De eerste personenwagens van Maserati hadden een 1488cc motor met 65pk/4800tpm. Nadat er 60 stuks waren verkocht , ontstond de Maserati A6 G-2000 . Deze Maserati kreeg in 1951 een carrosserie van Pininfarina.
De Ford Taunus 10M leek een kleine uitgave van een Amerikaanse Ford uit de vooroorlogse periode De wagen werd in Nederlan in de Fordfabriek aan de Hembrug in Amsterdam gebouwd
Van de Ford convertable DeLuxe werden er 50.299 stuks als zespersoonscabriolet geleverd. In de drieversnellingsbak waren alleen de tweede en derde versnelling gesynchroniseerd. De bekleding was van leer en tegen een meerprijs kon een overdrive worden besteld.
De Tucker was een grote auto. hij had een wielbasis van 325 en een lengte van 557cm. Alle vier wielen waren onafhankelijk geveerd. De Tucker een wagen om te zien,een supermoderne zespersoonsauto. In totaal zijn er maar 51 van gemaakt.
Cisitalia en Pinin Farina werden beroemd met de Cisitalia 202 Berlinetta. Door de montage van twee Weber-carburateurs, het verhogen van de compressieverhouding en de montage van een andere nokkenas haalde men extra power uit de Fiat-motoren. De motor was een 1089cc en een vermogen van 65pk/5500tpm.
Omdat de Panhard Dyna als vierdeurswagen maar 550kg woog, was hij spaarzaam met de in Frankerijk erg dure benzine. De Dyna had aluminium deuren,motorkap,bumpers en grill. Daardoor werd mogelijk gewicht bespaard.
Ik ben Guy, en gebruik soms ook wel de schuilnaam skodaman.
Ik ben een man en woon in Duffel (Belgie) en mijn beroep is invalide.
Ik ben geboren op 30/01/1962 en ben nu dus 63 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: autos .