Ann Van Elsen en Dave Peeters onthullen MNM-logo
Via een filmpje op YouTube maakten Ann Van Elsen en Dave Peeters vandaag het logo bekend van de nieuwe hitradio MNM. Slagzin van de nieuwe radio wordt 'Let's have a Big Time'. Het korte filmpje is een parodie op de geheime nota's van Jean-Luc Dehaene die tijdens de regeringsonderhandelingen op camera werden vastgelegd. Van Elsen en Peeters rijden de VRT-gebouwen binnen en laten zo ongewild het MNM-logo voor het eerst zien.
Het logo bestaat uit drie letters in de kleuren zwart, rood en lichtblauw in combinatie met een lichtblauwe ster. De letters worden schuin weergegeven en onderaan staat de slagzin 'Lets have a Big Time.
MNM-netmanager Greet Santy licht de keuze toe. 'MNM wil anders zijn dan de anderen, en net dat beetje meer uitdagen en prikkelen. Dat willen we ook laten zien in ons logo. Geen statische letters op een rij, maar dynamische karakters en opvallende kleuren. De ster bovenaan het logo maakt het geheel compleet: de muziek, de programmas en onze luisteraars schitteren bij MNM net iets meer dan elders. Die ambitie hebben we en willen we vanaf 5 januari volop waarmaken.'
Morgenavond is het logo voor het eerst op televisie te zien. Dan zendt Eén de eerste MNM-promofilmpjes uit. Gezichten die voor het nieuwe station zullen werken zijn o.m. Dave Peters, Ann Van Elsen, Evy Gruyaert, Ann Reymen en Peter Van de Veire. Het volledige team wordt binnenkort uitgebreid aan pers en publiek voorgesteld
|