Foto
Foto
Foto
Foto
Over mijzelf
Ik ben Guy, en gebruik soms ook wel de schuilnaam skodaman.
Ik ben een man en woon in duffel (belgie) en mijn beroep is geen ( invalide ).
Ik ben geboren op 30/01/1962 en ben nu dus 62 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: alles over autos & motors .
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Auto Nostalgie & Pin Ups
Welkom Bij Skodaman
18-03-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toyota
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Toyota

opgericht 1973
gevestigd Keulen
DE [Duitsland]
website www.toyota-f1.com

Hoewel Toyota pas in 2002 het officiële wedstrijddebuut maakt in de Formule 1, is het Japans-Duitse team in 2001 al op vrijwel alle Grand Prix-circuits actief. Toyota legt veelal achter gesloten deuren een intensief testprogramma af. Toyota gaat daarvoor in zee met bandenleverancier Michelin. In Keulen wordt - zij het met enige vertraging - een ultramoderne fabriek geopend. En halverwege het jaar wordt in Panasonic een kapitaalkrachtige sponsor binnenboord gehaald. Het team, hoewel dus nog niet in Grand Prix' actief, haalt diverse malen de krantenkoppen. Maar niet zozeer door opwindende rondetijden.

Net als Ferrari - en Renault in 2002 - betreedt Toyota de Formule 1 met een geheel in eigen beheer ontwikkelde bolide. Chassis, motor en versnellingsbak zijn dus van Japanse makelij. De teamleiding is in handen van de Zweed Ove Andersson, die eerder in de rallysport met Toyota opmerkelijke successen boekte. Als technisch-directeur wordt de Fransman André de Cortanze aangetrokken, die in de Formule 1 onder meer werkzaam was voor Ligier.

18-03-2007 om 02:55 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.super aguri
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Super Aguri

opgericht 2005
gevestigd Leafield
UK [Groot-Brittannië]
website www.superaguri-f1.com

Vlak voor de Grand Prix van Japan in 2005 maakt Honda wereldkundig dat het in 2006 motoren levert aan een tweede Formule 1-team. Meer dan dat het om een nieuwe renstal gaat, wil de Japanse autofabrikant op dat moment niet kwijt. Maar al snel wordt duidelijk dat voormalig Formule 1-coureur Aguri Suzuki schuilgaat achter het team.

Op 1 november 2005 maakt de Japanner bekend dat hij met de steun van Honda een eigen Formule 1-team begint, genaamd Super Aguri F1. Voor Suzuki is dat het begin van een onzekere, maar vooral roerige periode. Want in eerste instantie wordt de inschrijving van Super Aguri door de internationale autosportbond FIA geweigerd, omdat-ie ‘niet compleet’ zou zijn. Eigenlijk komt het erop neer dat de 48 miljoen dollar aan inschrijfgeld van Suzuki nog niet op de rekening van de FIA staat. Suzuki accepteert dit niet en gaat de strijd aan om zijn team alsnog in 2006 op de baan te krijgen.

De Japanner maakt alleen nog een kans als alle teams toestemming geven om mee te doen en hij alsnog het inschrijfgeld overmaakt. Na maandenlange onzekerheid en speculaties zetten de tien deelnemende teamshun handtekening voor de entree van het Japanse privé-team. En zodra Suzuki de 48 miljoen heeft overgemaakt aan de autosportbond, mag hij toch meedoen. Eind januari maakt de FIA bekend dat het startveld van 2006 inderdaad elf teams zal tellen.

18-03-2007 om 02:41 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.spyker
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Spyker

opgericht 2006
gevestigd Silverstone
UK [Groot-Brittannië]
website www.spykerf1.com

Zondagochtend 10 september 2006 op het circuit in Monza, wordt bekend dat de Nederlandse sportwagenfabrikant Spyker MF1 Racing per direct overneemt. Met ingang van de Grand Prix van China zijn de wagens prompt helemaal oranje gespoten. Bovendien wordt de komst van het technische genie Mike Gascoyne bevestigd, en sluit de renstal een motorenovereenkomst met Ferrari. Onmiddellijk melden zich direct enkele Nederlandse sponsors, en is duidelijk dat Christijan Albers in 2007 aanblijft als eerste rijder.

