Lactacyd brengt reclame gefilmd vanuit de vagina
Reclamemakers zouden er alles aan
doen om hun product zo opvallend mogelijk in de kijker te brengen.
Daarom brengt Lactacyd nu een reclamefilmpje op de markt, waarbij alles
gefilmd is vanuit het perspectief van de vagina.
Met
deze reclamecampagne wil de producent van intieme verzorgingsproducten
vrouwen bewust maken van dagelijkse dingen die een invloed hebben op
hun geslachtsdeel.
Bewustmaking De camera
filmt zeven alledaagse situaties en de kijker ziet ook allerlei
voorwerpen op zich afkomen zoals een zadel van een spinning-fiets, een
openbaar toilet, een string, een scheermesje, de aanloop naar een
vrijpartij en een tampon.
De 26-jarige Elisa Beenakker bedacht
het spotje. "We doen onszelf heel wat aan met strakke broeken, sporten,
scheren en seks. Soms kan dat jeuk en irritatie tot gevolg hebben.
Daarom wilde ik vrouwen bewust maken van wat er rondom de vagina
gebeurt vanuit het perspectief van de vagina."
Gespecialiseerde mensen Om
de verschillende scènes te kunnen filmen, werd beroep gedaan op
gespecialiseerde regisseurs en cameramensen. Er werd zelfs een lens
gebruikt, die normaal gebruikt wordt voor het filmen van het leven in
een vogelnest. (ka)
|