Foto
Foto
Foto
Foto
Over mijzelf
Ik ben Guy, en gebruik soms ook wel de schuilnaam skodaman.
Ik ben een man en woon in duffel (belgie) en mijn beroep is geen ( invalide ).
Ik ben geboren op 30/01/1962 en ben nu dus 62 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: alles over autos & motors .
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Auto Nostalgie & Pin Ups
Welkom Bij Skodaman
06-03-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRIUMPH HERALD
Klik op de afbeelding om de link te volgen

TRIUMPH HERALD
Op 22 april 1959 was het dan zover, de Herald was te koop. (Coupe en Saloon). De auto had positieve punten (onafhankelijke, vering, draaicirkel, toegankelijk motorcompartiment, weinig doorsmeerpunten, verstelbaar stuur, stijlvolle carrosserie) maar ook negatieve (niet goedkoop, te weinig motorvermogen, 34 bhp voor de saloon en 45 bhp voor de coupe). De convertible met de coupe motor werd in 1960 op de markt gebracht. Maar de verkoopcijfers begonnen tegen te vallen omdat de kwaliteit van de auto's te wensen overliet en ze te duur waren. (vooral waterlekkages). Een poging om hier wat aan te doen resulteerde in de gestripte Herald S, maar het resultaat was averechts, geen succes dus.
Intussen was het bedrijf in financiele moeilijkheden geraakt en werd in 1961 door Britisch Leyland overgenomen. Er brak nu een wat gunstiger tijd aan. Ten eerste werd wat aan de motor gedaan, deze werd vergroot naar 1200 cc. Mogelijk door een slimmigheidje van Harry Webster zonder al te hoge kosten. Deze leverde nu 39 bhp met een veel beter koppel. Verder nog verbeteringen zoals, rubber bumpers, houten dashboard, nieuwe badges, nieuwe stoelen.

 

06-03-2007 om 00:28 geschreven door skodaman


05-03-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.morgan-plus 8
Klik op de afbeelding om de link te volgen Morgan Plus 8
Deze super Morgan volgde in 1968 de door de Triumph-motor aangedreven Plus 4 op. De Plus 8 kon na 1975 met een aluminium carrosserie besteld worden, maar de grote attractie was ongetwijfeld de Rover V8-motor die onder de motorkap stond. Bij zijn introductie was de +8 goedkoop, maar door de jarenlange wachtlijsten werden de prijzen op de zwarte markt omhoog gedreven. Tot de fabriek vanwege valuta-perikelen en stijgende kosten de prijzen moest verhogen. Vanaf 1984 is er de injectieversie. In 1990 kwam de 3.9 liter.
  
Soort: cabriolet Aantal cilinders: V8
Cilinderinhoud: 3528 Vermogen: 184/5200
Topsnelheid: 200 Chassis: afzonderlijk chassis
Productiejaar: 1968-heden Productieaantallen: > 4.000
 

05-03-2007 om 23:02 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.opel kadett b
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Opel Kadett B
Drie jaar na de introductie van de Kadett A volgde zijn opvolger. Zo'n korte looptijd is ietwat ongebruikelijk, maar Opel begreep dat ze met de Kadett B een successtory in huis hadden, en dat heeft ze geen windeieren gelegd. Het B-type bleef tot 1973 in productie en behaalde een totaalproductie van maar liefst 2,6 miljoen stuks.
In basis was de B een doorontwikkeling op zijn voorganger. De carrosserie was een stuk ruimer geworden en het programma werd aardig uitgebreid. De sedans konden nu geleverd worden als twee- of vierdeurs, coupé, hatchback en als caravan (stationwagen). Van deze laatste uitvoering zijn er overigens weer twee varianten; één met drie en eentje met vijf deuren. Met zo'n grote diversiteit was het duidelijk dat Opel de aanval had ingezet op de grootste concurrent in eigen land; Ford.

 

05-03-2007 om 22:59 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.alfa giulia gtc
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Alfa Giulia GTC 
Deze Giulia 1600cc voorzien van een zeer fraai zwart lederen interieur en zwarte kap.is een zeer zldzaam exemplaar want er zijn er maar 1000 stuks van gemaakt !
 
