Reizen, fietsen, wandelen....
** ONDERWEG **
17-12-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerstmarkt Duitsland en Nederland

nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

06-12-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KLOP KLOP

XXXXXXXXXXXXX

01-12-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zeebrugge

18-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.England - LONDEN

Van 9 november tot 15 november 2011

Al in februari hadden we afgesproken en geboekt met zes koppels om Londen te bezoeken.  De thuisblijvende vrienden kregen de mededeling “I see you later allig…..  krokodil”

Dus woensdag 9 november 2011 rond 13.00 u. koers naar Duinkerke.   Onderweg besloten we om nog effen tot Bergues op de camperplaats te rijden, daar kamen we al met 3 mobilhomes bij elkaar.   Samen naar Duinkerke waar we nog twee andere ontmoeten en eentje was deze morgen al overgezet.  Wij moesten inschepen om 22.00u.  Wat dan ook gebeurde zonder veel poes, pas.

Op de boot werd onze mobilhome opdek 4 gezet

en wij met de trap naar dek 6.

Heel veel volk was er niet.

Wij hielden ons bezig met in de shopping, buiten op het dek, iets te drinken en de vaart ging vlot voorbij.

In Dover aangekomen en omdat het nu bijna middernacht was voor ons, sliepen we op een nabijgelegen parking met zicht op de kliffen en Dover Castle.

Donderdagmorgen vertrokken we naar  : “Camping Crystal Palace – LONDEN”, waar we ook gereserveerd hadden.  Tegen de middag kwamen we daar aan.   Waren we niet aan de Eiffeltoren???Neen, want we hadden echt links gereden.

Installeerde ons  en gegeten  vertrokken we richting station Crystal Palace.   Om een  ticket aan te kopen om trein, metro en bus te nemen voor de bezienswaardigheden van Londen te kunnen genieten.

Tower of Londen,

Tower bridge : de brug ging juist open en konden we hier zien hoe een Frans oorlogsschip binnen vaarde en zich aansloot bij de HMS Belfast het oorlogsschip dat verankerd ligt op de Thames

Erotische  augurk

(http://club.studiant.be/ow-kring/pages/constructievdmaand/constructievdmaandmei2004.html)

Picadilly Circus

De Burlington Arcade : overdekte galerij met vele kleine winkeltjes die bewaakt werden door de Beadles.

Hay’s Gallery

Londen Dungeon hier zijn we ook gepasseerd, een soort spookhuis.

$$$$$$$$$$$$$$$

17-11-2011

Vrijdag ,

trein, metro en dan op bezoek.

Enkele bezienswaardigheden :

Buckingham place, een massa volk liet ons niet echt toe om de aflossing van de wacht te zien.  Het standbeeld ter ere van Koningin Victoria was nog gedeeltelijk ingepakt.

Wellington Arch, de triomf boog.  De hertog van Wellington was de bevelhebber van de Britse en Nederlandse troepen bij de slag van Waterloo.

Green park : het grote meer, De Serpentine, werd hier aangelegd.
Ook
het Princess Diana memorial fountain konden we hier bewonderen.

Hyde Park, hier konden we heel wat herfst kiekjes maken.  De eekhoorntjes kwamen ons met vele verwelkomen, ook omdat we een lekkere wafel  serveerde.  Leuk toch dat ze uit onze handen kwamen eten.

Bondstreet, winkels van alle bekende merken.  Binnen gaan leek niet zo evident omdat overal een guard aan de deur stond en het prijskaartje zal wel niet voor onze portemonnee geweest zijn.

Picadelly Circus

Zaterdag,

weer met dezelfde vervoermiddelen weg

The monument, ter nagedachtenis van de brand 1666

St Pauls cathedral,  kathedraal zeer mooi van binnen.

Ter hoogte van de kathedraal konden we ook de parade van de lord mayors.

Ook konden we het tentendorp Occupy London aanschouwen, nabij de kathedraal.

Museum of Londen, gepasseerd na ons bezoek van St Pauls.

Regent’s Park, doorgelopen om naar de markt te gaan.

Camden market, een massa volk op de binnen en buiten markt van kleding, eten….enz.   Het Regent’s canal was pittoresk .

Zondag

Moesten we de camping verlaten.  Na alles opgeruimd vertrokken we richting Dover met een ommetje langs  Canterberry.  Dit stadje namen we nog mee  alvorens we naar de boot reden.  De winkeltjes en een terras hielden we ons nog bezig.  De cameperplts kregen we nog kontrole dat we de 10 pond wel hadden betaald, het geen we wel veel vonden.  Maar alles bleek in orde.

