• Wensen

• Tubieze
  • Mol
  • Leopoldsburg

Ik ben Francine, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Sinneke.
    Ik ben een vrouw en woon in Brasschaat (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 20/10/2005 en ben nu dus 18 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Wandelen ,Terrasjes doen, lezen,bloggen.
    Mijn grootste hoby sinds 1 jaar zijn wandelingen maken van ongeveer 15 km.Wij proberen ook minstens 1 x per maand in de ardennen te wandelen om onze spieren te onderhouden ,want als we dat niet doen zijn onze benen elke keer stram s'anderdaags;ahahahhihih
    wandelingetjes
    sportievelingen
    Alo effe kennismaken ik ben Francine(sinneke),en heb een vriend,Danny en een lieve dochter Belinda en 3 kleinkinderen Stephan Nathalie en Frederik.Ik ga elke week 1 a2 x wandelen zo rond de 15 km per keer,en daarover vertel ik u.
    29-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oostenrijk 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dag toffe blogbezoekers,hier ben ik weer met een dagverslagje.Het was donderdag en s'morgens wat regenachtig.We gingen met de gondelbaan naar de Ehrenbachhohe1802meter hoog,t'was daar zeer koud boven.+-10 graden .We zijn dan te voet afgedaald naar gasthof fleckhalm.De zon kwam er door en en zo daalden we door tot in Kirchberg.hoogteverschil 964meterHet werd nog warm die dag Het was een forse afdaling en zo gebruik je dan spieren die je niet gewoon bent,dus stijfjes s'anderdaagshaahah.Maar een lekkere halve lieter bier kan echt smaken na zo een inspanning,daaaag tot maandag dan vertel ik voort over mijn reis.

29-08-2005 om 21:14 geschreven door francine

24-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oostenrijk1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ja,alo wij waren dus in Oostenrijk aangekomen maandagmorgen en zijn die dag niet gaan slapen,het was heel warm en s'avonds regen en onweer .Maar we waren moe en gingen vroeg slapen.s' anderdaags was het ook regenachtig en zijn we naar Kitchbugel gereden ,daar is een grote sportwinkel ;ik heb daar nieuwe wandelschoenen gekocht en ook nieuwe wandelstokken .s'middags was de regen over en kochten we kaartjes om te versturen en deden we een terasje.
    Woensdag zijn we dan beginnen wandelen want dat doen wij graag zoals je weet.
    We klommen naar Rutsenhof naar 1060meter dat was 270 meter hoogtevershilDaar we reeds gewoon zijn om afstanden te doen had ik geen stijve spieren of zo ,het was klimmen en daarna dalen ik zet er een fototje bij,morgen vervolg .

24-08-2005 om 20:35 geschreven door francine

23-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.terug paraat
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Alo iedereen ,ik ben terug van weggeweest en ga je de volgende dagen mee laten genieten van mijn fotos en mijn reisverslag;Hierbij een fototje om te beginnen tot morgen .

23-08-2005 om 21:49 geschreven door francine

13-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vakantie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen AAN ALLE VAKAN TIE GANGERS!!!!!!!!!!!!!!

13-07-2005 om 21:12 geschreven door francine

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verlof

JOEPIE    VAKANTIE,
    Dit is mijn laatste berichtje voor het verlof denk ikWij vertrekken zondag naar Oostenrijk,dus zal ik zeker 2 à3 weken afwezig zijn op het blog.Maar ik zal alle dagen een verslagje en foto's maken die ik dan beetje bij beetje op het blog zet.Nu ik wens iedereen die nog verlof heeft een prettige vakantie
    EN GROETJES VAN SINNEKE

