Inhoud blog
  • HOGER LOON, DUURDERE BOETE: GOED IDEE?
  • Diesel tanken wordt woensdag goedkoper
  • Sp.a biedt CD&V wisselmeerderheid aan voor meerwaardebelasting
  • Jambon:
  • Gastenboek
  • hgfhgf
  • https://herbapproach.org/product-category/cannabis-flower/jelly-bombs/
  • https://herbapproach.com/product-category/concentrates-canada/vape-pen/product/purple-papaya-wax-island-extracts/product/mk-ultra/
  • https://herbapproach.org/product/trainwreck/
  • https://herbapproach.com/product/rainbow-kush-mints/

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Geldwolven
    Ik hoop dat de NVA zo snel mogelijk verdwijnt in ons apenland


    Image and video hosting by TinyPic 


    Image and video hosting by TinyPic 


    Image and video hosting by TinyPic
    26-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Problemen op E34 houden mogelijk aan tot maandag

    Problemen op E34 houden mogelijk aan tot maandag

    Het is te hopen dat onze burgervader eens ernstig nadenkt om dat vrachtverkeer naar de toekomst toe ook buiten de bebouwde kom te houden.

    Problemen op E34 houden mogelijk aan tot maandag

    De N49/E34, die sinds donderdag 13 uur afgesloten is in Vrasene door het ongeval met een vrachtwagen geladen met gasflessen, zal zeker tot zaterdagmorgen afgesloten blijven. Dat zegt burgemeester Marc Van de Vijver van Beveren.

     

    De vrachtwagen geladen met gasflessen belandde in de middenberm ter hoogte van Vrasene en vatte vuur. De chauffeur van de vrachtwagen kwam daarbij om. De brandweer is nog altijd de gasflessen aan het nablussen. De laatste gasflessen zijn bijna leeggebrand. Dan kan de veiligheidsperimeter opgegeven worden en kunnen de gasflessen geïnspecteerd worden die onder de vrachtwagen liggen. Pas daarna kunnen de takel- en herstelwerken starten.

    "Er is nog altijd één gasfles die aan het branden is", zegt burgemeester Marc Van de Vijver van Beveren. "Ook het herstellen van het wegdek zal langer duren dan voorzien, verwacht het agentschap Wegen en Verkeer. We gaan er voorlopig van uit dat de N49 pas zaterdagmorgen kan opengesteld worden, maar het kan ook later zijn. Om 13.00 uur verwachten we meer duidelijkheid over de situatie."

    Ongevallen op E17

    De N49 blijft ter hoogte van Vrasene in beide richtingen afgesloten. Het verkeer moet omrijden via de E17. De rijbaan richting Antwerpen is op de E17 inmiddels vrijgemaakt na twee ongevallen in Kruibeke. Als gevolg van die ongevallen stond er tijdens de ochtendspits een lange file tot voorbij Waasmunster.

    Het eerste ongeval gebeurde rond 7.30 uur in de richting van Antwerpen. Door een nog onbekende oorzaak reden twee personenwagens er op elkaar in. Een inzittende raakte lichtgewond, maar twee rijstroken waren versperd door het ongeval. Er stond een file van een tiental kilometer, en in die file gebeurde een nieuw ongeval in Kruibeke. Het ging om een kop-straataanrijding zonder gewonden.

    26-04-2013 om 23:04 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Benzineoorlog treft Nederlandse pomphouders

    Benzineoorlog treft Nederlandse pomphouders

    Benzineoorlog treft Nederlandse pomphouders

    Onder de de pomphouders in Nederland dreigt een benzineoorlog uit te breken, veroorzaakt door de crisis. Dat zegt Paul van Selms van het Nederlandse consumentencollectief UnitedConsumers woensdag.

    "De concurrentie is maximaal door een dalende vraag, het groeiende aantal bemande en onbemande prijsvechters en omdat er simpelweg te veel pomphouders zijn. Steeds meer tankstations geven kortingen, waardoor ze uiteindelijk niet zullen overleven", stelt de marktdeskundige.

    Adviesprijs daalt

    De adviesprijs voor een liter Euro95 daalde woensdag in Nederland licht tot 1,786 euro, bijna 10 cent minder dan 2 maanden geleden. Diesel werd in die periode eveneens bijna 10 cent goedkoper en kost nu 1,448 euro.

