Strijden eeuwig
Inhoud blog
  • Eén land, drie economieën
  • De Natcon-heisa
  • Turnhout 2024
  • Het daghet in Brussel
  • De stemtest
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    18-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gevraagd: bank(voor)zitter
       In het kader van de discussies binnen de regering Di Rupo i.v.m de benoemingen van een hele rits topjobs, is het opgevallen dat de francofonen absoluut een Franstalige aan het hoofd van de nieuwe staatsbank Belfius (ex-Dexia) willen hebben. Het financieel-economische dagblad De Tijd, waar ze er toch e.e.a. van kennen, heeft een deel van sluier gelicht. Volgens De Tijd zal het zestig (60!) jaar duren vóór die bank orde op zaken zal gesteld hebben. Hoeveel dat de Belgische staat cq de belastingbetaler zal kosten, is nog koffiedik kijken, maar de topjob bij die bank is er in elk geval een met een 'vaste' waarde.
       Volgens de weekeind editie van De Standaard werd het akkoord voor de overname van Dexia Bank (voor 4 miljard euro) beklonken tussen Leterme en de Frans premier Fillon tijdens een 'sanitaire stop'. Ik vraag me af, of ACV'er Leterme, daarin flink gesteund door Dehaene, eenzelfde bereidheid aan de dag zou gelegd hebben, mochten er geen belangen van Arco (zeg maar ACV) en Gemeentelijke Holding mee gemoeid geweest zijn.
       De Franstalige partijen hebben ondertussen een kandidaat gevonden die, volgens hen, de right man on the right place zou zijn. Niemand minder dan Philippe Maystadt, de vroegere minister van financiën in de laatste regering Martens. Maystadt zou de functie echter geweigerd hebben omdat hij ze, naar eigen zeggen, onverenigbaar vindt met de functie die hij ook bekleed heeft bij de Europese investeringsbank.Dat is echter maar een deel van het verhaal.
       Die mijnheer Maystadt is nl moeten opstappen als minister van financiën, nadat hij erin geslaagd was de staat 571 miljoen euro te doen verliezen door met geld van de Belgische staatskas te speculeren op sterke en zwakke munten. Als troostprijs kreeg hij toen, ja... de post van voorzitter van de Europese Investeringsbank! Net zoals zijn partijgenoot Melchior Wathelet Sr (CdH) een topjob bij de Europese justitie aangeboden kreeg, toen hij van het Belgische toneel moest verdwijnen, nadat hij als minister van justitie Dutroux vervroegd had vrijgelaten.
       Het principe van de Natte Dweil blijkt in Wallonië nog een stapje verder te gaan. Zelfs wie fouten maakt, wordt er bevorderd.

