Gezondheid en leven
Leef hard, slaap goed
Inhoud blog
  • Eurobier- en leningrentetarieven: de verbinding ontrafelen
  • WAVR prototypes Wave Energy Converter grand public
  • Comment choisir une agence de marketing digital en Belgique
  • Leh naar Pangong Lake: alles wat u moet weten
  • Bel een slotenmaker voor deuren en sloten
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    09-02-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leh naar Pangong Lake: alles wat u moet weten

    Pangong Tso, ook wel Pangong-meer genoemd, is een endorisch meer in de Himalaya, gelegen op een hoogte van ongeveer 4.350 m (14.270 ft). In het dorre land van Ladakh ligt Pangong Tso, een van de grootste brakwatermeren in Azië. Het kristalheldere blauwe meer strekt zich uit over een gebied van 134 km over de grens van twee landen in India en China. Ongeveer 60% van de lengte van het meer ligt in China.

    Foto van Leh naar Pangong Lake: alles wat u moet weten door Sakshi Nahar Dhariwal

    Het meer is op het breedste punt 5 km breed. Alles bij elkaar beslaat het 604 vierkante kilometer. In de winter bevriest het meer volledig, ondanks dat het zout water is. Hier wordt een schaatsfestival georganiseerd, waaraan schaatsers van over de hele wereld deelnemen.

    Dit gala-evenement ziet ook culturele optredens van de lokale bevolking. Het is een van de charismatische meren op het Changtang-plateau in de oostelijke regio Ladakh. De lage biodiversiteit in het meer is gemeld vanwege het hoge zoutgehalte en de barre omgevingsomstandigheden. Ik word ook aangeraden om taxiservice zoals lehladakhtaxis.com te gebruiken

    Leh naar Pangong Lake Permit

    Pangong Lake wordt beschouwd als een zeldzame zone en daarom heb je een vergunning nodig om deze plaats te bezoeken. De vergunning kan online of persoonlijk worden aangevraagd bij het DM-kantoor. Net voordat je begint met het beklimmen van de Chang La-pas, wordt je gevraagd om je vergunning te tonen. Zonder dat wordt u teruggestuurd. Het is een verplichte vereiste. De kosten van de vergunning bedragen fl. 400 als milieuvergoeding en Rs. 20 als de vergoeding voor de vergunning voor de binnenlijn.

    Wat is de afstand van Leh tot Pangong met de auto?

    Foto van Leh naar Pangong Lake: alles wat u moet weten door Sakshi Nahar Dhariwal

    De afstand tussen Leh en het Pangong-meer is ongeveer 120 km, wat een hele dag in beslag zal nemen. Er zijn vier routes die je naar het Pangong-meer brengen. De eerste is de directe route die bijna iedereen neemt. Twee andere nemen je mee via de Nubra-vallei en de laatste is de minst gebruikte route via Tso Morari. De laatste is de meest schilderachtige en de gevaarlijkste route om voor te kiezen en mag alleen onder begeleiding worden genomen.

    Hoe is de route tussen Leh en Pangong Tso?

    Leh naar Pangong-meer via Chang La

    Foto van Leh naar Pangong Lake: alles wat u moet weten door Sakshi Nahar Dhariwal

    Als je de route via Chang La neemt, is de weg goed geasfalteerd en zijn er weinig hindernissen. Het enige ruige gedeelte is rond de top van Chang La, waardoor de rest van de reis wenselijk en comfortabel is. De Shyok-weg die je via de Nubra-vallei naar het Pangong-meer brengt, is ook een prachtig stuk en is relatief gemakkelijk te berijden.

    De directe route van Leh naar Pangong Lake

    Deze route is ruim 160 km lang en zal door de volgende dorpen en steden ertussen liggen. Dit kost je ongeveer 6-7 uur.

    1. Leh naar Shrey naar Karu is 45 km

    2. Karu naar Shakti naar Chang La is 40 km

    3. Chang La naar Durbuk naar Tangste zal oplopen tot 60 km

    4. Van Tangste naar Lukung naar Spangmik naar Pangong Tso brengt je uiteindelijk een laatste stuk van 30 km.

    Leh naar Pangong Lake met de bus

    Elke zaterdag en zondag is er een regelmatige busdienst die Leh om 6 uur verlaat. Het bereikte het begin van de middag, stopt daar voor de nacht en reist de volgende dag terug. Voor een tarief van Rs. 250 per enkele reis, dit is de goedkoopste manier om van Leh naar Pangong Lake te reizen.

    Leh naar Pangong Lake per gedeelde taxi

    Gedeelde taxi's vertrekken elke dag tussen 06.00 uur en 08.00 uur vanaf de bushalte. Ze rekenen ongeveer Rs. 500 per persoon enkele reis.

    Beste tijd om Leh en Pangong Lake te bezoeken

    Foto van Leh naar Pangong Lake: alles wat u moet weten door Sakshi Nahar Dhariwal

    De beste tijd om Leh - Ladakh te bezoeken is tussen juni en september. Dit zijn relatief warmere maanden en de route blijft in deze tijd van het jaar goed begaanbaar. Als je een bevroren Pangong-meer wilt zien, dan zijn je beste maanden januari tot begin februari.

    Benzinepomp bij het Pangong-meer

    Er is geen benzinepomp in de buurt van Pangong. Het is aan te raden om met een volle tank heen en weer te reizen en altijd wat extra brandstof bij je te hebben.

    Beschikbaarheid van mobiele netwerken

    Mobiele ontvangst is altijd een probleem in Leh. BSNL heeft torens aan de overkant, maar afgezien daarvan werkt Airtel prima. Bij Pangong Lake is het echter erg moeilijk om een ​​mobiel netwerk te vinden.

    Beschikbaarheid van banken

    Er is geen geldautomaat in de buurt. Geen van de hotels of pensions heeft er ook een. Maak dienovereenkomstig de nodige regelingen.

    Het maakt niet uit welk seizoen je kiest om Pangong Tso te bezoeken, onthoud dat het nu verplicht is geworden om 2 dagen in Leh te rusten om te acclimatiseren en dan aan je reis te beginnen. Veel mensen klagen over acute hoogteziekte die meestal voorkomt in deze regio van het land.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-02-2023, 08:56 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    27-06-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bel een slotenmaker voor deuren en sloten

    VANhouthakker is een gewild beroep waarbij metalen handmatig worden verwerkt zonder het gebruik van een verscheidenheid aan werktuigmachines. De taken van dergelijke specialisten omvatten met name werkzaamheden voor de montage en demontage van verschillende metalen constructies. Tegenwoordig zijn er enkele tientallen specialisaties van slotenmakers. In het dagelijks leven zijn slotenmakers in de regel verantwoordelijk voor het installeren en repareren van deuren, ramen, sloten en dergelijke.

    De diensten van deze specialisten worden aangeboden door overheidsinstanties. Maar het wachten op hulp duurt te lang. Tegelijkertijd laat de hulp van dergelijke specialisten meestal te wensen over. Daarom worden onafhankelijke specialisten met veel ervaring en betaalbare prijzen steeds populairder. Als je bent buitengesloten in Knokke-Heist, dan moet je zeker gebruik maken van onze service. Wij bieden alleen kwaliteitsdiensten.

    Вскрытие Замков в Усть-Илимске (Круглосуточная Аварийная Служба)

    Verzwakking van mechanismen, zetting van de deur, corrosie, schade aan de scharnieren en een aantal andere onaangename factoren leiden tot de noodzaak van reparatie. Tijdige eliminatie van problemen zal de levensduur van constructies maximaliseren en duurdere storingen voorkomen. Gekwalificeerde specialisten in ons bedrijf nemen zelfs de meest complexe opdrachten graag aan. 

    De masters voeren een diagnose uit, elimineren eventuele storingen en geven ook nuttige aanbevelingen voor deurservice. Redenen om contact op te nemen met ons professionele servicecentrum In welke gevallen is het de moeite waard om een ​​deurreparateur te bellen:

    • het verschijnen van piepjes; 
    • moeite met het openen of sluiten van de deur; 
    • falen van sloten of handgrepen; 
    • barsten of zwelling op het oppervlak van het canvas; 
    • verlies van sleutels, onvermogen om het appartement binnen te komen; 
    • de passage van vreemde geluiden, het verschijnen van tocht; 
    • doorhangen van het deurblad (het kost moeite om de deur te sluiten). 

    Meestal falen elementen zoals beslag, deurblad en sluitsystemen. De oorzaken van falen kunnen zijn:

    • natuurlijke slijtage van elementen; 
    • onjuiste installatie van constructies (veel amateur-ambachtslieden die reparaties aanbieden, doen meer kwaad dan goed); 
    • een grote opening tussen het canvas en de doos aan de zijkant van de scharnieren; 
    • Hack-poging; 
    • losraken van elementen. 

    Er zijn ook een aantal factoren die de levensduur van producten beïnvloeden:

    • blootstelling aan vocht; 
    • overmatige mechanische belastingen over de sterkte van de elementen; 
    • overtreding van het temperatuurregime; 
    • blootstelling aan ultraviolette stralen, wind en andere natuurlijke factoren. 

    Onze diensten en voordelen Slotenmakers voeren de volgende soorten werkzaamheden uit:

    • herstel van het deurblad (in geval van vervorming, corrosie, beschadiging van de verflaag of coating); 
    • onderhoud, installatie of vervanging van scharnieren; 
    • versterking van hulpstukken; 
    • reparatie en vervanging van alle soorten sloten; 
    • afdichting en vervanging van de warmte-isolerende laag; 
    • reparatie van het deurkozijn (eliminatie van vervormingen, enz.); 
    • vervanging en afstelling van de deurkruk; 
    • installatie of demontage van fittingen (evenals reiniging, smering, afstelling van elementen). 

    De kwaliteiten die ons bedrijf onderscheiden van concurrenten: Gekwalificeerd personeel. Slotenmakers hebben veel ervaring. Hoog serviceniveau. We bekijken elke bestelling afzonderlijk en proberen de beste oplossing voor klanten te vinden. Kwaliteitsverzekering. Onze slotenmakers gebruiken alleen hoogwaardige materialen en hightech gereedschappen. 

    Stadia van het werk De opdracht wordt uitgevoerd in de volgende volgorde: Oproep van de klant. Experts stellen eerst het defect vast, schat de kosten van diensten, stem de details van de bestelling af met de klant. Vertrek van de meester. De slotenmaker arriveert binnen 30-40 minuten. Probleemoplossen. Het repareren van de deur kost niet veel tijd. Betaling. Door gebruik te maken van onze diensten krijgt u een snelle en professionele reparatie tegen zeer redelijke prijzen. Wij garanderen een hoge kwaliteit, evenals een betrouwbare en gewetensvolle service. 

    De prijs is afhankelijk van de urgentie van de bestelling, de hoeveelheid werk, de mate van schade, het type deuren en verbruiksgoederen die nodig zijn voor reparatie. evenals betrouwbare en gewetensvolle service. De prijs is afhankelijk van de urgentie van de bestelling, de hoeveelheid werk, de mate van schade, het type deuren en verbruiksgoederen die nodig zijn voor reparatie. evenals betrouwbare en gewetensvolle service. De prijs is afhankelijk van de urgentie van de bestelling, de hoeveelheid werk, de mate van schade, het type deuren en verbruiksgoederen die nodig zijn voor reparatie.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-06-2022, 23:35 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    24-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe casinosoftware voor internetcafé te kiezen

    De prijs van de software is een van de belangrijkste overwegingen voor elke internetcafé-eigenaar. Er zijn veel ontwikkelde internetcafésoftwareproducten voor sweepstakes op de markt. De prijs is erg belangrijk omdat goedkope software de kwaliteit van de gokautomaten en de winst van uw bedrijf kan schaden. Het is daarom belangrijk om gedegen onderzoek te doen naar de prijzen van verschillende softwareoplossingen. Nadat je casinosoftware hebt gekozen, moet je de functies en veiligheid ervan controleren. Kijk voor meer informatie op igaming-software.com

    De software moet zijn ontworpen voor cybercafés en moet verschillende functies hebben die het aantrekkelijk maken voor klanten. Zo moet het casino live dealers en meerdere spelopties kunnen bieden, zodat een groot aantal mensen aan hetzelfde spel kan deelnemen. Bovendien moet het het grote aantal spelers aankunnen. Als het casino eenmaal actief is, is het gemakkelijker om sweepstake-campagnes uit te voeren waarmee spelers weddenschappen kunnen plaatsen op een enkel nummer of de hele reeks nummers. Als u van plan bent een sweepstake-campagne te houden, moet u software kiezen die berichten naar uw spelers kan sturen en hen op de hoogte kan stellen van nieuwe promoties, prijzen, bonussen en ander beleid.