Aantal cilinders  4 in een lijn   
Boring x slag  78 x 82 mm   
Cilinderinhoud  1570 cc   
Vermogen  106 DIN pk (122 SAE pk) bij 6.000 t.p.m.   
Compressieverhouding  9:1   
Carburateur  2 horizontale Weber 40 DCOE 4   
Bandenmaat  155/15   
Gewicht  950 kg   
Topsnelheid  180 km/u  
Verbruik  9,5 1/100 km (1 op 10,5)  
Nieuwprijs  2.395.000 lires (1964)   
Aantal gebouwd  1.000  
Bouwjaar  1964 - 1966 

05-03-2007 om 12:55 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.opel kadett rally coupe
Klik op de afbeelding om de link te volgen Opel Kadett B Coupé Rallye
Opel heeft lang tegen zijn image gevochten een auto te bouwen voor de man 'met de bretels, de hoed en de sigaar' en inderdaad waren de vroegere Opels dweilen op de weg. Een geslaagde poging een 'sportwagen' te bouwen was de Rallye Kadett die men van verre herkende aan zijn 'rally'-kleuren. De wagen had schijfremmen aan de voorwielen maar ook een motor met twee carburateurs. In Duitsland zijn er fanatieke verzamelaars van dit type. Bij ons echter vrijwel niet.
 
 
Soort: coupé Aantal cilinders: 4
Cilinderinhoud: 1078 en 1897 Vermogen: 60/5200 en 90/5100
Topsnelheid: 145-165 Chassis: zelfdragend
Productiejaar: 1966-1971 Productieaantallen: 103.633
 

05-03-2007 om 09:42 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.opel olypia rekord
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Opel Olypia Rekord
Na de Tweede Wereldoorlog kwam de productie van Opels langzaam op gang. In 1947 zag de Opel Olympia opnieuw het levenslicht, nog steeds volgens het oude, eerste, model. Hiervan zijn er nog 3000 van gemaakt.

In 1950 komt het eerste nieuwe paradepaardje van Opel op de markt: de venieuwde Opel Olympia. De Olympia heeft een totaal nieuw uiterlijk gekregen, waarbij wel de goede kenmerken van de eerste serie zijn behouden. Onderhuids was er een grote wijzing qua aandrijving. De vierversnellingsbak met pook in het midden werd vervangen door een drieversnellingsbak met pook aan het stuur. Hieruit bleek duidelijk de invloed van moederbedrijf General Motors. Voor de consument maakte het niet veel uit. Ook deze Olympia was weer een groot succes.

 

05-03-2007 om 09:39 geschreven door skodaman


04-03-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.opel kapitan
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Opel Kapitan
De Opel Kapitän was tussen 1939 en 1970 het topklassemodel van de Opelfabrieken. De Opel Kapitän-modellen zijn meestal uitgerust met een zescilinder lijnmotor met een cilinderinhoud van 2,5 tot 2,8 liter.

De Opel Kapitän was voor de Tweede Wereldoorlog het laatste door Opel geconstrueerde model en werd in 1939 op de Autosalon van Genève als wereldprimeur gepresenteerd. Het was tevens het eerste model dat na de Tweede Wereldoorlog in 1948 weer van de band kwam.

Productiejaren Kapitän: 1939-1970
Productieaantal ?
Voorganger -
Opvolger Opel Senator
Uitvoeringen 4-deurs sedan 
 

04-03-2007 om 20:09 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aston martin
Klik op de afbeelding om de link te volgen Aston Martin DB2
Dit is na de DB1 de tweede naoorlogse Aston Martin. De wagen werd aangedreven door een zescilinder motor die door de legendarische W.O. Bentley voor Lagonda ontworpen was. In 1949 kwam de DB2 uit als coupé en in 1950 als cabriolet. Al gauw volgden de Vantage-varianten die een sterkere motor hadden. Van de cabriolet zijn er 49 gebouwd. Vanaf 1952 is er een voorruit uit één stuk en een andere grille.
 
 
Soort: coupé en cabriolet Aantal cilinders: 6
Cilinderinhoud: 2580 Vermogen: 116/5000
Topsnelheid: 175-195 Chassis: buizenchassis
Productiejaar: 1949-1953 Productieaantallen: 411
 

04-03-2007 om 16:43 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.austin healey
Klik op de afbeelding om de link te volgen Austin-Healey 100/6
In 1956 kwam een geheel nieuwe Healey in de showrooms. De 100/6 had niet alleen een langere wielbasis en daarom meer ruimte in de wagen, maar ook een soepelere zescilinder motor, de BMC C-motor, en een vierversnellingsbak met overdrive. De oudere typen waren wat traag, maar die na 1957 geleverd zijn niet, dank zij de gemodificeerde cilinderkop. Vanaf '58 was er ook een pure tweezitter. Hoewel de 100/6 veel minder geproduceerd is dan zijn navolger met 3 liter, liggen die eerste zespitters een stuk lager in prijs.
 
