Reactie van Van Den Brande, M.:
Fileproblemen? Nooit gekend. Ik ben dichter bij m'n werk gaan wonen! Men heeft mobiliteit gecreëerd en de mensen gaan grotere afstanden afleggen om naar hun werk te gaan.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
· Invoegen(ritsen) ..... kent men hier niet (of zo goed als niet)
· Aanpassing, hoffelijkheid en wederzijds respect in het verkeer ?... kennen veel bestuurders niet !
· Automobilisten die op de autostrade in het middenvak blijven rijden tegen gematigde snelheid en trager rijden dan automobilisten op het rechter rijbaanvak, hinderen het verkeer. Deze zijn de grootste veroorzakers van ongelukken en deze zouden dan ook zwaardere boetes moeten krijgen dan anderen.
· Ring rond Antwerpen? Geef de Liefkenshoek tunnel vrije doorgang en verplicht de vrachtwagens die van het Noorden of het Oosten komen en richting Linker Oever moeten om er door te rijden (+/- 40 % minder verkeer op de ring)
· Ring rond Brussel (ter hoogte van het vier armen kruispunt). Rij je daar 90 km/u , dan wordt je gewoon van de baan getoeterd of geduwd en wordt je vooral kwaad aangekeken!
· De stress is de grootste boosdoener in het verkeer. Niets kan snel genoeg gaan!
Dat ze de Minister van verkeer eens aanpakken en betere wegen laat aanleggen. Zijn ze zo lang naar school geweest om niet te weten dat je geen boter koopt voor de prijs van margarine of geen Mercedes koopt voor de prijs van een Lada? Heel België is een puinhoop! (in vergelijking met andere West-Europese landen). Dit betekent kortweg een langere levensduur voor de rijwegen, minder herstellingswerken maken, een vlottere doorstroming van het verkeer als gevolg en vooral op termijn veel geld bespaard in ons "Staatskaske". Voilà, een preek van een gepensioneerde met 40 jaar rijervaring.
|