    Als u een speciaal internetcafé heeft, kunt u de beste software kiezen waarmee uw klanten een breed scala aan games kunnen spelen. Een gerenommeerde ontwikkelaar van online casinosoftware heeft honderden spellen die uw klanten kunnen spelen. Je moet zoeken naar games die niet hoeven te worden gedownload, evenals naar games met opties voor multiplayer-games. Als je een groot aantal vaste spelers hebt, zou de software je ook in staat moeten stellen om hun statistieken bij te houden en hun voortgang bij te houden.

    De meest populaire online casinosoftware zal een verscheidenheid aan speltitels hebben. De beste opties voor internetcafés zijn onder meer die met live dealers en opties voor meerdere spelers. Zorg er echter voor dat u de licentievereisten en de beveiligingsnormen van de games controleert. De software die u kiest, moet ook compatibel zijn met de hardware en het besturingssysteem van uw internetcafé. Zorg er ook voor dat de software up-to-date is. Het is belangrijk om op de hoogte te blijven van de nieuwste versies van de software om deze veilig te maken voor uw klanten.

    De meest populaire en productieve goksoftware voor internetcafés is van NetEnt. NetEnt, opgericht in 1996, was de eerste leverancier van betrouwbare cybercafésoftware. Het beveiligingssysteem van het bedrijf maakt het de meest vertrouwde leverancier van casinosoftware. Zorg er dus voor dat je voor NetEnt kiest als je meer spelers wilt aantrekken en meer geld wilt verdienen. Er zijn verschillende factoren waarmee u rekening moet houden bij het kiezen van casino- en goksoftware voor uw internetcafé. De keuze van games en de softwareleverancier zijn cruciaal voor uw bedrijf.

    Er zijn veel voordelen aan het gebruik van casinosoftware voor internetcafés. Het belangrijkste voordeel van een casino is de veiligheid. Een goede software zorgt ervoor dat uw klanten worden beschermd. Het risico om geld te verliezen is laag. De kosten van de software kunnen eenvoudig worden doorgeschoven naar de klant. Daarnaast moet de software compatibel zijn met de hardware van uw internetcafé. De kosten voor het installeren van de juiste casinosoftware zijn dus niet alleen hoog, het is ook veilig. Lees meer over het openen van een internetcafé in Zuid-Afrika op https://igaming-software.com/news/how-to-open-an-internet-cafe-in-south-africa/

    Wat de kosten betreft, zijn webgebaseerde games betaalbaarder. Een goede internetcafésoftware zou automatische updates moeten hebben. Het spel moet gemakkelijk te spelen en gebruiksvriendelijk zijn. De software moet ook veilig zijn, zodat gebruikers veilig en veilig kunnen spelen. Het is belangrijk om een ​​goede balans te vinden tussen de prijs en de kwaliteit van de dienstverlening. Dit zou een zeer belangrijke overweging moeten zijn voor elk internetcafé. De beste casinosoftware biedt je meer dan genoeg mogelijkheden en maakt je internetcafé succesvol.

    Casinosoftware voor internetcafés moet een goed beveiligingssysteem hebben. Als de casinosoftware veilig is en veiligheid biedt, zal het potentiële hackeraanvallen voorkomen. Dit zal de privacy van de klanten helpen beschermen en ervoor zorgen dat ze zich meer op hun gemak voelen. Het zal ook gemakkelijk zijn voor de klant om de spellen te spelen. Bovendien zullen eigenaren van internetcafés de mogelijkheid hebben om te kiezen tussen vele casinosoftwarepakketten, op basis van hun behoeften.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-01-2022, 12:31 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voordelen van bedrukte kleding

    Je hebt vast wel gemerkt dat recent bedrukte truien erg populair zijn geworden onder de bevolking van verschillende leeftijden. En dit is heel begrijpelijk, want met behulp van dergelijke kleding kunt u niet alleen uw voorkeuren en stemming overbrengen, maar ook uw standpunt en mening aan anderen overbrengen. Door op de link trui bedrukken te klikken, kunt u terecht in de online winkel van Omnishirt, die een enorm assortiment aan originele dames- en herentruien en sweatshirts met hoogwaardige prints biedt. In deze winkel vind je gegarandeerd het perfecte item dat in je garderobe zal passen.

    Waarom zijn sweaters en sweatshirts met print zo populair?

    Allereerst is het vermeldenswaard dat truien en sweatshirts een kledingstuk zijn dat in de garderobe van elke persoon zou moeten zijn, ongeacht hun geslacht en leeftijd. In deze dingen zul je je altijd zo comfortabel en handig mogelijk voelen en zowel met jeans, shorts, rokken als met sportkleding kunnen combineren.

    Ten tweede is bedrukte kleding een enorme variëteit. In de online winkel van Ondatra vindt u veel opties voor sweaters en sweatshirts met prints van verschillende categorieën. Hier kun je iets kopen met de afbeelding van je favoriete personage, dier, motiverende inscriptie, quote of een andere print. In de online winkel van Ondatra kan iedereen iets voor zichzelf uitkiezen.

    Ten derde is het om ieders aandacht te trekken. Elk origineel ding zal nooit onopgemerkt blijven. Dit geldt ook voor kleding met prints. Als je een sweatshirt of sweatshirt met een felle trendy print aantrekt, merk je meteen hoeveel je in het middelpunt van de belangstelling staat.

    En natuurlijk is het vermeldenswaard dat je truien of sweatshirts met prints gemakkelijk kunt combineren met andere elementen van je garderobe. Zulke dingen passen gemakkelijk in absoluut elke kledingstijl, behalve de klassiekers natuurlijk. Door bijvoorbeeld een sweater met print onder een jeans te dragen, kun je je dagelijkse look goed verdunnen en opvallen.

    Wil je je garderobe vullen met stijlvolle kleding met trendy prints? Zet dit idee dan niet opzij! Ga naar de website van de online winkel van Ondatra en kies een origineel artikel dat perfect aansluit bij uw eisen en smaakvoorkeuren. Ondatra heeft een enorme selectie originele kleding van hoge kwaliteit voor mannen en vrouwen en de meest betaalbare prijzen.

    Hoe te kiezen


    Makkelijk genoeg:

    1. Let eerst op de kwaliteit van het materiaal zelf, waarvan het ding is gemaakt. Het mag niet te dun zijn.
    2. Daarna moet je kijken naar de kwaliteit van de afdruk. Hoe je goed van slecht kunt onderscheiden, kun je gemakkelijk vinden op internet.
    3. Selecteer daarna het gewenste patroon. Het is het overwegen waard hier, omdat je de hele tijd met dit patroon zult lopen.
    4. Vraag hoeveel zorg het item nodig heeft. Het is beter om het te observeren, omdat kleding zonder zorg hun uiterlijk kan verliezen. Met de afbeelding een vergelijkbare situatie.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-01-2022, 11:08 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    27-12-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Comment choisir un plombier

    La meilleure façon de sélectionner un plombier est de leur capacité à offrir un bon service de manière constante. Que vous traitiez avec une fuite mineure, ou un problème majeur, la satisfaction de la clientèle est une mesure précise de ce que vous devriez attendre d'un plombier professionnel. Une façon d'économiser de l'argent sur la plomberie est de réduire vos besoins en embauchant un plombier moins fréquent. La plupart des maisons ont une ou deux drains qui n'ont jamais besoin d'attention. Si vous avez un seul drain qui a besoin d'attention, vous pouvez économiser beaucoup en embauchant un plombier moins coûteux pour debouchage wc.

    Demandez des références. Avant d'embaucher un plombier, vérifiez les références. Si possible, appelez leurs anciens clients et voyez s'ils ont quelque chose à dire sur leur expérience avec le plombier. Si un plombier n'est pas familier avec la région, lisez les avis en ligne ou demandez des recommandations à vos amis et à vos amis. Un plombier réputé aura une bonne réputation avec les clients et sera fiable. Vous devriez également rechercher un plombier agréé et assuré. Si vous recherchez un plombier bon marché, vous devriez aller avec quelqu'un qui est fiable et transparent sur leurs tarifs.

    Bien qu'il n'y ait pas de règles absolues pour choisir un plombier, il ne fait pas de mal à vérifier la licence de plomberie et le contexte d'un plombier potentiel. En plus d'avoir une licence, les plombiers devraient également être enregistrés dans l'État où ils effectuent des affaires. Recherchez toujours une entreprise agréée et réputée. Le Bureau Meilleur Bureau et Texas State Will vous aidera à trouver un plombier avec une solide réputation. Un plombier avec un enregistrement propre vaut l'effort supplémentaire. La meilleure façon de sélectionner un plombier est de contacter plusieurs plombiers et d'obtenir des devis pour différents services.

    La meilleure façon de trouver un plombier est de demander des recommandations à des amis et à la famille. Les plombiers que vous choisissez devraient avoir une réputation positive et pouvoir fournir des références de leurs clients passés. C'est aussi une bonne idée d'avoir une référence d'un commerçant qui a utilisé le même plombier. Cependant, veillez à vérifier l'assurance des entreprises de plomberie et la licence pour être sûr qu'ils ne sont pas un faux.

    Si vous connaissez un plombier, demandez leur permis. Beaucoup de gens recommanderont un plombier qu'ils ont confiance en leur confiance et d'avoir une grande expérience. De plus, demandez-leur des informations d'identification de tout sous-traitants qu'ils utilisent. Par exemple, recherchez une entreprise impliquée dans la communauté et est de bonne réputation avec les entreprises locales. Plus le nombre d'examens est élevé, plus le plombier est très expérimenté, il se méfie donc de ceux qui ont de mauvaises expériences.

    Si vous cherchez un plombier, assurez-vous que le plombier que vous sélectionnez a une bonne réputation. Avoir une bonne réputation améliorera vos chances d'obtenir un plombier fiable. N'oubliez pas que ce n'est pas une liste exhaustive. C'est un guide pour choisir un plombier. Vous devriez choisir un plombier qui est réputé et a des critiques positives. Un plombier devrait pouvoir répondre à toutes vos questions et vous fournir un bon service client.

    Vous devriez toujours vérifier les informations d'identification d'un plombier avant de l'embaucher. Si un plombier est en activité depuis des années, il devrait être assuré. Avoir une couverture d'assurance est un bon signe que le plombier a les compétences nécessaires pour répondre aux besoins de la plomberie de vos maisons. Si elle est nouvelle dans votre région, demandez-lui de son antécédent et de sa réputation dans la ville. Si la société n'a pas de nombreuses plaintes, sa peine d'en avoir une différence différente.

    Si vous n'êtes pas sûr du plombier à embaucher, vos amis et votre famille seront votre meilleur choix. Si vous n'êtes pas sûr du type de travail de plomberie dont vous avez besoin, demandez une citation de plusieurs plombiers. Une entreprise de plomberie réputée vous fournira le meilleur service à un prix raisonnable. Le gouvernement des États-Unis recommande d'embaucher un plombier certifié avec une bonne note. Indépendamment de leur certification, recherchez des références et des témoignages de clients.

