• foto's camper weekend 15 ,16 en 17 mei
  • Camperweekend van CCN [Camper Club Nederland]
  • We zijn met de camper naar de Eifel geweest.
  • Even voorstellen
  • Zoeken in blog

vlaamsepolitie
    blog.seniorennet.be/vlaamse
  • CCN
  • Camperren als hobby

06-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto's camper weekend 15 ,16 en 17 mei

De campers van de organisatie

De aangeboden tas met spullen

De familie waar we op bezoek waren

Het op stellen van de campers er waren ongeveer 33.

Voor een gezellige noot werd ook gezorgd

De camperklets was druk en gezellig

OP de camping stonden we op een veld in het rond

De afsluitende brunch

06-06-2009 om 21:35 geschreven door willemke63

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Camperweekend van CCN [Camper Club Nederland]
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op 15 16 en 17 mei hadden wij een camper meeting  georganiseerd door leden van de CCN.
    Van af vrijdag middag  13.00 uur zijn we welkom op het terrein van de familie Enserink te Hengelo [gelderland]. Bijaan komst worden we verwelkomd en krijgen bij ons nummer en een tas vol promotie spullen waar onder een paraplu. In de avond is er camperklets waar we bij gepraat worden over het programma.We krijgen koffie met wat lekkers,en praten gezellig over van alles en nog .En drinken nog wat om de kelen niet te droog te laten worden . Daarna gaat iedereen de weer camper  op zoeken. OP zaterdag hebben we een kastelentoertocht met onderweg een weging van de camper.Van tevoren moesten we het gewicht door geven.Wie er het dichtst bij zat viel in de prijzen.Bij het kasteel VORDEN krijgen we 2 kopjes koffie met cake .Ook kwamen we door Bronkhorst het kleinste stadje van nederland. Hier hebben we gewinkeld [een haan van aardewerk gekocht]en wat rond gekeken.de tocht eindigde op de camping "KOM ES AN" in Hengelo waar we om 19.00 uur
    een warm en koud buffet hebben in het groepshotel DE TIENHOEVE.  Daarna een afzakertje in de Kantine. Zondag morgen gaat het kloot schieten niet door wegens het weer. Dan maar ffffffff  langer wachten op de Brunch .Hier na wordt er afscheid genomen en worden WIM, MARJAN, TONNIE enANNAMARIE bedankt voor de goede organisatie.Het was weer een geslaagd weekend en gaan voldaan weer naar Zaltbommel. Tonnie en Wim groet jullie.

06-06-2009 om 20:34 geschreven door willemke63

26-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We zijn met de camper naar de Eifel geweest.
    Dinsdag 14-4 vertrekken we om 9.30 van uit Zaltbommel naar de Eifel.Na 5 km stonden we al stil,fille maar de snelweg af en binnen door via Hedel naar Vugt daar de snelweg weerop naar Eindhoven richting Heerlen bij de parkeer plaats Haasdonk de eerste stop voor een tussen doortje dan om Aken heen  naar de camperplaats in Roetingen hier stoppen we om te eten. Dit is een gratis plaats zonder verzieningen. Daar na gaan we richting Udenbreth . Even buiten deze plaats ligt het wintercentrum Weiber Stein hier is een mooie camperplaats met alle voorzieningen voor € 7.
    De coordinaten zijn N. 50. 40958  E. 6. 37251. We hebben nu 249 km afgelegd. Na drie dagen Fietsen en wandelen gaan we weer verder. De volgende plaats ligt maar 22km verderop.Omdat het weer slechter wordt stoppen we in Schleiden bij het zwembad hier staan we gratis.Coordinaten zijn
    N. 50. 52973  E. 6. 46607. Na 2 dagen uitslappen en winkellen gaan we op zondag weer een fietstocht maken van 60 km met veel hoogte meters.Heel mooi maar wel zwaar. Maandag gaan we door naar Waldfeucht op de tildersweg dit was 154 km. Hier is een camperplaats waar je alleen betaald voor de voorzienigen die je gebruikt stroom € 0.50 per kw voor water betaal je € 1 voor
    50 lieter .De rest is gratis.Coordinaten zijn N. 51. 07114  E. 5. 99452 . Deze plaats licht maar 16 km van Sittard. Hier kan men ook kooppunt fietsen de kaart kun je kopen in het gemeentehuis .het is hier redelijk vlak  en kan men mooien fietstochten maken.Donderdag gaan voldaan we terug naar huis het is nog 119 km . De groeten van uit de Camper Tonnie en Wim .  ps tot het volgende verslag.

26-04-2009 om 22:05 geschreven door willemke63

12-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even voorstellen

Ik ben willemke en mijn hobby is met de camper er op uit om zo ook mijn anderen hobby s te kunnen beleven namelijk fietsen en wandelen . En dat voor naamlijk in de omringende landen [Duitsland.Frankrijk,België en Luxemburg] . De volgende reis gaat naar de Eifel waar van ik hier verslag van zal doen. dus hou deze blog in de gaten . Ik groet u van uit Zaltbommel.

12-04-2009 om 20:55 geschreven door willemke63

Allemaal prettige vakantie.

Met de groeten uit Zaltbommel.

WILLEMKE

12-04-2009 om 00:00 geschreven door willemke63

• 01/06-07/06 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 06/04-12/04 2009

WELKOM OP MIJN BLOG , VEEL LEES PLEZIER. WILLEMKE
    Dropbox

Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

Welkom op mijn blog! heb je mededdelingen of sugesties mail ze me willemke