Rachel Weisz promoot nieuwe eerste klasse British Airways
Vliegtuigmaatschappij British Airways heeft kosten noch moeite
gespaard om de zitplaatsen in eerste klasse op een luxueuze manier te
restylen. Actrice Rachel Weisz werd ingehuurd om de nieuwe zetels uit
te testen en te promoten.
In volle crisistijd heeft British Aiways ervoor gekozen om niet minder
dan 100 miljoen Pond te investeren in het hertekenen van eerste klasse.
Dit in tegenstelling tot een recente trend in de luchtvaarsector om
juist te beknibbelen op 'First Class' en meer aandacht te schenken aan
economy.
Rachel Weisz test de nieuwe 'First Class' uit.
Snufjes De
nieuwe zetels van British Airways zitten zestig procent ruimer en
passagiers in eerste klasse worden verwend met een chique toiletzak met
beautygadgets van Anya Hindmarch en met nieuwe technologische snufjes
zoals een 15 inch in-flight entertainment scherm, geluiddempende
hoofdtelefoon en USB poort. De vliegtuigmaatschappij claimt dat het
nieuwe design geïnspireerd is op de automerken Jaguar en Aston Martin.
|