De 7 dagen van de week zijn: zondag, zondag, zondag, zondag, zondag, zondag en zondag In deze dagen is dit blog aan het evolueren van een humoristische naar een sarcastische confrontatie met wat ons overkomt door deschuld van domme onverlaten die de regels niet kunnen respecteren tegen corona.Ze zijn seriemoordenaars!
22-01-2017
Nieuwe boevenstreken
The beauty and the beast
Sinds Lieven Boeve de lieve dame naast zich heeft opgevolgd als hoofd van het katholiek onderwijs, is dat onderwijs actiever op vlak van islamisering dan ooit.
Nu is mijnheer Knorpot of desgewenst Meester Schuddebol, ook weer eens niet tevreden met wat de onderwijshervorming te bieden heeft.
Het is hoog tijd dat er iemand aan het hoofd komt van een ECHT Katholiek onderwijs, waarin de boodschap van Christus beleefd wordt, en niet de wet van 'elke leerling meer, des te beter, wat, wie en hoe die ook is'!
En laat Lieven Boeve voortboeren met een groep decadente scholen die alleen geld, commercie en kwantiteit voor oog houden.
In februari organiseert een actiegroepje TOURNEE MINERALE.
De bedoeling is om ons een maand lang geen alcohol te doen drinken.
Over een paar decennia zijn we zodanig gewend aan deze maand TOURNEE HALAL, dat tegelijk met enkele andere acties, wij volledig zullen aangepast zijn aan onze muzelmaanse medebroeders.
Ik wacht nog op verdere initiatieven voor het inburgeren van onverdoofd slachten (CD&V steunt dit volop). In de natuur slacht geen enkel roofdier trouwens pas na zijn prooi verdoofd te hebben.
Een aantal dingen liggen voorlopig nog moeilijk:
vrouwenbesnijdenis, kinderhuwelijk, polygamie, verplichte lichaamsbedekking (liefst totaal), steniging, afhakken van stoute lichaamsdelen, invoeren van verplichte gebedsmomenten (met stilleggen van alle werk)
De weermannen hadden een gevaarlijke storm voorspeld, het voorbije weekend. Omdat het minder erg was, is iedereen nu boos op die mensen, Johan Vande Lanotte op kop.
Hij voorspelde een mooie spaarpot met zijn Zilverfonds voor de garantievan goede pensioenen, maar zijn eigen voorspelling draaide op eenfiasco uit.
De Lanot verwijt de Weerman dat die onnodig zwart ziet.
Stel je nu eens voor dat de voorspellingen minder pessimistisch waren geweest, en dat de storm heviger was geweest dan voorspeld, zoals in 1953 bijvoorbeeld?
In 2027 is de stad Gent gans verloederd, althans de binnenstad die deeluitmaakt van de voetgangerszone.
Geen enkele loodgieter, behanger,schilder, pastoor of elektricien wil nog daar gaan werken.Alle huizen daar stinken, beschimmelen, verloederen... op alle denkabre manieren.
Niemand mag er nog binnen zonder vergunning, kan er gaan werken zonder te betalen, dus wat zou een stielman daar nog gaan aanvangen?
Burgemeester Termont betreurt alleen dat alle autochtone Gentenaars de stad ontvlucht zijn, en zijn opvolgers alleen nog Arabisch mogen spreken.
Om zogezegd verkeersslachtoffers te vermijden, zal hij nu enkele miljoenen uitgeven aan Trajectcontroles, met camera's die nummerplaten herkennen.
Hoe dom kan iemand zijn!
Er zijn twee soorten automobilisten.
De eerste groep respecteert alle snelheidsbeperkingen, en brengt dus nooit geld binnen in Weyts zijn zakken.
De tweede groep zijn de roekelozen, die de eerste groep voortdurend in gevaar brengen, niet omdat ze te snel rijden alleen, maar omdat ze gewoon niet kunnen sturen.
En WAT GEBEURT ER?
Als die weten dat er trajectcontrole is, drijven ze mee op de stroom.
Maar dan is het volle gas, tot de volgende controle, en DAAR gaan doden vallen.
TRAJECTCONTROLE = STRESS = ROEKELOOSHEID door TIJDVERLIES = ONGEVALLEN
Ze zwaaien tot afscheid, Obama, Hollande, Renzi en Cameron. De laatste is al weg, de andere drie gaan binnenkort of heel spoedig met pensioen...
Alleen Frau Merkel, das Mädchen, wil het allemaal nog een beetje schaffen. Al kunnen de Duitsers daar bij de volgende verkiezingen een einde aan maken.
Of zouden politieke vrouwen dan toch het sterke geslacht zijn?
Geen van de vijf heeft duidelijk nog een voet om op te staan !
Minister Ben Weyts is onze nationale geldverspiller bij uitstek.
Alle verkeersborden met snelheidslimiet 70 moeten weggehaald en vernietigd. Opbrengst oud metaal gaat ergens heen (15 cent /kg), maar WAARHEEN?
WIE BETAALT het weghalen en transport van die borden?
Met minstens 7000 boetes per dag kan hij al wat financieren!
Zelfs NUTTELOZE camera's!
Er is geen enkele nationale weg in het land waar je zelden meer dan 40km/uur kan rijden dan op de N42!
Tientallen kilometers lang MAG je NIET inhalen, fietsen of sneller dan 70, en dat op de enige verbinding tussen Gent en Zuid-Oost-Vlaanderen.
In meer dan 90% van de gevallen zit je gewoon achter een LANDBOUWVOERTUIG, dat GROND vervoert, en hardnekkig op de rijstrook blijft waar iedereen rijdt.
Op de foto ziet iedereen hoe breed de weg is: een ongebruikte middenstrook, een nutteloze fietsstrook voor mieren aan weerskanten van de weg, en tot in Oosterzele een strook naast de N42 die al sinds vorige eeuw onteigend is om er een 4baansweg van te maken.
Alleen in Zottegem zijn ze niet zot: daar mag je heel even meer dan 70, inhalen en rond de rotonde flaneren nadat je geflitst bent bij de commerciële buurt.
EN DAAR KOMT EEN TRAJECTCONTROLE !
Om de gelukzak te flitsen die tractoren kon inhalen op gevaar van eigen leven.
Voortaan zou men ons graag verbieden meer dan 10 pinten te drinken....
Over enkele jaren past men verder de sharia toe, en wordt alcohol verboden
omdat moslims niet mogen bekoord worden ... daarna verbiedt men Kerst, Pasen, Pinksteren... en ten slotte gaat ook de laatste varkensboer BANKROET omdat varkensvlees vies* is . Alhoewel niet zal vermeden worden dat men polygamie, kindhuwelijken en geweld jegens vrouwen zal legaliseren;
*onrein ->dit is de elfde pint, zodoende kunnen ze samen voetballen
Als het van Ben Weyts afhangt, wordt ons wegennet één grote parking.
70 per uur, terwijl je tegen 100 in 50% minder tijd ter bestemming bent.
Of in het hospitaal.
En weg van de straat, zodat het andere verkeer beter doorkan.
De meeste chauffeurs die nu al te snel rijden in hun BMW of in de auto die ze voor een BMW aanzien, zullen zenuwachtiger worden, met meer stress hun weg verderzetten zodra ze de ruimte zien om het gaspedaal dieper in te drukken.
Gevolg: meer ongevallen, meer risicogedrag, meer verkeersdoden.