Gisteren na de ontmoeting met mijn vriendin, ben ik weer naar de Foyer gegaan. Heb redelijk kunnen werken. Naar huis en meteen aan de strijk begonnen, tot aan 't eten. Deze morgen koffie gezet, en weer beginnen strijken nog 5 broeken. Als ik dan klaar was nog langs de bank geweest, kreeg de twee laatste overschrijvingen niet weg langs homebanking. Daar dan aan de automaat gaat dat wel, en dan krijg je als antwoord "ge zult een cijfertje te weinig of verkeerd hebben ingevuld" ikke kwaad 3 keer achter elkaar dan. Er lagen een paar weken tussen de overschrijvingen, en twee verschillende. Ge kijkt dat 2 a 3 keer na en als je versturen neemt kun je het nog eens nakijken. Ze zeggen dan nog dat is fout, ge kijkt dat na en ziet geen fout ?? en toch werkt het niet. Een tijd terug kreeg ik gemakkelijk bij het inloggen, dat is fout probeer opnieuw, wat ze langs televisie ten stelligste afraden voor hakkers of ander tuig. Daar ging ik dan ook mee naar de bank, och dat heb ik ook regelmatig gewoon opnieuw proberen, ge zult wel iets fout gedaan hebben. Dat noemen ze bij Fortis service. Morgen ga ik weer op tijd naar mijn dochter, zien wat er weer veranderd is. Alfy ![](http://blog.seniorennet.be/Richtext2.3/tinymce/plugins/emoticons/img/smiley-cool.gif)
|