 
Soort: cabriolet Aantal cilinders: 6
Cilinderinhoud: 2639 Vermogen: 102/4600-117/4750
Topsnelheid: 170-175 Chassis: afzonderlijk chassis
Productiejaar: 1956-1959 Productieaantallen: 14.436
 

04-03-2007 om 15:11 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.morris minor
Klik op de afbeelding om de link te volgen Morris Minor Saloon
Alec Issigonis was de ontwerper van een geheel nieuwe wagen, de Minor. Deze vierzitter nam het met veel succes op tegen de Volkswagen Kever, de Renault 4CV en de Citroën 2CV. Met zijn zelfdragende carrosserie, zijn onafhankelijke voorwielophanging en zijn moderne motor (na vier jaren kreeg hij kopkleppen) was de wagen up to date. Vanaf '50 was er een sedan. De Minor was bijna onverwoestbaar en bleef dan ook bijna 25 jaren in productie. De eerste typen (voor '50) hadden koplampen aan weerszijden van de grille.
 
 
Soort: coach en sedan Aantal cilinders: 4
Cilinderinhoud: 918, 803, 948 en 1098 Vermogen: 28/4400 tot 48/5100
Topsnelheid: 100-120 Chassis: zelfdragend
Productiejaar: 1948-1971 Productieaantallen: 1.003.030
 

04-03-2007 om 11:19 geschreven door skodaman


03-03-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.talbot horizon
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Talbot Horizon
In de jaren zeventig kwam het merk Simca in grote problemen en ging het een fusie aan met het Amerikaanse merk Chrysler. De eerste Chrysler-Simca was de 1307/1308-serie. Dit was een sportief gelijnde en snelle, maar ook uitzonderlijk ruime en practische auto. In 1976 werdt dit model auto van het jaar. 
 
Na de 1301/1501 werd de Horizon gepresenteerd. Ook deze werd auto van het jaar.
De auto was zeer populair, mede omdat met de oude (destijds) typisch Franse kwaliteitsproblemen (de roestduivel en de startproblematiek) hard was afgerekend.
Het was een auto zonder veel problemen.behalve het grote roest probleem

 

03-03-2007 om 19:01 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.skoda fabia
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Škoda Fabia
De Škoda Fabia is een personenauto die in 2000 werd gelanceerd door het Tsjechische Škoda, dat deel uitmaakt van de Volkswagen-Groep.

De Fabia is een moderne kleine middenklasser, die zijn onderstel en veel andere techniek deelt met de Audi A2 en de Volkswagen Polo. De auto wordt geleverd als hatchback, sedan (Skoda Fabia Sedan) en break (Škoda Fabia Combi). Er zijn diverse benzine- en dieselmotoren leverbaar,  Het instapmodel in België (2005) is de First met 1.2-liter-motor. Deze kost ca € 7500, de aftrek van € 1000 korting inbegrepen.

In Groot-Brittannië is de auto al drie jaar op rij verkozen tot Best supermini door het blad What Car?

 

03-03-2007 om 17:03 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FIAT 500 R
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Fiat 500 (1957-1975)

De massamotorisering van Italië begint in 1957 met de Fiat 500. Het vierzits autootje met de bijnaam ‘rugzakje’ is de opvolger van de beroemde Topolino. De luchtgekoelde motor is, net als bij de 600, achterin geplaatst en drijft de achterwielen aan. De wielophanging is rondom onafhankelijk, de vierversnellingsbak is op de vloer geplaatst.
De vroege versies hebben naar achteren scharnierende portieren. De tweecilinder met 479 cc perst er 13 pk uit bij 4.000 tpm. Later dat jaar neemt het vermogen toe tot 15 pk. Bijzonder is dat bij de basisversie (Economica) de ramen niet open kunnen. Wel heeft de 500 een canvas dak, dat naar achteren opgerold kan worden, voor de nodige frisse lucht. In 1960 verschijnt zelfs een stationversie, Giardiniera genaamd. Deze heeft een grotere wielbasis en een horizontaal geplaatste motor (onder de laadvloer).
De tevens in 1960 gepresenteerde 500D, de opvolger van de 500, beschikt over een sterkere motor van 499 cc, met 18 pk bij 4.400 tpm. In 1965 vervangt de 500F de 500D, met als belangrijkste verschil de nu naar voren scharnierende portieren, wat een verbetering van de veiligheid betekent. In 1972 verschijnt de laatste versie, de 500R, met andere wielen en een nieuwe motor van 594 cc, afkomstig van de Fiat 126. In de 500R levert de motor echter iets minder vermogen, namelijk 18 pk. Wanneer in 1975 het doek valt voor de 500, zijn er meer dan 3.678.000 exemplaren gebouwd. De Giardiniera wordt onder de merknaam Autobianchi nog verkocht tot 1977.
      