18-03-2007 om 02:24 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toro rosso
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Scuderia Toro Rosso

opgericht 2005
gevestigd Faenza
IT [Italië]
website www.scuderiatororosso.com

Minardi, de voorloper van het huidige Toro Rosso, is de afgelopen 21 jaar bijna synoniem geworden voor het begrip 'achterhoedeteam'. Behoudens enkele uitschieters kan het team zich maar niet ontworstelen aan de laatste startrijen in het Formule 1-peloton. Giancarlo Minardi doet in 1985 zijn intrede in de Formule 1 met een eigen team, na jaren actief te zijn geweest in de Formule 2. De eerste jaren worden er nauwelijks resultaten geboekt. Pas in 1988 wordt het eerste punt gescoord, door Pierluigi Martini. Het is de voorbode voor een - voor Minardi-begippen - tamelijk succesvol seizoen 1989. De Minardi-coureurs Martini en Luis Perez-Sala scoren gezamenlijk zes punten. Daarmee wordt Minardi tiende in het wereldkampioenschap voor constructeurs.

18-03-2007 om 02:08 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Renault
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Renault

opgericht 1898
gevestigd Enstone, Viry-Châtilon
FR [Frankrijk]
website www.renaultf1.com

Renault debuteert in 1977 halverwege het seizoen tijdens de Grand Prix van Engeland met een eigen Formule 1-team. De auto, de RS01, is het gesprek van de dag. Achterin de auto gaat een 1500 cc turbomotor schuil, en dat is een noviteit. De Renault staat verder op radiaalbanden van Michelin. Het Franse bandenmerk debuteert eveneens op het hoogste niveau. Achter het stuur zit Jean-Pierre Jabouille, een lange slungelige Fransman die met name om zijn capaciteiten als ontwikkelingscoureur is uitverkoren de Renault te besturen. Het is vooral een leerjaar. De Renault gaat om de haverklap stuk.

In 1978 gaat het langzaam maar zeker beter met Renault. De snelheid komt er steeds meer in en de vierde plaats van Jabouille in de Grand Prix van Amerika op Watkins Glen is een regelrechte opsteker. De drie punten bezorgen het team een twaalfde plaats in het constructeurskampioenschap.

18-03-2007 om 01:53 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.red bull racing
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Red Bull Racing

opgericht 2004
gevestigd Milton Keynes
UK [Groot-Brittannië]
website www.redbullracing.com

Red Bull debuteert in 2005 officieel in de Formule 1, maar de historie van het team begint in feite in 1997. Drievoudig wereldkampioen Jackie Stewart komt met zijn eigen Formule 1-team aan de start, gebruik makend van fabrieksmotoren van Ford. Als coureurs worden Rubens Barrichello en Jan Magnussen gecontracteerd. Hoewel de Stewarts bij tijd en wijle snel voor de dag komen, is het met de betrouwbaarheid van de wagens maar matig gesteld. Hoogtepunt van het jaar is de Grand Prix van Monaco. Rubens Barrichello rijdt in de regen foutloos, en eindigt achter de ongrijpbare Michael Schumacher als tweede. De zes punten zijn genoeg voor een negende plaats in het wereldkampioenschap voor constructeurs.

18-03-2007 om 01:38 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mc laren
Klik op de afbeelding om de link te volgen

McLaren

opgericht 1963
gevestigd Woking
UK [Groot-Brittannië]
website www.mclaren.com

De renstal van McLaren maakt in 1966 het Formule 1-debuut, tijdens het Grand Prix van Monaco. Het team is opgericht door coureur Bruce McLaren, die dan tegelijkertijd teameigenaar en rijder is. De eerste twee seizoenen verlopen vrij onopvallend, maar al in 1968 boekt Bruce McLaren achter het stuur van zijn eigen bolide een Grand Prix-overwinning. Teamgenoot Dennis Hulme doet het nog beter: hij wint twee Grand Prix' en eindigt als derde in het wereldkampioenschap voor coureurs. McLaren wordt dat jaar achter Lotus tweede in het constructeurskampioenschap. In 1969 is er, via Dennis Hulme, opnieuw een Grand Prix-zege te vieren. De renstal beleeft in 1970 een triest jaar, als oprichter Bruce McLaren tijdens een testrit het leven verliest.

18-03-2007 om 01:23 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Honda
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Honda

opgericht 1948
gevestigd Brackley
JP [Japan]
website www.hondaracingf1.com

Onder de naam Honda Racing F1 Team verschijnt de renstal uit het Engelse Brackley in 2006 voor het eerst aan de start. Toch gaat de geschiedenis van het team wat verder terug. Eind 1997 zet British American Racing (inmiddels opgekocht door Honda) de eerste schreden in de Formule 1 als de renstal van Ken Tyrrell wordt overgenomen. Maar pas in 1999 verschijnt BAR daadwerkelijk met een zelf ontwikkelde wagen aan de start. Als coureurs worden oud-wereldkampioen Jacques Villeneuve en de veelbelovende Braziliaan Ricardo Zonta aangetrokken.