13-07-2005 om 21:08 geschreven door francine

12-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aarschot
    Klik op de afbeelding om de link te volgen t'Was zaterdag en we reden naar Aarschot om te wandelen.12,600km.t'Was mistig toen we vertrokken.op de eerste 6km kwamen we de grot van Maria van Lourdes tegen zie foto.,gelegen in een mooi park waar we dan ook doorwandelden.Veel bos dat zéér heuvelachtig was en holle wegen.Er was 1 rustpost en dan weerverder terug door mooi bos ,ik wil altijd fotos nemen van de hoogte's en de laagstes in het bos maar op foto zie je dat niet .We kwamen nog langs een mooie kerk en zo was de wandeling ten einde.Bij aankomst zo rond de middag stond het terras buiten en kwam de zon er door;Dus konden we nog genieten van een lekkere trapist van westmal.Daarna reden we naar huis om naar de ronde te kijken op tv.Dit was onze laatste wandeling voor het verlof,want aanstaande zondag vertrekken wij ,dus !!!!

12-07-2005 om 20:44 geschreven door francine

11-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wiekevorst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Alo,wij zijn zaterdag naar wiekevorst geweest.ik had daar nog nooit van gehoort;Het was weer inschrijven in een feesttent ,want het waren daar hoevefeesten.Je kon er dan ook goed eten,zoals mosselen met friet,en stoofvlees friet ,pannekoeken en nog vanalles.Het was een landelijke wandeling,14,800 km,langs lange wegenen veel boerderijen en weiden langs de weg.Dus een echte kilometervreter.Het viel mee dat er voor de middag een omfloerste zon was gans de tijddus ideaal om te wandelen.Morgen warmer zeggen ze GROETJES VAN SINNEKE

11-07-2005 om 21:30 geschreven door francine

05-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brecht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Zondag gewandeld in Brecht,13,400km.Het was een lange wandeling met lange wegen zo ver je kon zien,langs velden en weiden.Maar de laatste km waren zeer mooi door natuurgebied wat je normaal niet mag betreden het was dan ook een echte wildernis door lang gras en langs netels en braambessen (die stonden nog in bloem ).het was echt de moeite en er lagen ook verschillende kleiputten naast zoals op deze foto.Bij aankomst waaren er weer lekkere broodjes en koede plat te verkrijgen LEKKERwarm was het ook ,erg warm zelfs .En zo was er weer een mooi daggetje ten einde.O ja en we hebben ook een stuk langs de vaart gepasseert zie foto hiernaast.Tot de volgende maal.

05-07-2005 om 22:28 geschreven door francine

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beerlegem
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hoy hier ben ik weer met een berichtje uit Beerlegem.Dat ligt dicht bij Merelbeke,een gehucht van Gavere.Heel onverwacht was het zeer heuvelachtig,al goed dat onze kuiten en spieren al wat gewoon zijn want het was zeer pittig .Het  gebied noemt men De Zwalmstreek.Heel mooi met oude huisjes en boerderijen.Ik denk dat er vroeger steenbakkerijen waren,vandaar het standbeeld op deze fotoDe inschrijving was in een grote tent ,daar was ook een Discobar  s'avonds en alles was daar ten voordele van een gehandikapten huis?we hebben er 13km300 gestapt.Spijtig dat het een paar uur motregende  en het was 20 graden een ideale temperatuur.We waren dan ook erg bezweet door de hoge vochtigheidsgraad. Dat was zaterdag, s'zondags was het veel beter weer hoor.

05-07-2005 om 14:03 geschreven door francine

30-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pty
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Alo luitjes hier ben ik weer met mijn wedervaren van verleden zondag.De wandeling was in Pry dat is bij Charlerloi.Het was prachtig weer daar,en in de Ardennen is het altijd plezant,e
    r is van alles te doen daar.Op de rustposten had je barbeque met braadworst altijd lekker,en op het eindpunt een lekkere koude schotel.Het was serrieus klimmen en dalen en we zagen mooie landschappen onderweg .Zoals deze Klaprozen ook.Na een 12 km wandeling waren we moe maar kontent.Daaag.

