© afp.
De malcontente eigenaar van een Maserati Quattroporte heeft zijn dure
kar in de prak laten slaan. De Chinees huurde drie mannen en evenveel
voorhamers in om, samen met hem, de auto aan diggelen te slaan. De
ontevreden klant wil hiermee protesteren tegen de naar eigen zeggen
onheuse behandeling die hij kreeg van Maserati China, zijn autodealer en
z'n verzekeringsmaatschappij.
© afp.
© afp.
De ontevreden consument had zijn plan goed voorbereid. Hij voerde zijn
doortastende actie uit op de openeningsdag, gisteren, van het
internationale autosalon van Qingdao. Zo wist hij zich verzekerd van een
aanzienlijke persbelangstelling. De Chinees liet zijn wagen voor de
tentoonstellingshallen kapotslaan.
Dure herstelling Het
dispuut gaat terug tot 2011. De eigenaar kreeg het toen aan de stok met
zijn dealer over de kostprijs van een herstelling en de slechte
kwaliteit van sommige wisselstukken. Toen ook zijn
verzekeringsmaatschappij hem in de kou liet staan, was het hek van de
dam. Met de gevolgen die u op bijgaande foto's ziet.
|