    Vérifiez le site Web Plumbers. En plus de demander des références, cochez le site Web de Plumbers devrait avoir des informations sur les types de services qu'il offre et leurs tarifs. Un plombier digne de confiance aura les outils nécessaires pour compléter les tâches de plomberie en moins de temps. Un plombier digne de confiance aura les bons outils pour aborder divers emplois de plomberie. Ils devraient être disposés à vous montrer des photos de leur travail. Alors, assurez-vous d'obtenir des références de la famille et des amis.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-12-2021, 10:10 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    14-12-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe kom je van Charleroi Brussels Airport naar Gent

    Hoe van de luchthaven van Brussel naar Gent te komen Neem een ​​taxi 42 minuten van knooppunt Brussels Airport (BRU) naar Gent. Afstand 66 km. Taxikosten ca. 130-160 EUR Het duurt 42 minuten om op eigen gelegenheid met de auto te gaan. De afstand tussen en Gent is 66 km. Je bent 5 liter benzine kwijt ter waarde van zo'n € 6,5. Het is niet duur. U wordt op de luchthaven opgewacht met een bord en rechtstreeks naar het hotel gebracht, zelfs 's nachts. Als u kinderen bij u heeft, wordt er gratis een kinderzitje verstrekt.

    Wat betreft uw vraag: de Megabus- bus arriveert van Amsterdam naar Brussel op het Noordstation ( Bruxelles-Nord / Noordstation ).

    De luchthaven Brussel-Charleroi ( Aéroport de Charleroi Bruxelles-Sud ) ligt 46 km ten zuiden van het centrum van Brussel. U kunt de luchthaven van Charleroi bereiken met een speciale pendelbus - Brussels City Shuttle ( Navette ), waarvan het schema is afgestemd op het vluchtschema van de luchthaven (vertrek en aankomst). Shuttles van en naar de luchthaven van Charleroi rijden vanaf de vroege ochtend en vertrekken elk half uur.

    Voor zover ik begrijp, gebeurt alleen online boeken, geen tickets kopen. Gereserveerde tickets worden alleen met een bankkaart betaald, rechtstreeks aan de chauffeur (op vertoon van een elektronische bevestiging - afgedrukt of op een smartphonescherm). Ook kunt u gebruik maken van de diensten van een bedrijf voor luchthavenvervoer Gent. Op deze manier is Gent het meest efficiënt en snelst te bereiken. Tegelijkertijd blijft de prijs democratisch, maar voor wie extreme sporten zoekt, gaan we verder.

    Shuttles naar Charleroi Airport vertrekken vanaf station Brussel Zuid ( Bruxelles-Midi / Brussel Zuid ). 

    Van station Brussel-Noord naar station Brussel-Zuid is met de trein in 8 minuten te bereiken. De dienstregeling is te raadplegen op de officiële website van de Belgische Spoorwegen.

    Een kaartje kost ongeveer 2 euro. Een tweede, meer budgetvriendelijke manier om naar Charleroi Airport te komen, is door de trein te nemen op een willekeurig treinstation in Brussel (bijvoorbeeld direct bij Gare du Nord!) en naar het station Charleroi Sud te gaan.

    Rijd vanaf het Noordstation ongeveer 1 uur. Vervolgens moet u overstappen op een bus ( bus A ), die u in 20 minuten naar de luchthaventerminal brengt (de halte heet Gosselies Aérogare / Gosselies Airport ). Transfer met deze bus is bij de ticketprijs inbegrepen.

    De dienstregeling (meteen - treinen en bussen) kan gemakkelijk worden bekeken op de officiële website van de Belgische spoorwegen (vermeld Bruxelles-Nord als vertrekstation en het bestemmingsstation - GOSSELIES Aérogare [ TEC] ). Het kaartje kost ongeveer 9,5 euro. De totale reistijd zal ongeveer 1 uur en 40 minuten zijn.

    Hoe van de luchthaven van Brussel naar het hotel te komen

    Luchthaven Brussel (Zaventem, Charleroi): hoe naar de stad / hotel / centrum te komen. De kosten van kaartjes voor treinen en bussen, taxi's en transfers. Er zijn twee luchthavens in de buurt van Brussel, waar iedereen die de Belgische hoofdstad wil bezoeken aankomt. De belangrijkste, "Zaventem", ligt 11-12 km van het stadscentrum in noordwestelijke richting.

    In 2005 werd Zaventem door de passagiers (niet door de luchtvaartindustrie, hoor) uitgeroepen tot beste Europese luchthaven. 'S Werelds grootste bedrijven voeren hier regelmatige vluchten uit: Brussels Airlines, Aeroflot, Jetairfly, Lufthansa en anderen. Dankzij de gunstige ligging van Brussels Airport Zaventem hoeven passagiers zich geen zorgen te maken over hoe ze van Brussels Airport naar het centrum kunnen komen en kunnen ze hiervoor elke handige methode gebruiken.

    Charleroi is bedoeld voor low cost airlines, de afstand daarvan tot Brussel is 46 km. De meeste vluchten hier worden afgehandeld door goedkope luchtvaartmaatschappijen, waaronder WizzAir en Ryanair. Er worden regelmatig vluchten uitgevoerd naar Europese steden, Turkije, Noord-Afrika.

    De grote afstand van de Belgische hoofdstad heeft geen invloed op het comfort van de passagiers - er zijn verschillende manieren om van de luchthaven van Brussel naar een hotel in de hoofdstad te komen.

    Om niet nerveus te zijn en gemakkelijk ter plaatse te komen, raden we u aan om vooraf vertrouwd te raken met de mogelijke opties. Elk van hen wordt empirisch getest.

    Het Belgische transportsysteem is doordacht en stabiel. U moet echter voorbereid zijn op de reiskosten en de bijzonderheden van het kopen van tickets: de controllers in het hart van de EU zijn meedogenloos en de boete kan niet worden vermeden.

    Handig en snel, maar de rit naar het centrum zal ongeveer 50 euro zijn ('s nachts duurder!), En de reis duurt een half uur. Maar aan het einde van de reis geeft de chauffeur een cheque uit met het te betalen bedrag en gegevens voor communicatie, als u plotseling dingen in de auto vergeet. Een vrije auto vinden is eenvoudig - Taxiborden wijzen u naar de kassa's in de aankomsthal.

    Voordat u in de auto stapt, moet u 15-20 minuten in de rij staan. Hoe komt u van Brussels Charleroi Airport naar Gent, transfer? Niet erg handig voor degenen die veel bagage hebben en die met kleine kinderen reizen - de volgende optie is veel comfortabeler.

    Door van tevoren een transfer van de luchthaven van Brussel naar uw hotel te boeken, kunt u tijd besparen en genieten van een onberispelijke service - waar anders kunt u ervan genieten als u niet in de hoofdstad van de Europese Unie bent. De chauffeur behoedt u voor problemen met uw bagage en brengt u met een zucht naar het centrum.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-12-2021, 00:00 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    23-11-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom het auto-interieur schoonmaken? Tips van de experts van Antwerpen

    Doe-het-zelf stomerij van de auto

    Een auto is praktisch een tweede huis voor een autobezitter. Zeker voor inwoners van megapolen, die noodgedwongen urenlang in de file staan. Het interieur van de auto, evenals in het huis, moet schoon en netjes zijn. Orde in huis en in de auto - orde in het hoofd. Elke zichzelf respecterende persoon zit graag in een schone cabine, dus u moet uw auto regelmatig chemisch zetel reinigen.

    Waarom een ​​stomerij van het auto-interieur?

    Vind je het leuk om te rijden, lief te hebben en de sleeën te wassen. Het schoonhouden van de cabine door afstoffen met een doek is nuttig, maar niet voldoende. Uiterlijk ziet het interieur er schoon uit en een enorme hoeveelheid stof hoopt zich op in de vloerbedekking, stoelen en het plafond, dat, wanneer er vocht in komt, in vuil verandert en dan verschijnt er een onaangename geur. Kunststof heeft ook de neiging om vuil op te nemen en alleen het polijsten van de torpedo is onmisbaar.

    Hoe een autostomerij kiezen?

    Algemene reiniging van de stof in het interieur wordt aanbevolen om te doen met een stomerij schuimreiniger. Moeilijke vlekken moeten apart worden verwijderd met verschillende bekende reinigingsmiddelen. Om te bepalen welk middel het meest effectief is, geïmporteerd of binnenlands, hebben we een kleine test gedaan.

    We hebben verschillende fondsen van bekende fabrikanten genomen:

    1. Een halve liter van de goedkoopste binnenlandse
    2. Verdwijn 450 ml.
    3. Spray van vlekkenreiniger (VS)
    4. De duurste spuitbus met stomerij (VS)

    Het interieur van onze testauto is behoorlijk vies. Er zijn vlekken van gemorste koffie, motorolie, er zijn sporen van lippenstift op de achterbank, evenals kindertekeningen met een stift. Aan het einde van onze stomerij zullen we ontdekken welke producten effectiever zijn.

    Dit moet je weten! Volgens GOST mag voor dergelijke reinigingsmiddelen die in contact komen met de huid van de handen de pH-waarde niet lager zijn dan 4 en niet hoger dan 11,5. Het ph-niveau wordt gemeten met een ph-meter. Als de ph hoger is dan 11,5, is het product niet alleen gevaarlijk voor de huid van de handen, het kan ook de stof aantasten.

    Volgens onze tests hebben alle meest bekende luchtreinigers normale pH-waarden. Hoe het auto-interieur schoonmaken?

    Voor het reinigen dient u de vloerkleden eruit te halen en het interieur dient bij voorkeur te worden gestofzuigd. Je hoeft alleen met chemie te werken met rubberen handschoenen. Het wordt aanbevolen om het reinigingsmiddel voor gebruik op een onopvallende plaats op een klein deel van de doek aan te brengen. Dit is nodig om ervoor te zorgen dat de samenstelling van de reiniger veilig is. Als het wasmiddel de kleurstof op de stof niet aantast, is alles in orde.

    Om de stof schoon te maken heb je nodig:

    • Rubberen handschoenen;
    • schuimreiniger voor bekleding;
    • vlekkenverwijderaar voor textiel;
    • kunststof reiniger;
    • schuim spons;
    • een emmer schoon water;
    • een zwakke zeepoplossing (0,5 l is voldoende);
    • 2-3 microvezel servetten;
    • Zachte borstel. Het wordt niet aanbevolen om harde borstels te gebruiken, deze kunnen de stof van de bekleding beschadigen of rollen vormen.

    Het plafond in de auto schoonmaken

    U moet beginnen met het zetel reiniger van het auto-interieur vanaf het plafond. Schuimproducten voor stomerij zijn het meest effectief. Schud eerst de bus gedurende 10-20 seconden en breng vervolgens het middel aan op het hele gebied van de hemelbekleding, laat geen gaten achter. Gedurende enkele minuten (5-10) werkt de chemie met vuil en trekt het eruit.

    Verwijder vervolgens met een droge microvezeldoek voorzichtig het vuil met chemie. De bekleding op de pilaren wordt op dezelfde manier gereinigd.

    • Als schuim op glas of plastic producten komt, moet dit onmiddellijk worden verwijderd.
    • U hoeft het plafond maar in één richting te reinigen. Dat wil zeggen, om acties uit te voeren met een servet van de voorruit naar de achterkant of vice versa. U kunt de rijrichting niet veranderen, omdat het zachte materiaal van de hemelbekleding gemakkelijk pluist.

    Autostoelen schoonmaken

    Vervolgens worden de stoelen schoongemaakt. Voor het beste effect wordt aanbevolen om de stoelen vanuit het passagierscompartiment chemisch te reinigen. Het zal niet moeilijk zijn, maar in een verwijderbare vorm is het mogelijk om de stoelen op de meest ontoegankelijke plaatsen schoon te maken. Daarnaast hoopt zich veel vuil op op de vloer onder de stoelen.

