Mijn vriend "Harpspeler" heeft nu een blog met deze naam... Bezoek je blog "harpspeler" ook eens???
Foto
Foto
Dochter Saroja was ook mee met de TGV naar Parijs ! ! !
Foto
Mijn dochter, die op 20 februari in Trier was, met me.  Natuurlijk met de trein : Veurne-Brussel-Luxembourg-Trier!
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
vier keer station Adinkerke, nu De Panne en één keer station Duinkerke, 20 km van Adinkerke, mààr in Frankrijk en in de 21ste eeuw dus bijna niet meer bereikbaar met de trein, maar wél met een Franse bus!!
Foto
Foto
De "Tour de France" stond, in 1956, voor de overweg van Station Veurne!!
Foto
Het laatste Franse station richting Adinkerke : Bray-Dunes (rond 1930), toen nog dagelijks in verbinding met de spoorlijn 73 van Adinkerke naar Gent en Brussel!!
Foto
Foto
Mijn twee Elzasser-vrouwen steunen Trekhaak ook ! ! !
WEEKENDTREIN = GOEDKOPE TREIN !! !! !!
Zoeken in blog

Foto
Ikke met oude kepi bij Sauwens, toen Minister van Verkeer....
Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • Werkgroep wil spoorfiets op spoor van Adinkerke (b) naar Dunkerque (f).
  • spectaculaire stoomontwikkeling
  • Paul Delvaux en de trein
  • telegrafische afkortingen...
  • Haar naam is Nicole
  • Families De Coninck of Lievens uit Wilrijk!
  • Gezocht : inwoners van Wilrijk
  • stoomtreinen Maldegem
  • stoom in Maldegem
  • ESEN
  • stemmingsbeelden
  • toen reed de trein naar Duinkerke
  • studententrein
  • Kerst-vrede
  • Nieuwe dienstregeling
  • ledendag
  • BOM JEZUS (Portugal)
  • treinwinkelen?
  • Mooie foto...
  • minder dan 9 euro!
  • Stoomtrein tussen Libramont en Aarlen!
  • Ongelukken met de treinen!
  • Fons
  • in memoriam : Tom Compernolle
  • spoorbrug Veurne...
  • gesmeerd...
  • oude trams
  • Heide-Calmpthout
  • stations van weleer
  • Franse trein in Adinkerke
    Foto
    Saroja, mijn dochter, in Aix-en-Province, voor het huis van Cézanne.
    Foto
    Foto
    Station Veurne (1895) en stationskar (1904), nog in dienst te Veurne als bloembak!
    Foto
    zie het artikel van 30.11.05...
    Foto
    "Isenberghe" was met Veurne verbonden door de stoomtram.  "Izenberge" heeft de eerste Vlaamse "belbus" naar Veurne gekend.
    Foto
    1989 : Dunkerque (Fr) - trein naar
    Foto
    Veurne station : een gebouw als een kerk! Spring eens binnen!
    Foto
    Trekhaak 73
    Werkgroep ter bevordering van Openbaar Vervoer in de Westhoek
    OPENBAAR VERVOER VOOR IEDEREEN !! MAAR OOK NAAR HET NABIJGELEGEN (FRANSE) DUINKERKE !! NU OOK MET FOTO'S VAN LANG GELEDEN !!
    27-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fotosessie...

    Ik heb vorige vrijdag, in Diksmuide, een fotosessie mee gemaakt  voor de krantengroep  "de Standaard" (Het Volk, Het Nieuwsblad en De Standaard).  Wij hebben het opgenomen voor de aansluiting tussen de trein uit het zuiden van West-Vlaanderen en de Nederlandse bus tussen Brugge en Sluis/Breskens, en daarom wenste de pers een paar foto's van de Werkgroep "Trekhaak 73".  Ik laat nog weten wanneer we in de krant komen...   

    27-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    26-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.per trein door Wales

    Een tijdje geleden ben ik in Wales (Groot Brittannië) geweest.  Ik ben er afgestapt in het station dat weinig reizigers heeft, maar toch zeer veel ticketjes verkoopt...
    Iedereen wil er een PERRONKAARTJE kopen, omdat op dat kaartje de naam van het dorp volledig staat.  Normaal wordt het dorp aangeduid als "LLANFAIRPG", maar het is wel
    "LLANFAIRPWLLGWYNGYLLGOGERYCHWYRNDROBWLLLLANTYSILIOGOGOGOCH"
    Weet je nu waarom iedereen een perronkaartje koopt???