Op tijd dan vertrokken naar Dover om zeker de boot niet te missen.  Wanneer we daar aankwamen hadden we de parking om te wachten op der rest gemist en checkte we om 16.00u ipv 18.00u (engelse tijd)  Geen ommekeer meer en als laatste de boot op .  Spijtig, zo miste we natuurlijk ook een deel van de andere vrienden die nog stonden te wachten.   Sorry mensen we zien jullie nog wel….

We bleven nog slapen in Gravelinnes.  De maandagmorgen maakte we hier in het vestigingsstadje nog een wandeling.

Tegen de middag onder lichte mist verder gereden en gegeten op de camperplaats van Duinkerke.  Voor onze slaapplaats kozen we Nieuwpoort en maakte hier nog een wandeling langs de haven en deden we natuurlijk nog een taverne aan.  Nieuwpoort visstad en dat stond dan ook ’s avonds op de menu.  Dinsdag zorgden dat we tegen de middag thuis waren.
Dit was een leuke vakantietrip........

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

04-11-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANKRIJK : NORMANDIE

We besloten op 5-daagse (27 oktober tot 1 november 2011) de franse kust wat meer gaan te verkennen samen met vrienden.

Ongeveer dezelfde weg als het weekend van de Somme werd zowat aangehouden.  De tegenovergestelde richting bleek erg druk.  Tegen 16.00 u kregen we enkele regendruppels goed te tellen op onze 10 vingers.  Een varkenswagen heeft ons een hele tijd voorgereden tot we de lieve snuitjes voorbijreden.

Normaal aangekomen in Fécamp, het was er kermis en de camperplaats was dus bezet en de andere volzet.
Dan maar naar
Criquebeuf-en-Caux om te overnachten.

Vrijdagmorgen doorgereden naar Ypoir en zo naar Etretat camperplaats.  Met de fiets naar boven zodanig dat we boven konden wandelen en een mooie zicht hadden op de krijtrotsen, die door de  zee mooie zijn gebeeldhouwd.

Zaterdagmorgen langs de pond de Normandie naar Honfleur.

Een bezoek aan de markt en binnenstad.

Ook een bezoek aan de kapel van Notre Dame de Gràce, gebouwd tussen1600 en 1615, dat op een hoger gelegen deel lag.

In Honfleur  werd een voorraad vis opgeslagen, mosselen, oesters, reuze garnalen, roze cider om later op de avond een “fruit de mer” te bereiden.  Wat we nog afronden met pannenkoeken en zelf bereidde Irish Coffee.

Dit alles gebeurde op de municipal camping van Fécamp.

Rond 22h30 kregen we dan het gezelschap van een ander koppel.

Zondagmorgen met ons allen een wandeling langs de kust en in de stad en ’s avonds lekker en gezellig gaan eten daar.

Na de middag brachten we een bezoek aan de distillerie van "Benedictine" .

Maandagmorgen vertrokken richting Dieppe, maar met tussen stoppen :

Senneville sur Fécamp, de smokkelweg.

Eletot, Les Grandes Dalles,

Saint Valery en Caux.

De dag nog afgerond met een terrasje in Dieppe.

Dinsdagmorgen een flinke en vroege wandeling gemaakt.

Na een voormiddag in het zonnetje viel bij aankomst aan de mobie de eerste regendruppel en na het middageten besloten we dan maar om terug richting thuishaven te vertrekken.

Bedankt aan allen voor het toffe gezelschap en lang weekend.
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

25-10-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGIE : LA ROCHE EN ANDENNE

Vrijdag 21 oktober
Voor 13.00 u zijn we aangekomen op de camping Floreal te La Roche -en-Andenne.

In de namiddag maakte we samen met een bevriend koppel een fietstocht van 51 km  tot Hotton.  Och ja, vanaf nu hebben onze fietsen elektrische ondersteuning.

Zaterdag 22 oktober
Voormiddag de fiets op naar de stad om brood en toespijs en ook gingen we een terrasje doen.

Namiddag nog eens naar de stad maar dan te voet, zodanig dat we overal wat konden genieten van de natuur.

Tegen 19u gingen we met de vrienden een eerlijk avondmaal nuttigen in Le Relais des Eveux.