Teambaas is Craig Pollock, terwijl de wagens worden gebouwd door Adrian Reynard. De motoren komen van Supertec. BAR blaast voor aanvang van het seizoen hoog van de toren, maar bakt er helemaal niets van. Villeneuve en Zonta zien nauwelijks de finishvlag. Het enige dat opvalt is het kleurenschema van de wagen. Aanvankelijk wil BAR de ene auto in de kleuren van '555' laten rijden en de andere in de kleuren van 'Lucky Strike'. Als de FIA daarin niet toestaat, worden de kleurenschema's van beide sigarettenmerken 'per wagenhelft' aangebracht. Het ziet er niet uit.

18-03-2007 om 01:07 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ferrari
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Ferrari

opgericht 1946
gevestigd Maranello
IT [Italië]
website www.ferrariworld.com

Als één renstal in de Formule 1 beschikt over een roemruchte geschiedenis, dan is het wel Ferrari. Al vanaf het begin van het wereldkampioenschap Formule 1 in 1950 is het team van oprichter Enzo Ferrari van de partij. Kenmerkend in het lange bestaan zijn de hoge pieken en diepe dalen als het gaat om de prestaties, de intriges achter de schermen (tot de jaren negentig) en tragische dodelijke ongevallen van enkele toonaangevende coureurs.

In de jaren vijftig behalen Alberto Ascari (1952 en 1953) en Mike Hawthorn wereldtitels met de rode bolides. Maar het team wordt ook getroffen door enkele drama's: Ascari komt na zijn twee wereldtitels bij een testrit op Monza om het leven, terwijl in 1958 Peter Collins en Luigi Musso het leven laten bij raceongevallen.

18-03-2007 om 01:04 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bmw sauber
Klik op de afbeelding om de link te volgen Bmw Sauber
opgericht   1993
gevestigd München
DE [Duitsland]
website www.bmw-sauber-f1.com

De Zwitser Peter Sauber heeft een grote naam opgebouwd in de wereld van de sportscars als hij in 1993 met zijn eigen team in de Formule 1 debuteert. Sauber maakt gebruik van Ilmor-motoren, maar het is een publiek geheim dat het team fungeert als springplank voor de terugkeer van Mercedes-Benz in de Formule 1. Het team maakt in zijn debuutjaar grote indruk. Karl Wendlinger en JJ Lehto scoren in totaal twaalf punten, en verrassen geregeld de gevestigde orde. Sauber eindigt direct als zesde in het constructeurskampioenschap, met twaalf punten.

18-03-2007 om 01:00 geschreven door skodaman


17-03-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ford mustang mach 1
Klik op de afbeelding om de link te volgen Ford Mustang Mach 1
1969 en 1970 Mach 1's. De populariteit van deze Mustangs groeit nog steeds. Mustang liefhebbers zijn idolaat van de styling van dit model. De modellen uit 1969 en 1970 zijn even gewild.
De 'small block' V-8 motoren zoals de 351 V-8 Windsor in 1969 en de 351 V-8 Cleveland in 1970 blijven de meest gezochte motoren. De versies met viervoudige carburateur ('4 barrel') zijn iets populairder dan die met de tweevoudige ('2 barrel').
In 1969 veranderde het uiterlijk van de  Mustang opnieuw ingrijpend. De Mustang Mach I werd geïntroduceerd. Deze werd zo populair dat de voormalige GT voorlopig van het toneel verdween. Met de komst van dit model werden wederom grotere motoren mogelijk, waarvan de zogenaamde Super Cobra Jet een voorbeeld is. Deze leverden een verwoestende acceleratie op, die de toenmalige bandentechnologie tot het uiterste dreef. Voor het eerst werd elektrische bediening van de zijramen aangeboden.

17-03-2007 om 19:22 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ford Thunderbird
Klik op de afbeelding om de link te volgen Ford Thunderbird
Toen Chevrolet zijn Corvette op de markt bracht was de wagen een grote flop. Fords antwoord, de Thunderbird, was direct een reuze succes. Slechts drie jaren heeft Ford de Thunderbird als twoseater gebouwd en dat maakt juist dit model nu zo gezocht. In de grondlijnen waren ze identiek maar het verschil zat hem in de details. Zo had het model 1956 het reservewiel vrijstaand op de achterbumper gemonteerd. In 1957 vond men het vijfde wiel weer in de koffer en waren de achterspatborden met vinnetjes verfraaid.
 
