Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI -INFORMATION
    Wat betrefd de aanpassing van onze gegevens in het STAATSBLAD is dit nog steeds in behandeling
     
    na de overgang van de administratieve regeling van DE RAAD VAN STAAT van de

    BEROEPSVERENIGINGEN naar de nieuwe STAATS STRUKTUUR

     MR E EHLINGER volgt dit nog steeds op voor ABI

    17-03-2009 om 19:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BABY-OLIFANT
    Krijg ook een aantal E-mailtjes met vragen over de voorziene bevalling van PHYO PHYO de

    vrouwelijke zwangere olifant in de ANTWERPSE DIERENTUIN

    Wij hebben een FAMILIEABONEMENT en zijn regelmatig aanwezig in de ZOO maar ik ben geen

    kenner over OLIFANTEN gelijk somige vraagstellers schijnen te denken


    Daarom verwijs ik hen naar:       WWW.BABY-OLIFANT.BE

    en   WWW.ZOOANTWERPEN.BE

    17-03-2009 om 13:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILM CLIP 1909
    WRIGHT BROTHERS demonstrating their AIRCRAFT in ITALY in 1909

    Via the VTB have I obtained a clip from the AUSTRIAN ARCHIVES about a fligt in 1909

    Unbelievable with already a camera on board in flight.

     If you are ibntrested transmit you e-mail to  SYLVAIN.D.@GMAIL.COM   ASAP

    17-03-2009 om 10:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JETLAG
    Wat berefd het probleem van JETLAG raad men mij aan om  MELATONIN te gebruiken voor PASSAGIERS

    Voor de PILOTEN heb ik geen advies en raad hen aan een LUCHTVAART GENEESHEER in de MEDISCHE CENTRA te raadplegen

    17-03-2009 om 09:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION -URGENT
    I like to draw YOUR attention thad due to the BRAKEDOWN of my

    SYLVAIN.D.W@YAHOO.FR


    I have lost all my E-mail ADRESSES and this means I have no more YOUR  correct E-MAIL


    adress pleas transmit it again on    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM    ASAP








     

           

    17-03-2009 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    I kike to inform thad I wil not be present at the ATC GLOBAL 2009 on 17/18/19 MARCH 2009


    This is the first time in many years thad I will not be visitinh this very EXPO

    but some persons of FLAG will be present

    16-03-2009 om 20:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET in 2009
    DE RAAC organiseert weer de eendagsiniatie  met theoretische uitleg over de BASISBEGRIPPEN van het VLIEGEN

    En een VLUCHT VAN Circa 45 MINUTEN waarbij u ZELF een VLIEGTUIG BESTUURT onder de supervisie van een ervaren VLIEGINSTRUCTEUR

    DATA: ZATERDAG 18 APRIL 
              
               ZATERDAG   6 JUNI

               ZATERDAG  8 AUGUSTUS

     WWW.RAAC.BE

      info | inschrijving : INFO@RAAC.BE

     




    PILOOT voor 1 DAG





    16-03-2009 om 16:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY
    Today I ams staying at home.

    This is the first time thad I intentionaly a meeting in the EP from the TRA will be missing

     i ame noticing in the last 12 months a very good presens and lobying from the N0N CAT
     
    AIRSPACE USERS at the TRA COMMITIE, although I ame missing the presence of a IAOPA

    delegate in this very important political commitie


    But I intend to reduce my activity and presence in the BRUSSELS EU-ARENA progresevely,
     
    except

    if invited by som MEP  or POLITICAL PARTY's for advise on GENERAL AVIATION &
     
    AERIAL WORK operations related subject

    16-03-2009 om 08:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY
    Presently dit I obtain a verbal story about the present SECURITY ??


     A AIRPLANE flying from A to B on a VFR training flight on radionavigation outside controlled airspace is in R/T contacy withe the FIC.

     On a certain moment the FI with a student relakise thad he has a radiofailure and return to his airport of departure he changes the transponder from 7700 ( VFR) to 7600( RADIOFAILURE)  .