TECHNISCHE GEGEVENS
 type  R
 bouwjaren 1957-1957 1972-1975
 bouwwijze 2 cil.,lijn 2 cil.,lijn
 cilinderinhoud 479 cc 594 cc
 brandstof benzine benzine
 aandrijving achter achter
 vermogen 13 pk/4000 tpm 18 pk/4000 tpm
 koppel - -
 lengte 297 cm 297 cm
 breedte 132 cm 132 cm
 hoogte 132 cm 132 cm
 wielbasis - -
 massa 470 kg 509 kg
 topsnelheid - 95 km/h

03-03-2007 om 15:29 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vw polo
Klik op de afbeelding om de link te volgen

 VW Polo
De Polo begint zijn leven in 1974 als Audi 50 en was in feite bedoeld als opvolger van de kleinere NSU modellen. De Polo wordt in maart 1975 als kale uitvoering van deze Audi op de markt gebracht. Van meet af aan werden deze modellen op dezelfde productielijn gefabriceerd in Wolfsburg. De eerste jaren was er maar 1 model leverbaar in 2 uitvoeringen, De Polo N als instapversie en de Polo L als "Luxe" uitvoering met onder andere chromen sierlijsten. De in 1977 geïntroduceerde en op de Polo gebaseerde Volkswagen Derby is min of meer een Polo met kofferbak.

Er zijn vrijwel geen goede exemplaren meer bekend van de allereerste Polo's, door hun extreme roestgevoeligheid

De Volkswagen Polo is lange tijd het kleinste model van Volkswagen geweest Uiteindelijk had de Polo door zijn lage prijs meer succes dan de Audi 50 en na enkele jaren werd de productie van de Audi gestaakt, terwijl de Polo tot op de dag van vandaag in productie is en redelijk succesvol blijft verkopen.

03-03-2007 om 14:57 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.skoda 1000 mb
Klik op de afbeelding om de link te volgen  hier is hij dan de lang verwachte Skoda 1000 MB

Ik hoor het jullie al denken, waar blijf  ik met de Skoda tekeningen,
wel hier is er 1, later zullen er nog volgen.

De Skoda 1000 MB
De eerste prototypes van een compleet nieuw model werden
ontwikkeld in 1956,en werden in 1964 aan het publiek gepresenteerd
als de Skoda 1000 mb .
Voor de produktie van de 1000 mb werd in Mlada Boleslav, naast de oudefabriek , een geheel nieuwe produktie locatie gebouwd.

De nieuwe Skoda had een watergekoelde viercylinder motor met een inhoud van 988cc en een vermogen van 45pk .
De motor lag achterin de auto.

De Skoda 1000 MBG Sedan en de tweedeurs Skoda 1000 MBX
met twee carburateurs en 49pk waren varianten van het basismodel.

De "embees" werden continu verbeterd; in 1967 werden de Skoda 1100 MBX met een 1107cc motor toegevoegd aan het modellen gamma. 
  

03-03-2007 om 12:15 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fiat 850 spider
Klik op de afbeelding om de link te volgen Fiat 850 Spider
Gelijktijdig met de 850 coupé werd ook de open versie geïntroduceerd. Deze spider stamde van de tekentafels van Bertone die dan ook de carrosserieën mocht bouwen. Ook deze wagen kreeg in 1968 een sterkere motor en een kleine facelift die o.a. vertikale koplampen inhield. De chroomlijsten opzij van de wagen waren nu verdwenen en op de bumpers vond men rubber rozetten. Het wagentje was beslist snel te noemen. Er is door Bertone ook nog een hardtopversie gebouwd. Ook deze 850-telg is nog voor redelijke prijzen te koop.
 
