Foto
Foto
Foto
Foto
Over mijzelf
Ik ben Guy, en gebruik soms ook wel de schuilnaam skodaman.
Ik ben een man en woon in duffel (belgie) en mijn beroep is geen ( invalide ).
Ik ben geboren op 30/01/1962 en ben nu dus 62 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: alles over autos & motors .
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Auto Nostalgie & Pin Ups
Welkom Bij Skodaman
20-07-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Peugeot 908 V12 HDi 2006

Peugeot 908 V12 HDi mét FAP-roetfilters 
Op 14 juni 2005 kondigt Automobiles Peugeot aan dat het merk weer gaat meedoen aan de prestigieuze en veeleisende 24 Uur van Le Mans*. Deze aankondiging maakt de ontwikkeling van een geavanceerde auto noodzakelijk. Om het belang en de toekomst van schone dieselmotoren nog eens extra te onderstrepen, werdt de nieuwe ‘Le Mans auto’ uitgerust met een HDi-dieselmotor voorzien van twee FAP-roetfilters.

Op 28 september 2006 werdt de auto ter gelegenheid van de Mondial de l’Automobile 2006 als Peugeot 908 in Parijs onthuld. Daarmee is de veelbelovende opvolger van de Peugeot 905, die Le Mans won in 1992 en 1993, een feit.

Het aërodynamische uiterlijk van de Peugeot 908 heeft in slechts drie maanden tijd de route van tekentafel naar windtunnel afgelegd en zorgt voor zowel een opvallend uiterlijk, een perfecte aërodynamica alsmede voldoende luchtkoeling voor de aanwezige radiatoren en intercoolers van de motor.

De twee bijzonder compacte FAP-roetfilters zijn aan het einde van het uitlaatsysteem geplaatst en garanderen onder alle omstandigheden een roetvrije uitstoot.

Enkele specifieke kenmerken van de 908:
· V12 dieselmotor met twee FAP-roetfilters, geplaatst in de lengterichting middenachter
· 12 cilinders met een inhoud van 5.5 l, V-vorm met een blokhoek van 100º.
· Vermogen: 700 pk
· Koppel: 1.200 Nm

· 6-versnellingsbak, in de lengterichting geplaatst.
· Banden: Michelin
· Lengte: 4.650 mm



Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)



vervolg op skodaman2
  • skodaman2

  • Come And See On skodaman2
  • skodaman2

  • kom ook eens kijken op skodaman2
  • skodaman2

  • Zoeken in blog


    Categorieën


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!