    18-03-2012, 10:46 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (33 Stemmen)
    17-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Turnhout, cultuurstad in mineur
       Dit weekeinde wordt de start gegeven van Turnhout 2012, waarbij de stad, voor de rest van het jaar, de tweede cultuurstad van Vlaanderen zal zijn*. En daarbij ook de laatste, want Schauwvliegje heeft al laten weten, dat de Vlaamse regering geen geld meer heeft om dit soort evenementen (ooit opgestart door Bertje Anciaux) te blijven bekostigen. Op gebied van cultuur kan Turnhout wel wat te bieden hebben, op algemeen en politiek vlak is het een puinhoop.
       Turnhout wordt sinds lang bestuurd door de christen-democraten. Eerst samen met de liberalen, die sinds 2006 vervangen zijn door de socialisten. Vorig jaar is deze coalitie gestruikeld over een nieuw mobiliteitsplan, doordat drie CD&V'ers het daarmee niet eens waren. Om er toch mee door te kunnen gaan, werden dan maar de groenen mee in de bestuursmeerderheid genomen, wat de zaken er zeker niet op verbeterd heeft. Momenteel loopt voormalig ACW-voorzitter Dré Wolput zelfs rond met de gedachte een nieuwe partij op te starten. Dat wil al wat zeggen. Verder is huidig burgemeester Francis Stijnen door zijn eigen partij nog steeds niet voorgedragen als lijsttrekker bij de komende gemeentelijke verkiezingen.
       Buiten de politiek is het al niet veel beter. De grote markt werd wel helemaal vernieuwd, maar veel extra animo zal dat niet teweegbrengen. Het stadhuis staat er nog, maar de meeste diensten zijn naar buiten het centrum verhuisd, zodat er dagelijks heel wat mensen, die er normaal zouden komen, dat centrum links laten liggen. Voor de plaatselijke neringdoeners is dat een slechte zaak en het is dan ook niet verwonderlijk dat er de laatste jaren heel wat zaken over de kop zijn gegaan. Ook het politiecommissariaat is uit het centrum verdwenen en bevindt zich nu op een uitvalsweg op de ring, helemaal buiten de stad. Snelle politie interventies zijn er dan ook niet meer bij, als er zich in dat centrum iets voordoet. Denk maar aan die jonge vrouw die recentelijk nog in volle centrum gekidnapt werd en ontvoerd naar Nederland. In veel gevallen, als het snel moet gaan, wordt de politie dan ook helemaal niet meer gebeld. De grootste winkelstraat, de Lange Gasthuisstraat, waar alleen nog zaken zijn en geen burgers meer wonen, is na sluitingstijd een te mijden buurt geworden. De handelaars van de aanpalende grote markt hebben al enkele keren gevraagd na sluitingsuren terug verkeer toe te laten in die straat, maar dat wordt door het gemeentebestuur hooghartig afgewezen. De enige cinema die de markt rijk was, is ook al verdwenen en hetzelfde geldt voor het zwembad dat - nota bene, in deze milieubewuste tijd - op een eigen warmwaterbron stond. Het nieuwe zwembad aan het stadspark, dat hopen geld heeft gekost, is sinds april 2011 gesloten en zal vóór 2014 niet opnieuw opengaan, als de herstellingswerken - die bijna 3 miljoen euro extra gaan kosten - het zullen toelaten. De juiste redenen van dit debacle werden nooit bekend gemaakt, maar het schijnt dat het nieuwe zwembad op een moeras werd gebouwd en dat het te vroeg werd in dienst genomen, zodat het beton niet de tijd kreeg fatsoenlijk te drogen, waarna allerlei kortsluitingen ontstonden die niet meer onder controle te krijgen zijn.
       Turnhout is per spoor bereikbaar, maar dat spoor loopt wel dood, met alle ongemakken vandien. Voeger, tot na de Eerste Wereldoorlog liep dat spoor door naar Nederland. Mocht men die oude verbinding nu herstellen, zou dat zelfs een alternatief kunnen worden voor de IJzeren Rijn, maar daarover durft men blijkbaar niet eens te praten. Wél over een nieuw spoorwegstation, dat het probleem van het dood spoor niet oplost, ook veel geld zal kosten en de stad niet uit zijn afzondering zal halen.
       Turnhout heeft geen enkel restaurant met een Michelin ster, geen enkel dat vermeld is in de top 50 van de Gault Millau, dit bv in tegenstelling met het 'boerendorp' Kasterlee, zes kilometer verderop, dat er respectievelijk 1 en 4 in die categorieën telt.
       Tijdens de feestelijkheden van 2012 zouden heel wat bekende Turnhoutenaars de revue moeten passeren. Werner Van Mechelen, momenteel zowat de beste basbariton van Europa, in Turnhout geboren en lange tijd de promotor van heel wat plaatselijke culturele manifestaties, is daar niet bij. Guido Belcanto, verwijfde charmezanger, wél...
       Kortom, er is nog veel werk aan de Turnhoutse winkel, maar niemand gelooft dat de huidige bewindsploeg er ooit in zal slagen er iets deftigs van te kunnen maken. En dat ook het etiket 'cultuurstad' veel zal helpen.


    * Vlaanderen eerste cultuurstad was Oostende, twee jaar geleden.

