|
25/8 Droom: Het bevallingsscript - Dana Coverstone
Toen de droom begon, lag er een vrouw in barensnood op een tafel. Het was een beetje alsof ik naar beneden keek in een operatiekamer in een ziekenhuis, en alsof er mensen om me heen waren, dokters en andere dingen. Ik ben echter de enige die naar beneden keek en dit zag. Er waren verschillende dokters en verpleegkundigen in de kamer, maar hun gezichten waren volledig bedekt, niet alleen met het masker, maar ook met hun hoofdbedekking. En ze hadden allemaal handschoenen aan, klaar om te gaan bevallen, net als in de operatiekamer. Maar in het kijkgedeelte waar ik was, waren er geen dokters.
Het zat vol met gekozen functionarissen van zowel federale als provinciale posities, filmsterren, atleten, verslaggevers en buitenlandse leiders. En ze hadden allemaal klemborden en schreven verwoed op het papier met dikke, permanente markers. Ze zetten streepjes op de papieren en gaven ze rond. Geen woorden of zinnen, alleen streepjes. Ze drongen er ook op aan om vooraan te staan. Iedereen wilde heel dicht bij deze vrouw komen die in barensnood was en op het punt stond te bevallen.
Elke keer dat de vrouw het uitschreeuwde van de pijn, schreeuwden de mensen tegen de vrouw dat ze de pijn moest verdragen en gewoon moest bevallen. Toen werden de muren weggehaald en kon ik zien dat dit een productiestudio was en dat er publiek was dat dit zag gebeuren, zoals je in de jaren 70 en 80 naar de beelden keek. Zo zag het eruit en er waren ongeveer duizend mensen die volledig gefocust waren op het zien van dit gebeuren. En ik zat op de eerste rij van die duizend mensen die naar dit gebeuren keken.
Het aantal artsen en verpleegkundigen was verdubbeld en liepen nog meer mensen met klemborden. Opnieuw, gekozen functionarissen, atleten, filmsterren, dat soort mensen. De elites, mensen van hoge rang. En er waren ook enorme tv-schermen en monitoren aan de muur achter de vrouw, recht achter haar. En ze lieten clips en video's zien van dingen die over de hele wereld gebeurden, bijna alsof het realtime was. Toen je naar de tv keek, dacht je dat dit hier en nu gebeurde.
De vrouw slaakte een bloedstollende gil en een verpleegster legde een handdoek over haar mond en zei haar heel nadrukkelijk dat ze moest kalmeren. De arts ging naar de zijdeur en liet iemand binnen die een volledig hazmatpak droeg. Ze liepen naar het bed en de vrouw. Hij tilde de lakens over haar benen en onderzocht haar. Ondertussen hield de verpleegster de handdoek over haar mond en maande haar tot stilte. De man in het hazmatpak zei: "Het duurt niet lang meer, dus bereid je voor op de bevalling."
De verpleegster herhaalde deze woorden tegen de vrouw, en ik zag aan haar gezicht dat ze niet goed bij haar hoofd was. Ze had zo'n vreemde blik, alsof ze drugs gebruikte of zoiets. Ze stond op het punt te bevallen. Ze had pijn. Ik heb geen idee hoe lang de bevalling reeds duurde in dit scenario. Ze leek verdoofd en geagiteerd, met grote aderen in haar gezicht en er was één grote ader die door haar voorhoofd stak. Ze was rood en gespannen en ze zag eruit alsof ze nerveus, doodsbang en bang was.
De tv-schermen toonden mensen die stedelijke gebieden ontvluchtten, naar hun auto's renden met koffers en rugzakken. Ze toonden files op vliegvelden, startbanen vol vliegtuigen die wachtten om te vertrekken. Er waren beelden van mensen die geen bereik hadden op hun telefoons en in de rij stonden voor winkels en erg boos waren. Wall Street had geen manier om naar transacties, aandelen of koersen te kijken. En markten over de hele wereld waren allemaal zwart geworden.
Overheden over de hele wereld praatten met elkaar en probeerden de sociale branden te blussen, en zelfs de echte branden die hierdoor waren ontstaan. In één scène schreeuwde een hulpverlener tegen de premier van Groot-Brittannië en vroeg: "Waar wacht je nog op?" Hij draaide zich om, zette een tv in de kamer aan en wees ernaar en zei: "Ik wacht daar nog op." En wat er op het scherm te zien was waar hij op wachtte, was de scène van de vrouw die op het punt stond te bevallen. Ze spande zich nu in, haar rug was hol en haar aderen en de aderen op haar voorhoofd leken bijna te barsten.
