hoe gebruik je google dokumenten
Inhoud blog
  • onderzoek
  • Een document afdrukken
  • Revisiegeschiedenis
  • Een document delen
  • Een opmerking toevoegen
  • Een afbeelding toevoegen
  • Documenten bewerken
  • Een bestaand document uploaden
  • Een nieuw document maken
  • Aan de slag met Google Documenten
  • Wat kan Google Documenten allemaal?


    Gastenboek

    klik hier


    handleiding
    04-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een bestaand document uploaden

    U kunt alle bestanden met de extensie .html, .txt, .doc, .rtf en .odt uploaden naar Google Documenten.

    Klik op de knop ‘Uploaden’ bovenaan in de zijbalk op de pagina met uw documentenlijst.  Klik in het volgende venster op ‘Selecteer bestanden om te uploaden’. Selecteer 1 of meerdere bestanden en klik vervolgens op ‘Uploaden starten’.

     

    De documenten verschijnen na het uploaden in de documentenlijst. U hebt in totaal 1 GB opslagruimte per Google-account.

    Vinkt u de optie “Documenten, presentaties en spreadsheets converteren naar de overeenkomende Google Documenten-indeling” aan, dan kunt u het bestand achteraf in Google Documenten bewerken.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    >

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!