 
Soort: cabriolet Aantal cilinders: 6 en V8
Cilinderinhoud: 3654, V8: 4457, 4785en 5112 Vermogen: 139/4200, 175/4400, 228/4600
Topsnelheid: 140-230 Chassis: afzonderlijk chassis
Productiejaar: 1955-1957 Productieaantallen: 16.155, 15.631 en 21.380
 

17-03-2007 om 19:18 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jaguar XK 150
Klik op de afbeelding om de link te volgen Jaguar XK 150 & XK 150 S
Howel een reusachtige brand in 1957 een groot gedeelte van de Jaguar-fabrieken vernietigde, lukte het toch een opvolger voor de XK 140 op zijn wielen te zetten. De XK 150 was dan wel 10 mijlen per uur sneller dan de XK 140, maar hij was er niet mooier op geworden. De voorruit bestond nu uit één stuk glas, maar de typische XK-spatborden waren nu verdwenen. Wat rij-eigenschappen en comfort betreft, wint de XK 150 het wellicht van zijn voorgangers. De S-versie is zeldzaam en kost 15 tot 20 procent meer. Van die S-versie zijn er 924 roadsters geleverd en 140 cabriolets.
 
 
Soort: roadster en cabriolet Aantal cilinders: 6
Cilinderinhoud: 3442 en 3781 Vermogen: 190/5500 tot 265/5500
Topsnelheid: 200-230 Chassis: afzonderlijk chassis
Productiejaar: 1957-1961 Productieaantallen: 2.265 en 2.671

 

17-03-2007 om 12:17 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Triumph Spitfire
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Triumph Spitfire
Triumphs TR-reeks is een successerie, maar het nadeel was dat de auto’s steeds groter en zwaarder zijn. Toen ook nog eens bleek dat Austin-Healey met de kleine Sprite en later ook MG met de kleine Midget goud in handen heeft, kan Triumph niet achterblijven. Het tegenoffensief wordt ingezet met de Spitfire, die in 1962 komt. Technisch leunt de auto op de Triumph Herald, maar qua vorm is het een onvervalst sportwagentje: laag en gestroomlijnd en met plaats voor niet meer dan twee personen.
De Italiaanse ontwerper Michelotti tekent de lijnen, zoals hij dat wel vaker doet voor Triumph. De Herald-viercilinder (1.147 cc) is licht opgevoerd en levert nu 63 pk; vanaf 1963 nog vier pk’s meer (de Spitfire mk2). Tegen die tijd is ook een overdrive leverbaar, waarmee de topsnelheid op 155 km/h komt. In 1967 werd de auto flink gefacelift en ontstaat de mk3. Met het oog op de Amerikaanse markt zijn de bumpers nu een stuk hoger geplaatst waardoor het autootje gelijk totaal anders aandoet. De viercilinder van de Herald is nu weer verder opgeboord, naar 1.296 cc en levert 75 pk, waarmee het de sterkste configuratie is. Weer later, in 1970, komt een mk4-versie uit van de Spitfire, maar deze was voor de verandering niet sterker. De motor is teruggeschroefd naar 63 pk (het oorspronkelijke vermogen van de mk1), maar doordat versnellingsbak en wielophanging zijn verbeterd, is de auto nog altijd in staat 155 km/h te rijden. De mk4 is ook wat betreft vorm weer flink gemoderniseerd. Vanaf 1974 is er een nieuwe 1.493 cc motor met 71 pk. Die blijft tot 1980 in productie en tegen die tijd zijn er in totaal 314.322 Spitfires gebouwd.

17-03-2007 om 12:15 geschreven door skodaman


16-03-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chevrolet Corvette
Klik op de afbeelding om de link te volgen Chevrolet Corvette
Waarschijnlijk had Chevrolet het mislukte Corvette-project begraven en vergeten als de aartsvijand, Ford, niet in 1955 met zijn Thunderbird uitgekomen was. Ook heeft de plastic sportwagen veel aan zijn voorvechter Zora Arkus Duntov te danken. Onder zijn leiding kreeg de Corvette een echte motor en werd zijn wegligging aan het nieuwe vermogen aangepast. De verkoopcijfers schoten omhoog en tegenwoordig is dit een prijzige klassieke sportwagen.
 
