:wink:
De Oostkantons starten het toeristisch seizoen 2012 met een nieuwe merknaam.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
De Oostkantons zijn verrassend groot!
Met de herstructurering van het Toeristisch Agentschap Oostkantons werden belangrijke voorwaarden voor de toerismestrategie in de Oostkantons gerealiseerd. Een duidelijke opdrachtomschrijving naar marketing en productontwikkeling toe, vereenvoudigde beslissingsprocedures en nieuwe samenwerkingsplatformen dragen bij tot de kwaliteit en professionaliteit van het toerisme in de Oostkantons. En daar horen ook een nieuwe naam en nieuwe locatie bij. Kortom: nieuwe naam, nieuw adres, nieuwe uitdagingen.
De toeristische trekpleister van de regio zijn ongetwijfeld de Hoge Venen. Het nieuwe logo benadrukt het element van water, dat door het enorme waterreservoir van de Hoge Venen het landschap van de Oostkantons met vele dalen en meren gevormd heeft. Een zuivere regio die zich ook in onvervalste kleuren terugvindt. Een gemakkelijk te onthouden logo door eenvoudige vormen, met een tijdloos karakter als symbool van dynamisme en verbinding. Niet alleen de grote verscheidenheid in landschappen, maar ook de culturele en taalkundige verscheidenheid van de regio wordt door deze hoofdgedachte verrassend goed onderstreept. Deze verrassende grootheid wordt ook zichtbaar in de nieuwe publicatie:
De imagobrochure zal u zin doen krijgen om naar de Oostkantons te komen. Ze geeft uitleg over het land en de mensen die er wonen, en gaat in op de natuur en de activiteiten in de regio.
Het veelzijdige aanbod aan logementen tussen het Land van Eupen in het Noorden en het Ourdal in het Zuiden werd in een nieuw jasje van 100 bladzijden gestoken. De Oostkantons, verrassend groot: een nieuwe look voor de cataloog 2012 Uitstapjes.
De "O" van het logo staat nog voor veel meer, want bij het lezen van de cataloog zal er een "O" van verwondering uit uw mond ontsnappen. info@eastbelgium.com
|