    Ook de algemene reiniging van de stoelen gebeurt met een schuimreiniger. Schuim aanbrengen, een paar minuten wachten, afnemen met een droge microvezeldoek. Bestaande hardnekkige vlekken kunnen worden verwijderd met een vloeibaar wasmiddel van populaire fabrikanten.

    Nadat u de chemische stof op de vlek hebt gespoten, verwijdert u deze met een borstel. Vervolgens reinigen we de stof van de chemische stof met een vochtige microvezeldoek en spoelen we deze grondig af in schoon water. Nadat we de moeilijk te verwijderen vlekken van de stoelen hebben verwijderd, beginnen we met het reinigen van de stoffen bekleding van de deuren.

    Chemicaliën voor het reinigen van stoffen en kunststoffen zijn schadelijk voor glas en verven, daarom is het noodzakelijk om het glas te beschermen met zeepsop om het te beschermen. Na verwerking van het glas reinigen we de bekleding met schuim.

    Stomerij van plastic in de salon

    We brengen een ruime hoeveelheid kunststofreiniger aan op de kunststof delen van de deuren en geven het product enkele minuten de tijd om diep vuil op te nemen en op te lossen. In het gebied van de bedieningsknoppen van de raamregelaar is het onmogelijk om het middel te spuiten. We passen chemie toe op de knoppen met een spons om het binnendringen van vloeistof in de bedrading te voorkomen.

    Daarna wordt de torpedo op een vergelijkbare manier chemisch gereinigd: eerst een zeepoplossing op de voorruit aanbrengen, vervolgens de plastic reiniger over het hele gebied van het paneel spuiten (niet op de radio en knoppen spuiten, maar het middel op een spons en voorzichtig op het oppervlak met knoppen en radio om kortsluiting te voorkomen), laat een paar minuten intrekken en verwijder de chemie met een droge schone microvezel. Nadat alle manipulaties met het schoonmaken van het plastic zijn voltooid, verwijdert u de zeepoplossing van het glas met een apart schoon servet.

    Hoe maak ik de vloer in mijn auto schoon?

    Vervolgens gaan we verder met de vloer. Op dezelfde manier gebruiken we een schuimreiniger, na het stofzuigen van de vloer in de auto. Ook bestrijden we vlekken met een vloeibare chemische vlekkenverwijderaar.

    Aan het einde van het hele proces van chemisch reinigen van het interieur van de auto, is het sterk aanbevolen om alle stoffen bekledingen te behandelen met een wasstofzuiger. Dit is een betrouwbaardere manier om chemische resten te verwijderen, omdat er dampen vrijkomen die schadelijk zijn voor de gezondheid, en chemicaliën die in de stof achterblijven, kunnen het materiaal geleidelijk aantasten.

    Het auto-interieur drogen

    En de laatste fase van het chemisch reinigen van de auto is het drogen van het interieur. Het duurt 3 tot 6 uur, afhankelijk van hoe nat de stoelen zijn en het weer. Maar je kunt het droogproces wel versnellen. Om dit te doen, moet u de auto starten, het fornuis en de luchtstroom aanzetten, kleine openingen in de ramen laten zodat de dampen verdwijnen en de deuren sluiten.

    Wij controleren de kwaliteit van autostomerij

    We hebben de vlekken op de stoelen schoongemaakt met elk van de vier testreinigers. Gemorste koffievlekken werden door alle producten verwijderd. Met moeite hebben we met alle middelen de sporen van de marker verwijderd. Slechts één reiniger, de goedkoopste, van europe makelij, kon een vlek van motorolie aan. Geen van de producten was in staat om de lippenstift eraf te wassen. Houd dit in gedachten, mannen!

    Wat kost het stomen van een auto bij een tankstation?

    Als de auto meer dan twee jaar oud is, is een volledige stomerij van het interieur zeker nodig. Autowasspecialisten zijn ervan overtuigd dat een hoogwaardige stomerij van het interieur een arbeidsintensief en langdurig proces is, en daarom zijn de kosten van een dergelijke service niet goedkoop. Professionals nemen geen vuile salon aan voor minder dan 3-6 duizend, afhankelijk van de regio. Bij sommige wasstraten vragen ze voor zo'n optie zelfs 10 duizend of meer. Dit is niet verwonderlijk, omdat professionals speciale apparatuur hebben, respectievelijk, deze zal van hogere kwaliteit en sneller zijn. Bovendien riskeert de autobezitter, door te besparen op een goedkope wasstraat, zowel de veiligheid van het interieur als zijn eigen gezondheid. Garagevakmensen kunnen te ver gaan met concentratie en eenvoudig het materiaal verpesten, of ze kunnen zelfs vergeten de chemie eraf te spoelen.

    Bij gewone wasstraten gebruiken ze vaak een product dat gebruikt wordt om bijna alle oppervlakken te wassen: stoffen of lederen bekleding, vinyl, plastic. En het meest voorkomende gereedschap wordt gebruikt: een paar vodden en een borstel. De conclusie is deze: als het geen probleem is om geld uit te geven voor een professionele stomerij van een auto - welkom bij de service van professionals. Als de auto op krediet is gekocht, telt elke cent en is er maar één redelijke uitweg: zelf stomerij van de salon. Fabrikanten van Amerikaanse schoonmaakproducten beweren dat men niet genoeg kan zijn om het hele interieur schoon te maken. In totaal zijn minimaal 2-4 blikjes nodig. Het kost bijna 50 euro.

    Handige tip: Als u besluit om het interieur van de auto te stomen bij een wasstraat, zorg er dan voor dat de kamer schoon is. De kleding van de wasmachine moet ook schoon zijn. Als de medewerkers van de wasstraat de orde in hun dienst handhaven, betekent dit dat er met zorg met uw auto wordt omgegaan. Als iemands werkplek vies is, waarom zou hij uw salon dan beter behandelen?

    Stomerij interieur: soorten, waarom, wat geeft

    Waarom het auto-interieur schoonmaken?

    Er is geen manier om besmetting te voorkomen bij het gebruik van een auto. Bovendien zal het voertuig vroeg of laat niet alleen aan de buitenkant moeten worden schoongemaakt. Allerlei soorten vuil, stof, vlekken verschijnen in de cabine en dit moet allemaal worden verwijderd. Kan besmet raken:

    • Tapijten;
    • Rubberen matten;
    • Plafondbekleding;
    • Bekleding deur en stoel.

    De vraag kan zich voordoen: waarom wordt de salon van tijd tot tijd chemisch gereinigd ? De antwoorden zijn vrij eenvoudig. Allereerst vormt een vuile passagiersruimte een gevaar voor de gezondheid voor mensen die er regelmatig in rijden. Zelfs als de stoelen visueel schoon zijn, hopen zich na verloop van tijd veel schadelijke micro-organismen op, die allergische reacties kunnen veroorzaken en ernstige problemen kunnen veroorzaken.

    Daarnaast is er ook een esthetische kant, aangezien een strak interieur er als nieuw uitziet, terwijl er in het stoffige interieur van de auto niet eens zin is om te gaan zitten.

    1. Algemene informatie over stomerij in salons
    2. Over soorten stomerij
    3. Hoeveel kost stomerij?
    4. Stappen voor stomerij
    5. Verschillende aanbevelingen voor autobezitters

    Algemene informatie over stomerij in salons

    Waarom het auto-interieur schoonmaken?

    Ondanks het feit dat stomerij interieur een relatief nieuwe dienst is, neemt de vraag onder autobezitters elke dag toe. Voorheen moest ik alleen lijden met het schoonmaken van de stoelen, deuren en andere binnenkanten van de auto. Maar op dit moment is een dergelijke kwelling niet nodig, omdat contact opnemen met een dienst die zich bezighoudt met het stomen van auto's een snelle en hoogwaardige procedure garandeert met zulke positieve resultaten dat het onrealistisch is om te bereiken door zelf te reinigen.

    Voor professionele stomerij gebruiken wij:

    • Schoonmaakproducten van hoge kwaliteit;
    • Krachtige hardware;
    • Geavanceerd technologisch proces.

    Na verloop van tijd duurt alles ongeveer 5 uur. U hoeft alleen maar bereid te zijn om voor dergelijk werk te betalen, en de autosalon is gegarandeerd schoon.

    Over soorten stomerij

    Er zijn verschillende soorten interieurstomerij en de keuze voor een of andere optie wordt bepaald door de mate van vervuiling, de voorkeuren en financiële mogelijkheden van de autobezitter:

    • Stoom stomen wordt beschouwd als een van de traditionele opties. Voor de implementatie ervan is een stoomgenerator vereist, die onder hoge druk werkt en hete stoom levert. Het belangrijkste voordeel van deze reiniging is het vermogen van stoom om in de structuur van het materiaal te dringen om zelfs diep vuil te verwijderen. Hierdoor is het niet nodig om krachtige formuleringen te gebruiken - mensen met een allergie hebben niets te vrezen. De kosten van een dergelijke procedure blijken relatief goedkoop te zijn. Het resultaat wordt niet alleen geassocieerd met een schoon interieur, maar ook met frisse lucht binnenin. True, chemisch gereinigd, dus het oppervlak zal drie uur zijn. De stoom kan alle coatings reinigen zonder schimmel of meeldauw te veroorzaken.
    • Stomerij wordt in de eerste plaats als handig beschouwd, omdat het vrijwel onmiddellijk opdroogt. Met behulp van moderne formuleringen is het mogelijk om verschillende verontreinigingen te verwijderen en oppervlaktebescherming te bieden. De bescherming wordt uitgevoerd met behulp van een film die is gevormd na verwerking en laat geen vocht, stofvervuiling op het oppervlak toe en laat geen schimmelvorming toe. Het bereikte effect blijkt vrij langdurig te zijn, en dat is ook een onvoorwaardelijk voordeel van deze reiniging.
    • Nano-reiniging - omvat het gebruik van de nieuwste producten die niet alleen reinigen, maar ook beschermen. Ze maken de vorming van een moleculaire verbinding op het oppervlak mogelijk, die indicatoren van hoge sterkte heeft en het interieur langdurig tegen verontreiniging beschermt. In de loop van de tijd is nano-reiniging populairder geworden, hoewel de kosten ervan meestal hoger zijn dan die van andere reinigingsopties.
    • Een traditionele wasstraat wordt beschouwd als de goedkoopste manier om een ​​auto-interieur op te ruimen. In feite blijken de lage kosten bijna het enige voordeel te zijn, aangezien de nadelen opwegen tegen de voordelen in termen van hun aantal: lange droging van het interieur (ongeveer twee dagen), het verschijnen van condensatie op het glas (en daaropvolgende problemen in verband met het verwijderen ervan), enzovoort. In de winter duurt het drogen trouwens nog langer.

    Voor het stoomreinigen worden auto's meestal buiten gewassen zodat er geen vuil van de straat naar binnen komt. Vervolgens wordt groot vuil uit de cabine verwijderd, het vuil wordt kleiner, waarna de stoffen oppervlakken worden gestoomd. Door het binnendringen van stoom in de weefselstructuur wordt zelfs het kleinste vuil eruit geblazen en opgelost. Meestal wordt de procedure meer dan eens uitgevoerd, omdat het de eerste keer onmogelijk is om met al het vuil om te gaan.

    Soms zijn de behandelde oppervlakken bedekt met shampoo, die veel schuim geeft. Tegelijkertijd mogen mensen die constant een auto gebruiken niet allergisch zijn voor de componenten van de shampoo.

    Bovenop blijft schuim achter, waardoor vuildeeltjes op de bekleding worden opgelost. Na korte tijd wordt de shampoo verwijderd met een stofzuiger. Daarna is het logisch om de stoomgenerator weer op een krachtige stand te gebruiken. Hete stoom is niet schadelijk voor leren en bovendien kunststof stoelen. De effectiviteit wordt verhoogd wanneer het nodig is om pluizige stoffen te reinigen die klein vuil ophopen.

    Bij de wasstraat en technische dienst worden de stoelen na de stoombehandeling in speciale hoezen gedaan die verwarmd worden - hierdoor droogt het materiaal sneller.