Zondag 23 oktober

In de voormiddag gingen we mee wandelen met vrienden, veel bergop bracht ons bij een pergolaatje waar we een mooie uitzicht hadden over de stad.
Steil naar beneden kwamen weer terecht op een terras in La Roche en zo terug naar de camping.

In de namiddag namen we afscheid van sommige en wij reden naar de camperplaats in La Roche.

Samen met nog een koppel wat gaan eten in een plaatselijk restaurantje.

Maandag 24 oktober
Nog effen in de voormiddag een frisse neus gehaald met een wandelingetje naar het kasteel toe, maar dit was nog niet open.  Dus verder langs de Ourthe en zo terug naar de moby.

Zo was het weekend weer voorbij, want onze neus zetten we naar huis .

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

16-10-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANKRIJK : VALLEI VAN DE SOMME

Het jaarlijkse weekend met de bus ging door 14,15 en 16 oktober 2011 in de omgeving van de rivier de “Somme”.

Deze streek was tijdens de 2 wereldoorlogen één groot slagveld. Wij bezoeken in Notre Dame de Lorette één van de grootste militaire begraafplaatsen van wereldoorlog één.

De weg werd verder gezet en zo arriveerde we in Amiens.

Van hieruit vertrokken we richting Naours

en bezochte wij de ondergrondse stad die vroeger als vluchtoord gebruikt werd en waarschijnlijk hierdoor zo ontstaan is.

Zo kwamen we voor het avondmaal aan in het “HOTEL LA TERASSE in FORT MAHON PLAGE" en kregen elk onze kamer bedeeld.

De tweede dag klaar voor een busreis naar :  Mers les Bains hier konden we de Belle Epoque in al haar glorie bewonderen.

Verder naar Saint Valery sur Somme,  omwalde middeleeuwse stadsdeel en beneden aan de oever ligt  het modernere stadsdeel.

Na het eten de tuinen van de abdij van Valloires in Argoules.

Terug naar Hotel La Terasse, zo was de tweede dag al gauw om.

Voor de derde dag werden de valiezen terug ingeladen en lieten we  Fort Mahon Plage achter.

Een bezoek aan het oude stadsdeel van Boulogne en een halt in Arras op de pleinen van de stad.

ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

03-10-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekend in Herne.

Vrijdag 30 september

Vrijdagnamiddag vertrokken voor een bijeenkomst te Herne waar we met een aantal vrienden hadden afgesproken.

Op de gemeenteparking achter het stadhuis kregen we een plaatsje toegewezen.

Een beetje later heten we iedereen welkom, met een hapje en een drankje.

Zaterdag 1 oktober

Na het ontbijt vertrokken we voor een wandeling van  9km door het overstromingsgebeid van de Mark.

Een afsluiter met een drankje in een cafeetje in het centrum van Herne.

Na het middageten fietste we naar de Beverse hoeve waar we gingen kijken hoe ze kaas maken.

De fietsroute was zoals de streek daar is bergachtig.

Zondag 2 oktober

Na het ontbijt werden de fietsen weer uitgehaald voor een 20 tal kms.

De heuvels lieten ons niet los, maar met een paar stoppen, waarvan ook een op een hoeve, maakte alles doenbaar.

Na de middag nog een beetje profiteren van de zon en de latere namiddag keerde we huiswaarts.
Het was een prettig weekendje in het pajottenland.  De zon was 3 dagen van de partij.

Bedankt aan diegene die voor alles gezorgd heeft.

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
     bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

28-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Antwerpen

We zouden het weekend van 16 tot 19 september 2011 Antwerpen onveilig maken.  Een van de vrienden had op Camperplaats Vogelzang enkele plaatsen gereserveerd.

Vrijdag aangekomen en in de late namiddag werd er ’t een en ’t ander gevierd met de nodige drank en tapaz en een lekker stuk taart.

Zaterdagmorgen gingen we samen met de tram naar de exotische markt.

Na hier een daar wat geproefd te hebben gingen we ’s middag toch nog een broodje eten in het Shopping Stadsfeestzaal.  De winkels werden niet zo direct bezocht, maar de zaal is wel indrukwekkend.  We vertoefde daarna nog wat op de Grote markt op een terras tot we om drie uur werden opgehaald door de gids voor een wandeling.  Ik vergat mijn paraplu op ’t terras en een ander deel van de groep hadden een oponthoud met de tram, wegens een klein accidentje.  Al bij al de gids kon beginnen aan de wandeling “PLEZIER MET BIER”.  Wat uitleg over de gevels, bier, cafés en afgerond met enkele bezoeken aan cafés.

