, enz. Maak een titel en typ het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks naar uw blog komen om uw laatste nieuwe bericht te lezen en mee uw dagboek te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met plaatselijk nieuws. Met uw eigen blog kan u zo zelfs journalist zijn. U kan op uw blog het plaatselijk nieuws vertellen. Telkens u iets nieuw hebt, plaats u een bericht: u geeft een titel op en typt wat u weet over het nieuws. Dit kan zijn over een feest in de buurt, een verkeersongeval in de streek, een nieuwe baan die men gaat aanleggen, een nieuwe regeling, verkiezingen, een staking, een nieuwe winkel, enz. Afhankelijk van het nieuws plaatst u iedere keer een nieuw bericht. Indien u veel nieuws heeft, kan u zo dagelijks vele berichten plaatsen met wat u te weten bent gekomen over uw regio. Zorg ervoor dat u telkens een nieuw bericht ingeeft per onderwerp, en niet zaken samen plaatst. Indien u wat minder nieuws kan bijeen sprokkelen is uiteraard 1 bericht per dag of 2 berichten per week ook goed. Probeer op een regelmatige basis een berichtje te plaatsen, zo komen uw bezoekers telkens terug.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met een reisverslag. U kan een bericht aanmaken per dag van uw reis. Zo kan u in de titel opgeven over welke dag u het gaat hebben, en in het bericht plaatst u dan het verslag van die dag. Zo komen alle berichten onder elkaar te staan, netjes gescheiden per dag. U kan dus op éénzelfde dag meerdere berichten ingeven van uw reisverslag.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken met tips op. Dan maakt u telkens u een tip heeft een nieuw bericht aan. In de titel zet u waarover uw tip zal gaan. In het bericht geeft u dan de hele tip in. Probeer zo op regelmatige basis nieuwe tips toe te voegen, zodat bezoekers telkens terug komen naar uw blog. Probeer bvb. 1 keer per dag, of 2 keer per week een nieuwe tip zo toe te voegen. Indien u heel enthousiast bent, kan u natuurlijk ook meerdere tips op een dag ingeven. Let er dan op dat het meest duidelijk is indien u pér tip een nieuw bericht aanmaakt. Zo kan u dus bvb. wel 20 berichten aanmaken op een dag indien u 20 tips heeft voor uw bezoekers.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken dat uw activiteiten weerspiegelt. U bent bvb. actief in een bedrijf, vereniging of organisatie en maakt elke dag wel eens iets mee. Dan kan je al deze belevenissen op uw blog plaatsen. Het komt dan neer op een soort van dagboek. Dan kan u dagelijks, of eventueel meerdere keren per dag, een bericht plaatsen op uw blog om uw belevenissen te vertellen. Geef een titel op dat zeer kort uw belevenis beschrijft en typ daarna alles in wat u maar wenst in het bericht. Zo kunnen bezoekers dagelijks of meermaals per dag terugkomen naar uw blog om uw laatste belevenissen te lezen.
    - Bijvoorbeeld: u wil een blog maken uw hobby. U kan dan op regelmatige basis, bvb. dagelijks, een bericht toevoegen op uw blog over uw hobby. Dit kan gaan dat u vandaag een nieuwe postzegel bij uw verzameling heeft, een nieuwe bierkaart, een grote vis heeft gevangen, enz. Vertel erover en misschien kan je er zelfs een foto bij plaatsen. Zo kunnen anderen die ook dezelfde hobby hebben dagelijks mee lezen. Als u bvb. zeer actief bent in uw hobby, kan u dagelijks uiteraard meerdere berichtjes plaatsen, met bvb. de laatste nieuwtjes. Zo trek je veel bezoekers aan.

    WAT ZIJN DIE "REACTIES"?
    Een bezoeker kan op een bericht van u een reactie plaatsen. Een bezoeker kan dus zelf géén bericht plaatsen op uw blog zelf, wel een reactie. Het verschil is dat de reactie niet komt op de beginpagina, maar enkel bij een bericht hoort. Het is dus zo dat een reactie enkel gaat over een reactie bij een bericht. Indien u bvb. een gedicht heeft geschreven, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze het heel mooi vond. Of bvb. indien u plaatselijk nieuws brengt, kan een reactie van een bezoeker zijn dat deze nog iets meer over de feiten weet (bvb. exacte uur van het ongeval, het juiste locatie van het evenement,...). Of bvb. indien uw blog een dagboek is, kan men reageren op het bericht van die dag, zo kan men meeleven met u, u een vraag stellen, enz. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.

    WAT IS DE "WAARDERING"?
    Een bezoeker kan een bepaald bericht een waardering geven. Dit is om aan te geven of men dit bericht goed vindt of niet. Het kan bvb. gaan over een bericht, hoe goed men dat vond. Het kan ook gaan over een ander bericht, bvb. een tip, die men wel of niet bruikbaar vond. Deze functie kan u uitschakelen via "Instellingen" indien u dit niet graag heeft.


    Het SeniorenNet-team wenst u veel succes met uw gloednieuwe blog!

    Met vriendelijke groeten,
    SeniorenNet-team

    16-05-2011 om 00:08 geschreven door

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 06/07-12/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 24/11-30/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/05-22/05 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!