Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
auto nostalgie
vervolg van skodaman2
 
 
 
  

14-01-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Peugeot D4B 1963
Klik op de afbeelding om de link te volgen Peugeot D4B 1963

14-01-2008 om 23:33 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Peugeot 403 U 1963
Klik op de afbeelding om de link te volgen Peugeot 403 U 1963

14-01-2008 om 23:32 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Panhard Dyna Fourgonnette 1949
Klik op de afbeelding om de link te volgen Panhard Dyna Fourgonnette 1949

14-01-2008 om 23:31 geschreven door skodaman


13-01-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Simca Aronde Intendante 2 1958
Klik op de afbeelding om de link te volgen  Simca Aronde Intendante 2  1958

13-01-2008 om 23:58 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Commer 1958
Klik op de afbeelding om de link te volgen Commer 1958

13-01-2008 om 23:56 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Simca 8 1946
Klik op de afbeelding om de link te volgen  Simca 8   1946

13-01-2008 om 23:55 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lorraine 310 Cabriolet 1934
Klik op de afbeelding om de link te volgen Lorraine 310 Cabriolet 1934

13-01-2008 om 16:52 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Talbot 75 MF 1936
Klik op de afbeelding om de link te volgen Talbot 75 MF  1936

13-01-2008 om 16:51 geschreven door skodaman


11-01-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Isotta Fraschini 8A 1934
Klik op de afbeelding om de link te volgen Isotta Fraschini 8A 1934

11-01-2008 om 22:58 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hotchkiss Coupe 1932
Klik op de afbeelding om de link te volgen Hotchkiss Coupe 1932

11-01-2008 om 22:57 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hispano Suiza 54 CV Cabriolet 1935
Klik op de afbeelding om de link te volgen Hispano Suiza  54 CV Cabriolet 1935

11-01-2008 om 22:56 geschreven door skodaman


10-01-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hispano Suiza 1932
Klik op de afbeelding om de link te volgen Hispano Suiza 1932

10-01-2008 om 22:26 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delahaye 138 W4 1936
Klik op de afbeelding om de link te volgen Delahaye 138 W4 1936

10-01-2008 om 22:25 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Delahaye 124 1933
Klik op de afbeelding om de link te volgen Delahaye 124 1933

10-01-2008 om 22:23 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alfa Romeo 6C Coupe 1936
Klik op de afbeelding om de link te volgen Alfa Romeo 6C Coupe 1936

10-01-2008 om 22:21 geschreven door skodaman


09-01-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iveco-Magirus DLK 23/12 1997..
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Iveco-Magirus DLK 23/12  1997..

De steeds hoger wordende gebouwen stellen grote eisen aan het moderne brandweermaterieel. De ladder type DLK 23-12 stelt de brandweer in staat een maximum hoogte te bereiken van 23 meter op een afstand van 12 meter. Dit type Iadder kan naar wens van de opdrachtgever op verschillende truckchassis afgeleverd worden. De ombouw wordt door gespecialiseerde bedrijven uitgevoerd; in dit geval door Magirus-lVECO. De ladder heeft 4 uit staalprofiel samengestelde delen met aan het uiteinde een bak voor 3 personen. Aldus is het voertuig tevens geschikt om reddingsoperaties uit te voeren. De vier supports zorgen voor de nodige stabiliteit.

09-01-2008 om 23:50 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iveco-Magirus DLK 23/12 1997
Klik op de afbeelding om de link te volgen Iveco-Magirus DLK 23/12  1997

09-01-2008 om 23:48 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Peugeot 406
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Peugeot 406 1995

De Peugeot 406 is een een auto van het Franse merk Peugeot. In 1995 introduceerde Peugeot de 406 als nieuw model in het D-segment, waar auto's als de Ford Mondeo, Opel Vectra, Renault Laguna en Volkswagen Passat meedoen.
De Peugeot 406 is de opvolger van de verouderde Peugeot 405 en werd zelf opgevolgd door de Peugeot 407 in 2004.

 

09-01-2008 om 23:46 geschreven door skodaman


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koenigsegg ccr 2004
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Koenigsegg ccr 2004
Koenigsegg is het enige Zweedse sportwagenmerk. Baas en oprichter is Christian von Koenigsegg.
Voortgekomen uit een project van Sethera, de Sethera Falcon en gekocht door Von Koenigsegg, presenteerde men de eerste auto in 1997.
Koenigsegg wordt gebouwd in een klein fabriekje in Ängelholm in Skåne. In de fabriek werkt een dertigtal mensen.
Koenigsegg bracht de CC8S uit, een opvolger voor de enkele jaren eerder gestopte CC, en de CCR, een nóg radicalere versie, die op de salon van Genève van 2004 werd gepresenteerd. Op dezelfde salon werd in 2006 de CCX gepresenteerd, een wagen die vooral met het
oog op de Verenigde Staten werd ontwikkeld. In 2007 zijn er nog twee nieuwe auto's gepresenteerd: de Koenigsegg CCXR die op biobrandstof loopt en de CCGT, ontwikkeld voor de 24 uursrace van Le Mans. Een Koenigsegg is zeer zeldzaam en duur. Het zijn snelle wagens. De topsnelheid van de nieuwe CCX is standaard 395 km/h.

 

09-01-2008 om 23:43 geschreven door skodaman


08-01-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mercedes Benz 230 G 1979
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Mercedes Benz  230 G 1979

De Mercedes-Benz G-Klasse werd in 1979 op de markt gezet als een militaire terreinwagen. Het robuste karakter van de auto en zijn off road capaciteiten maken de Geländewagen (vrij vertaald naar terreinwagen) de keuze voor het Nederlandse en Duitse leger en talloze beveiligingseenheden wereldwijd.

In zijn nu al ruim meer dan 25 jarige bestaan is het exterieur nauwelijks gewijzigd. Wel zijn de motoren constant vervangen en het interieur heeft in de loop der jaren steeds een opfrisbeurt gekregen. In 2005 kwam de G-klasse 25th Edition op de markt, als bijzonder jubileummodel.

De Mercedes-Benz G-klasse is leverbaar in verschillende carrosserievarianten, te weten een pick-up, ambulance, van, een korte station-uitvoering, een lange station-uitvoering, cabriolet, een militair scoutvoertuig en een verlengde uitvoering met achterdeuren.

De Mercedes-Benz G-klasse kent 3 typeringen door de jaren heen: 460, dit was de eerste G-Klasse, snel kwam de 461 met enige verbeteringen. In 1990 kwam de luxueze versie uit met een meer personen wagen interieur, de 463 Baureihe. Hoewel de 461 de simpele versie was met stoffen bekleding en een simpel interieur is dit model nog lang bestelbaar geweest voor de utiliteitsklanten zoals boeren, brandweer, bouw, etc.

 

08-01-2008 om 23:45 geschreven door skodaman




Foto

mijn andere blogs
  • skodaman
  • skodaman2
  • skodaman4

  • Mijn favorieten
  • skodaclub
  • mg auto

  • Foto

    Zoeken in blog


    Over mijzelf
    Ik ben Guy, en gebruik soms ook wel de schuilnaam skodaman.
    Ik ben een man en woon in Duffel (Belgie) en mijn beroep is invalide.
    Ik ben geboren op 30/01/1962 en ben nu dus 62 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: autos .


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!