Zo stapte en reden we terug naar de camperplaats en werd vandaag afgerond met een BBQ tot na middernacht.

Zondagvoormiddag werden we verwacht aan ’t steen om een afvaart. In de namiddag konden we nog vertoeven in ’t stad, vandaag hadden we autoluwe zondag.

Ook kon je vandaag de kunstbolders bezichtigen.

We wandelde nog door Antwerpen en namen dan ook weer de tram terug.  We waren juist op tijd terug, want nu trok er een flinke bui over.  In de late namiddag dronken we nog wat in de mobie, want er was nog iemand aangekomen die de ganse week daar een werkweek had.

Maandag werd er dan nog een flinke wandeling gemaakt door het nachtegaalpark in de buurt.

Zo eindigde het weekend dat weer zo snel voorbij is gevlogen.

.................
                    vvvvvvvvvvvvvvvvvv

10-09-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rit naar 't zonneke...

We vertrokken op 27 augustus 2011 en  eens Charleroi voorbij en ’t begon te regenen.  Een hele tijd voor Moulins kregen we de zon te zien.

Moulins werd onze overnachtingplaats.

Na ons te installeren namen we de fiets tot in de stad.  Waar we dan ook een stadswandeling maakte.

Volgende dag vertrokken in de voormiddag met alweer het zonneke .  ’s Middags gestopt op de camperplaats van St. Flour beneden omdat we van deze stad al veel gelezen en gehoord hadden.

Ook de camperplaats boven, waar ze aan ’t werken waren, gereden en de stad met de kathedraal bezocht.  Op weg verder namen we niet de afrit voor Millau maar zijn we over de brug van Millau gereden.

Om te overnachten probeerde we de Lac de Salagou.   Doch we zijn moeten terug draaien, dit loog aan de gps en ook omdat we niet zo aandachtig waren.  We zochten een andere overnachtingplaats in Aniane.  Rustige plaats, maar het stadje  was oud en er was  wel veel leegstand .

’s Maandags in de late voormiddag vertrokken en tegen de middag arriveerde we in Frontignan op de camping "les Tamaris “ .

“Full” op de deur voordat we het gelezen hadden was de deur al open , het bleek dat er nog een plaats was.  We zijn deze gaan inspecteren en aanvaard om weekje te blijven staan.  De dagen erna bleek de camping alle dagen vol te staan.

De dagen werden gevuld met zonnen want we zaten direct aan de zee,

zwemmen in ’t zwembad en ook wat fietsen .  Er werd gefietst naar  Frontignan stad.

Volgende dag een fietstocht naar Merival.

We hebben er dan ook eens een dagje Sete gedaan en dit wel met de bus die vlak aan de camping stopte.

Zondag 4 september 2011 stonden we wel op met heel harde regen.  In de voormiddag werd alles opgekuist ronde de MH en overal want het water stond in grote plassen op de camping.  In de namiddag kwam het zonneke terug  en fietste we een toerke langs de waters naar Vic de la Gardiole en terug.

Maandag laden we in om de weg naar huis terug te nemen.  De avond werd doorgebracht in St Just.

De volgende dag vroeg vertrokken en in de namiddag gestopt in Autun en blijven overnachten.

Zo kwamen we de volgende dag weer terug thuis aan.

qsqsqsqsqsqsqsqsqsqsqsqsqs

21-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ter Dolen fietshappening van vrijdag 19 tot maandag 22 augustus 2011

Vrijdag kwamen we samen met verschillende MH aan de plas te Houthalen voor het weekend.

Zaterdagvoormiddag maakte we een wandeling langs de plas, hier had je mooie uitzichten en de heide was volop in bloei.  Het weer was opperbest vandaag.

We hebben ons dan verplaatst korter naar de startplaats van de fietshappening en we maakte dan daar een tochtje van ongeveer 48 km.  Na de fietstocht maakte we ons klaar om het pastabuffet in Don Bosco Instituut.

Zondagvoormiddag hebben we ons terug verplaatst naar de plas en in de namiddag hebben we nog een fietstocht van 28 km gemaakt, met als afsluiter een ijs van de hoeve.

De avond werd dan bezegeld met een BBQ , lang geleden dat het weer zo goed was zelfs tot ’s avonds laat.

