Sinds enkele weken had ik problemen met de ADSL-internet verbindig. De verbinding viel regelmatig kompleet uit. Maandag kwam een technieker van belgacom, hij plaatste een nieuw modern stopcontakt en dan liep alles weer normaal tot de volgende morgen, maar dat had de technieker ook al vastgesteld, hij belde mij dat hij ´snamiddags zou terugkomen. Een uur later was hij er al, tot dan toe had ik een Philips modem en dat was na vijf jaren dienst een beetje gebrekkig geworden. De technieker plaatste een modern belgacom modem met een veel sterkere onvangst en, dat modem kreeg ik van belgacom volkomen GRATIS. Voor het oude Philips modem had ik toen 105 Euro betaald. Nu loopt alles weer heel normaal en veel veel sneller. Ik ben dus een tevreden belgacom klant. De Waalse technieker trachtte zo goed mogelijk Duits te spreken en ik zo goed mogelijk Frans en we begrepen elkaar uitstekend. Hij stelde het modem ook zo in, dat het onmogelijk is dat iemand zich draadloos met mijn PC in verbinding steldt, wat voorheen en dat wist ik niet, met het oude Philips modem wel mogelijk was.
Nu kan het bloggen weer lustig verder gaan en ik beloof Marnix dat ik morgen zijn mails zal beantwoorden. Maar vandaag heb ik via Google Earth de Antwerpse straten eens bekeken en ik ben wel een beetje geschrokken.
Kartuizer.
Reageer....
|