Scarlett brengt glamoureuze 50s weer tot leven
Om het filmpje te bekijken klik op de foto
Retro is in, en dat zullen we geweten hebben. Scarlett Johansson
belichaamt de Glamoureuze jaren '50 in haar nieuwste reclamefilmpje
voor eau de toilette 'l'Eau The One' van Dolce & Gabbana.
Het
filmpje, traditioneel in zwart-wit, toont een eenzame Scarlett in een
veel te grote gedemodeerde keuken. Ze draagt een zwart lang korset,
retrostijl, en eenvoudige zwarte pumpt die bungelen aan haar teen. Ze
praat over de schoonheid van binnen, en pelt een sinaasappel om die
stelling kracht bij te zetten. Haar haar is ovastgemaakt in een lage
dot, en verhoogt het Glamoureuze gehalte alleen maar.
Het
begeleidende muziekje is een pak trager dan in de 'opwindende' spot van
Gisèle Bundchen vorig jaar, maar past ook een pak beter bij de
eindejaarsperiode.
Toch is de restyling van de actrice
opmerkelijk. In eerdere Dolce & Gabbana-reclamefilmpjes verscheen
Scarlett steeds wulps, met felrode lippen en gepermanent haar. Ze leek
een moderne versie van Marilyn Monroe, maar tegelijk veel
onbereikbaarder dan de 'echte'. Dat erotische tintje wordt in dit
nieuwe reclamefilmpje niet uitgespeeld. Integendeel, het is heel zacht,
heel niet-bedreigend en daardoor twee keer zo krachtig. Kijk, en
oordeel zelf.
|