    26-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    22-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.station Adinkerke
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Station Adinkerke-Panne, gebouwd in 1913 in Anglo-Normandische stijl.  Dit gebouw heeft bijna geen schade geleden gedurende beide wereldoorlogen ! 
    Dit station werd ontworpen door Jozef Viérin in 1907.  Deze architect is ook bekend voor de heropbouw van Nieuwpoort en Diksmuide in 1919.
    Centraal in de top van het stationsgebouw staat "Tempus Fugit" onder de plaats waar eens een uurwerk heeft gehangen.  Tempus Fugit betekent "de tijd gaat voort".
    Opmerkelijk is dat onder het Wapenschild (nog eens onder de Latijnse tekst) hetvolgende staat : "Eendracht baart macht", daar waar het normaal "Eendracht Maakt Macht" is.   
    Dit gebouw is symmetrisch gebouwd, dat wil zeggen dat, als je aan de voordeur staat, het gedeelte links gelijk is aan het gedeelte rechts, maar in spiegelbeeld!
    DIT BERICHT IS HERSCHREVEN WEGENS spam-berichten!!!

    22-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loket station Veurne (bis)/perron Koksijde
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Binnenkort wordt station Veurne weer bemand van 5u30 's morgens tot 21u15 's avonds.  Daarnaast meldde "de Standaard" vorige vrijdag dat in Koksijde het perron wordt verhoogd, een samenwerking tussen de Spoorwegen en de Gemeente.  Als dat waar is, heeft Trekhaak 73 toch weer iets bereikt ten voordele van de treinreizigers en was mijn bezoek aan het Koksijdse Schepencollege niet voor niets!!!

    22-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    19-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trekhaak komt straks in de krant...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eén van onze medewerkers heeft een journalist van de groep van De Standaard een intervieuw gegeven in verband met de bus tussen Brugge en Breskens.  Wat is er mis met die bus??  Wel, het vertrekuur van de Nederlandse bus, is twee minuten na het aankomstuur van de trein uit de richting Kortrijk, en te dikwijls missen de reizigers uit de ganse provincie West-Vlaanderen hun verbinding.  Ook vertrekken de bestuurders soms moedwillig, terwijl ze klanten zien komen afgelopen.  Da's niet mooi hé, van die Hollanders!  Er komt nog een fotosessie(?? één foto is genoeg zeker??) en dan verschijnt het in de kranten.  De sessie zal maar eind deze week gebeuren, dus komt het artikel pas later in de kranten...
    Dit is niet de eerste keer dat 'den trekhaak' in de kranten komt... hiernaast een foto van toen Trekhaak73 in Veurne de "Eleonoratroffee" won.  Ik heb de troffee in mijn handen.  De foto werd genomen in de zaal, waar nu het Veurnse toerismebureau is.

    19-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    17-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Pannelaan met overweg Adinkerke
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Overweg 120 : bij station Adinkerke. Station Adinkerke-Panne bevindt zich links.

    17-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (1)
    16-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurdere tarieven bij 'de Lijn'! ! !

    Nadat de spoorwegmaatschappij vorige maand heeft aangekondigd dat de spoortarieven op 1 februari 2006 duurder worden (zie mijn artikel hierover) heeft de tram- en busmaatschappij 'de Lijn' heden prijsaanpassingen aangekondigd op 1 maart 2006.
    Het komt erop neer dat de prijs van de Lijnabonnementen met 5% zullen omhoog gaan.
    Ook wil 'de Lijn' de voorverkoop van biljetten en lijnkaarten bevorderen, waardoor de prijs voor korte afstanden (1 of 2 zones) per biljet als volgt wordt aangepast : bij de buschauffeur : 1,5 euro, in voorverkoop : 1,2 euro.  Via een voorafgekochte "lijnkaart" kost dit 80 cent!  De prijs voor langere afstanden (3 of méér zones) komt op 2,5 euro bij de bestuurder, 2 euro voor een ticket in voorverkoop en 1,7 euro met de "lijnkaart".  Deze prijzen zijn voorbeelden, en houden geen rekening met reductiekaarten!!!
    Meer info? stuur mij een mailtje, en ik probeer de juiste prijs te vinden!!