De man in het beschermende pak zat op een kruk en haar voeten, terwijl de mensen in de kamer zich om elkaar heen verdrongen en elkaar duwden om dichterbij te komen. Op de tv-schermen flitsten de woorden: "Stilte alstublieft, en houd het applaus aan tot na de komst." De menigte die vanaf de stoelen toekeek, stond op met enige hoop en hield hun handen op hun hart. De man aan de voeten van de vrouw strekte zijn armen uit en sprak de vrouw zachtjes maar vastberaden toe en zei: "Als ik zeg dat je moet duwen, zul je duwen. Begrijp je dat?"
Het was een bevel. Ik merkte toen dat deze vrouw zich eigenlijk tegen het hele proces verzette. Hij sprak vervolgens tot alle mensen rond de vrouw en tot degenen die in het publiek zaten en keken. Hij haalde ze allemaal naar binnen en zei: "We hebben er lang op gewacht. Velen van jullie moeten bedankt worden voor jullie offers en plannen. Jullie zullen nu de gezamenlijke inspanningen zien die de naties, leiders en bedrijven hebben geleverd."
En in de menigte rond die vrouw zag ik plotseling dat velen naar hun borst begonnen te grijpen en vielen op de grond alsof ze door een hartaanval werden geveld. De man zei: "Je hoeft je daar geen zorgen over te maken, want het was hun offer en hun leven dat deze gebeurtenis mogelijk maakte." Bijna patriottisch sprekend. Hij zei toen: "Hun beloning is aan de andere kant."
Toen begonnen mensen in het publiek om me heen, ook te sterven . Ze renden de trap op om weg te komen. Ze grepen naar hun hart, hun borst, en ze vielen gewoon neer. Ik keek om en zag de man die ik in mijn dromen had gezien. Hij zat helemaal achterin. Vele rijen naar achteren.
De wending veranderde weer in de barende vrouw, die schreeuwde. In doodsangst, absolute pijn. De baby kwam aan. De man vooraan reikte naar beneden en trok de baby tussen haar benen vandaan en twee verpleegsters wikkelden hem in een paarse en een blauwe doek. De moeder zei: "Nee, rustig." En toen blies ze haar laatste adem uit en stierf ze. En haar ogen bleven open, gericht op de baby die die verpleegsters in hun handen hadden. Het tv-scherm liet zien dat iedereen nu naar het kind keek. Dus al die mensen die in wanorde waren en Wall Street en op luchthavens, iedereen keek naar de schermen.
Ze keken allemaal naar het kind dat nu door de man in het beschermende pak de lucht in werd getild. En dus, ja, het leek op de scène van de leeuwenkoning Mufasa die het kleine leeuwenwelpje omhoog houdt. Het was precies zo, dit kind omhoog houdend in de lucht. En toen huilde iemand op het scherm van vreugde, maar sommige mensen renden weg van wat ze zagen, alsof ze doodsbang waren.
En toen riep iemand heel hard: "Cut, cut." Een productiemedewerker in pak en stropdas kwam naar voren met een klembord en zei: "Mensen, dit is het einde van de productie en er worden wekelijks nieuwe afleveringen hier gefilmd. Kom alsjeblieft terug en lever je scorekaart en aantekeningen in bij de receptioniste als je weggaat." De doden op de vloer stonden op.
De vrouw die was bevallen, verliet het bed en veegde make-up van haar gezicht en voorhoofd. Mensen op de tribune die zogenaamd waren overleden, roerden zich allemaal. Ze stonden op. Ze gingen naar beneden waar de scène zich had afgespeeld en ze veegden zichzelf af en dat soort dingen om zichzelf schoon te maken. De man kwam naast me zitten op de eerste rij:
Het lijkt allemaal een show met een geweldig script en ze denken zelfs dat ze weten wat er gaat gebeuren voordat het gebeurt. Hij zei dat ze fantaseren, plannen smeden en plannen smeden om niet gekwetst te worden door wat er gaat gebeuren, maar ze zullen het niet redden. Dit ding dat ze zo graag willen, gaat hun leven en hun levensonderhoud kosten.