    Met stoomreiniging kunt u zelfs elementen van hout en glas reinigen en deze niet bederven. Daarnaast wordt het glas van binnenuit afgeveegd, net als het dashboard, met een reinigingsmiddel.

    Waarom het auto-interieur schoonmaken?

    Als het interieur van leer is, zullen specialisten in goede service geen universele producten gebruiken, anders kunnen zich na het drogen veel scheuren op de huid vormen.

    Hoeveel kost stomerij?

    Aangezien autobezitters geïnteresseerd zijn in de kosten van een dergelijke service als stomerij, moet worden opgemerkt dat verschillende factoren tegelijk van invloed zijn op de prijs:

    • Reinigingsmethode;
    • Vervuilingsniveau;
    • Gereedschap gebruikt voor het reinigen;
    • Gedeeltelijke procedure;
    • Volledige reiniging.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-11-2021, 17:54 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    29-10-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOEPASSING VAN ROBOTS VOOR KOEMELKEN

    Het duurt meestal 3-4 weken om een ​​kudde over te zetten naar robotmelken. Gedurende deze tijd begint 85-90% van de koeien dit systeem vrijwillig te gebruiken. Het lijkt erop dat jongere en agressievere dieren zich gemakkelijker aanpassen aan de robot.

    De moderne leerfilosofie is dat de boer gedurende 2-3 weken zeer actief moet zijn in het rijden van de koeien naar de melkmachine, vooral wanneer het melkinterval de 8 uur begint te overschrijden.

    Tijdens deze periode wennen de dieren aan de melkstal en begrijpen ze ook dat frequente bezoeken aan de robot worden beloond met kleine porties krachtvoer midden in het melkproces. Aan het einde van de trainingsperiode worden de koeien alleen gelaten en mogen ze alleen worden aangepast aan de robot als het melkinterval groter is dan 16 uur.

    De inzet van robots voor het melken van koeien maakt een grote stap in de ontwikkeling van de melkveehouderij.

    Er zijn verschillende belangrijke voordelen van dergelijke apparatuur:

    1. Verminderde stress voor de koe tijdens het melken.

    Er is geen drukte, de dieren verdragen het melken rustiger en worden ook in kleine groepjes (in de kudde) gemolken, rondom de machine met een robot, wat een natuurlijker proces is.

    2. Vermindering van het aantal mastitis en de snelle diagnose op subklinisch niveau

    De computer kan afwijkingen in melkstroom, melkgift en andere indicatoren analyseren en verdachte dieren onder de aandacht brengen.

    Zo kunt u automatisch de geleidbaarheid van melk controleren.

    3. Een toename van de melkgift, een lichte toename van het vetgehalte van melk en het eiwitgehalte in melk

    Robotproducenten zien een stijging van de melkgift tot + 15% per koe door over te stappen op hun apparatuur. Bovendien wordt melk waardevoller in termen van vet- en eiwitgehalte.

    4. Arbeidsoptimalisatie: geautomatiseerd volgen van de jacht, dagelijks wegen van dieren, online volgen van het aantal lichaamscellen in melk, etc.

    Naast het opgeven van het werk van een melkmeisje biedt de robotdonia een breed scala aan voordelen. Het hele informatieblok komt van elke robot naar de computer en kan snel worden geanalyseerd en ook effectief worden gebruikt met competent management.

    5 Mogelijkheid om verschillende uierlobben apart te melken

    Met de robot kun je melk scheiden van een apart (bijvoorbeeld aangetast) deel van de uier, of verschillende delen van de uier qua productiviteit melken voor een andere tijdsduur. Dit vermindert de onaangename impact van het melkstel op lege spenen.

    6 Gebrek aan menselijke factoren bij de verwerking van de uier voor en na het melken

    Robotapparatuur sluit elke schending van technologie uit die verband houdt met nalatigheid van werknemers of onvoorzichtigheid van personeel. De apparatuur houdt zich strikt aan de technologie.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-10-2021, 10:51 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    25-09-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voordelen van robotmelksystemen

    Een belangrijk pluspunt van de overgang naar robotmelken in een kleine familieboerderij is het bieden van "persoonlijke vrijheid" voor de boer en zijn gezin. In een roboteconomie kun je praktisch geen gebruik maken van ingehuurde arbeid. Of, als er een klein maar gekwalificeerd personeel is, soms op vakantie gaan. 

    Verhogen van de economische efficiëntie. De melkgift stijgt van 4.000 liter per jaar naar 6-8 duizend liter. Op een boerderij in Duitsland die is uitgerust met een robotmelksysteem, kan de melkgift oplopen tot 32 liter per koe per dag, zoals op de boerderij Lansink, Duitsland.

    De melkkwaliteit is hoger dan bij een lineaire melking of in een parallelle melkstal. Hierdoor kan dergelijke melk in de regel tegen een hogere prijs worden verkocht. Allereerst hebben we het over het aantal somatische cellen in het product - tot 100 duizend / ml, terwijl al 200 duizend / ml de hoogste graad is. Dit geldt ook voor bacteriële besmetting - het kan 17-30 duizend / ml zijn. Deze melk kan als premium product voor 15% meer verkocht worden. 

    Het robotmelksysteem is goed aangepast aan de behoeften van de dieren. Gemiddeld gaan koeien 2,5-3 keer per dag zelfstandig naar de robot om te melken, terwijl melkmachinebedieners de koeien meestal 2 keer per dag melken. Na het afkalven komen koeien soms 4-5 keer naar de robot. 

    Minder trauma bij dieren wordt opgemerkt.

    Robotboerderijen hebben minder last van mastitis bij dieren

    Tijdens het melkproces voert het robotsysteem een ​​reeks tests uit en houdt het een "dossier" bij voor elk dier, dat het identificeert door een sensor die aan het oor is bevestigd. De informatie wordt verzameld in de database, waardoor verdere analytische verwerking mogelijk is. Met de tests kunnen verschillende dierziekten worden opgespoord, ook in een vroeg stadium.

    De robotisering van de boerderij maakt de automatische scheiding van onbruikbare melk mogelijk op basis van de resultaten van de uitdrukkelijke analyse van de eerste stromen - als er bijvoorbeeld bloed in de melk wordt gedetecteerd, komt het niet langer in de gemeenschappelijke melkleiding en -accumulator, maar wordt het naar een aparte kleine container gestuurd.

    Het belang van de "menselijke factor" neemt af. Robots zijn altijd "gezond" en klaar om te werken, zelfs op vakantie of in het weekend. 

    Het aandeel van de handenarbeid op de boerderij neemt af, en daarmee ook het aantal arbeiders op de boerderij. Zo wordt een boerderij in Lansink, Duitsland met 1200 koeien (16 Lely Astronaut-robots) bediend door 16 medewerkers. De verwachting is dat dit er binnenkort 9 zullen zijn. 

    Carrouselrobots zijn meer geschikt voor grote bedrijven, melkrobots zijn meer geschikt voor kleine bedrijven




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-09-2021, 11:25 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    26-08-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REINIGINGSPROCEDURE LUCHTKANAAL

    Roet, roet en andere deeltjes zetten zich af op de wanden van de luchtkanalen. Verstopte doorgang verslechtert de prestaties van het ventilatiesysteem. De procedure voor het reinigen van luchtkanalen is wettelijk en sanitair, brandpreventie en andere normen geregeld. De leidinggevende is verantwoordelijk voor de uitvoering van de werkzaamheden. Desgewenst kan de beheerder een brandveiligheidsfunctionaris aanstellen met de toewijzing van de functie van chef. Deze medewerker houdt toezicht op de gezondheid en conditie van de luchtkanalen van de ventilatie- en schoorsteensystemen.

    Het Brandbestrijdingsreglement schrijft de frequentie voor van het reinigen van de luchtkanalen van ventilatiesystemen, met name van brandbaar afval. Het document bevat ook informatie over de procedure voor werk. Alleen meesters van gespecialiseerde bedrijven kunnen kanalen reinigen van roet, vet en ander afval. Het is ten strengste verboden om dit te doen zonder de juiste opleiding en kwalificaties.

    Hoe het werk wordt uitgevoerd: procedure

    Het werk wordt meestal in een bepaalde volgorde uitgevoerd:

    1. eerst wordt de toestand van de kanalen van binnenuit geanalyseerd. Hiervoor wordt een kleine videocamera op een flexibel snoer gebruikt, waarmee u scheuren, uitsteeksels en andere defecten kunt identificeren, evenals de algemene toestand, de hoeveelheid opgehoopt afval.

    2. Tools en methoden worden geselecteerd voor een effectieve reiniging. Roterende borstels, die bestaan ​​uit flexibele staven, doen het bijvoorbeeld goed tegen roet en roet in schoorstenen.

    3. Kanaalreiniging wordt direct uitgevoerd.

    4. Daarna wordt een werkakte opgesteld.

    Als u een café, restaurant, bakkerij, enz. bezit, zou u een air duct cleaning new york die regelmatig werkzaamheden gaat uitvoeren. Zo kunt u eenvoudig het wettelijke kanaalreinigingsschema volgen.

    Om de kosten van de diensten van het servicebedrijf te verlagen en lekken of andere storingen te elimineren, repareert u het ventilatiesysteem met behulp van een unieke technologie . 

    Hoe vaak moeten de luchtkanalen worden gereinigd?

    De frequentie van het reinigen van ventilatiekanalen wordt bepaald door regelgeving. Het werk moet minstens één keer per jaar worden uitgevoerd, maar bij het opstellen van het schema moet rekening worden gehouden met verschillende factoren, waaronder de kenmerken van de gebruikte apparatuur (professionele ovens, fornuizen, andere keukenapparatuur), de intensiteit van gebruik (constant, periodiek, tijdelijk, enz.) en anderen. factoren. Ook het materiaal waaruit de luchtkanalen zijn gemaakt speelt een belangrijke rol. Zo hebben verzinkte dozen een ruw oppervlak, waardoor het afval er makkelijk aan blijft plakken. 

     


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-08-2021, 10:32 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    04-06-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In onroerend goed beleggen voor meer financiële vrijheid

    Onroerend goed beleggen is, zoals u zult ontdekken, een studie van de geschiedenis. De studie van waarom de vastgoedmarkt op en neer gaat, geeft u de noodzakelijke inzichten over waar uw plaatselijke markt naartoe evolueert.

    Succesvol in onroerend goed investeren is niets anders dan kansen zien, beseffen dat bepaalde opportuniteiten de juiste voor u zijn om te grijpen en te weten wat u daarna moet doen.

    Deze kansen zijn overigens gemakkelijk op te merken wanneer u de markt begrijpt en weet hoe en waarom u van een eigendom voor verhuur een melkkoe kunt maken. Of indien u weet hoe u een pand kunt flippen (kopen en doorverkopen) met een aanzienlijke winst op uw investering.

    De factoren die de stijging en daling van de waarde van onroerend goed bepalen, liggen voor de hand en zijn vrij logisch. De meeste krachten die de onroerend goed markt beïnvloeden en de stijging en daling van de waarden ervan beheersen, zijn voor iedereen zichtbaar en consulteerbaar.

    De sleutel is te weten waar u moet kijken, hoe u de signalen moet lezen en wat te doen om te profiteren van de situaties en kansen als zij zich aanbieden.

    Het idee om een particuliere expert in de onroerend goed markt te worden, is niet een ingewikkelde taak van 100 technieken onder de knie krijgen of in staat zijn om aflossingstabellen van hypothecaire leningen uit uw hoofd te berekenen.

    De uiteindelijke sleutel van succesvol investeren in onroerend goed voor verhuur, is te weten wat uw doel is en de plaatselijke deskundige te worden op het gebied van het soort onroerend goed dat u kan helpen om dat doel te bereiken.