 
Soort: cabriolet Aantal cilinders: V8
Cilinderinhoud: 4342 en 5359 Vermogen: 225/5200 en 360/6000
Topsnelheid: 185-220 Chassis: kunststof/afzonderlijk chassis
Productiejaar: 1956-1962 Productieaantallen: 64.375
 

16-03-2007 om 22:29 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.plymouth
Klik op de afbeelding om de link te volgen

16-03-2007 om 20:32 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jaguar E-type,
Klik op de afbeelding om de link te volgen Jaguar E-type, 3,8 Liter Series I
Een handvol journalisten een paar genode gasten stonden in 1961 op de salon van Genève rond een enorme houten kist op de Jaguar-stand. Applaus toen die open gemaakt werd, want wat daar stond gold al bij voorbaat als de ster van de show. De carrosserie was ontworpen door William Lyons en Malcolm Sayer en de wagen was als coupé en als cabriolet te koop. Jarenlang is de wagen verguisd door klassiekerliefhebbers, maar gelukkig heeft de E-Type inmiddels de eer gekregen die hem toekomt.
 
 
Soort: coupé en cabriolet Aantal cilinders: 6
Cilinderinhoud: 3781 Vermogen: 265/5500
Topsnelheid: 240 Chassis: zelfdragend
Productiejaar: 1961-1964 Productieaantallen: 7.827 en 7.669
 

16-03-2007 om 20:26 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.austin healey sprite mk1
Klik op de afbeelding om de link te volgen Austin-Healey Sprite MK I
Officieel heette deze kleine sportwagen Austin-Healey Sprite maar de liefhebber kent hem onder de naam Frogeye. En inderdaad lijken de koplampen - ze werden zo hoog geplaatst om aan de Amerikaanse wetten te kunnen voldoen - wel iets op de ogen van een kikker. Toen de wagen in 1958 op de markt kwam, kon men bij de Europese dealers nieuwe gladde motorkapjes kopen en een inbouwset voor de montage van de koplampen in de spatborden. Een kofferklep ontbreekt. Een echt Engels sportwagentje.
 
 
Soort: cabriolet Aantal cilinders: 4
Cilinderinhoud: 948 Vermogen: 43/5000
Topsnelheid: 135 Chassis: zelfdragend
Productiejaar: 1958-1961 Productieaantallen: 48.987
 

16-03-2007 om 20:23 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ford Mustang Shelby
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Ford Mustang
De Ford Mustang, gekenmerkt door het bekende paardje in de grill, is een echte (race) klassieker.
Vanaf 1964 begon Ford in Amerika met het bouwen van een Mustang. De Mustang wordt nog steeds
gemaakt, alleen zit er natuurlijk een behoorlijk verschil tussen de oude klassiekers en de moderne racebolide.

Met het 1967 model werd de Mustang voor het eerst ingrijpend aangepast, om de toenemende concurrentie van GM en Chrysler voor te blijven. De Mustang werd breder en langer, waardoor er grotere motoren in geplaatst konden worden. Ook verschenen nieuwe veiligheidsvoorschriften van de overheid op het toneel. Dit resulteerde onder andere in 'side marker lights' en een energie-absorberende stuurkolom met veiligheidsstuurwiel. De schitterende 'spinners' op de wieldoppen werden verboden.

16-03-2007 om 09:15 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ford mustang Convertible
Klik op de afbeelding om de link te volgen Ford Mustang
Hoewel de gesloten Mustang van de eerste serie met zijn bijna 2 miljoen verkochte exemplaren een daverend succes was, mocht men ook niet klagen over de verkoop van de convertible. Bijna een kwart miljoen. Snelle rekenaars zien dat de verhouding grofweg één cabriolet op acht coupés is. Dat maakt de open Mustang zeldzamer. Eigenlijk is per definitie elke cabrio populairder of duurder dan de dichte variant. Welke men de mooiste vindt, is een kwestie van smaak. De lange neus is er vanaf 1967.
 
 
Soort: cabriolet Aantal cilinders: 6 of V8
Cilinderinhoud: 3273 en 4728 Vermogen: 122/4400 en 203/4400
Topsnelheid: 160-180 Chassis: zelfdragend
Productiejaar: 1964-1968 Productieaantallen: 244.248
 

16-03-2007 om 09:09 geschreven door skodaman




vervolg op skodaman2
  • skodaman2

  • Come And See On skodaman2
  • skodaman2

  • kom ook eens kijken op skodaman2
  • skodaman2

  • Zoeken in blog


    Categorieën


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!