Maandag begon met regen en bleef toch duren tot in de namiddag.  We ruimde op en zijn dan naar huis afgezakt.
Zo hadden we het fietsweekend weer achter de rug.

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

17-08-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naar Nederland in de drup.

Druppen het was meer als dat maar tussen de buien door konden we toch ’t een en ’t ander bezoeken.

Het begon als eerste een bezoek aan Kinderdijk.  Op een bord konden we lezen hoe de 19 molens hun werk deden om het water uit de polder te pompen.  Ze zijn eigendom van de Stichting Werelderfgoed Kinderdijk.  Sommige leken nog bewoond te zijn.  We overnachten in Amblasserdam.

’s Avonds waren we bekaf van het wandelen na nog wat keuvelen over de rit van morgen en TV zien zochten we het bed op..

Dag twee, maandag met volop regen zetten we de trip verder tot Marken,

een eilandje verbonden met het vasteland door een brug.  We konden dit stadje bezoeken zonder nat te worden..Na het eten en een bui hebben we dan nog een wandeling met veel wind gemaakt tot aan de vuurtoren.
Daarna nog doorgereden tot Vollendam waar we overnachten.  Hier maakte we ook een wandelingetje tot de haven.  ’s Avonds konden we ferm rusten van het vele stappen.

Vandaag dinsdag hebben we de fietsen genomen van Vollendam naar Edam.

Met 20 km op de teller hadden we eigenlijk heel Edam doorkruist.  Tegen de middag waren we terug aan de MH en na ’t eten zijn we dan doorgereden naar Den Helder.  Hier zijn we 2 dagen gebleven op de camperplaats aan de haven.  We keken daar wat rond op de tentoonstelling van het marinemuseum.

Woensdag een fietstocht tot de vismijn en dan tot de overzet naar Texel en zo verder langs het water tot het fort kijkduin te Huisduinen.  De overzet naar Texel hebben we gelaten daar komen we nog eens voor terug als het weer veel beter is.  We werden vandaag wel nat tijdens onze fietstocht.

In de namiddag hebben we dan doorgebracht in het marinemuseum met vooral de binnen bezoeken.

De onderzeeboot  “De tonijn vond ik echt wel een bezoekje waard.  Ook nog het ramschip Schorpioen en mijnenveger abraham Crijnssen.

Donderdag kwamen we aan rond 11.00u op de camping Alkmaar.  Achter ons is de camping vol gelopen en het naaste pand ook vele Italianen en Spanjaarden, meer dan 100 MH.  Dit allemaal voor de kaasmarkt die morgen begon om 10.30u.

Op zoek naar waar we morgen moesten zijn voor de kaasmarkt namen we de stadswandeling mee.  Hier kwamen we het standbeeld van Rudy Carell tegen.

Vrijdag om 9 u naar de kaasmarkt.  Wat ons verwonderde de ganse plein stond vol volk.  We hadden toch nog een plaatsje kunnen bemachtigen waar we alles nog konden vastleggen op foto.

16-08-2011

Terug gereden naar de camping en dan verder met de MH  naar Molkwerum.    De camperplaats gelegen over de camping ’t Seleantsje.  Hier hebben we ook 2 dagen overnacht.  Een beetje zonnen konden we doen in de namiddag.  De volgende dag maakte we een fietsroute met knooppunten langs de volgende plaatsen, Hindelopen (hier was een wedstrijd schuitjesvaren en markt) verder langs Koudum, Stavoren.
Goed voor een totaal van 42 kms.

Zondag reden we verder met het idee Giethoorn te bezoeken.. Onderweg was het regen en nog eens regen.  Aangekomen aan de camperplaats aan de haven die eigenlijk onder water stond evenals de camperplaats bij de hoeve was zelfs afgesloten en de MH die erop stonden werden met de tractor afgevoerd.

Dit wilde we niet meemaken en daarom reden we door naar Bourtange want dit stond ook o ons lijstje.  Het was een vestigingsstad, deze werd  ook bezocht nadat we een plaatsje gekregen te hebben op de camping.

Het stadje was niet zo groot maar er liepen wel enkele figuranten in de stad en we profiteerde daar ook van een gezellig terrasje om aan een kleine regenwolk te ontkomen.

’s Avonds nog wat op internet geweest.

Volgende dag weer veder afgezakt naar Naarden ook een vestigingsstad maar deze was wel groter.  De camperplaats was pal aan de ingang van de stad.  We hebben hier dan nog een fietstocht gemaakt, want het weer was vandaag wel zonnig.. de tocht leidde ons langs een slot “ Muiderslot”, hier pikte we een terrasje mee , met versnapering, en reden ook nog langs de jachthaven van Naadenbos.  De teller gaf 31 km aan.

