Buitentemperatuur om ?
.




















Inhoud blog
  • Sergio opent zijn café in Lommel
  • Zijn we zoektocht naar Rechtvaardige Rechters beu?
  • Nog wekelijks tips over verdwenen paneel Rechtvaardige Rechters
  • Koppel in paashaaskostuum versiert huis met 2.222 eieren
  • Big heeft drie ogen en twee muilen
  • Vrouw lijmt oog dicht met nagellak
  • We vliegen straks op huttentutten en schijtnoten
  • "Zomeruur schendt mensenrechten"
  • 'Neuzen' zijn streekproduct
  • Draag je litteken als een juweel
  • Eikenprocessierups rukt weer op in Nederland
  • Goedkope make-up is nieuwste partydrug
  • Boterham met spek is beste middel tegen kater
  • Bouwfirma zet ook huisjes voor honden
  • Eerste robot-model trippelt op de catwalk
  • 'Sojascheten en een kilo gekakt, alsjeblieft'
  • Bejaarde loopt dertig jaar lang met spijker in neus rond
  • Middelvinger eraf voor slecht bereid broodje
  • Duurste fles champagne verkocht voor 16.000 euro
  • Boer slacht kip en sterft door steekvlam
























     







































    Oeps je bent bij El Diablo - Welkom



    27-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bikini's maken mannen dom

                   Bikini's maken mannen dom

                                  
                                     
                                                   Autoverkopers passen die verkoopstrategie regelmatig toe.

    Mannen kunnen niet meer helder denken als ze seksuele of naakte beelden te zien krijgen. Dat vermoeden is nu ook wetenschappelijk bewezen door Belgische vorsers en staat beschreven in the Journal of Consumer Research.

    Verkoopstrategie
    Wanneer schaarsgeklede dames voor de andere sekse flaneren, daalt het mannelijk vermogen om doordachte beslissingen te nemen. Fabrikanten van auto's hebben die strategie al langer begrepen: zij poneren vrouwen op blinkende carrosserie's en hopen dat het andere geslacht impulsief tot een aankoop zal overgaan. Te simpel om waar te zijn en toch lijkt het zo.

    Onderzoek
    Tijdens het Belgische onderzoek dienden 358 mannen te kiezen: ofwel kregen ze meteen een klein geldbedrag of ontvingen ze later een groot bedrag. Hierover mochten ze ook onderhandelen.

    Jongens die voor de onderhandeling sexueel getinte beelden voor de neus werden gestopt, zoals een foto van een dame in bikini, hadden moeite om nog goed te onderhandelen. Mannen die naar neutrale beelden lonkten, vroegen gemiddeld de hogere bedragen.

    Impulsief
    Voor onderzoeker Bram van den Bergh is het duidelijk: mannen gaan na het zien van blote beelden, sneller over tot een aankoop die ze anders niet wilden doen. Ook lukt het hen niet meer om nog goed vooruit denken als ze iets seksueels zien. Ze worden er juist erg impulsief van.

    Opgewonden
    Eerder onderzoek wees al uit dat, als mannen opgewonden zijn, hun hersenen anders functioneren. Uiteindelijk willen ze dan andere dingen doen, gericht op zichzelf of hun partner verder op te winden. Het cliché lijkt waar: als ze eenmaal aan seks denken, kunnen jongens nergens anders meer aan denken. (lvl)


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)







    Gastenboek
  • smakelijk
  • Prettig weekend
  • Lieve groetjes van Erwin
  • Vriendelijke groetjes
  • Groetjes

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


























    Welkom op mijn blog!
    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Archief per maand
  • 04-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008




     



























































































    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!