Toyopet Crown RS 31-1 1956 De Crown was de duurste en grootste wagen die Toyota ooit had gemaakt. Hij had een zelfdragende carrosserie met ruimte voor zes personen en een viercilindermotor met 1453cc en 55pk.
Toyopet Crown 1500-ST 1956 De Crown was speciaal voor de exsport bestemd en had dan ook linkse besturing. Met het vele chroom moest hij op de Amerikaanse markt indruk maken.
big brother of the Opel Rekord P1 Dit is dus de Amerikaanse grote broer. Met het ontwerpen is wel gekeken naar de kenmerken van het andere General Motors produkt ,de Buick 1955 en 1956. De sierstrippen op de zijkant met een knik voor het achterwiel zijn op meerdere type Buicks uit die tijd terug te vinden. Meerdere overeenkomsten zijn de voorbank in plaats van losse voorstoelen,stuurversnelling,de panoramische voorruit. Geen overeenkomst zijn de afmetingen van de auto's
Cadillac Serie 62 Convertible 1959 In 1959 werden de autos voorzien van een geheel nieuwe carrosserie. Ook had men de motoren niet met rust kunnen laten. De V8 had nu een inhoud van 6384cc en een vermogen van 330pk/4800tpm. Ook in de cabriolet werden de zijruiten elektrisch bediend.
Plymouth Barracuda 1965 Hoewel de Barracuda een bijzonder mooie auto was, week hij eigenlijk nauwelijks af van de Valiant. Het onderstel en de mechaniek waren identiek, evenals de carrosserie van de voorbumper tot en met de deuren . De klant had de keuze uit een spaarzame zescilinder of een 235 sea pk sterke V8 motor.
Morgan Plus 8 1968 In augustus 1968 bracht Morgan de Plus Eight op de markt, een tweezitter met een prachtige aluminium V8 van Rover. Deze motor had een inhoud van 3532cc en leverde 184pk/5200tpm. De auto was gevaarlijk snel, omdat hij maar 850kg woog.
Triumph TR6 1972 De TR6 was een TR5 met een door de firma Karmann in Osnabruck veranderde neus en achterkant. De wagen werd de beste verkochte TR en de laatste versie van het oorspronkelijke ontwerp. Tegen een meerprijs kon ook een Hardtop worden aangeschaft. Dit model was door Triumph zelf ontworpen.
Ik ben guy, en gebruik soms ook wel de schuilnaam skodaman.
Ik ben een man en woon in Duffel (belgie) en mijn beroep is ( geen ) invalide.
Ik ben geboren op 30/01/1962 en ben nu dus 62 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: alles over autos.