Dag Ja je leest het goed, mijn expressomachine is 14 dagen naar de fabriek geweest van philips voor herstel, omdat er nog altijd water uitkomt ergens onderaan, ik weet niet waar, reeds van bij aanvang, nu is hij terug maar aan het probleem is dus niets veranderd, ttz. het probleem heeft zich verplaatst, er komt enorm veel water uit, maar nu loopt het in het opvangbakje vooraan, dus enkele keren per dag moet ik dit leeg maken of anders loopt het over, niettegenstaande ik er altijd een tasje onderzet opdat het bakje niet zou vol lopen, maar dit is dus geen avance, want het loopt er zo uit, dit heb ik vandaag ontdekt, deze morgen liep het dus over, ik begrijp hier niets van , mijn man heeft gebeld naar de firma, om het te melden, want ze hebben er wel 130 voor aangerekend, hetgeen we ondertussen al betaald hebben, dus we mogen hem terug binnen doen, en dan zouden ze kijken wat ze zouden doen, ofwel vermaken of ons een schadevergoeding toekennen, maar daarmee heb ik geen nieuw expresso machine, dus morgen doet hij het terug binnen en dan zien we wel wat er van komt, het is net 2 jaar oud, dus waarborg is verlopen, ik denk tegenwoordig dat ze electrische toestellen niet meer maken om te herstellen maar om direct een nieuw te kopen. Ook de verdeler van mijn rolstoel heeft gisteren al terug gebeld, dat ze onze brief gekregen hadden, en ze stellen het heel anders voor dan het is gebeurd, nu beweerd hij dat ze vroegen om de wieltjes te vervangen omdat ze een beetje versleten waren, maar ze stelden mij gewoon voor een voldongen feit, de wieltjes waren al vervangen, en de motor, ja dat moet een fabrieksfout geweest zijn, en de krak in het plastiek van de joystick, ja daar heb ik ergens mee tegen gereden, ik kan mij dat niet herinneren, en ook daar moet dit toch tegen kunnen, mijn man vroeg om een officieel antwoord, en hij ging het voorleggen aan de bazen, ik ben nu eens benieuwd wat hier uit de bus zal komen. Groetjes
|