’s Avonds kwamen de vissers ons daar gezelschap houden tot wel ’s nachts omdat ze daar op paling hazen.

De laatste dag begon weer met wat regen en we hebben na ’t ontbijt de weg naar huis genomen.  Onderweg kregen we dan wel nog een heerlijk zonneke.

Over het algemeen een beetje teveel regen en frisjes voor deze tijd van het jaar.  Maar een kort en tof weekje met veel bezienswaardigheden.

gfgfgfgfgfgfgfgfgfgfgfgfgfgfgfgf

27-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lang weekend van 21 juli 2011

06-07-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weekend van 1 juli tot 4 juli 2011

Verleden jaar in oktober waren we nogal eens aan de haven van Etten leur geweest.

Ook deze keer hebben we gefietst naar Breda.  Hier was met de solden zelfs zondags de winkels open.

Ook allerlei festiviteiten waren er te doen.

In Etten leur liepen we op een grote kermis .

Met het weer hadden we geluk het bleef droog.   Weer een weekendje doorgebracht op een fijne plaats.

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

20-06-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VAKANTIE 26 mei tot 20 juni 2011

19-06-2011
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg...........italië

18-06-2011

We passen de blog regelmatig aan...naargelang de uitstappen

• Essen
  • mooie uitstapjes
  • Genieten maar
  • Hallo
  • UITSTAPPEN

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek (gestopt) reacties gebruiken

Wat een heerlijk gevoel
    Ik jubel en ik joel.
     ik kan de hele dag wel zingen
    en nog meer van die gekke dingen
    Hoofdpunten blog rvrv
  • Wensen
  • Ondertussen al 't een en ander gemaakt met bloemen.
  • Volgende Bloemschikken
  • Paasstuk
  • Takkenboog
  • BOL
  • Met blad en de restjes
  • 2016

• BELGIE WESTHOEK
  • BELGIE WESTHOEK vervolg
  • FRANKRIJK GIVET Les voies vertes
  • FRANKRIJK GIVET Les voies vertes (vervolg)
  • BELGIE Westvleteren en Temse
  • NEDERLAND : DORDRECHT
  • RONDE VAN VLAANDEREN
  • VROLIJK
  • NEDERLAND : Noord Brabant en Zeeland.
  • Nieuwjaar 2014- 2015
  • 2014
  • Wensen 2015
  • NEDERLAND : MAASTRICHT
  • BELGIE : VLAANDEREN-LANGEMARKE
  • Duitsland : Niederhein.
  • Nederland Zeeuws Vlaanderen
  • NEDERLAND : ROERMOND
  • NEDERLAND : GOUDA
  • België fietsroute omgeving RUMST
  • BELGIE : WEST VLAANDEREN
  • Frankrijk : Seine-et-Marne en Loire
  • Nederland : Omgeving Kockengen en Elburg.
  • BELGIE : Maaseik Neeroeteren 2014.
  • NEDERLAND : Linden 2014
  • Frankrijk Spanje PORTUGAL Spanje Frankrijk
  • en toen....
  • en toen, toen
  • ja en toen bijna thuis....
  • BELGIE : Oudenaarde weekend van 29 maart t/m 1 april 2013
  • Paaswensen
  • SPANJE : via Frankrijk ......effen naar 't zonnige ......
  • vervolg...........
  • BELGIE : LIMBURG
  • Duitsland Sprookjesroute, Weser
  • .
  • BELGIE : Keerbergen, Haacht.
  • volgende daaag.....
  • Nederland : Van 26 april tot 1 mei tussen de bloemen
  • BELGIE : Oudenaarde weekend van 30 maart t/m 2 april 2012
  • Nederland
  • SPANJE : via Frankrijk ......effen naar 't zonnige ......
  • Dit waren
  • Rit naar 't zonneke...
  • ..../............
  • Ter Dolen fietshappening van vrijdag 19 tot maandag 22 augustus 2011
  • Naar Nederland in de drup.
  • Lang weekend van 21 juli 2011
  • Weekend van 1 juli tot 4 juli 2011
  • VAKANTIE 26 mei tot 20 juni 2011
  • vervolg...........italië
  • 15-16 mei 2011
  • In het Nederlands zonnetje.