    17-03-2012, 11:53 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (0)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (29 Stemmen)
    16-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De nachtbus
       Eigenlijk was ik niet zinnens iets te schrijven over dat vreselijke busongeluk met die schoolkinderen in Zwitserland. Wat kan ik nog toevoegen aan die stroom van berichtgeving, waaronder we bedolven worden? Alleen al in mijn dagelijkse krant stonden er gisteren 15 volle bladzijden over, op radio en Tv ging 95% van het nieuws over niets anders. Er waren zelfs journaals bij waarin het écht over niets anders ging. Wat zou ik daar nog aan toevoegen?
       Wel, ik kan daar tóch iets aan toevoegen. Ondergetekende heeft nl de laatste 22 jaar van zijn carrière doorgebracht in een internationale 24 uurservice voor vrachtwagens en autobussen, dag én nacht dus. Gelukkig heb ik geen ramp meegemaakt zoals deze in de buurt van Sierre. De weg daar ken ik wel. Bij problemen aan de Sankt Gotthard tunnel waren er wel eens zwaar beladen vrachtwagens die via Sierre en Sion naar Italië durfden rijden (via de vallei van Domodossola) en daar in de problemen kwamen, doordat de hellingen er steiler waren. Ik heb echter meermaals ook busstrandingen meegemaakt, ook met schoolkinderen, waarbij hun bus ergens midden in de nacht stil stond en we moesten trachten een monteur te vinden die er naartoe kon, in de hoop het probleem snel opgelost te krijgen. Dat laatste was niet altijd evident, want - althans in mijn tijd - waren er enkele verschillen tussen vrachtwagen- en autobusmotoren en van die laatsten hadden nogal wat werkplaatsen, die normaal alleen de service voor trucks deden, niet altijd de passende reserveonderdelen in voorraad.
       Waar ik mij vroeger wél over ergerde - en dat blijkt nog steeds niet veranderd te zijn - was het feit, dat men met die kinderen 's nachts reed. Draai en keer het zoals je wil, maar overdag rijden is nog altijd veiliger dan 's nachts en ook op gebied van service en hulpverlening is het logisch dat men overdag sneller op meer steun kan rekenen.
       De reden waarom men 's nachts blijft rijden is vrij eenvoudig: het is een centenkwestie om de vakanties betaalbaar te houden. Twee nachtreizen (heen en terug) betekent twee hotelovernachtingen minder en twee dagen meer vakantie. Ik kan er begrip voor opbrengen, het verandert echter niets aan de essentie van het probleem. Tenzij ik erover zou gezien hebben, heb ik nl in alle lectuur en commentaar die ik in deze ramp over mij heb gekregen, er nergens iets over gehoord noch gezien...

    16-03-2012, 08:48 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (29 Stemmen)
    15-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het 'rijke' Brussel
       Er wordt wel eens gezegd, dat je met statistieken alles kunt bewijzen, ook het tegenovergestelde. Dat blijkt soms wel te kloppen, zeker als men moet geloven wat die lui van Eurostat zo allemaal uit hun duim zuigen. Volgens dat statistische bureau van de Europese Unie, zou Brussel het derde rijkste gewest van heel Europa zijn. En, als we dat niet geloven, zullen ze ons wel iets anders wijs maken zeker? 
       In Brussel is één op vier jongeren werkloos. Zowat een kwart van de bevolking leeft onder de armoedegrens. In sommige gemeenten staan hele wijken te verpauperen. De Brussels beurs stelt niet veel meer voor. Van de 235 medewerkers, die er vijf jaar geleden nog werkten, blijven er 35 over. De financiële problemen stapelen zich op, zodat dat zgz 'rijke' gewest aanhoudend aan de klaagmuur staat en maar één ding wil: meer geld. De reden voor vele van die problemen is de chaotische toestand die er heerst: een gerechtelijk apparaat dat jaren achterloopt, een politiefusie die er maar niet komt, hetzelfde verhaal voor de 19 gemeenten met evenveel burgemeesters, schepenen, gemeenteraadsleden en OCMW's, bedrijven die er weg trekken o.w.v. de onveiligheid en de te hoge taksen en ga zo maar door.
       Het is dan ook een raadsel, hoe Eurostat erbij komt dit een rijke regio te noemen. Waarschijnlijk wordt het hele beeld vertekend door het feit dat een stuk van de bestaande, officiële welvaart er verzorgd wordt door de duizenden pendelaars uit Vlaanderen en Waals Brabant, die wel drie keer zullen nadenken om in dat rijke gewest te komen wonen. Verder is Brussel natuurlijk een begrip in Europa (en zelfs de hele wereld) en willen grote bedrijven er graag een hoofdzetel hebben, o.w.v. de aanwezigheid van de Europese Unie en de NAVO. Maar de derde rijkste regio? Laat ons niet lachen, hé.