    16-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Railpas ook in 1e klas

    In tegenstelling tot de kaart voor 65+ van 3€ is de railpas en de keykaart ook te verkrijgen in eerste klas.  Natuurlijk is die dan de helft duurder!  Railpas eerste klas is 100€, keykaart eerste klas is 15€.
    De go-pass, kost 43€, is alleen voor jongeren tot hun verjaardag van 26 jaar, bestaat enkel in 2e klas, maar heeft anders dezelfde kenmerken van de railpas (voor de méér dan 26 jarigen).  


    Nu de brandstof zo duur is geworden, verwacht ik jullie allemaal op de trein!!
    joskevermeulen zit er (bijna) elke dag op, dus kom ik je wel eens tegen!

    16-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    15-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuws uit trein en tramwereld
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In station De Panne is er rechtstreekse verbinding tussen de tram op het ene (smalle) spoor en de trein op het gewone spoor.  Normaal gezien komt tram en trein dus naast elkaar.  Maar het kan al eens mank lopen!  Zo was dat zondag 25 september : de trein naar Brussel van 18u59 vertrekt van spoor 3, da's dus niet naast de tramhalte, maar te bereiken via de onderdoorgang.  Als de tram op tijd komt, is dat geen groot probleem : je kan zelfs nog zonder moeite een ticket aankopen.
    Maar op zondagavond komt de tram te laat aan.  Het sein voor de trein komt op groen op het ogenblik dat de tram enkele honderden meters van het station is.  Het stationspersoneel is niet op de hoogte van de tramvertraging, en de trein vertrekt, terwijl nog een tiental overstappers (héél onveilig) over de sporen lopen naar de vertrekkende trein op spoor 3.  Eens de trein uit het zicht, komen de gefrustreerde reizigers bij de loketbediende.  Nu is hij, volgens de overstappers, natuurlijk de schuldige.  Maar dat is niet zo : er is een overeenkomst tussen 'de Lijn' en de spoorwegen, wanneer er wordt gewacht, hetzij door de trein, hetzij door de tram.  Maar op zondagavond is de wachttijd nul, zero, niente,...
    Het is dus weer eens het werk voor Trekhaak 73, om te proberen om die aansluiting te bekomen en om de trein te laten rijden vanop spoor 1 : het spoor juist naast het tramperron!
    De foto boven : de trein en de constructie, waar de tram komt!

    15-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    13-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weer geen trein...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In Breda is een "biermuseum".  Géén trein of bus gezien, maar wel deze mini-brouwer met paard een een kar vol biertonnen.  En toch ben ik er met de trein naartoe geweest!

    13-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STONEHENGE
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het is een tijdje geleden, maar ik ben nog met de trein, de boot, de metro in London en de lokale bus tot aan Stonehenge geweest.  Het was er beangstigend stil, koud (november) en er hing een eigenaardige sfeer.  Een foto van de trein of de bus heb ik niet, maar ik kan toch tonen waar ik bij de magische stenen heb gestaan!!

    13-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    12-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ter nagedachtenis...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hiernaast een tekening van het station Veurne.  Het was mijn betreurde vriend Maurice Schakman die deze tekening heeft gemaakt in 1988.  Hijzelf was "hoofdwachter" geweest op verschillende lijnen, onder andere op de lijn van Adinkerke naar Dunkerque!!!

    12-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    11-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Harsgebergte in Duitsland
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Met de stoomtrein een stukje van het Duitse Harsgebergte verkennen?  Het is mogelijk, maar 't is er wel duur om mee te treinen.  Ook enkel mogelijk in de zomer!

    11-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    10-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gare deTroyes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In de zuidelijke champagnestreek, in de Aube, bevindt zich het mooie stadje TROYES.  Velen kennen het wel van een bord langs de autoroute A26, maar zijn er nog nooit geweest.  Na het proeven van enkele mooie champagnes in de Aube hebben wij, vorige week, deze stad bezocht!!  Als treinliefhebber kon een foto van het station natuurlijk niet ontbreken, al is dit gebouw niet representief voor de mooie binnenstad!  