    On arrival on the aerodrome of departure he is imediatly surrounded by the POLICE SERVICEs and the aircraft is chearched for drugs, or explosifs, apaerently has the military RADARSERVICE noticed the 7600 SSR code and confused withe the 7500 SSR code .

    The  local police has made a very in depth control of the AIRPLANE and  the documents from the airplane and the crew  and apaerently was looking for a possible TERORIST ACTIVITY


    DONT BE SUPRISED by SUCH a RECEPTION ????

    I ame intrested to see the administratif follow up of this incident ??

    15-03-2009 om 18:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BOEING 777
    Wat betrefd het probleem van de ijsvorming in de brandstoftoevoer op de B777 met             
     
     ROLLS-ROYCE motoren is dit te vermijden door de juiste proceduren toe te passen tijdens de

    daalvlucht

    14-03-2009 om 18:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTRAILS
    Presently is there a proposal to evaluate the posiblity to equip CAT operations with the military

    ANTI-CONTRAILS SYSTEM  !!!

    13-03-2009 om 07:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Heden ben ik weer volledig bijgewerkt op gebied van E-MAILTJES

    Moet er wel op wijzen dat ik heden niet meer elke dag in de EU-ARENA aanwezig ben.

    Mijn prioriteiten liggen bij:

     -DG-TREN

    -EP-TRA

    -EUROCONTROL

    -ABI

    -WINGS FOR CHILDREN

    -JEUGD en LUCHTVAART

    -BVSE/UEF

    Maar zal nu heel dikwijls de prioriteit leggen bij ons familiaal leven !!!

    DAAROM verwijs ik alle AIRSPACE USERS lid te zijn bij de respectievelijke ORGANISATIES

    -NATIONALE AEROCLUB
    -AOPA
    -BCaS
    -ABI


    Steeds welkom maar het zal nu soms even duren alvorens ik reageer ???

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    12-03-2009 om 10:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENGLISH LANGUAGE REQUIREMENT
    From 05 MARCH 2009 the ENGLISH LANGUAGE REQUIREMENT is MANDATORY

    The owners of a  FAA LICENSE based on 61.75  CERTIFICATE to FLY "N" registered AIRCRAFT on the basis of their NATIONAL LICENSE seems to have a problem to obtain this QUALIFICATION

     SEE:   WWW.IAOPA-EUR.ORG

      Posible adjustment has been proposed ............BUT without succes UFN ???

    12-03-2009 om 09:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VLJ
    Although the VIP (VLJ INFORMATION PANEL) is not meeting is there a regular folow up on this

    subject to evaluate the best way to intigrate the VLJ in the present operations by informing the

    differences of the VLJ with the larger and faster flying airliners

    Any comments and sugestions are always welcom to the chairman of the VIP

    I ame also intrested  to obtain in this input

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-03-2009 om 13:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aktiviteiten van LICHTE VLIEGWEZEN ( LT/AVN)
    Een der E-mailtjes maakte de vaststelling dat men in het LT/AVN enkel met kleine eenmotorige vliegtuigen (SEL) vloog.

     Moet er wel op wijzen dat de opgelegde opleiding en zendingen niet steeds zo eenvoudig waren

     In de periode dat ik operationeel was in het LT/AVN vloog men met L18C, DO27 en ALII

     Men moge niet uit het oog verliezen dat tijdens de operationele opdrachten ( niet bij de scholing) er toch 5 dodelijke ongevallen gebeurde tijdens de zendingen

     De gevreegde opdrachten met de L18C, DO27 en ALII waren in vele gevallen niet van de eenvoudigste, ook tijdens de opleiding op L18C waren er een aantal ongevallen maar gelukkig zonder persoonlijke slachtoffers, de gevraagde nauwkeurigheid en de toegepaste vluchten op lage hoogte en op niet voorziene landingsplaatsen waren ver boven de normale vliegprocedures in de LUCHTVAART.
    MILITAIRE LUCHTVAART in LANDMACHT en LUCHTMACHT zijn veel toegespits op de te mogelijke PRESTATIES van de gebruikte LUCHTVAARTUIGEN


     Bij de opleiding van een BURGERPILOOT blijven wij 30% van de GEBRUIKSLIMIETEN van het toestel bij de MILITAIRE opdrachten is dit 1%.