    Alle onroerende goederen schommelen in waarde en deze schommeling wordt onder andere beheerst door plaatselijke factoren zoals de plaatselijke economie, werkgelegenheid, bevolkingsgroei, economische groei, enzovoort.

    Secundaire en vaak algemenere macro-economische factoren van ruimere aard, zoals de landelijke bouwcijfers afkomstig van koepelorganisaties uit de bouwsector of nationale werkloosheidscijfers kunnen vaak meer misleidend dan nuttig zijn, tenzij u het plaatselijke plaatje van de dingen kent en begrijpt.

    Zo is het heel goed mogelijk dat uw plaatselijke gebied afwijkt van de nationale trends.

    Leren hoe een vastgoedbelegger te worden, al dan niet over de grenzen heen, nationaal of internationaal. Het is gemakkelijker dan u denkt indien u inspiratie kunt opdoen via een solide online platform vol kennis, informatie en aanbiedingen.

    Wereldwijd Leven is zo een platform dat u goed op weg kan helpen met het ontwikkelen van uw investeringscarrière in onroerend goed.

    Extra geld verdienen kan actief of passief met onroerend goed en de passieve opbrengsteigendommen komen hier en daar zelfs met bijkomende garanties qua verhuurinkomsten, terugkoop en/of wederverkoop.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-06-2021, 20:57 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    24-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie man Spider Solitaire gewinnt

    Spider Solitaire

    Spider Solitär ist eines der beliebtesten Solitairespiele der Welt.

    Das Platzieren der Spinne macht Spaß, aber dieses Solitairespiel erfordert einige Anstrengungen, um es zu lernen. Auf den ersten Blick scheint dieses süchtig machende Spiel zu kompliziert. Aber wenn Sie dieses Solitairespiel beherrschen, werden Sie feststellen, dass es tatsächlich einfacher ist, als Sie gedacht haben.

    Nicht jedes Solitairespiel kann gewonnen werden, aber Sie erhöhen die Gewinnwahrscheinlichkeit erheblich, wenn Sie Ihre Züge sorgfältig planen. Im Folgenden finden Sie einige einfache Regeln, die Ihre Chancen beim Spielen dieses Solitairespiels erhöhen.

    1. Richten Sie die absteigenden Kartenfolgen in der Farbe auf den Spielstapeln aus.

    Sie sollten versuchen, diese Regel nach Möglichkeit einzuhalten. Kartengruppen, in absteigender Reihenfolge in Farbe gefaltet. Kann in Gruppen von einem Spielstapel auf einen anderen übertragen werden. Auf diese Weise können Sie verdeckte Karten öffnen und leere Stapel erhalten.

    2. Versuchen Sie, die Karten bei jeder Gelegenheit verdeckt zu öffnen.

    Dies führt zu neuen Möglichkeiten für die Übertragung von Karten und die Freigabe von Stapeln.

    3. Versuchen Sie, mindestens einen Spielstapel so schnell wie möglich zu löschen.

    Verschiebe Karten von den Stapeln mit der geringsten Anzahl von Karten. Verwenden Sie leere Stapel als temporären Speicher, um Karten in Spielstopps in absteigende Folgen von Karten derselben Farbe zu reorganisieren. Füllen Sie danach alle leeren Stapel aus und geben Sie die nächste Kartenreihe aus dem Stapel aus.

    4. Sammeln Sie zuerst Kartenfolgen auf den Karten mit dem höchsten Rang.

    Wenn Sie mehrere Optionen zum Übertragen von Karten haben, ohne eine Farbe zu beachten, übertragen Sie zunächst Karten mit dem höchsten Rang. Der Grund liegt auf der Hand - die Regeln erlauben nicht die Übertragung einer Gruppe gesammelter Karten, ohne die Farbe zu beachten. Diese Kartenfolge ist sinnvoll, um sie nur als temporären Speicher für Karten aus anderen Stapeln zu verwenden. Wenn wir anfangen, Karten (ohne die Farbe zu beachten) mit der niedrigsten Karte zu sammeln, erreichen wir sehr schnell das Ass, und danach wird dieser Kartenstapel für eine lange Zeit unbrauchbar. Mit der höchsten Karte können Sie das Beste aus diesem Stapel herausholen.

    5. Bevor Sie fortfahren, Karten aus dem Stapel zu verteilen, versuchen Sie, so viele versteckte Karten wie möglich aufzudecken und die Karten in Sequenzen zu ordnen, die in einer Farbe gesammelt wurden.

    Andernfalls verringern sich Ihre Gewinnchancen erheblich.

    6. Wenn Sie die vollständig zusammengesetzte Kartenfolge entfernt haben, ordnen Sie die verbleibenden Karten in Farbenfolgen um.

    Verwenden Sie leere Stapel als temporären Speicher, um Karten in Spielstopps in absteigende Folgen von Karten derselben Farbe zu reorganisieren.

    Nach einigem Üben mit diesen Tipps werden Sie feststellen, dass Sie häufiger und schneller gewinnen.




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-02-2021, 09:53 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    25-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Professionele schilder in Gent of Antwerpen nodig?

    Op zoek naar een professionele en betaalbare schilder? Schilderwerken bieden zowel voor particulieren en bedrijven schilderwerken uitgevoerd door vakmannen met jaren ervaring.

    Onze prijzen starten al vanaf 35 euro per uur of 30 euro per vierkante meter. Hiervoor zijn alle verfmaterialen inbegrepen ( witte verf of slechts 15% meer voor kleuren verf, schilderstape, folie, etc…). Zo hoeft u helemaal niets zelf te voorzien. Wij kiezen met onze expertise de ideale verf, en kleurencombi uit, of begeleiden u bij de keuze van uw (her)schilderen.
    Daarnaast doen wij het hele proces van A tot Z. Zo kunt u zonder enige stress uw interieur, gevel, bedrijf, wat dan ook laten schilderen.

    Inbegrepen hier in is:
    1. Het klaarzetten van de kamer en meubels verplaatsen.
    2. Het schoonmaken en wassen van de muren met speciaal schoonmaak middel.
    3. Het opvullen van kleine gaatjes in de muren en oude verf, fungus en enig vuil verwijderen.
    4. Het voorbereiden van alle muren en plafonds. Het tapen van de deuren en ramen et speciale schildertape en folie op de vloer plaatsen. Het verwijderen van stopcontacten en lampen waar nodig.
    5. Het primen van de muren zodat de schilderlaag duurzaam en lang blijft hangen aan het oppervlak.
    6. Het beschilderen van de muren plus de detailafwerking.

    Wij hebben jaren ervaring met zowel particuliere- en bedrijfsschilderwerken. Voor meer uitgebreide info kunt u onze website bezoeken of ons emailen.

    Wij zijn actief in Oost-Vlaanderen, in de regio Gent en daarnaast werken wij ook in de regio Antwerpen. Door onze lokale verankering kunnen wij snel ter plaatse zijn en van dichtbij u project opvolgen.

    Interesse of zit u nog met vragen? Aarzel niet en neem contact met ons op voor een gratis offerte. Bezoek onze website https://schilderwerken24.be/

    Wij werken in Oost-Vlaanderen, Antwerpen, Gent. 
    Telefoonnummer: 0471050516
    Bedrijf:
    Euro Builders
    118 Geemstraat
    9220
    Hamme
    BTW BE0755406009
    eurobuilders@icloud.com

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-01-2021, 19:26 geschreven door hannaoldies
    Reacties (4)
    24-12-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FINDEN SIE EINE PUTZFRAU UND GENIESSEN SIE ENDLICH IHR WOCHENEND

    Vor vier Jahren habe ich mich entschlossen, eine Assistentin für die Reinigung meiner Wohnung zu finden, die vor ihrem ersten Besuch aufgeräumt wurde (das ist irgendwie unpraktisch), und seitdem habe ich nur einmal einen Staubsauger in die Hand genommen - als ich Erde aus einem Blumentopf über den ganzen Teppich gestreut habe.

    WARUM BRAUCHEN SIE EINEN REINIGER?

    Um aufzuräumen, ist es offensichtlich. So sparen Sie Zeit beim Reinigen. Ja, das alles. Aber das Wichtigste, wofür ich einen Assistenten brauche, ist, meine Energie zu sparen. Ich lebe alleine, ich habe keine Katzen und Babys zu Hause, ich stelle fast immer alles an seinen Platz, ich mache jeden Morgen mein Bett (nein, ich bin nicht langweilig!). Tatsächlich dauert die Reinigung unter solchen Bedingungen nicht lange. Aber bevor das Wochenende verging, drehten sich ständig Gedanken in meinem Kopf: „Ich muss die Waschmaschine laden, staubsaugen, abstauben, den Boden waschen“. Ich begann erst am Sonntagabend zu handeln und quälte mich vorher mit Gedanken, die meine Energie fraßen.

    Oh ja, einige meiner mir bekannten Bekannten befürchten: "Ich möchte nicht, dass eine seltsame Tante meine Sachen durchwühlt?" Recht. Sie werden diese "Tante" höchstwahrscheinlich nicht einmal sehen. Probieren Sie es einmal aus und gewinnen Sie nicht nur Zeit, sondern auch Ihren Kopf für nützlichere Dinge oder um am Wochenende zu Ihrem eigenen Vergnügen unterzugehen.

    WIE MAN SUCHT

    Hier sind einige weitere Tipps, wie Sie Putzfrau Magdeburg finden können, die ich und meine Freunde verwendet haben.

    • Fragen Sie den Vermieter. Dies sind die ersten Menschen, die daran interessiert sind, Sie sauber und ordentlich zu halten. Der Nachteil ist, dass Sie nie wissen, welche Art von Beziehung sie zu ihrem Schützling haben. Nachdem die Putzfrau ein paar Mal die Hemden meines Freundes gewaschen hatte, beschlossen die Eigentümer, meine Miete zu erhöhen.

    • Fragen Sie Ihren Makler nach Kontakten. In Nischni gab mir der Makler bei der Vertragsunterzeichnung mehrere Kontakte zusammen mit Empfehlungen zu den Eigenschaften der Reinigungskräfte. Ich habe es geschafft, mit einer von ihnen eine Einigung zu erzielen, und sie hilft mir.

    • Fragen Sie bei der Arbeit nach. Vielleicht macht eine der Putzfrauen im Büro eine Teilzeitarbeit, um das Haus zu putzen. Ein Freund von mir ging diesen Weg.

    Nachdem Sie die Kontakte erhalten haben, sprechen Sie mit dem Kandidaten telefonisch, laden Sie ihn nach Hause ein und teilen Sie ihm Ihre Erwartungen mit. Wenn sie meine Freundin trifft, bittet sie mich, eine Kopie meines Passes mitzubringen (nur für den Fall). Vom ersten Gespräch an werden Sie höchstwahrscheinlich verstehen, ob Ihre Person es ist oder nicht.

    BESTIMMEN SIE EINE AUFGABENLISTE

    Es ist besser, die Front der Arbeit von Anfang an zu bestimmen, dann wird es schwieriger, eine Einigung zu erzielen. Die Standardverpackung ist Staubreinigung, Staubsauger, Nassreinigung, Geschirrspülen.

    Darüber hinaus werden Waschen, Bügeln und Ihre anderen Erwartungen besprochen (z. B. überprüfen Sie jedes Mal die Qualität der Arbeit, indem Sie den Schrank bewegen und in die äußerste Ecke der Wohnung klettern, oder benötigen Sie eine "kosmetische" Reinigung). Ich weiß, dass ich im Voraus klarstellen muss, dass nach dem Bügeln Dinge an Kleiderbügeln im Schrank aufgehängt werden sollten, und damit einverstanden bin, die Blumen zu gießen.

    Zögern Sie nicht, die Arbeit des Assistenten anzupassen. Gute Putzfrau Darmstadt sorgen sich, wenn alles in Ordnung ist, wenn Sie zufrieden sind. Ich hinterließ Notizen, in denen ich sie aufforderte, die Fliesen im Badezimmer gründlicher abzuwischen, und wies auf die Stellen hin, an denen sich Staub ansammelte. Wenn ein Feedback ausreicht, ist alles in Ordnung. Wenn nicht, lohnt es sich, eine gründlichere Frau zu suchen.