    15-03-2012, 08:54 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (33 Stemmen)
    14-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.België voor gevorderden
       De stellingname van Bart De Wever dat men vanaf nu, ook al in de aanloop naar de gemeenteverkiezingen, alles in het werk moet stellen om de druk op de politieke ketel te houden tot de verkiezingen van 2014, zorgt voor enkele doordenkertjes. In De Standaard van gisteren stond daarover nog eens een interessant artikel van die andere Bart (Maddens), politicoloog aan de KU Leuven en iemand die zijn Vlaamsgezindheid nooit onder stoelen of banken heeft gestoken.
       Maddens waarschuwt de Vlamingen ervoor vooral niet te optimistisch te zijn. Zoals ik zelf ook al heb gesteld, zegt ook hij dat een meerderheid van V-partijen nog geen garantie is dat die straks gaan samenwerken. Dat zal nog moeten blijken; En er is meer.
       Het zal voor de Vlaamse kiezer zo goed als onmogelijk worden een tweede regering Di Rupo weg te stemmen, zolang de drie traditionele Vlaamse partijen die de huidige regering steunen, dat zouden blijven doen. Samen met de drie francofone partijen heeft de regering Di Rupo nl een overschot van 17 zetels. Als de aanhang van CD&V, Open VLD en SP.a met niet meer dan 17 zetels zakt en de francofonen hun aantal zouden behouden, dan blijft deze regering haar meerderheid houden, ook in 2014, mét een Vlaamse meerderheid die ertegen is. In de eerste plaats danken we dat aan CD&V, die reeds onder Leterme opteerde voor een regeringsvorm die vroeger niet denkbaar was en die door dezelfde Leterme eerst werd afgewezen. Hij zou zo'n regering bestrijden van De Panne tot in Opgrimbie, weet je nog?
       Als CD&V, Open VLD en SP.a de Vlaamse kiezer blijven belazeren, dan blijft er voor de V-partijen niets anders over dan te trachten de volstrekte meerderheid te halen in het Vlaamse parlement. Volgens de laatste peilingen is dan niet alleen doenbaar, het wordt zelfs waarschijnlijk. In dat geval moet het Vlaamse parlement Vlaanderen uitroepen tot een onafhankelijke deelstaat van het federale België, met als grenzen de huidige grenzen van het Nederlandse taalgebied, zoals duidelijk wordt vermeld door grondwetspecialist Robert Senelle in het boek van Annemans en Utsi, 'de Ordelijke Splitsing van België' (blz 165). Dat boek vormt momenteel de basis voor het enige plan B dat Vlaanderen rijk is. Het staat, naar verluidt, ook in de bibliotheek van de N-VA en kan meteen een reden zijn tot samenwerking van de twee Vlaamsnationalistische partijen. Eens de onafhankelijkheid van Vlaanderen in een confederaal België is vastgesteld, staan francofonen en belgicisten voor een voldongen feit en kunnen ze niet anders dan onderhandelen over een nieuw België. Dat niét doen, zet de deur open naar een volledig onafhankelijk Vlaanderen, het uiteindelijke einddoel.
       We moeten echter ook niet te snel gaan dromen. 2014 is, politiek gesproken, nog een eeuwigheid verwijderd. De kans bestaat immers nog altijd, dat de regering van de schande die datum niet haalt en dan is nog alles mogelijk.

    14-03-2012, 09:35 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (31 Stemmen)
    13-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De negatieve groei
       En ze blijven maar nieuwe 'Wetstraatese' termen uitvinden. Na de 'usurperende- en de fantoombevoegdheden' is er nu de 'negatieve groei'. Dat moet zoiets zijn als de verdeling van de winst in geval van faillissement. Als uw wasgoed korter blijkt geworden te zijn na een verkeerde wasbeurt, zeg je toch ook niet dat ze 'negatief gegroeid' is, maar wel 'gekrompen'. Met onze economie gebeurt nu hetzelfde: ze krimpt. Het gaat dus om een krimp en niet om een negatieve groei, want die bestaat niet. Als die economie straks weer optrekt, zal men ook niet spreken over een positieve krimp. Maar negatieve groei klinkt wel beter, zeker voor een minister 'zonder' financiën, zoals Vanackere.
       Bij De Lijn kunnen ze er over mee praten. Nadat vorig jaar, bij de opmaak van het nieuwe regeerakkoord, al was vastgesteld dat onze regionale vervoersmaatschappij het niet meer kon rooien ondanks de massale financiële steun vanuit het Vlaams gewest, blijkt nu dat er nog een bijkomend tekort is van liefst 24 miljoen. Dit tekort, een gevolg van slordige afrekening met onderaannemers, werd wel gemeld door de bedrijfsrevisoren, maar niemand deed er iets mee. De reden daarvan is dat ook De Lijn, zoals bv ook het geval was bij het Gemeentelijk Fonds, een raad van bestuur heeft die vergeven is van (meestal) onbekwame politiekers, met daar bovenop nog twee regeringscommissarissen én twee vakbondswaarnemers. Dat alles mede in gang gezet door huidig Vlaams minister Lieten (SP.a,  of wat dacht je?), nu promotor van een derde Tv-net dat waarschijnlijk dezelfde richting uit gaat.
       Volgens huidige algemeen directeur Roger Kesteloot van De Lijn, zou het probleem ondertussen zijn opgelost door de kosten exact in te schatten via een 'simulatie'. We zullen het maar geloven zeker? De vraag blijft dan wel, waarom huidig Vlaams minister voor Verkeer, Hilde Crevits, dan nog een nieuwe audit heeft aangevraagd.
       Kortom, niets nieuws onder de zon. Les affairs, c'est l'argents des autres. En als men dat niet gelooft, is er nog altijd die negatieve groei.

