Zoeken in blog

Laatste commentaren
  • Ritsen = geen verkeerslichten meer nodig ? (Brussel-rijder)
        op

    Pas snelheid aan en maak ‘ritsen’ verplicht

  • gepensioneerd (chris marivoet)
        op

    Pas snelheid aan en maak ‘ritsen’ verplicht

  • Voorstel (A Vers)
        op

    Haal idioten uit het verkeer via snelrecht

  • Zachte corruptie ... (Nigel)
        op

    Tol heffen op de snelwegen

  • Minder firmawagens en km vergoeding afschaffen (D. Hoste)
        op

    Minder op- en afritten en werktijden spreiden

  • Leve de dictatuur? (Walter Claeys)
        op

    Teveel auto’s in een te klein land

  • achterlichten (vlaeminck freddy)
        op

    Betere stoplichten achterkant voertuigen

  • zeer juist graag minder onbekwame politici aub (Benoy)
        op

    Het is tijd dat de automobilist in 'ere' wordt hersteld

  • Mr. (Urbain Van Asch)
        op

    Het is tijd dat de automobilist in 'ere' wordt hersteld

  • Mr. (Urbain Van Asch)
        op

    Recht op vrije mobiliteit

  • Mr. (Urbain Van Asch)
        op

    Mechelen zonder bussen?

  • is natuurlijk goed gezien voor gepensioneerden! (Benoy)
        op

    Hieronder een optimistische reactie van iemand die zelfs niet weet wat een file is

  • dit is inderdaad de realiteit voor de kleine man (Benoy)
        op

    Onze welvaart neemt af. Dus arm en zonder files?

  • zo is het meestal! (Benoy)
        op

    Grote Ring politiek tegengehouden?

  • zeer grote vrachtwagens enkel s nachts in steden (Benoy)
        op

    Test het weghouden van vrachtverkeer tijdens de spits

  • minder vrachtwagens in de dag (Benoy)
        op

    Minder op- en afritten en werktijden spreiden

  • niet alleen in Brussel maar zou overal moeten gelden (Benoy)
        op

    Te vaak stoppen voor verkeerslichten in Brussel

  • ook fietsers en voergangers werden vergeten (Benoy)
        op

    Groene golven helpen


  • SenNetMagazine
    Pak de strijd tegen ons fileleed nu eens anders (beter) aan!
    Pak dat nu eens aan, zegt onze columnist Jan Schils. Zijn toverwoorden? ‘Mentaliteitswijziging’ en ‘decentralisatie’.
    NAMISC

    Blokrijden invoeren en auto aan de ketting bij rijverbod

     Reactie anoniem (gegevens bekend bij de redactie) :

    “Oorzaken van de files: ongevallen door overdreven snelheid, ladingverlies, gekantelde vrachtwagens, overgewicht, onaangepast rijgedrag. De remedie: vanaf dat de file dreigt te ontstaan blokrijden invoeren. De ‘zwaantjes’ moeten weer nadrukkelijk in het file-verkeer aanwezig zijn. Beter met z'n allen aan 40 km per uur voortsukkelen" dan aan 3 km per uur in de zoveelste accordeonfile staan. Bovendien zijn we dringend toe aan een grondige mentaliteitswisseling: het verkeersreglement is niet bedoeld om ons te pesten, maar om ons te beschermen tegen ondoordachte en/of ongelukkige handelingen. Nog één opmerking: rijverbod? Leg dan het voertuig aan de ketting. Word je toch betrapt met een ander voertuig? Huisarrest van vrijdagavond tot maandagmorgen (we willen niemand z'n werk afpakken) voor een duur die overeenkomt met de ernst van de gepleegde overtredingen. Tenslotte: iemand doodrijden in dronken toestand en/of onder invloed van drugs? Levenslang, maar dan ook levenslang dwangarbeid. 't Zal rap opgelost zijn."




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

     

     

     



    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!