Het zal bloed kosten en het is veel meer dan alleen een mens of een systeem. Het heeft een wil. Het ademt. Het leeft en het vereist bloed. Laat wie oren heeft, horen wat de geest tot de gemeente zegt. En laat hij die geesten onderscheiden en toetsen met absolute nauwkeurigheid.
Als iets in je mond niet goed is, haal je het eruit. Maar sommige dingen moeten ver van je tafel uitgespuugd worden. De Kerk moet meer uitspugen. Meer uitspugen, anders raakt ze vergiftigd en zwak en ziek. Er is er één die komt en de wereld weet het en wacht, maar ze negeren dat Ik ook kom.
En daarop stond de man op en zei: Kijk met je ogen en je hart en houd je handen open.
Uitleg:
Ik geloof dat het een bevestigende droom is van waar we zijn, de dingen die in de wereld gebeuren. Ik ga terug naar dat eerste deel waar de artsen en verpleegsters hun gezichten volledig bedekt hadden. Het waren chirurgische maskers, weet je, maar ze probeerden hun identiteit te verbergen. De mensen die een soort massa vormen, weet je, de meesterbreinen hierachter, willen niet dat je weet wie ze zijn. Wij hebben het over de deep state. We hebben het over de elite.
We hebben niet echt een beeld, een idee van wie ze zijn. We weten niet wat de fundamentele elementen zijn. Maar die massa toont ook een soort verborgen agenda. Er was een verborgen agenda vanaf het begin. Weet je, een vrouw was aan het bevallen, stond op het punt te bevallen, en de mensen hadden hun gezichten bedekt. Dus de mensen, de medische mensen daar, je kon niet zien wie ze waren. Ik weet van sommigen wie ze waren. Sommigen niet. Sommigen herkende ik. De premier van Groot-Brittannië, ik herkende hem. Maar de filmsterren, atleten, verslaggevers, de elite van de wereld zijn net als de castleden in deze productie.
Ze hebben het misschien gefinancierd, maar er is ook een deel van het publiek, de mensen die hiernaar kijken. Er zijn mensen die weten wat er gebeurt. Ze maken een pilot, of voorfilm, kijken hoe mensen het vinden, reageren. En vaak krijgen die mensen enquêtes. Wat denk je hierover? Vind je het leuk of niet? Maar het punt is dat dit geen enquêtes waren, of we het nu leuk vinden of niet. Dit script is geschreven. Het wordt woord voor woord, actie voor actie, scène voor scène gevolgd.
Het gaat gebeuren. En dus is het bijna alsof ze dingen afvinken. Ja, dit gaat zoals het moet. Het is bijna een generale repetitie. En zelfs in de droom zelf, totdat ik het woord 'cut' hoorde en me in de droom realiseerde: dit is een productie. Ik heb naar een tv-programma gekeken. Alles was perfect.
Alles was precies zo gescript als het was. En dus vinken ze dingen af, maar ze zijn er ook diep bij betrokken en ze maken zich geen zorgen over wie er kijkt. Ze maken zich zorgen over of ze hun tekst goed hebben, of ze hun delen goed hebben, of ze op de juiste plaats in de scène staan. En ook deze mensen, de wereldleiders, voor al die mensen zijn er voordelen die ze halen uit deelname aan dit evenement.
Er was een publiek dat keek en er waren mensen in de buurt, waarvan sommigen eruit zagen alsof ze moesten ook een offer brengen om hieraan deel te nemen. En er is letterlijk, wanneer ze de muren weghalen, besef je dat daarachter het publiek zit. Het was een productiestudio. Ze waren aan het repeteren, bijna alsof ze optraden, zodat ze de gebeurtenissen die eraan kwamen, konden controleren. Nu begrijpen we dat de geest van de antichrist er echt is en ik heb het gezegd en ik zeg het nog een keer.
En hoe gek het ook klinkt, ik geloof dat de Antichrist springlevend is op planeet aarde en ik denk niet dat hij reeds geopenbaard is ontmaskerd, maar ik geloof niet alleen dat de geest van de antichrist hier is, zoals Johannes ons duidelijk vertelt, die is er ook. Ik geloof ook dat we dingen zien gebeuren die de basis leggen voor zijn uiteindelijke komst. Het kan een plotseling moment zijn. Het kan een politiek moment zijn, een regeringsmotto. Ik weet het niet. Maar er komt een moment dat de wereld zegt: "We hebben je nodig. We hebben deze man nodig." Maar dit is een show.
