Macht en Machteloos De M.O.N. heeft kort geleden een onderzoek verricht bij de volgende grote (machtigen) bedrijven. Bij de K.P.N. drijven grote donkergrijze wolken over hen heen, als teken dat ze helemaal verkeerd bezig zijn. Wat betreft de klantenservice van de KPN lijkt geen vooruitgang te ontdekken. Als grootste Internet Provider geven ze maar een slecht voorbeeld aan hun klanten wat betreft klantenservice.
KPN geven geen antwoord op brieven, E-mails, zelfs geen bevestiging. Halen geld zonder toestemming van de rekening van de klant, dit komt heel vaak voor. Registreren pakketten b.v. bellen en surfen, ook weer zonder toestemming van de klant. Beloven je koeien met gouden horens, maar brengen er niets van terecht......
Bij de KPN-Internet moet heel wat veranderen, anders lopen er weer klanten weg. De verantwoordelijke personen b.v. Ad. Scheepbouwer moeten eens in actie komen, b.v. de telefoonkosten voor het Internet 45 euro cent per minuut naar normaal tarief te brengen Sinds December 2006 waren de tarieven voor internet gedaald naar beneden normaal tarief zelfs 1 euro cent per minuut en een paar gratis telefoonnummers.
In een Eisenpakket d.d. Augustus 2006 is door de KIK betekent: "Klachten-internet-klanten", eerder de 10 Eisenpakket/klachten bekend gemaakt aan alle Providers/hostings in Nederland. toegestuurd. Er heeft er toen 1 provider aangemeld en dat was Ticali.........Ze moeten allemaal van de klanten afhankelijk zijn, anders hebben zij niet te eten.....logisch toch.? Geschreven door de ROOIE REUS.