 
Soort: cabriolet Aantal cilinders: 4
Cilinderinhoud: 843 en 903 Vermogen: 49/6400 en 52/6400
Topsnelheid: 135-145 Chassis: zelfdragend
Productiejaar: 1965-1972 Productieaantallen: 124.600
 

03-03-2007 om 02:02 geschreven door skodaman


02-03-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.saab 96
Klik op de afbeelding om de link te volgen Saab 96 
Bij de constructie van de opvolger van de Saab 93 hadden de ingenieurs geen half werk verricht. De 96 had een grotere achterruit. Het dak was vlakker ontworpen, wat de hoofdruimte voor de achterpassagiers ten goede kwam en ook het dashboard was nieuw. Na enkele jaren kregen de Saabs een langere neus. De Saab Sport, ook wel GT 850 en later Monte Carlo genoemd, was voor de sportievere rijders. Vanaf 1967 heeft de wagen een viertakt V4 van Ford Keulen. In ons prijzenoverzicht zijn deze bedoeld. Tweetaktversies zijn duurder.
 
 
Soort: coach Aantal cilinders: 3 of V4
Cilinderinhoud: 841 of 1498 Vermogen: 38/4250 of 68/5500
Topsnelheid: 125-155 Chassis: zelfdragend
Productiejaar: 1960-1980 Productieaantallen: 547.221
 

02-03-2007 om 23:11 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fiat 600
Klik op de afbeelding om de link te volgen Fiat 600
Op de tentoonstelling die in Genève in het voorjaar van 1955 zijn poorten opende, stond een geheel nieuwe Fiat, de 600. Een ruime maar toch kleine wagen. De wagen had zijn (lawaaiige) watergekoelde motor achterin. Dit werd één van de meest succesvolle Fiats, want toen de 600 in 1960 door de 600 D werd opgevolgd, had de fabriek er al bijna één miljoen stuks van verkocht. Vanaf '64 scharnieren de portieren aan de voorzijde. In Spanje bouwde men het model nog tot 1973 en in voormalig Joegoslavië tot 1986. Puristen kiezen uitsluitend voor de Fiat-versie.
 
 
Soort: coach Aantal cilinders: 4
Cilinderinhoud: 633 en 767 Vermogen: 22/4600 en 29/4800
Topsnelheid: 100 Chassis: zelfdragend
Productiejaar: 1955-1969 Productieaantallen: 2.452.107
 

02-03-2007 om 13:44 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vw karmann
Klik op de afbeelding om de link te volgen VW Karmann-Ghia 
Het idee om het Kever-chassis van een speciale carrosserie te voorzien, was niet nieuw. Ook de Turijnse firma Ghia ontwierp een dergelijke wagen en toen Wilhelm Karmann hem onder ogen kreeg, was hij zo onder de indruk dat hij het Volkswagen-management wist te overtuigen de auto in serie te gaan bouwen. Karmann in Osnabrück bouwde de carrosserieën. Evenals de VW cabriolet werd ook dit model steeds technisch aangepast en verbeterd. De prijzen voor cabrio's liggen de helft hoger.
 
 
Soort: coupé en cabriolet Aantal cilinders: 4
Cilinderinhoud: 1192, 1285, 1493 en 1584 Vermogen: 34/3600-54/4000
Topsnelheid: 110-140 Chassis: centrale buis
Productiejaar: 1955-1974 Productieaantallen: 364.401 en 80.899
 

02-03-2007 om 09:51 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bmw 507 touring
Klik op de afbeelding om de link te volgen BMW 507
Het is vrijwel zeker dat BMW aan alle gebouwde 507's geld verloren heeft. Maar wat voor een auto! Weer was de wagen op de tekentafel van Graf Goertz ontstaan en weer was het gelukt een ongelooflijk mooie wagen te bouwen. In tegenstelling tot zijn grote concurrent, de Mercedes 300 SL, heeft de BMW ondanks zijn aluminium carrosserie geen grote racegeschiedenis geschreven. Wat de huidige prijzen betreft, kan deze snelle BMW aardig meekomen. Maar ook hier leidt de 300 SL nog steeds.
 
 
Soort: cabriolet en coupé Aantal cilinders: V8
Cilinderinhoud: 3168 Vermogen: 150/5000
Topsnelheid: 220 Chassis: aluminium/afzonderlijk chassis
Productiejaar: 1955-1959 Productieaantallen: 252
 

02-03-2007 om 09:48 geschreven door skodaman




vervolg op skodaman2
  • skodaman2

  • Come And See On skodaman2
  • skodaman2

  • kom ook eens kijken op skodaman2
  • skodaman2

  • Zoeken in blog


    Categorieën


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!