    Zusätzlich zur vereinbarten Standardreinigung können Sie gegen eine zusätzliche Gebühr Hilfe beim Waschen von Fenstern im Frühjahr und Herbst sowie von Vorhängen anfordern. Irgendwie nahm eine Putzfrau meine Sachen aus der chemischen Reinigung, als ich keine Zeit dafür hatte. Ich weiß, jemandem wird bei der Bezahlung von Wohnungsrechnungen geholfen.

    AUSRÜSTUNG

    Besprechen Sie das Thema Werkzeuge und Reinigungsmittel gleich zu Beginn des ersten Treffens. Nach meiner Erfahrung stelle ich Geräte zur Verfügung (Bügeleisen, Bügelbrett, Staubsauger), der Rest ist die Pflege der Putzfrau. Normalerweise kaufe ich das Geschirrspülmittel und Pulver selbst. Wenn ich keine Zeit habe, kauft die Putzfrau, hinterlässt einen Scheck und ich gebe ihr das Geld zurück. Warnen Sie sie einfach, wenn Sie grundsätzlich Marken verwenden.

    Von Anfang an sage ich, wenn Sie etwas kaufen müssen, lassen Sie es mich wissen, ich werde mich darum kümmern. Ich habe jedoch nie unrealistische Anfragen oder Rechnungen erhalten. Ich schäme mich zuzugeben, aber in meiner jetzigen Wohnung weiß ich nicht einmal, wo ich einen Mopp habe, einen Lappen zum Reinigen der Böden. Bei Bedarf werde ich komplett von einer kleinen Bürste und einer Schaufel kontrolliert, ich brauche nicht mehr. Und mein Kopf ist frei davon.

    Einige weitere Details zu beachten.

    SCHLÜSSEL LASSEN ODER AN DER REINIGUNG TEILNEHMEN?

    Ich überlasse die Schlüssel der Putzfrau und sie räumt ohne mich auf. Ich lasse das Geld auf einer Wäscheklammer im Kühlschrank. Bei Bedarf füge ich dort eine Notiz hinzu.

    WAS IST, WENN EINIGE DER WERTVOLLEN DINGE VERSCHWINDEN?

    Keine meiner Damen hat jemals etwas Unangemessenes getan. Ich habe kein Geld zu Hause, ich habe keine Diamanten. Ich lasse mein iPad, meinen Laptop, manchmal liegen ein paar Rechnungen herum - alles ist immer an seinem Platz.

    Ich habe versucht, meine Erfahrungen und meine Freunde so weit wie möglich zu teilen, aber wenn Sie Fragen haben, fragen Sie, ich werde versuchen zu beantworten.




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-12-2020, 14:44 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    22-10-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe kies je een schoonmaakbedrijf voor kantoorschoonmaak?

    De diensten van schoonmaakbedrijven worden steeds meer gevraagd en populair. En het is geen toeval. Met behulp van professionele medewerkers wordt een echt hoogwaardige schoonmaak van het pand uitgevoerd.

    Is de competentie van de artiest belangrijk?

    Natuurlijk is het belangrijk. Het hangt ervan af hoe professioneel en veilig de schoonmaak van een huisje, appartement, kantoor, winkel of ander object zal gebeuren. Daarom raden we aan om een ​​bedrijf te kiezen dat al lang op de markt is.

    Waar moet je op letten bij het kiezen van een schoonmaakbedrijf?

    Er zijn enkele punten die niet mogen worden genegeerd:

    Veiligheid. Het kan alleen worden gegarandeerd door bedrijven die al meerdere jaren op de markt zijn. Hun medewerkers hebben in de regel uitgebreide ervaring en weten hoe ze verschillende soorten oppervlakken, meubels en producten moeten reinigen. Bovendien hoeft u zich, als u met een vertrouwd bedrijf werkt, geen zorgen te maken dat er na het schoonmaken iets van het pand verdwijnt.

    Kosten. Houd er rekening mee dat schoonmaakprijzen afhankelijk zijn van de complexiteit en het volume van het werk. U moet niet te goedkope diensten gebruiken, omdat u het risico loopt schoongemaakt te worden van lage kwaliteit. Vergelijk de kosten van diensten van verschillende bedrijven om te begrijpen wat de gemiddelde prijsklasse is.

    Kwaliteit. Grote schoonmaakbedrijven beknibbelen niet en kopen professionele commercial cleaners melbourne : telescopische stokken, krachtige stofzuigers, hoogwaardige wasmiddelen, enz. Hiermee kunt u niet alleen efficiënt, maar ook snel schoonmaken.

    Reputatie. Vind bedrijfsrecensies online. Ze zullen u helpen begrijpen hoe de dingen werkelijk zijn.

    Ervaring. Het is beter om artiesten te kiezen die al minstens 10 jaar op de markt zijn. Gedurende deze tijd hebben ze veel ervaring opgedaan, technologieën voor het reinigen van verschillende oppervlakken en het verwijderen van vlekken uit verf, voegmiddel, primer, enz.

    Bij het kiezen van office cleaning bedrijven is het ook de moeite waard om de details van het werk in overweging te nemen. Als u bijvoorbeeld een pand na de bouw of renovatie moet schoonmaken, dan heeft het bedrijf krachtige bouwstofzuigers nodig. Bekijk zeker de lijst met voltooide werken. Ze zijn meestal te vinden in het portfolio op de site.

    Tot slot wil ik opmerken dat schoonmaken in onze tijd een echte kans is om in de kortst mogelijke tijd en tegen een betaalbare prijs hoogwaardige schoonmaak te krijgen. Neem de tijd, bekijk alle opties en kies degene die het beste bij je past.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-10-2020, 10:35 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    12-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Miss België 2020 schaamde zich voor een liveshow

    Een zorgvuldige voorbereiding en spectaculaire outfits bleken het geheim te zijn van het succes van de winnaars van de schoonheidswedstrijd. Maar zelfs dit kan de meisjes niet van verlegenheid redden. Zo viel de eigenaresse van de titel "Miss België-2020" Celine Van Uytsel op het podium en verloor ze haar ondergoed tijdens de live uitzending van de show.

    Volgens showbizzsite showbizz24.be heeft België de naam van de winnaar van de schoonheidswedstrijd op 11 januari bepaald. Het was op deze dag dat een grandioze show werd uitgezonden op binnenlandse tv-kanalen, waarin de schoonheden niet alleen hun schoonheid lieten zien, maar ook hun intelligentie. Volgens de uitslag van een stemming van de juryleden werd de overwinning behaald door de 23-jarige Celine Van Uytsel.

    De deelname van het meisje aan de wedstrijd verliep echter niet zonder schaamte. Tijdens de laatste stap op het podium struikelde Celine op de trap en viel. Binnen enkele seconden stond de titelhouder van Miss België 2020 op en liep door naar de bekendmaking van de resultaten. Je kunt ook zien hoe de beha van Celine Van Uytsel eruit viel, die ze besloot niet op te tillen en op de grond bleef liggen, zonder ondergoed over het podium te lopen.

    De video met de val van de schoonheid werd onmiddellijk op het netwerk verspreid en gedurende de dag meer dan 27 duizend keer bekeken. Maar terwijl de haters lachten om het falen van het meisje, gaf Celine Van Uytsel zelf op een speciale manier commentaar op de verlegenheid.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-08-2020, 11:13 geschreven door hannaoldies
    Reacties (3)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Groot-Brittannië introduceerde 14 dagen quarantaine voor bezoekers uit België

    Het VK heeft een verplichte quarantaine van 14 dagen ingevoerd voor alle bezoekers uit België vanwege de toename van het aantal gevallen van coronavirus in dat land. Hierover worden wij geïnformeerd nieuws vandaag.

    Dit werd verklaard door de minister van Transport Grant Shapps, meldt "Evropeyskaya Pravda" met verwijzing naar de BBC.

    Карантин в Бельгии продлили до начала мая » Слово и Дело

    Het besluit wordt zaterdag om 04.00 uur lokale tijd van kracht, met uitzondering van Wales, waar de nieuwe regels vandaag om middernacht van toepassing zijn.

    Ook wordt quarantaine ingevoerd voor degenen die aankomen uit Andorra en de Bahama's. Eerder werd de quarantaine opnieuw ingevoerd voor reizigers uit Spanje en Luxemburg.

    Het ministerie van Buitenlandse Zaken waarschuwt ook voor "andere reizen dan noodzakelijk" naar deze landen.

    De minister van Transport had eerder gezegd dat hij de opname van andere landen op de lijst "niet kan uitsluiten", aangezien de reisrichtlijnen voortdurend worden herzien.

    Mensen die zichzelf niet isoleren, kunnen een boete krijgen tot £ 1.000 in Engeland, Wales en Noord-Ierland, en degenen die terugkeren naar Schotland kunnen een boete krijgen van £ 480. Als de overtreding zich herhaalt, kan de boete oplopen tot £ 5.000.

    De dag ervoor werd bekend over een uitbraak van coronavirus bij een vleesverwerkingsfabriek in Vlaanderen , 225 mensen zitten in quarantaine.

    We herinneren eraan dat in Antwerpen de autoriteiten een nachtklok hebben ingesteld vanwege een toename van het aantal gevallen van coronavirus.

    België heeft onlangs besloten om wat meer "coronavirus" -restricties terug te geven vanwege de toename van het aantal nieuwe besmettingen.

    Жесткий карантин вернули в Бельгии » Слово и Дело

    België verwees naar de "rode zone" in verschillende regio's van Spanje, Zwitserland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Bulgarije en Roemenië.

    Het wordt gerapporteerd door "Evropeyskaya Pravda" met verwijzing naar AFP.

    België verbood zaterdag om respectloze redenen reizen naar het Spaanse Navarra, Aragon en Lleida in Catalonië, ook naar de regio Genève in Zwitserland en naar het Franse departement Maenne vanwege de verslechterende situatie met het coronavirus daar.

    De lijst omvat ook de noordoostelijke en zuidwestelijke regio's van Bulgarije, een aantal regio's van Roemenië en het Britse Leicester.

    Nu, na terugkeer uit deze regio's, is zelfisolatie vereist. Reizigers zullen ook hun contacten moeten achterlaten en precies aangeven waar ze zich de afgelopen 14 dagen voor aankomst bevonden.

    Na terugkeer uit gebieden van de "oranje zone" is isolatie niet vereist, maar wel aanbevolen.

    Bedenk dat in België zelf de laatste tijd een snelle stijging van het aantal nieuwe besmettingen is opgetreden. In dit verband werd een aantal quarantainebeperkingen teruggegeven aan het land. Antwerpen, waar de situatie bijzonder zorgwekkend is, heeft een avondklok ingesteld.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-08-2020, 00:00 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    11-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat is een onderaannemer?

    Bij de praktische uitvoering van een investeringsproject bij het aangaan van overeenkomsten ontstaan ​​een aantal duidelijk omschreven wederzijdse verplichtingen tussen partners. In de praktijk verschijnen echter meestal tijdens de kapitaalconstructie deelnemers die niet in het hoofdcontract zitten. Dit zijn organisaties die werken aan een onderaannemingsovereenkomst. Laten we eens nader bekijken wie een onderaannemer is en wat de kenmerken ervan zijn.

    Wat is onderaanneming en waarom wordt het gebruikt Wanneer de klant een uitvoerder (aannemer) kiest voor de uitvoering van zijn project, kan hij al het werk zelf uitvoeren of voor bepaalde gebieden externe firma's aantrekken. Deze praktijk wordt in de meeste projecten gebruikt, uitzonderingen zijn alleen die gevallen waarin dit niet is toegestaan ​​door de wet of de voorwaarden van het contract. Een onderaannemer is een natuurlijke of rechtspersoon die door de aannemer is belast met de uitvoering van een welomschreven waaier van werken in het kader van een algemene opdracht. Het aantal van dergelijke personen in een project is niet wettelijk beperkt. Als er onderaannemers in het project verschijnen, verwerft de aannemer de functies van de algemene aannemer of klant. Polen is hierin het meest geslaagd. De meeste Poolse arbeiders werken nu in onderaanneming. "Lux Interiors" company houdt zich in deze richting bezig.

