Jaro en Hanne (Mijn Pop-uprestaurant) verkopen foodtruck en beginnen eigen restaurant
Hanne Verstreken en Jaro Steens, het koppel dat het eerste seizoen van VTM-programma 'Mijn Pop-uprestaurant' won, verkoopt zijn foodtruck en start een eigen restaurant. Dat heeft het duo aangekondigd in een Facebook-bericht. De foodtruck staat te koop op de website 2dehands.be.
"Na twee jaar absurd hard werken, is het ons gelukt om een eigen restaurant te starten", zegt het koppel in het bericht.
In februari namen Jaro en Hanne het failliete Antwerpse restaurant 'Den Druiventros' over. Dankzij de inkomsten daarvan, gecombineerd met de inkomsten van hun foodtruck, konden ze genoeg winst draaien om een eigen restaurant te starten.
Volgens het duo was hun foodtruck 'Kilimanjaro' een ideale start voor jonge ondernemers om hun droom werkelijkheid te maken.
In 2014 wonnen Jaro en Hanne met hun restaurant 'Sticks & Stones' op het Brusselse Muntplein het eerste seizoen van 'Mijn Pop-uprestaurant'. Ze kregen toen een geldprijs van 100.000 euro. (br.hln)
|