CMT Stuttgart groot succes over heel de lijn.
Ongeveer 300.000 bezoekers, 2161 exposanten, uitstekende cijfers: vakantiebeurs Stuttgart opent nieuwe dimensies De CMT heeft op indrukwekkende wijze haar status als 's werelds grootste openbare handelsbeurs voor toerisme en vrije tijd ondersteund: "We zijn verheugd over ongeveer 300.000 bezoekers die ons expositiecentrum en de 2161 exposanten in totaal binnen negen dagen hebben bezocht. Een absoluut record! ”Zei Roland Bleinroth, Managing Director van Messe Stuttgart, aan het einde van CMT 2020.
Guido von Vacano, lid van het management, voegde toe: “De CMT heeft zich zeer goed ontwikkeld. We hebben ons assortiment uitgebreid, het profiel op het gebied van toerisme tenten, caravans en kampeerauto’s verder aangescherpt en dus onze bezoekers verrukt. ”Een nog grotere verscheidenheid op het gebied van toebehoren en de focus op“ Vanlife ”, nieuwe en aantrekkelijke toeristische bestemmingen, een ondersteunend programma met meer dan 600 Evenementen en succesvolle dochterbeurzen zoals fiets en wandeltochten, golf en wellnessreizen, evenals cruise en scheepsreizen voor Vacano de sleutel tot succes.Commentaar van enkele fabrikanten.
Commentaar van enkele fabrikaten
Alexander Leopold, CEO van Dethleffs: “De CMT 2020 gaf Dethleffs een uitstekende start van het nieuwe jaar! We zijn blij met een enorm aantal bezoekers. Opvallend was het grote aantal jonge gezinnen en koppels die de stand van Dethleffs bezochten met precieze ideeën en zeer specifieke aankoopintenties, een interessante doelgroep voor ons, die in veel gevallen gewoon zelf het kamperen ontdekt hebben door onze modern ontworpen voertuigen. Al met al een geweldige start van het nieuwe caravan- en zwerfseizoen en een indrukwekkende bevestiging van de CMT als de belangrijkste caravan en kampeerautobeurs in het zuiden.
Bernd Wuschack, directeur verkoop, marketing en klantenservice, Carthago: “De Carthago Group trekt een uiterst positieve conclusie voor de CMT. Of het nu gaat om het aantal bezoekers van de stands van onze merken Carthago en Malibu, de intensiteit van de contacten of het aantal deals we zagen een verdere stijging in het eerste weekend vergeleken met het al zeer succesvolle voorgaande jaar. Deze positieve indruk is gestold gedurende de hele beurs en ons hele assortiment. Eén ding is zeker: de CMT bood de Carthago Group een perfecte start van 2020.
Holger Schulz, Managing Director, Hobby: “De CMT van dit jaar is onze meest succesvolle vakbeurs hier in Stuttgart tot nu toe en dus een geweldige start van het nieuwe jaar 2020! Het grote aantal bezoekers en de vele vragen bevestigen dat we op de goede weg zijn met onze markontwikkeling bij Hobby: we wekken grote interesse bij klanten van alle leeftijden en hebben een buitengewoon hoge vraag naar onze vele bed indelingen voor gezinnen en kinderen. ”
Dr. Holger Siebert, Managing Director, Eura Mobil en Trigano Duitsland: “Het moedermerk Eura Mobil als kwaliteitsmerk in de chique sector vertoont een snel stijgende omzet, die ondertussen leidde tot lever termijnen van enkele maanden. Het instapmerk Forster profiteert van de vele nieuwe bezoekers en heeft met zijn jonge uiterlijk en betaalbare prijzen de jongste kopers van alle kampeerautomerken. Het verplaatsen van het merk Karmann-Mobil compacte zwerfauto’s naar hal 1 en naar het nieuwe panel van hal 10 werkte goed. De bezoekers verwelkomden de hal goed en de 'Allrad Arena' als een hoogtepunt op de Karmann-Mobil-stand.
Götz Rutenkolk, directeur van VanTourer: “We zijn heel tevreden over de kwaliteit van de bezoekers en de toestroom van bezoekers. De Paul Horn Halle bleek een uitstekend platform voor de kwestie van de compacte zwerfauto’s omdat het voornamelijk werd bezocht door mensen die al bezig waren met het onderwerp. Vooral een jong, sportief publiek herkent en waardeert het multifunctionele gebruik. Al met al was het de meest succesvolle CMT die we ooit hebben gehad! ”
|