Ze zijn aan het filmen, het is een productie en het is gescript en het is een show, wat met andere woorden betekent dat het een leugen is tegen de mensen die toekijken. En de mensen die toekijken, zelfs op tv, zagen gekke dingen gebeuren. Maar toen het tijd werd dat deze baby geboren zou worden, begonnen ze allemaal naar de baby te kijken en maakten ze zich geen zorgen over de uitdagingen en de gekke dingen om hen heen. Het was bijna alsof ze oefenden en presteerden om de gebeurtenissen onder controle te houden. En als je de gebeurtenissen onder controle hebt, heb je ook controle over het verhaal.
De dokter was naar de zijdeur gegaan waar deze persoon het volledige hazmatpak droeg. Dus, als je ooit zoiets hebt gezien als in laboratoria voor biologische gevaren, laten we zeggen Wuhan. Weet je, al die laboratoria met die ongelooflijk afschuwelijke, vreselijke virussen en dat soort dingen. Hazmat betekent letterlijk dat je in een gaspak zit, omdat er gevaarlijke gevaarlijke biologische chemicaliën om je heen zijn en het staat gelijk aan ziekte, dus je mag het niet aanraken. En ik vind het interessant dat de persoon die de geboorte van dit kind begeleidde, een gaspak droeg. Niet de verpleegsters. Ze pakten de baby op, wikkelden hem in en gaven hem vervolgens terug aan deze man die een gaspak droeg.
Dat betekent dat er iets heel heel erg mis was met dit kind. En op deze stoel in die pakken kun je het inademen, maar je moet wel verbonden zijn met zuurstof. Het is niet iets dat je weet. Hazmat-pakken zijn nodig omdat er iets in de lucht hangt. Begrijp me goed, ik geloof niet dat dit iets met COVID te maken heeft. Ik denk niet dat dit iets met deze dingen te maken heeft. Ik geloof alleen dat het feit dat deze man een hazmat-pak droeg ons vertelt de giftigheid van de Antichrist, de giftigheid van leiderschap en het plan dat ze hebben om deze man aan de macht te brengen zonder zich te realiseren wat ze doen.
De verpleegster hield die handdoek over de mond van die vrouw, uit pure spijt, zodat de bevalling, zodat de weeën niet gehoord konden worden. Nou, als je schreeuwt van de pijn tijdens de bevalling, komt dat omdat je op het punt staat te bevallen en je lichaam weeën heeft. Je duwt dit kind uit de baarmoeder. En dus zal er pijn zijn. Er zal ondraaglijke pijn zijn. En deze ene verpleegster houdt het gewoon echt vast, alsof ze niet wil weten hoeveel pijn dit doet. Er is een spiritualiteit. Er is een spirituele regel, hier. De Antichrist wil niet dat iemand weet wat het gaat kosten. Dat zodra je het merkteken neemt, je gedoemd bent voor het leven, voor de eeuwigheid. Dus, hier is kwaad aan het werk. Ze willen niet dat de wereld echt ziet wat er gebeurt.
Ze willen niet dat de wereld echt weet wat er gebeurt. De deep state, de elite, wie ze ook zijn, weet je, er speelt zich daarbuiten iets af, onder de oppervlakte dat niemand ziet. Het zijn de geheime, heimelijke dingen. En dat is letterlijk in één zin hoe de Antichrist aan de macht zal komen met hulp, met landen, met financiering, met steun. En dat andere aan die vrouw die de baby kreeg, die ader, die trilde gewoon een beetje, het zag er een beetje vreemd uit. Het leek bijna alsof er een worm of zoiets onder de huid zat.
Maar een van de punten die daar naar voren kwam, was dat ze waanzin voortbrachten. Ze was iets aan het baren dat grote chaos in de wereld zou veroorzaken. Kijk, baby's zijn, als ze geboren worden, zacht. Ze zijn een beetje mollig. Ze hebben misschien haar. Ze ruiken. Het zijn gewoon heerlijke baby's om te hebben.