30-06-2005 om 21:14 geschreven door francine

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dilbeek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Alo ,hier volgt een stukje over de wandeling die wij verleden zaterdag maakten in dilbeek.het was weer stralend weer en we waren er al vroeg bij.Het was een afwisselende mooie wandeling met ook veel bos (dat was welkom....heel warm).ook kwamen we onderandere een mooie rotstuin tegen ,maar totaal onverwachts bevonden wij ons langs een hopveld ,daar maken ze dus lekker bier van.ik wist zelfs niet hoe een hopplant er uitzag,ik laat ze u dus hierbij zienWe waren dus vroeg terug ,maar dat was goed 33graden in de namiddag dat is niet gezond om er in te wandelen nietwaar?Straks over de wandeling van s'zondags?

30-06-2005 om 11:42 geschreven door francine

29-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wortel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen      Nu ga ik je de foto laten zien van van de aardbei wandeling.Het was zondag 19/06/05  en we wandelden  15,600 km.Het was weer stralend weer en er waren natuurlijk aardbeien.Op de aankomstplaats kon je natuurlijk een ijsje met aardbeien eten.De wandeling ging langs Wortel waar de landlopers in de winter overwinterden we vertrokken aan een heel oud  kasteel ik ga de foto hier wel bij plaatsen,en de volgende maal vertel  ik je over de wandeling van zaterdagde 25'ste.
    GROETJES   SINNEKE

29-06-2005 om 22:04 geschreven door francine

28-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.foto

Deze foto hebben wij genomen op een wandeling langs Brussel,dit is het koninklijk paleis.

28-06-2005 om 21:12 geschreven door francine

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hey
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Alo beste blogbezoekers,na enkele drukke weken hoop ik om wat meer tijd te hebben.Ik denk wel dat dat gaat lukken.Het was weeral een prachtige dag  met veel zon.Ik stuur je nog maar een paar foto's van vroegere wandelingen en hoop om de ressentstespoedig te kunnen plaatsen .Dus eerst nog veel groetjes van Sinneke

28-06-2005 om 19:52 geschreven door francine

23-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En nog een mooie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is ook een mooie.

23-06-2005 om 22:18 geschreven door francine

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog een fototje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is nog een foto van de wandeling van het 18'de,dit is mijn kleinzoon.

23-06-2005 om 22:12 geschreven door francine

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog eentje

Mag ik je nog een fototje tonen,het was voor een paar maanden de wandeling van het 18'dedat is in mijn buurt in Maria ter Heide.

23-06-2005 om 21:58 geschreven door francine

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vroeger
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Alo hier ben ik nog eens om je enkele plaatjes van droeger te tonen,ik hoop dat  jullie ze mooi vinden.Dit is een foto uit Diest.

23-06-2005 om 21:49 geschreven door francine

22-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Droevig
                                       Ik heb helaas eenzeer triest bericht.Namelijk mijn moedertje is vrijdag gestorven en daarom heb ik nog niet aan mijn blog gewerkt.Het zijn trieste dagen  en dan kan je je zinnen er niet goed bij houden.Ondanks dat waren wij zondag toch gaan stappen ik plaats er eéén van de dagen de photo's wel van.Maar verleden week waren wij s'zaterdags naar  Beringen geweest ik de mijnstreek,we hebben daar een mijnterril beklommen ik zet de photo lings op mijn blog het was een zeer steile beklimming hoor de photo is de klim halfweg gemaakt.De afstand was 14 km.
    s'Zondags zijn we naarHalle zoersel geweest  11km900 gestapt we kwamen langs de abdij  van Westmalle waar ze die lekker trappist maken spijtig is de photo van ver gemaakt want je mocht niet binnen.ik sluit nu maar maar morgen plaats ik wel een photo van deze zondag die voorbij is .Nog groetjes en tot ziens

22-06-2005 om 22:21 geschreven door francine

14-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ja ,hier laat ik u mijn naam zien