50 Jaar achter den TV
Inhoud blog
  • zeven jaar later
  • een kamerjas die open viel

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    strandzeilen gesponserd door www.sdt-informatics.be

    Foto

    Ervaringen met koning klant
    Van zelfbouw tot plasma scherm TV
    31-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haast en spoedgevallen

    U vraagt, wij draaien u een loer.

    Een artikel uit Humo door JH.van de jaren ‘90

    Op de algemene economische inspectie (nu heet het anders) een departement van economische zaken worden spoed-tv-herstellers als poenpakkers slechts op de vierde gerangschikt. In de top drie staan de spoedontstoppers spoedglazeniers en spoedslotenmakers.

    Nu moet u weten dat men zomaar geen techniekers aan de kapstok heeft hangen die men kan inzetten op elk uur van de dag onmiddellijk na het telefoontje. Is dat wel het geval is er iets mis met het bedrijf. Zo’n spoeddienst heeft ophalers indienst meestal.mensen die niet veel afweten van TV’s en met een geleerde uitleg vertellen dat het toestel naar het atelier moet, maar toch al een flink voorschot vragen

    Wij ook hebben gevallen gekend, van klanten die niet konden wachten, die bedrogen werden.

    Zo was er een oudere man die ons vroeg of we konden komen om zijn toestel na te zien.

    Wij antwoorden dat enkel het morgen zou kunnen, blijkbaar kon hij niet wachten en belde een spoeddienst. Enige tijd later moeten wij toch naar de bewuste klant en kwam het verhaal boven:

    - De man had zijn toestel meegegeven en geen reserve toestel gekregen in afwachting van de herstelling.

    - De klant was beloofd dat het toestel de volgende dag zou terug hebben.

    - 14 dagen later belde de klant naar de spoedhersteller die vertelede dat het toestel af was maar geen transport had. Dus werd hem voorgesteld om het toestel te komen ophalen met een taxi omdat het kerstavond was stemde de man toe.

    - Na het betalen van een gepeperde rekening werd het toestel in de taxi geplaatst en kon de man vertrekken.

    - Aan de taximan moest een extra fooi betaald om het toestel binnen te dragen en aan te sluiten.

    Nu bleek het toestel verknoeid te zijn en waren de kosten te hoog om het goed te herstellen.

    Wij hebben meegewerkt om dat bedrijf aan te klagen maar dat kwam anders uit.

    De klant had vooraf schriftelijk toegestemd in de kostenraming en in de herstelling.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 02/04-08/04 2012
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Welkom op mijn blog!


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!