Maar je begint na te denken en te dromen over wat dat kind gaat doen, wat dat kind gaat worden, welke gaven en talenten ze hebben die je nog niet ziet. Maar in dit verhaal werd er iets geboren waarvan ik geloof dat het een antichristelijke situatie was en dat deze dingen in onze wereld werken. Ook lieten die tv-schermen dingen zien die niemand wilde zien. Ze toonden de ergste angsten. Ze lieten de uitdagingen en moeilijkheden van het leven zien. Luchthavens stonden vol, Wall Street werkte niet. Ik zag mensen in hun auto's stappen en vluchten, zo ver lopen als ze konden om zich te verstoppen, om weg te komen, om, weet je, dat soort dingen te doen.
En ze bewogen zich richting de open lucht, open ruimtes. En letterlijk, kijk, de meeste mensen, laten we zeggen dat je in New York bent en dingen daar echt heel erg worden, er is terrorisme, er zijn gekke dingen, weet je, en de wereld is een soort van einde aan dat soort ding, dat soort massa-apocalyptische dingen. Je gaat de steden vermijden, want het is daar krankzinnig. En in de droom, probeerden mensen zo ver mogelijk van steden vandaan te komen, ver weg van die plaatsen. En die dingen waren ook waar de wereld bang voor was, maar hoop komt nooit uit.
Dit waren de dingen waar de wereld bang voor is, maar ze hopen echt dat het nooit gebeurt. En kijk, de een van de belangrijkste dingen hierin was volgens mij het feit dat het een tv-programma was, een productie. Het was gescript. Iemand weet wat er aan de hand is. En ze beseffen misschien niet wie de uitvoerend producent van dat programma is. Dus als je naar een productie kijkt, denk je aan de acteurs en de mensen die de actie doen. Je denkt niet aan wie de film heeft uitgebracht.
Je denkt niet aan de adverteerders die daarvoor betalen. Je denkt niet aan de mensen die dat script hebben geschreven. Dus, als die ene hulpverlener tegen de premier van Groot-Brittannië schreeuwt en ze zegt: "Waar wacht je nog op?" Nu zie ik dit als een impact op wat er nu in Groot-Brittannië gebeurt, omdat de mensen in opstand komen en zeggen dat we hier genoeg van hebben en dat de mensen willen dat de premier iets doet. Zou dat zich kunnen afspelen in dit? Ja, zeker. Waarschijnlijk wel. Maar hij zegt dat de hulpverlener zegt: "Waar wacht je nog op?" En hij zet de tv aan en wijst en zegt dat ik daarop wacht.
Ik geloof dat er momenteel veel regeringen zijn die wachten op iemand anders om hen te leiden, te sturen, te sturen, net zoals er nu landen zijn die hopen dat de president van de Verenigde Staten ingrijpt en dat ons geld en onze raketten daarheen gaan en ons leger daarheen gaat. Er zijn allerlei landen die afhankelijk zijn van iemand anders om hen te helpen hun problemen op te lossen. Ze hebben het geld niet. Ze komen naar de VN. Ze huilen. Ze smeken. En ik vind het gewoon heel interessant dat het Groot-Brittannië is, vooral na de Brexit en alles wat daar gebeurt.
Wat ik in de droom zag, was dat deze vrouw echt in het script zat. Ze vechtte tegen het proces. Ze verzette zich tegen het proces. En er zullen mensen zijn die zich verzetten. Er zullen mensen overblijven. Ik geloof dat ik weer in de opname geloof. En ik geloof dat er hier mensen over zullen blijven. En er zullen mensen zijn die, begrijpen dat ze het gemist hebben, dat ze het gemist hebben en dat ze voor de Heer leven en ze proberen mensen te laten begrijpen dat dit niet God is. Dit is een demonisch karakter van de Antichrist. Het is helemaal niet goddelijk. En er zullen mensen zijn die zich daartegen verzetten, zich daartegen verzetten.
Maar deze vrouw is bevallen en het leek erop dat ze drugs gebruikte of zoiets. Met andere woorden, ik denk niet dat de wereld enig idee heeft van de waanzin die losbarst wanneer de Antichrist over de aarde loopt. En vooral niet na drieënhalf jaar, wanneer hij het vredesakkoord verbreekt en zegt: "Dit is wie ik ben." En je ziet echt wie hij is. Die wereld gaat haar verstand verliezen.
