SCHEPEN

03-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."NORWEGIAN_DREAM
Klik op de afbeelding om de link te volgen






Video met geluid.
Op FOTO klikken

04-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verdere foto's
Om de volgende blog te zien hier klikken

http://blog.seniorennet.be/
schepen2


Veel kijkgenot

05-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's Vergroten
Foto's aan deze zijde zijn te vergroten door er op te klikken.

10-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schepen,
Als liefhebber van schepen, dikwijls aan het water te vinden, altijd camera bij mij. De foto's worden opgeslagen, maar nu ga ik er ook een paar in deze blog zetten.  De meeste foto's zijn van mij zelf, maar krijg er ook wel eens opgestuurd, oa, die van het passagiersschip "de World" die mij werden toegestuurd door een vriend, toen dit schip de eerste keer door het Kielerkanaal kwam.
Bedankt daarvoor.
Volgende maand hoop ik weer een weekje aan het kanaal te zitten.

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's
Klik op de afbeelding om de link te volgen

 


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frans Naerebout

Het betonningsvaartuig Frans Naerebout (lengte 44 meter, thuishaven Vlissingen) markeert vaarwegen op open zee en op de binnenwateren.

Het schip is daarnaast inzetbaar voor sleepwerkzaamheden, scheepvaartbegeleiding bij ijsgang, brandblussen en ongevallen- en oliebestrijding
De Frans Naerebout heeft een kraan met een hefcapaciteit van 10 ton en een reikwijdte van 15 meter.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ms. Frans Naerebout
 

Het schip is daarnaast inzetbaar voor sleepwerkzaamheden, scheepvaartbegeleiding bij ijsgang, brandblussen en ongevallen- en oliebestrijding. 

De Frans Naerebout heeft een kraan met een hefcapaciteit van 10 ton en een reikwijdte van 15 meter.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ms. Frans Naerebout
Klik op de afbeelding om de link te volgen








Bezig op het Veerse Meer, bij ingang Kanaal van Walcheren.

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ms. Frans Naerebout
Klik op de afbeelding om de link te volgen .

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ms. Frans Naerebout
Klik op de afbeelding om de link te volgen .

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ms. Frans Naerebout
Klik op de afbeelding om de link te volgen .

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ms. Frans Naerebout
Klik op de afbeelding om de link te volgen .

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ms. Frans Naerebout
Klik op de afbeelding om de link te volgen .

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's Vergroten
Foto's aan deze zijde zijn te vergroten door er op te klikken.

11-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

12-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's Vergroten
Foto's aan deze zijde zijn te vergroten door er op te klikken

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

13-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's Vergroten
Foto's aan deze zijde zijn te vergroten door er op te klikken

14-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blogs met o.aSchepen
http://blog.seniorennet.be/rotterdam/

http://blog.seniorennet.be/souburg/

http://blog.seniorennet.be/stoom/

http://blog.seniorennet.be/vlissingen/

http://blog.seniorennet.be/fraagis/

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boulevard anders
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

15-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Via de dijk
2005-08-17
Sloegebied Vlissingen-Oost via de scheldedijk tot Hoedekeskerke
.

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2005:10:04
Minister Peijs van Verkeer en Waterstaat is vandaag in Vlissingen om aan de Piet Heinkade de Cetus te dopen

De komst van de Cetus is de eerste, concrete stap op weg naar een heel ander systeem voor de beloodsing van zeeschepen in de monding van de Westerschelde. Zowel de Vlaamse als Nederlandse loodskotters verdwijnen en maken plaats voor swaths. Swath is een afkorting voor small waterplane twin hull. De veerdienst Vlissingen-Breskens wordt met eenzelfde soort schepen onderhouden. Die lijken op hoge poten door het water te glijden, met in het water, aan de poten, twee gestroomlijnde, torpedo-achtige rompen met daarin de motoren.

