|
Reacties op bericht (0) |
Archief per maand | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gastenboek |
Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek |
Blog als favoriet ! |
Hoofdpunten blog rijmenam_oud_en_nieuw |
Hoofdpunten blog pentekeningen_van_claude_pire | ||||||||||
|
||||||||||
meurop had toen een vloot van meer dan dertig vrachtwagens en bijna het dubbel aan losse containers:chauffeurs moesten nooit op hun lading wachten!Lege container afzetten en volle terug aanpikken |
hoofdingang van de draadtrekkerij TREFAC in 1954,dus nog voor de MEUROP bestond.de oude keerbergsebaan loopt langs de gebouwen,door de bossen richting KEERBERGEN.Toen was er veel meer groen dan nu ondanks inplanting van dit bedrijf. |
Overkant van vorige foto.Op die hoek is nu momenteel een kapsalon(vroeger een kruidenierswinkel) |
luchtfoto van de TREFAC gebouwen helemaal in het begin.Toen was er een draad trekkerij,een galvanisatie(vertinnen van draad) en een magazijn.de tramlijn mechelen,keerbergen,brussel is ook te te zien.1948 foto NGI |
trefac in 1954 |
meurop in 1969 |
grote brand van 1979 |
als fitnesscenter MICADI in de jaren 80 |
De burelen zijn nu gebruikt door firma CRESTRON |
gevel renovatie door nieuwe uitbater (einde jaren 80's) gebouw rechts was vroeger de fietsenstallingen. |
gevel renovatie laadkade (einde jaren 80's).Verkeer momenteel in erbarmelijk toestand.... |
Mijn favorieten | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Mijn favorieten | ||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
Blog als favoriet ! |
E-mail mij |
Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen. |