Het zal op dat moment zijn dat hij zegt: "Als je geen merkteken krijgt, kun je niet kopen. Je kunt niet verkopen. Je kunt niet leven. Je kunt niets doen." En de wereld beseft: oh wauw, nu springt er zomaar iemand in. Maar ze verzette zich tegen het proces. Laten we het over het publiek hebben. Ik zei al dat sommige mensen in het publiek om me heen zich gedroegen alsof ze doodgingen. Dus de echte waarheid is dat, hoewel dit een gescript evenement is, de mensen die het script hebben geschreven, weten dat er in de realiteit mensen zullen zijn die de ultieme prijs voor dit alles zullen betalen.
Weet je nog dat de man die de gevaarlijke stoffen verkoopt zei dat je weet dat er beloningen aan de andere kant zijn als mensen beginnen te sterven. Het punt is dat er mensen zijn die zichzelf nu verraden zodat er een Antichrist aan de macht komt. Er zijn liberale ideologieën die zo belachelijk zijn en mensen gaan ertegenin. Mensen financieren het. Mensen schreeuwen en tieren en doen alles wat ze kunnen om die dingen echt te laten gebeuren en door te laten gaan. Iemand probeert de controle te hebben en ze oefenen het.
Weet je, ik heb deze verklaring afgelegd, weet je, dat ze het asfalt aan het leggen zijn voor de komst van de Antichrist. Mensen, ze doen alsof, ze schrijven dit script. Ze maken zich klaar om deze productie op te nemen. Het gaat ooit live en ze willen de controle hebben. Iemand wil de controle hebben, omdat je het verhaal moet controleren. Je moet de mensen controleren. Zelfs de elite is op zoek naar dat aspect ervan. En de rol van de baby, zoals je hiernaar kijkt, is een soort priesterlijke of koninklijke rol, maar het is niet de realiteit. Ze wikkelen ze in paars en blauw. Paars is een koninklijke kleur, maar paars en blauw samen, het is een soort hybride.
Ik weet dat er landen zijn zoals Egypte die een geschiedenis hebben met die twee kleuren, en andere landen zoals Rome hadden er ook veel van. Rood was ook een primaire kleur. Maar dit kind, deze baby, deze man, om zo te zeggen, zal zijn eigen kleur hebben. Hij zal zijn eigen ras hebben. Hij zal zijn eigen geloof hebben. Hij zal zijn eigen plan en agenda hebben, geïnspireerd door Satan zelf. En we moeten ons ook realiseren dat de mensen in deze droom, geen acteurs zijn.
Er zullen echte mensen zijn, echte overheidsmedewerkers, echte presidenten, premiers, leiders van landen die op een gegeven moment naast deze man zullen staan en zeggen: "Wij zullen je steunen. Wij zullen je op je plaats zetten." En ik weet niet of er nog andere nationale leiderschapsforums komen, zoals de Verenigde Naties of de NAVO. We weten niet hoe de dingen van de ene op de andere dag kunnen veranderen en verschuiven, maar er zal wereldwijde steun zijn voor deze persoon. En hoewel je deze mensen daar ziet, waren er mensen die leken te sterven toen dit kind geboren werd.
Er waren mensen die bang waren. Er waren mensen die dolgelukkig waren. En dat kwam doordat het gebaseerd was op hun begrip van wat er aan de hand was, van wat er in deze scène gebeurde, en waarom ze deze bepaalde dingen zagen. En ik zal eerlijk zijn, toen de persoon in de droom "Cut, cut" riep, was dat heel hard. Iedereen, echt iedereen, stopte gewoon en oh, oké, de scène is afgelopen. Ze stopten met acteren. Ze stopten met acteren. En er komt een tijd dat God zal zeggen: "Cut en het wordt echt." Weet je, eh, ze hadden het erover dat je terug kunt komen en dat er elke week een nieuwe productie, nieuwe afleveringen, gefilmd zullen worden.
Dus we weten niet welke aflevering de volgende is. Het enige wat we weten, is dat dit een doorlopend iets is. Het is niet zomaar een pilot en dat is alles wat er gaat gebeuren. Dit wordt een pilot. Ze gaan de volgende serie maken, weet je, ze beginnen een seizoen met dat soort dingen. Het is een productie.
