tch tch tch ... altijd moet er toch een haar in de boter zitten hé?
Ik gebruik al verschillende jaren Internet Everywhere van Mobistar en ik was een heel tevreden klant...tot vanmorgen, nee tot vorige vrijdag om juist te zijn.
Vanmorgen was ik ziedend!
Vorige vrijdag: poef ...gedaan met surfen. Mobistar had mij geblokkeerd omdat mijn megabytes, gigabytes, bits ...weet ik veel, op waren. Heu ??? Ik had zeker niet meer of minder aan de PC geweest dan andere jaren, maar kom, alles is mogelijk.
Ik nam telefonisch (GSM) contact met Mobistar en na de gebruikelijke - op TV heerlijk geparodieerde- honderduizend nummertjes drukken, kreeg ik eindelijk een dame aan de lijn die me een extra 500 dinges verkocht voor een kleine 115 € jawadde Zjérard. VRIJDAG zei ze me dat ik enkele uren later terug online kon. Een vriendelijke, behulpzame doch dure madam.
Drie uur later: noppes, niks te internetten.
Zaterdagochtend, eerste werk (er was een lang weekend op komst) terug gebeld (GSM) en weer de hilarische honderduizend nummers gepasseerd tot ik uiteindelijk maar op een nummer drukte, ik wist al lang niet meer op welke dienst ik beland was. Het bleek de technische dienst te zijn. Deze lieve, beleefde meneer was verwonderd en zei dat ik nog zeker voldoende bytes, bits ... weet ik veel ...had, na mijn telefoontje de dag ervoor had ik een SMS gekregen dat alles in orde was. Meneer zag dit ook allemaal op zijn screen en zei dat de fout bij hen lag. Men was me vergeten te deblokkeren. Hij ging ervoor zorgen dat het zo snel mogelijk gebeurde.
En weer ... mijn voeten Zjérard. Zaterdag avond nog altijd niks. Zondag hoefde ik niet te bellen om van mijn oren te maken, want zondags wordt er bij Mobistar niet gewerkt.
Maandag probeerde ik nogmaals te bellen, feestdag of geen feestdag en in kreeg zowaar weer het antwoordapparaat met de honderduizend nummers. Na het indrukken van wederom een eindeloze reeks nummers (met GSM) kreeg ik een stem die me verzocht om te wachten, er waren nog wachtende voor mij. Er waren nog héél veel wachtenden voor mij, want een uur later zat ik nog steeds naar de muzak te luisteren, op regelmatige tijdstippen onderbroken door de stem met het verzoek : gelieve aan de lijn te blijven .... etc.etc...
Na een uur hield ik het voor gezien. Ik smeet mijn GSM en Mobistar stick op de tafel en besloot om te wachten tot vanmorgen.
Vanmorgen kreeg ik, na mijn eindeloos getoets een feeks aan de lijn die vast en zeker net haar maandstonden had ofwel een fameuze kater. Het venijn droop uit haar stem. Ik moest haar niet hebben, ik moest de technische dienst hebben. Toen ik haar vroeg of ze me even wou doorschakelen sneerde ze : "nee ge moet terug naar het eerste nummer bellen en zo de technische dienst bereiken." Had ik ze door de telefoon kunnen trekken dan had ik voorzeker haar neus afgebeten en terug uitgespuwd.
Enfin ... terug - ik moet het niet meer zeggen zeker. Eindelijk !!!! de technische dienst bereikt en zie voorwaar ... vier uur later kan ik weer online! Wat een service!
Intussen kwamen er twee SMS'n van Mobistar binnen; of ik zo goed zou willen zijn te antwoorden op hun klanten tevredenheidsonderzoek. 10 was héél tevreden, 1 was niet tevreden.
Ik heb ze een dikke NUL gegeven.
Nu ben ik benieuwd hoeveel ze me op het einde van de maand zullen aanrekenen. Ik hou mijn hart al vast.
Zij die haar hond dringend moet buitenlaten (grote P...S) groet jullie allemaal :-)
|