    10-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    08-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.loket station Veurne
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Heden is het loket van station Veurne maar beperkt meer open.  Wat een dienstverlening door de spoorwegen! Volksvertegenwoordiger Roel Deseyn (CD&V) heeft op maandag 24 oktober aan de Vice-Eerste Minister en Minister van Begroting en Overheidsbedrijven, de Heer Staatssecretaris Bruno Tuybens, hierover een vraag gesteld in de Kamer.  Het antwoord is dat er "personeelsgebrek" is!!! Alsof zo'n antwoord de reiziger tot nut is!!!  Maar,... hij belooft dat de aard van het personeelstekort verder wordt onderzocht, bij het overheidsbedrijf (Spoorwegen) zelf.
    Ik sta hier op het perron van Veurne naast mijn schoonbroer. Ik ben in witte t-shirt. 
    Op dinsdag 8 november heeft trekhaak73 weer eens een schrijven gericht naar het Schepencollege van Veurne!!  Interesse in de inhoud ervan?  Laat iets weten, maar ik MAG dit niet via dit blog doen!

    08-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    07-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Als je rondkuiert in Aix...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Als je rondkuiert in Aix-en-Province, moet je een gevoel hebben van "leven als God in Frankrijk".  Hierbij nog een sfeervolle foto...en 't is wel een fontein in de hoofdstraat!!!!!

    07-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    06-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aix-en-Province
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Naast Marseille was Aix-en-Province werkelijk het beste wat mij toen kon overkomen.  Hier de hoofdstraat... 

    06-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (1)
    05-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toeristentreintje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na mijn verhaal in Marseille, op datum van 3 november, een foto van mijn toeristentreintje aldaar.

    05-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)
    03-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Province en Marseille
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Als ode aan een grote blogvriend uit "La douce France" even in 't kort een verhaal over Marseille en de Province.
    Door omstandigheden was ik alleen gevallen, ik had al geen broers en zusters, moeder en vader overleden en zo verder in de gang van dit leven... Met krokus was mijn dochter van 12 bij me en ik had voorgesteld om met de TGV naar Aix-en-Province te sporen, wat in goede aarde was gevallen bij haar!
    Aix : een pracht van een stad!  Maar toch eens naar Marseille gespoord, waar Fernandel nog zéér gekend is!  We kwamen uit het majustueuse station van Marseille en deden wel honderd trappen om de stad daadwerkelijk te voelen!  Direct in de hoofdstraat gegaan, dus de verkeerde richting om de "vieux port" te zien.  Maar dààr is er blauw genoeg in de straten om op de juiste weg gezet te worden.  Dus naar de oude haven, waar we in de winkeltjes de lelijke smoel van de vriendelijke en joviale Fernandel keken.  De sfeer was er gezellig.  Ik geloof dat het aan de quai des Belges was, dat wij het stadstreintje namen om wat sightseeing te doen, alvorens ons op een terrasje te zetten, te genieten van het mooie weer, de vele mensen die er langs kwamen, met en zonder hond, en die ik-weet-niet-waar naartoe gingen of vandaan kwamen.
    Met mijn dochter heb ik daar zo genoten van de rust, die een stad kan uitstralen, dat wij bijna vergeten waren, wanneer wij de trein naar Aix terug moesten nemen.  Het werd lopen om op tijd te zijn, de dochter had (groei)pijn aan de knieën en wij maar zwoegen om la gare de Saint-Charles, met zijn honderd trappen te bereiken.  Maar,... het was de moeite geweest.  Van la gare de Marseille heb ik geen foto, wel van de "Vieux Port". 

    03-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (1)
    02-11-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELFAST

    Ter gelegenheid van Halloween heb ik op 31 oktober een verhaal uit BELFAST verteld.  Hier nog een vervolg.  Het was in die tijd nog woelig, met veel militair vertoon in de Noord-Ierse stad!  Op 1 november gingen wij, met onze Noord-Ierse vrienden, naar de overdekte kermis van Belfast.  Maar... zoals het daar hoorde : alvorens er binnen te gaan diende iedereen zich te identificeren (pasport, please) en gefouilleerd te worden.  Ik had dat nog nooit meegemaakt, en ik zag dat de DAMES EN MEISJES door VROUWELIJKE MILITAIREN werden gefouilleerd, terwijl de MANNEN EN JONGENS door de MANNELIJKE COLLEGA'S werden afgetast.  Met mijn 'domme mond' liet ik mij ontvallen dat ik liever door een vrouw zou worden gefouilleerd!!!  Had ik toen iets gezegd!!!  Drie militairen (mannen) namen mij appart, hielden mijn handen op de rug en fouilleerden mij (bijna) zoals in de films!!!  Ik was nochtans verwittigd, dat er ginds niet mee wordt gelachen.  Heb ik dus ook niet meer gedaan.