En soms, als je naar Government kijkt, zie je een productie. Wat je ziet is een act. Wat je ziet, is met al die camera's, lichten, make-up en al het andere. En daar gaat het om. Ik wil het grootste deel van mijn tijd besteden aan de droom, aan wat die man zei.
Hij zegt: "Het lijkt allemaal op een show met een geweldig script. Ze denken zelfs dat ze weten wat er gaat gebeuren voordat het echt gebeurt." Er zijn een heleboel mensen in onze wereld, in onze cultuur, in onze maatschappij. Ze denken dat ze alles doorhebben, maar ze hebben geen idee wat er aan de hand is. Iedereen keek toe hoe iedereen zijn rol speelde. Zelfs de mensen op de tv-schermen, die hun bagage in hun auto's laadden en wegreden. Ze maakten deel uit van het script. Ze keken toe. Maar ze vertegenwoordigen echte mensen in de toekomst die naar deze dingen zullen kijken en proberen te achterhalen wat er in vredesnaam aan de hand is. En hoewel ze denken te weten wat er gaat gebeuren, weten ze dat niet.
Er zijn wereldleiders die denken te weten wat er gaat gebeuren, maar dat doen ze niet. En als hij zegt dat er bloed nodig is en dat het veel meer is dan gewoon een mens of een systeem, denk ik dat we beseffen dat iedereen die ik ken probeert te achterhalen wat in vredesnaam het merkteken van het beest is en hoe het eruitziet. Weet je wat? Wat het ook is, het zal iets eeuwigs veroordelends zijn. En degenen die het aannemen, hebben geen hoop. Ze hebben geen kans. De tweede dood is alles wat ze krijgen. Alles wat ze krijgen. En dan zegt hij: "Wie oren heeft, laat hem horen wat de geest tot de gemeente zegt." Niet de Kerk, maar wat de geest tot de gemeente zegt, het lichaam van Christus wereldwijd.
Dit is niet alleen een droom voor mensen in Amerika. Dit is voor de universele Kerk. Laat hem deze geesten met absolute nauwkeurigheid onderscheiden en toetsen. Met andere woorden, de geest van de antichrist is hier. We weten dat de misleidende invloed waar Paulus het over heeft in Tessalonicenzen hier is. We weten dat we mensen de vreemdste, raarste, meest geestdodende dingen zien doen die je je maar kunt voorstellen, zonder er zelfs maar over na te denken. Als iets in je mond niet goed is, haal je het eruit. Maar sommige dingen moet je ver van je tafel uitspugen. Mensen, wat je moet doen, is ervoor zorgen dat wat je gelooft, overeenkomt met dit boek. Je moet ervoor zorgen dat wat je hoort, wat je leest, wat je ziet, wie je bekijkt, wie je volgt, dit boek volgt. Waarom? Omdat dat boek de waarheid is.
Jezus zei: "Uw woord, mijn woord is waarheid. De Kerk moet uitspuwen, nog meer uitspuwen, anders raakt ze vergiftigd en zwak en ziek." En ik begon echt na te denken over de manier waarop die woorden daar stonden vergiftigd, zwak, ziek. Je kunt heel, heel sterk zijn, en toch een voedselvergiftiging krijgen, en je ligt een week op de grond of in bed, en dan, omdat je vergiftigd bent of omdat je voedselvergiftiging hebt gehad, kan het er weer voor zorgen dat er andere dingen gebeuren met je lichaam en je organen. Het gif maakt je dus zwak, maar het kan ook potentieel ziekte veroorzaken.
En wat Jezus hier zegt, geloof ik, is dat Hij zegt: "Kijk, alles wat je in je mond stopt, kan je vergiftigen, verzwakken en ziekte in je leven brengen. Blijf er dus bij vandaan. Spuug het uit. Spuug het uit. Spuug het uit. Haal dat spul uit je mond." Jezus zei: "Als je lauw bent, spuw ik je uit. Ik spuw je uit." En toen Hij zei: "Zo ver mogelijk van je tafel vandaan, zit je aan tafel meestal met iemand anders. Je deelt eten. Je deelt spullen. Dus als wat je in je mond stopt gif is, dan zal het de mensen met wie je bent vergiftigen. Dat betekent dat je weg moet gaan van de mensen die je eten vergiftigen. Weg moet gaan van de mensen die proberen je iets te laten eten dat niet goed voor je is. De Kerk moet hiermee stoppen.
