Het lijkt wel oorlog zegt: De ROOIE REUS. Doordat men niet tevreden is met de browser IE7, willen we een andere Browser nemen. We moeten deze Explorer7 eerst verwijderen en dat is een groot bezwaar, want er staat niet bij de bestanden " verwijderen".
Microsoft Explorer7 opgebeld en het verhaal verteld. Mijnheer R.s. zou ons dan wel vertellen wat we allemaal moesten doen. Na 2 uur was de klus nog niet geklaard. De telefoonkosten liepen al aardig op, dus vroeg ik aan R...belt u maar effe terug.
Wat hij ook deed, het was uiteindelijk hun programma en ook hun zaak. (Wordt vervolgd). ==================================================
Om een lang verhaal kort te houden. Er werd bijelkaar 6 uur gebeld en nog geen resultaat. Nog nooit is mij zoiets overkomen, er moet wel heel iets bijzonders aan de hand zijn. Ze konden hun eigen product niet verwijderen, laat staan iemand anders.
De blunder voor MICROSOFT was een feit. Rudi beloofde mij morgenochtend terug te om dan verder te kunnen gaan bellen De volgende dag belde geen Rudi, ook niemand van Microsoft. Nog een paar dagen gewacht..en nog niemand.
Mijn geduld werd behoorlijk op de proef gesteld, dus dan maar het experteam van de KPN bellen. Op 6 Augustus 2008 kwam de KPN aanbellen en klaarde de klus binnen zeer korte tijd. Bij Hotmail ( microsoft ) waren ook al heel wat problemen met allerlei toestanden....dat vermeld ik later nog wel. Hoe vind u de klantenservice? Reageerd U ook eens, alle klachten helpen.
Klachten, suggesties,vragen, of een goed idee, laat het ons weten. ROOIE REUS. ===================================================================
Reactie:
Op de manier van vakkennis en service krijgt Microsoft/Windows een 1-. Michel.