Inhoud blog
  • 250 TESTA ROSSA
  • 250GT cabriolet
  • dino 246
  • Ontwikkeling
  • ferrari praat met ford
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben gianfranco, en gebruik soms ook wel de schuilnaam arturo.
    Ik ben een man en woon in limburg (belgie) en mijn beroep is brugpensioen.
    Ik ben geboren op 04/01/1943 en ben nu dus 81 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: fietsen tekenen wandelen bloggen.
    blog....1 titel geschiedenis van sardinié cultuur onder de naam francis1 blog ....2 auto & motor italiaanse sportwagens & tekenen en paint tekenen
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    ITALIAANSE SPORTWAGENS & paint - tekeningen
    sportwagens
    30-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De jamara 2+2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De jamara 2+2 was een auto die weinig succes oogstte

    30-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.de Uraco 1974
    Klik op de afbeelding om de link te volgen de Uraco kreeg in 1974 het motorvermogen dat zijn wegligging
    recht deed

    29-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lamborghini Miura
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Unieke techniek, de opbouw van een zuivere racewagen 
    en een schitterende carrosserie van Bertone deden in 1968
    zelfs de ferrari's verbleken naast de lamborghini Miura

    28-05-2006 om 07:53 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.400 GT2+2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen in 1966 kregen de Lamborghini's een halve liter meer motorinhoud. Dit is de 400 GT2+2 uit dat jaar

    27-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lamborghini,uitdager van Ferrari
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De strengste criticus voor nieuwe modellen
    die lamborghini boude, was lange tijd Ferruccio Lamborghini
    zelf

    We zullen nooit zeker weten ,omdat hij het zelf niet wilde vertellen ,of het ontstaan van Lamborghini als automerk inderdaad ligt in de ontevredenheid vande oprichter met de service die hij bij Ferrari kreeg.

    26-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (10 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een Sebring Spyder uit 1965
    Klik op de afbeelding om de link te volgen EEN SEBRING SPYDER UIT 1965

    25-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOTOR 3500GT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen motor
    plaats voorin ,in de lengterichting
    type met water gekoelde geheel lichtmetalen
    zescillinderlijnmotor
    inhoud 3692 cc
    prestaties
    maximumsnelheid 232 km/h
    Acceleratie: 0-100 km/h in 7,6 sec

    24-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MASERATI 3500GT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het prototype voor de Maserati Mistral
    Spyder, tentoongesteld in 1964te Genéve.


    Met de 3500 GT-serie begon Maserati in 1957, maar
    de productie kwam pas echt op gang na de introductie van de sebring en de door frua getekende Mistral in 1962/1963

    23-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.groetje's fijne weekend
    Klik op de afbeelding om de link te volgen groetje's en een fijne weekend

    francis1

    20-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Merak SS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Met 180pk aan boord haalde hij 209km per uur
    de balans van de merak was ook nog beter, doordat de gewichtsbesparing praktisch geheel aan de achterzijde was geconcentreerd

    19-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maserati's modellen
    Een van Maserati's bekendste modellen
    ,de A6GCS zescillinder sportwagen

    19-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maserati A6GCS
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cesare Perdisa rijdt een 2liter-

    Maserati A6GCS in op imola in 1954

    18-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maserati 4CL
    voor de staf van het maserati-fabrieksteam zit
    Villoresi in een 4CL

    17-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MASERATI 200S
    Klik op de afbeelding om de link te volgen de viercillinder Maserati 200S
    sportwagen uit 1955

    16-05-2006 om 05:10 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4cm en 6cm modellen
    onder deze groep racewagens,tijdens
    een wedstrijd in 1937, bevinden zich enkele maserati
    4CM en 6CM

    15-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fijn weekend
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een prachtige weekend aan alle bloggers
    groetje's
    arturo

    14-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De zestiencillinder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De zestiencillinder Masserati V5
     in de Coppa acerbo-race van 1932

    12-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De masserati 4CM in actie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De masserati 1,5 liter Masserati 4CM in
    actie in 1936

    11-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De masserati 4CM
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De Maserati 4CM van 1100cc omringd door toeschouders in 1933 

    10-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De 26M van dreyfus
    Deze 26M van dreyfus
    bij de Grand prix van tunis in 1931 

    09-05-2006 om 00:00 geschreven door arturo

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    MOTOR maserati 3500GT
    Foto

    Foto

    Foto

    francis1 & framboos
    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!