En dat betekent dat de Kerk moet kauwen en kauwen en kauwen op het woord. En het betekent dat je het woord hebt, dat je het woord in je moet krijgen totdat je het woord in je krijgt, totdat het woord in je komt. Met andere woorden, wat hij zegt in deze tijd, waarin al deze scripts worden geschreven en mensen hun rol beginnen te spelen in hun rol, is dat je beter kunt weten wat de waarheid is, zodat je ernaar kunt leven, want dat zal ertoe doen. En dan staat er: er is er één, er is er één die komt en de wereld weet het en wacht. Maar ze negeren dat Ik ook kom. Ze negeren dat Ik ook kom.
Ja. Soms weet ik dat ik veel mensen ken die meer op zoek zijn naar de Antichrist en zijn leiderschap dan naar Jezus. De enige naar wie we zouden moeten uitkijken. Kijk omhoog, want uw verlossing komt dichterbij.
En toen zei Hij: Hij stond op en Hij zei: Waak met je ogen en je hart en houd je handen open. Als je handen open zijn, kun je iets ontvangen. En we weten dat Deuteronomium 15:8-10 "Maar u moet uw hand voor hem openen en hem voldoende lenen voor zijn behoeften, wat die ook mogen zijn. Pas op dat er geen onwaardige gedachte in uw hart is en u zegt: het zevende jaar van het jaar van de bevrijding is nabij, en dat uw oog met tegenzin naar uw arme broeder kijkt en hem niets geeft en de Heer tegen u aanroept en u schuldig bent aan zonde." In feite zegt hij: "Kijk," en als hij het verkeerd doet, zegt Hij: "Kijk, mensen, er komt een tijd dat mensen die arm zijn, niets hebben om naar u toe te komen."
En je kunt niet zeggen: "Nou, weet je, het volgende jaar komt heel snel, en ze zullen kunnen krijgen wat ze nodig hebben." Hij zegt: "Als je je handen opent, ga je helpen wat er in je open hand zit. Je gaat dat geven." Deuteronomium 15:11 zegt verder: "Maar er zullen altijd armen in het land zijn. Daarom gebied ik u: doe uw hand wijd open voor uw broeder, voor de behoeftige en voor de armen in uw land. En er was een paar zeer interessante verzen in Psalm hoofdstuk 7 die met mij gedeeld werden in vers 14-16.
Zie, de goddeloze ontvangt onheil en is zwanger van onheil en baart leugens. Hij graaft een kuil en valt in het gat dat hij gemaakt heeft. Zijn onheil rust op zijn eigen hoofd en op zijn eigen schedel. Zijn geweld daalt neer. Maar alleen al het feit dat er staat dat hij zwanger is van onheil en baart leugens.
Ik geloof dat de droom slechts een bevestiging is van sommige dingen met waar we ons op de tijdlijn bevinden, wat ons eraan herinnert dat Jezus terugkomt. Het herinnert ons eraan dat we dingen te doen hebben. We hebben mensen om te bereiken. We moeten het evangelie verspreiden. En en en ik zei dit vanochtend in mijn live-uitzending om met me mee te bidden. En ik verzeker je dat er dingen gebeuren waardoor we het werk van de Antichrist zien, de geest van de Antichrist. We zien de spot. We zien het lachen en de grappen over Gods volk. Dit woord laat ons de dingen zien die komen gaan.
Dit woord laat ons zien, weet je, en zelfs voordat Hij ingaat op de leer over wat de verdrukking zal zijn en de heerschappij van de Antichrist en dat alles, wat doet Jezus dan? Hij schrijft de brieven aan zeven gemeenten en waarschuwt hen. Hij zegt: "Wees voorbereid. Wees waakzaam. Wees geduldig. Denk over deze dingen na door. Je hebt het verhaal dat je leeft, maar je bent dood." Hij spreekt tot hen. Hij probeert hun aandacht te trekken. En ik bid dat God vandaag onze aandacht krijgt. Dus ik moedig je ook aan om, als je dromen hebt, ze op te schrijven.
We zullen ook klaar zijn voor de dingen die gebeuren. Herinner de wereld eraan dat Jezus terugkomt, mensen.
|