    02-11-2005 om 00:00 geschreven door Joskevermeulen


    >> Reageer (0)

    Foto

    "De grote Oorlog" (1914-18) heeft toen de Westhoek vernield!  Hier het station Nieuwpoort-bad : nog in het begin van die oorlog!
    Foto

    Mijn stokpaard : in 1910 reed deze loc reeds 120 km per uur!!!



    Misschien zullen sommigen onder u denken dat de schrijver van dit blog vooral leeft in het verleden.  Dit is zeker niet het geval !  Het blog van kunstschilder g bulcke moet het gewoon hebben van het verleden, omdat deze schilder geleefd heeft in de 20ste eeuw, en ik hem ook maar tijdens mijn jeugd heb gekend!  Daarentegen kijkt het blog van trekhaak vooral in de toekomst, terwijl de mooiste foto’s over het openbaar vervoer in het verleden werden gemaakt.  omdat ik medeschrijver ben van de “geschiedenis van het openbaar vervoer langs spoorlijn 73 van gent naar De Panne  (adinkerke), ben ik in het bezit van een enorm dossier met foto’s over het openbaar vervoer, wat ik aan de liefhebber graag meegeef via het blog van trekhaak 73!


    Foto

    affiche voor de wereldtentoonstelling in 1910 in Brussel
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Hoofdpunten blog kunstschilder_g_bulcke
  • Eindelijk nog een schilderij gevonden
  • claude manet
  • Omdat kinderen belangrijk zijn...
  • Omdat kinderen belangrijk zijn...

    Trekgastenboek
  • http //ij.start.cannon
  • ij.start.cannon
  • canon.com/ijsetup
  • ij.start canon
  • ij.start.canon

    Duwt een keer op het knoptje om een berichtje bij te steekn! Je zijt er altijd welkom hoor!!!



    Zoals je kan zien, gaat "Trekhaak 73" naar de politiek, zonder zich aan een partij te binden.

    Foto

    Bover : Fortem-statie : zonder "Trekhaak73" was Alveringem verbonden met de trein uit Veurne door... een tram!!!
    Foto

    Archief per maand
  • 05-2012
  • 08-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 05-2010
  • 03-2010
  • 12-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007
  • 09-2007
  • 08-2007
  • 07-2007
  • 06-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 03-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 12-2006
  • 11-2006
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 08-2006
  • 07-2006
  • 06-2006
  • 05-2006
  • 04-2006
  • 03-2006
  • 02-2006
  • 01-2006
  • 12-2005
  • 11-2005


    Foto

    Foto

    Ons mooie station van De Panne, waar trein en tram NAAST ELKAAR komen, op wandelafstand van PLOPSALAND, waar dit jaar, jammer genoeg, wat minder kinderen met (groot-)ouders zijn naartoe geweest...
    Foto

    Foto

    Foto

    Marseille : "le Vieux Port" - om tot rust te komen...
    Foto

    Hierboven de spoorwegbrug van BUTGENBACH, mooi hé??
    Foto

    Nee, deze toren met (gevulde) champagneflessen zal niet omvallen... ik had op dit moment nog niets geproefd
    Foto

    ODE AAN DE CHAMPAGNE
    Foto

    Foto

    Foto

    DRIE MAAL STATION DIKSMUIDE : (van onder naar boven) in 1918, tot 1962 en daarna!!


    Foto

    Foto

    trein en personeel naar Duinkerke

    Kijk je ook wel eens naar "Een Belg in Frankrijk"??


    Laatste commentaren
  • Try (Philip kem)
        op stoomtreinen Maldegem
  • Get (Tony Mai)
        op Haar naam is Nicole
  • Thank you so much (Yimi Mai)
        op Werkgroep wil spoorfiets op spoor van Adinkerke (b) naar Dunkerque (f).
  • Stoomtrein in Roeselare (Christiaan Therry)
        op graag gedaan...
  • Foto

    Mijn dochter met "slapersmuts"... houdt van treinreizen!
    Foto

    Vanaf 1 februari : beter streekvervoer rond Diksmuide!!
    Dankjewel  "De Lijn".
    Image Hosted by ImageShack.us

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!