Buick Century 46C 1957 De Century leek sprekend op de Buick Special. Hij was te herkennen aan zijn vier portholes in de spatborden. De V8 had een inhoud van 5957cc en leverde 253pk bij 4400 toeren per minuut. Van de 65.964 Centurys die Buick in 1957 verkocht waren er 10.186 als stationcar uitgevoerd.
Pontiac Star Chief 1957 Nieuw in het modeljaar 1954;de Starchief. Het model kon alleen maar worden geleverd met een achtcilindermotor en een 5cm langere wielbasis ( 315 in plaats van 310cm ) . De schakeling werd verzorgd door een driebak of een Hydramatic-automaat. In totaal werden er 13.510 cabrios gebouwd
Nash Rambler 1954 In 1950 bracht Nash voor het éérst een auto op de markt die men later zou betitelen als Compact Car . Deze Rambler had een lengte van slechts 448cm en was dus 63cm korter dan de statesman, de tot dan toe kleinste Nash. Toen Rambler in 1956 een eigen merk werd, was hij al tot 505cm geroeid.
Duesenberg Classic 1934 De Duesenberg uit 1934 had een Sedanca-De-Ville carrosserie. De pasagiers zaten droog als het regende maar de chaufeur mocht wel buiten zitten.
Mitsubishi 500 1960 In de jaren '60 kwam de Japanse economie in een stroomversnelling. De lonen gingen omhoog en de automobiel had weer een toekomst. In 1960 werd de Mitsubishi 500 gelanceerd, een compacte sedan.
Ik ben guy, en gebruik soms ook wel de schuilnaam skodaman.
Ik ben een man en woon in Duffel (belgie) en mijn beroep is ( geen ) invalide.
Ik ben geboren op 30/01/1962 en ben nu dus 62 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: alles over autos.