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

18-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loodskotter Eems

Stichting Loodskotter Eems

De historische Loodskotter Eems is een initiatief van de Stichting Loodskotter Eems. Met de Stichting Mens & Werk werd in 1997 een werk & leertraject opgezet en konden een twintigtal werkzoekenden met de bouw van het schip beginnen. De Loodskotter Eems was in juli 2004 vaarklaar.

http://www.loodskotter.nl/

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEMS
Lengte totaal: 28 mtr
Lengte schip: 18 mtr
Breedte: 5,2 mtr
Diepgang: 2,5 mtr
Zeiloppervlak: 196 m2
Motor: Cummins, 220 pk/162kW

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEMS
Klik op de afbeelding om de link te volgen









De laatste jaren geregeld zien varen, maar wist het niet thuis te brengen.
Tot dat ik hem gisteren de sluis in Vlissingen zag invaren.


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

19-08-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

20-09-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rickmers Doha
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rickmers Doha
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ARCA
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toegang Kanaal van Walcheren en buitenhaven Vlissingen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dreigend
Klik op de afbeelding om de link te volgen

11-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blijft altijd trekken
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

17-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oost-Souburg, Kanaal door Walcheren.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

19-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rambiz
Klik op de afbeelding om de link te volgen





Kraanponton Rambiz uit Antwerpen  Het maximale hijsvermogen van deze zware jongen is 4000 ton.
Het onderstel wat hij vervoert is het onderstel van het REM-eiland. Heeft 42 jaar op de zeebodem gestaan.
Het werk werd uitgevoerd door de firma Hoondert
.

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rambiz
Klik op de afbeelding om de link te volgen
 

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vikstraum voor Vlissingen
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JUMBO
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's bekijken.
Foto's aan deze zijde zijn te vergroten door er op te klikken.

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARLEROI
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARLEROI Sluis.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

21-10-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARLEROI
Klik op de afbeelding om de link te volgen

15-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Luchten
Klik op de afbeelding om de link te volgen






Luchten spreken mij altijd aan. zeker in combinatie met water en ruimte.

Deze foto's zin gemaakt  op 12 November 2007, een dag die wij ons blijven herinneren om het natte pak wat we opgelopen hebben.

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ritthemse strand
Klik op de afbeelding om de link te volgen






Deze foto's zijn gemaakt op de dijk bij Ritthem, Bij de Sloehaven.

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

16-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Oranjemolen
Klik op de afbeelding om de link te volgen





 

De Oranjemolen is een korenmolen, die sinds ca. 1650 op het Oranjebolwerk langs de Westerschelde staat. Het is de dichtst bij zee staande molen van Nederland en u heeft hier op de Groene Boulevard dan ook een panoramisch uitzicht over de Westerschelde met op de kop van het Keizersbolwerk het beeld van Michiel de Ruyter en het karakteristieke kustlichttorentje. 

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen





Door de ligging aan zee heeft de molen in de loop der eeuwen nog al eens klappen opgelopen bij beschietingen. Zo bevindt zich bijvoorbeeld in de molenmuur nog steeds een kogel van de beschieting door de Engelse vloot in 1809. In de tweede wereldoorlog landden de geallieerde legers in november 1944 vlak naast de Oranjemolen. Het landingsmonument aan de nabijgelegen Commandoweg herinnert hieraan

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2007-11-09 Storm
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

17-11-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's Vergroten
Foto's aan deze zijde zijn te vergroten door er op te klikken

08-12-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AURORA
Klik op de afbeelding om de link te volgen






8 December 2007

Aurora
P&O Cruises
Rotterdam
10.00 - 19.00 hours

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AURORA
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AURORA
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AURORA-vanuit de "Ballentent".
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."Ballentent"Parkkade Rotterdam.
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AURORA
Country of registry United Kingdom
Entered service April 2000
Named by HRH The Princess Royal
Gross tonnage 76,000 tons
Length overall 270.0 metres (886 feet)
Breadth 32.2 metres (106 feet)
Draught 7.9 metres (26 feet)
Service speed 24 knots
Crew 850
Regular passenger capacity 1,870
Maximum operating capacity 1,950
Passenger decks 10
Passenger cabins 939

08-10-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1












Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Foto

Gastenboek
  • Reactie
  • aow
  • schepen
  • prachtige fotokes op blog 2
  • weekend groetjes

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek, Bedankt daarvoor.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!