Ik ben guy, en gebruik soms ook wel de schuilnaam skodaman.
Ik ben een man en woon in duffel (belgie) en mijn beroep is invalide.
Ik ben geboren op 30/01/1962 en ben nu dus 63 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: alles over autos.
Japans antwoord op de Ford Capri en Opel Manta heette Celica. Het was een vierpersoons coupé met verschillende carrosserievo men. De klant kreeg de keuze uit een hele ri verschillende motorvarianten van een 1,4 liter kopklepper tot en met een gecomplicee de motor met twee bovenliggende nokkenas sen. De wagens waren robuust en betrouwbaar. Ook nu zijn ze nog goedkoop te vinden, wat de vrienden van een sportcoupé toch plezier moet doen. Originele exemplaren zijn echter schaars.
Aantal cilinders: 4 Cilinderinhoud in cm3: 1407, 1588 en 1968 Vermogen in pk bij toeren/minuut: 86/6000130/5600 Topsnelheid in km/uur: 155-185 Carrosserie/Chassis: zelfdragend Uitvoering: coupé Productiejaren: 1970-1977 Productie-aantallen: ca.1.500.000
Nee, dit is niet die geflopte ligfiets, maar een heuse auto van Bond. Het idee van de driewieler heeft Bond en Reliant nooit losgelaten en zo verscheen de Bond Bug in de standaard kleur oranje en met een futuristisch aandoende carrosserie. Tom Karen had hem ontworpen, maar met zijn naar voren klappend dak was de wagen zelfs voor Swingin' London te onpraktisch. De wielen waren 10 inch. De ogenschijnlijk nogal wankele driewieler heeft een uitstekend weggedrag.
Aantal cilinders: 4 Cilinderinhoud in cm3: 701 en 748 Vermogen in pk bij toeren/minuut: 29/5000 en 32/5000 Topsnelheid in km/uur: 120 Carrosserie/Chassis: kunststof/afzonderlijk chassis Uitvoering: coupé Productiejaren: 1970-1974 Productie-aantallen: 2.270