Na 23 weken hebben we eindelijk onze livingmeubelen, schijnbaar was alles in orde, tot we gingen inladen. Een paar schabben zijn minstens 2 cm te smal. We hebben onmiddellijk een reclamatie gestuurd per email, geen antwoord, 's anderendaags nog eens herhaald, weer laten ze zich niet horen. Ik begrijp er niks van. Ik versta nu wel dat onze economie zo naar beneden gaat, met zo'n service. Enfin, op facebook is ok iedereen verbolgen.
Meer dan een maand te laat levert Gova/Lier onze bureaukast en de hallkast. De man waar ik mee sprak was gewoonweg brutaal en 'dreigde' er mee dat de levering wel eens heel vroeg in de ochtend kon zijn, 7.30 u? vroeg? enfin later moest hij toegeven dat de levering ten vroegste om 8 u ging zijn.
Hoe onnozel is dat nu niet? Waar is eigenlijk nog respect voor de klant?
Ik ben Braeckmans, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Rosine.
Ik ben een vrouw en woon in Zoersel (Belgiƫ) en mijn beroep is gepensioneerd.
Ik ben geboren op 23/08/1945 en ben nu dus 79 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Rijmen, schilderen, fitclassen, cryptogrammen.