    Dit stelt tot nadenken !!!

    Steeds beschikbaar voor verdere toelichtingen.

    09-03-2009 om 16:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISCONCEPTION on ELP-TEST
    For the required KNOWLEDGE of ENGLISH acording the ICAO ELP-TEST read careful the KB

    30 JUNE 2008 published in the B.S 22.09.2008

     Their is no requirement to folow a preparation on a aproved FTO, however the  required level  4 is very hich  and I sugest a vry good education an training before participating at the TEST

     The TEST can be done at ANY NATIONAL APROVED organisation in the EU memberstates

      Noot:
       On a unprepared ELP-TEST dit I failed  and received the advise to take a cours at their school ??

    09-03-2009 om 09:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION
    When I use the term:  TRAINING this means flying in the LEFT SEAT( on airplane) with a Qualified instructer in the right seat

    when using  PIC this means PILOT IN COMMAND

    When flying on the JUMP SEAT this is mentioned as OBSERVER

    when using CFI this means flying as QUALIFIES FLIGHT INSTRUCTER

    PAX  means present on a AIRCRAFT without a FUNCTION

    MAN means on board of a AIRCRAFT with a specific activity

    EX  means on board as EXAMINATOR

    I hope this clarify a number of messages of the past in the BLOG or MAILS

    09-03-2009 om 08:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPEAN AVIATION ORGANISATIONS
    A number of the EUROPEAN AVIATION ORGANISATIONS are under pressure to have a

    internal reorganisation in function of the NEW EU assigments of responsablity for various

    AVIATION ASPECTS

    In this organisations you have differnt type of persons employed under a different status nampely

    STATUAIR or CONTRACTANTS

    It is typical thad the most operational persond the CONTRACTANTs are the persons with the most

    OPERATIONAL  KNOWLEDGE and EXPERIENCE .

    The STATUAIRE has been to long out of the OPERATIONAL AVIATION OPERATIONS

    However I notice very strongly thad this reorganisation in the organisations are giving protection to

    the STATUAIRE and trying to use the maximum of the KNOWLEDGE and EXPERIENCE of the

    CONTRACTORS without giving the required financial contribution to this very needen persons

    AVIATION is a very fast changing OPERATIONAL ACTIVITY.

    CAUTION this may have a NEGATIVE result on THE AIR SAFETY in EUROPE

    09-03-2009 om 08:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LESGEVERS ENGELS
    In functie van de voorziene ICAO - ELP-TEST voor de PPL ben ik tevens op zoek naar personen die de nodige kennis en vaardigheden hebben om LES TE GEVEN aan PPL als vrijwilleger in de verschillende streken van BELGIE  in de VLIEGCLUBS ( VZW)

    In function of the ICAO  ELP-TEST  for PPL are whe looking for persons with experience to assist a number of RF in BELGIUM in preparing their members for the ENGLISH required to obtain the minimum required level 4 knowledge on a BENEVOL base, I ame thinking particular on ATCO who like to get involved in the GENERAL AVIATION operations ( NPO)

    Plras contact me ASAP:   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    09-03-2009 om 04:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLEIN CIEL
    Was heden aanwezig in Brussel in de Cinema Aremberg-galeries voor de Avant-premiere

    en huldiging  van DE MISS via  " PLEIN CIEL" met de titel  Une aviatrice qui defie le temps

    Zie :

    WWW.IMPRONTI-DIGITALI.EU    ( FRANS, ENGELS,ITALIAANS)

    Een heerlijk iniatief waar er heel wat oud bekenden van de vooral Franstalig deel van de

    BELGISCHE LUCHTVAART WERELD  aanwezig waren en er natuurlijk heel wat herinneringen

    werden opgehaald bij een drankje en een snakje

    08-03-2009 om 18:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!