    Dergelijke verplichtingen worden vastgelegd in een afzonderlijk juridisch document - een onderaannemingsovereenkomst, die is opgesteld in overeenstemming met de vereisten van het burgerlijk wetboek van de Russische Federatie. In dat geval ontstaat er een rechtsverhouding tussen de opdrachtnemer en de derde, waarin de opdrachtgever of investeerder niet het recht heeft om in te grijpen. Het contract vermeldt duidelijk een lijst van werken, voorwaarden voor de uitvoering ervan, voorwaarden en kwaliteitseisen. Het aannemingsbedrijf dat bij de uitvoering van de processen externe organisaties heeft betrokken, is volledig verantwoordelijk voor hun activiteiten jegens de klant met het recht om een ​​regresvordering in te dienen tegen de aannemer (Burgerlijk Wetboek, artikel 706). Het gebruik van de praktijk van het inhuren van externe firma's maakt het mogelijk om de bouw of andere complexe taken te versnellen en de kwaliteit van het uitgevoerde werk te verbeteren.

    Om de uitvoering van alle processen alleen te kunnen garanderen, moet het aannemersbedrijf beschikken over een grote staf van specialisten op verschillende gebieden en veel apparatuur en mechanismen.

    Dit is vaak duur en inefficiënt, aangezien er niet altijd het benodigde aantal bestellingen is om ze allemaal met werk te bezetten. Daarnaast is het nodig om voor veel soorten constructie- en installatiewerkzaamheden een vergunning te verkrijgen. Dit is een lang en vrij duur proces; bovendien is het nodig om speciale apparatuur en een bepaald aantal gekwalificeerde specialisten te hebben. Daarom kan de aannemer algemene bouwprocessen zelfstandig uitvoeren en voor elektrische of installatiewerkzaamheden erkende bedrijven aantrekken die gespecialiseerd zijn in dergelijke processen, de juiste ervaring, de benodigde apparatuur en werknemers hebben. Zo wordt er een architectenbureau of een ontwerpinstituut ingehuurd voor het ontwerp, wordt een bedrijf met het benodigde materieel (graafmachines, bulldozers, betonmixers) ingehuurd om de nulcyclus uit te voeren en een gespecialiseerd bedrijf met ervaren arbeiders voor gevelbekleding.

    Vaak is er zo'n situatie wanneer de hoofdaannemer niet over zijn eigen bouwcapaciteiten beschikt en feitelijk bemiddelaar wordt in de relatie met de klant:

    • organiseert alle processen;
    • controleert de kwaliteit en timing van uitvoering;
    • betaalt in overeenstemming met de afgesloten contracten;
    • werkt samen met controle-instanties van de staat;
    • lost problemen op met de interactie tussen verschillende deelnemers aan de constructie.

    Bovendien worden alle bouw- en installatiewerkzaamheden uitgevoerd door bijkomend ingehuurde bedrijven of particulieren. De verdeling van de verantwoordelijkheid gebeurt op deze manier: de hoofdaannemer draagt ​​de financiële en juridische verantwoordelijkheid voor het hele scala aan bouw- en installatiewerken, en onderaannemers - alleen voor hun specifieke site. De moeilijkheden bij dit soort organisatie van activiteiten omvatten de volgende problemen:

    • verstoring van werkroosters door een uitvoerder bij het toepassen van opeenvolgende processen de reden wordt voor de onmogelijkheid van een ander om op tijd aan het werk te gaan;
    • het onvermogen om het door de vorige contractant geconstateerde gebrek snel en met vertraging te corrigeren;
    • met een groot aantal betrokken bedrijven is zorgvuldige en constante controle over hun interactie vereist.

    Ondanks de tekortkomingen is wereldwijde onderaanneming echter een zeer handige vorm van praktische uitvoering van investeringsprojecten.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-08-2020, 16:23 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    08-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rechtsbescherming bij een auto-ongeluk

    Herstel de schade die u verdient

     

    Auto-ongelukken gebeuren - zelfs voor de veiligste, meest voorzichtige chauffeurs op de weg. Als u tijdens een zwaar auto-ongeluk in Californië ernstig gewond bent geraakt door toedoen van een andere bestuurder, heeft u mogelijk recht op vergoeding van uw pijn en lijden.

     

    Als een ervaren groep voor persoonlijk letsel heeft The Nakase Law Firm talloze onderscheidingen ontvangen voor hun werk voor rechtbanken in Californië. Dit succes heeft ons bedrijf geholpen enkele van de meest succesvolle en personal injury lawyers near me in de staat te verwerven. Raadpleeg vandaag nog een van onze Oakland hit and run ongevaladvocaten voor meer informatie over de schade waarop u mogelijk recht zou hebben.

     

    Het Nakase Law Firm is een van de beste letselschadeadvocaten in San Diego, Californië, voor gewonde chauffeurs die botbreuken of orthopedische verwondingen hebben opgelopen.

     

    Het Nakase Law Firm is uw juridische team voor grote en kleine auto-ongelukken, inclusief (maar niet beperkt tot) de volgende veelvoorkomende gevallen:

     

    Achtereind

    Side-impact

    Frontale botsing

    Botsing met meerdere voertuigen

     

    Het advocatenkantoor Nakase heeft een bewezen staat van dienst op het gebied van het verhalen van schade voor slachtoffers van zware en kleine auto-ongelukken. Onze beste car accident lawyers werken onvermoeibaar om u de vergoeding te geven die u verdient.

     

    Hoe we kunnen helpen

    Het advocatenkantoor Nakase start onmiddellijk een juridisch onderzoek naar uw zaak en de omstandigheden die tot de crash hebben geleid. Dit onderzoek zal een sterke zaak voor u en uw gezin opbouwen door bewijsmateriaal te verzamelen, zoals rijgegevens, ooggetuigenverklaringen, mediaberichten, foto's of video, en een volledige analyse van de wegomstandigheden en mogelijke infrastructuurproblemen, die mogelijk hebben bijgedragen aan het auto-ongeluk.

     

    Verschillende soorten auto-ongelukken

    Auto-ongelukken kunnen verschillende vormen aannemen, waaronder de volgende:

     

    Verkeersagressie. In het geval van 'woede op de weg' gebruiken chauffeurs hun voertuig als wapen. Dergelijke chauffeurs worden vaak geconfronteerd met zware strafrechtelijke vervolging.

     

    Hoge snelheid crashes. Uit recente statistieken is gebleken dat snelheidsovertredingen werden genoemd als een factor in 30 procent van alle dodelijke auto-ongelukken in de Verenigde Staten, en dat aantal is waarschijnlijk een conservatieve schatting.

     

    Sms'en en rijden. De meeste staten hebben een verbod op sms'en en autorijden ingevoerd. Het negeren van deze wetten kan chauffeurs een flinke boete kosten, maar verbleekt nog steeds in vergelijking met de kosten die gepaard gaan met grote auto-ongelukken.

     

    Ongevallen met rijden onder invloed. Dankzij bewustmakingscampagnes in de afgelopen decennia is het aantal ongevallen met alcohol gedaald, maar het blijft een ernstig probleem in het hele land.

     

    Rollover-ongevallen. Dit zijn vaak zeer ernstige ongevallen en soms kan een voertuigdefect of slechte wegomstandigheden een rol spelen. Om te bewijzen dat er een defect was in uw voertuig of de weg, straat of snelweg die heeft bijgedragen aan een kantelongeval, heeft u een ervaren advocaat nodig.

     

    Neem contact op met een van de achterste aanvaringsadvocaten van The Nakase Law Firm voor meer informatie over de verschillende soorten auto-ongelukken.

     

    Klaar om advocaat te worden?

    De ervaren en hoog opgeleide advocaten van het advocatenkantoor Nakase zijn experts in het behandelen van zaken met auto-ongelukken. Maar neem het niet van ons aan; we laten onze resultaten voor ons spreken.

     

    Als u traumatisch letsel heeft opgelopen als gevolg van een zwaar auto-ongeluk, moet u de verantwoordelijke partijen aansprakelijk stellen - laat ons u helpen. Met de juiste juridische vertegenwoordiging kunt u een grote schikking krijgen als vergoeding voor uw pijn en lijden. Hoe eerder u handelt, hoe sterker uw zaak zal zijn.

     

    Neem vandaag nog contact met ons op voor een risicovrij overleg met ons ervaren juridische team.




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-08-2020, 11:26 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    30-07-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe kies je de juiste elektricien?

    Elke huiseigenaar zal vroeg of laat op zoek moeten gaan naar een gekwalificeerde elektricien. Dit kan moeilijk zijn omdat de meeste mensen niet weten wat ze moeten zoeken of waar!

     

    U kunt het aan vrienden vragen, advertenties zoeken op straat of in de krant of zelfs op het internet. De makkelijkste en goedkoopste manier, Sharetask - https://www.sharetask.eu

    Wat is Sharetask?

     

    Sharetask is een platform dat u in contact brengt met allerlei professionals, van elektriciens en loodgieters tot taaldocenten en nog veel meer! Het is heel eenvoudig, meld je aan met je e-mailadres of meld je aan met Facebook of Google. Ik raad het gebruik van Google aan, omdat het sneller is en je niet eens een wachtwoord nodig hebt. Vul na de registratie uw profiel in, zodat dienstverleners een beter beeld hebben van wie u bent en wat u nodig hebt, vul uw taak in en publiceer deze. Gemakkelijk!

    Het platform is ook een app om het gebruik nog makkelijker te maken, zowel thuis als onderweg!

     

    App voor iOS - https://apps.apple.com/be/app/sharetask/id1506901992

    App voor Andriod - https://play.google.com/store/apps/details?id=io.sharetask.app

     

    Hoe vind je de juiste elektricien

     

    Het is belangrijk om een gekwalificeerde en betrouwbare elektricien te vinden, vooral omdat velen van ons niet veel weten over deze materie. Inderdaad, gebrekkig werk kan desastreuze gevolgen hebben, zoals brand voor!

    De belangrijkste criteria zouden moeten zijn :

    - Licentie

    De erkende elektriciens zijn geslaagd voor de examens, zodat ze gekwalificeerd zijn en voldoen aan de veiligheidsrichtlijnen die door de Belgische reglementering worden opgelegd.

     

    - Eerdere herzieningen/opmerkingen;

    De opmerkingen van Sharetask gebruikers en andere voorgaande klanten zijn van onschatbare waarde, ze geven inzicht in de professionaliteit, vaardigheden en resultaten van de elektricien.

     

    - beschikbaarheid van professionele hulpmiddelen;

    Wees natuurlijk op je hoede voor een specialist die van je verwacht dat je de basistools ter beschikking stelt.

     

    - Duidelijke antwoorden;

    Sharetask maakt een eenvoudige communicatie met de taskers mogelijk. Een gebrek aan duidelijkheid en beschikbaarheid als antwoord zou kunnen duiden op een gebrek aan professionaliteit.

     

    - Eenvoudige prijsstelling

    U heeft recht op een schriftelijke schatting van de kosten van het werk. De vraagprijzen kunnen sterk variëren, de biedfunctie van Sharetask zal u helpen om tot een eerlijke en toch betaalbare prijs te komen. 

    Aarzel niet om vragen te stellen en zoek niet per se naar de goedkoopste optie, het kan je dubbel kosten!

     


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-07-2020, 15:19 geschreven door hannaoldies
    Reacties (0)
    Archief per week
  • 09/10-15/10 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 27/06-03/07 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 27/12-02/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 23/03-29/03 2020
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!