    13-03-2012, 09:43 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (33 Stemmen)
    12-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De voodoo begroting
       Hoera, hoera! De regering Di Rupo heeft tenslotte toch het geld gevonden om ervoor te zorgen dat het tekort voor 2012 onder de 3% zal blijven, voorlopig toch. Zeker is dat nl helemaal niet. Het wordt bang afwachten of er nog lijken uit de Dexia kast gaan vallen, waarvoor België zich garant heeft gesteld. Anderzijds werd ook vorig jaar het beoogde doel niet bereikt. Het werd toen 4% terwijl 3,6% was vooropgesteld. Maar zelfs als het allemaal zou lukken, zijn er bij deze begrotingscontrole nogal wat vragen te stellen; Een controle die, nota bene, liefst zeven dagen heeft geduurd, een record zelfs voor deze regering der traagheid.
       Volgens eerste Pief Di Rupo zijn we in Europa nu bij de besten van de klas, wat zeg ik: dé beste van de klas. En niemand zal er iets van voelen, behalve de rokers en de beursspeculanten. Dat pensioensparen, levensverzekeringen en aandelen kopen daarbij horen, moeten we er maar bij nemen. Voor Di Rupo en tante Laurette zijn dat geen prioriteiten because overwegend Vlaamse activiteiten. Volgens professor Vande Lanotte is de hele zaak een haast pijnloze bevalling, maar dan wel een met meer dan honderd (100!) nieuwe maatregelen in de bekende stijl van 'If you can't convince them, confuse them'. De enige die, volgens mij, enig krediet verdient is Van Quickenborne, die op tijd en stond zijn been stijf hield. Maar ook hij kon niet beletten dat de beurstaks toch van 21 naar 25% werd opgetrokken, zij het dat het nu via de banken zou geregeld worden (hoé, is nog de vraag) en niet meer dat jan en alleman de staat een renteloze lening moest toestaan die ze 'misschien' zouden terugkrijgen via de belastingen. Zo'n renteloze lening, zeg maar: een verdoken belasting aan de staat, bestaat er in dit land trouwens al negen jaar sinds het invoeren van het voorschot op de bedrijfsvoorheffing, die een gemiddeld gezin nu reeds meer dan 1.000 euro per jaar kost.
       De essentie van het zevendaags gepalaver is dat het weer eens grotendeels bestaat uit knip- en vliegwerk, zoals trouwens het hele Di Rupo akkoord. Een voodoo begroting.
    Verder bestaat de bulk van de veranderingen uit eenmalige ingrepen, die dus bij een eventuele volgende controle niet meer kunnen herhaald worden. Alles hangt nu af van een mogelijke economische groei en het uitblijven van enig Dexia rampscenario.
       Tenslotte nog dit. Op CD&V en SP.a moest Vlaanderen ook deze keer niet rekenen. Zonder het tegenspartelen van Quicky hadden socialisten en tsjeven waarschijnlijk alles geslikt wat de francofonen voorstelden. Het is dan ook helemaal geen verrassing dat uit een kersverse peiling van De Morgen/Le Soir/VTM en RTL blijkt dat N-VA naar de 40%  groeit in Vlaanderen en in dat geval evenveel stemmen zal krijgen als SP.a, CD&V en Open VLD samen. De Vlaamse goedzak schijnt eindelijk wakker te worden.

    12-03-2012, 09:42 Geschreven door guido van alphen  
    Reageren (1)

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (33 Stemmen)
    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 18/04-24/04 2005
  • 11/04-17/04 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!