    In oktober vorig jaar bereikte de benzineprijs nog een record van 1,890 euro. Dat werd veroorzaakt door de verhoging van de btw van 19 naar 21 procent.

    Gebonden aan olieprijs

    De brandstofprijzen dalen volgens Van Selms nu ook doordat de olieprijs onder "de magische grens" van 100 dollar is gezakt. De reden is dat de wereldwijde vraag is afgenomen.

    In Nederland werd er vorig jaar 3,6 procent minder liters diesel verkocht. De verkoop van benzine zakte met 3,4 procent. Dat komt volgens Van Selms niet alleen door de belabberde economie.

    Zuinigere wagens

    "Ik durf te stellen dat auto's die steeds zuiniger worden er harder inhakken dan de crisis. Als je nu een auto koopt is hij 2 keer zo zuinig vergeleken met 10 jaar geleden", vertelt de analist.

    26-04-2013 om 08:04 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (9)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Armoede zit overal

    Armoede zit overal

    Allé hop, weer zo'n studie : moet betaald worden en we staan geen stap verder

    Maar het gaat goed zeggen onze politiekers



    Hoewel armoede vaak vooral wordt aanzien als een stedelijk fenomeen, krijgen ook veel gezinnen op het platteland ermee te maken. Het aandeel arme huishoudens ligt daar zelfs hoger dan in heel wat andere gebieden, blijkt uit het onderzoek 'Armoede in de stad en op het platteland', een studie van de KU Leuven en de ULB die tot stand kwam op vraag van het Steunpunt Armoedebestrijding en het Federaal Wetenschapsbeleid.

    Volgens die studie ligt het armoedecijfer het hoogst in de dichtbebouwde stedelijke gebieden (22,8 procent), maar meteen daarna volgen het afgelegen platteland (15,9 procent) en het platteland (12,7 procent). Pas daarna komen de niet-dichtbebouwde stedelijken gebieden (11,4 procent) en de tussenliggende gebieden (8,8 procent).

    De armoede blijkt op het platteland wel minder 'diep' te zijn: de tien procent armste huishoudens zijn daar minder vertegenwoordigd. Maar de groep die net daarna volgt (tussen de tien en vijftien procent armsten), is dan weer oververtegenwoordigd op het platteland.

    Uiting
    Opvallend is ook dat de armoede niet overal op dezelfde manier tot uiting komt. Zo blijken arme gezinnen die in dichtbebouwde stedelijke kernen wonen eerder een neiging tot onderconsumptie dan tot schuldenopbouw te hebben: ze beschikken minder vaak over telefoon, gsm, computer, internet of een auto. De arme gezinnen op het platteland zijn vaker in het bezit daarvan, maar in het algemeen is hun financiële situatie minder goed.

    Voorts brengt het onderzoek naar voren dat onder meer bij alleenstaanden, eenoudergezinnen en 65-plussers het armoedecijfer hoger ligt op het platteland dan in de stad.

  • 66.000 Vlaamse gezinnen krijgen budget- en schuldhulp
  • Kinderarmoede in Vlaanderen blijft toenemen
  • "Heel wat daklozen ernstig ziek"
  • Termont: "Georganiseerde bedelarij aanpakken én mensen uit armoede halen"


  • 26-04-2013 om 00:02 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (8)
    25-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw dodelijk ongeval in staart file op N49 in Stekene

    Nieuw dodelijk ongeval in staart file op N49 in Stekene
     
    Dagelijks doe ik de N49 én de antwerpse ring, het zijn heus niet enkel de oost blokkers, het grootste deel van asociale chauffeurs zijn gewoon belgen hoor. Iedere dag dezelfde ellende : géén afstand, géén aangepaste snelheid.Zet er een vaste ploeg flikken, dan wordt zowat 90 procent van die hufters beboet.



    Op de N49, die in Vrasene afgesloten blijft door het ongeval met een vrachtwagen geladen met gasflessen, is deze namiddag ter hoogte van Stekene opnieuw een dodelijk ongeval gebeurd. Dat werd vernomen bij de hulpdiensten. Richting Antwerpen wordt de N49/E34 vanaf Zelzate afgesloten.

    Het ongeval gebeurde in de staart van de file op de N49 door het ongeval in Vrasene. De omstandigheden zijn nog niet duidelijk, maar een bestelwagen reed er in op een voorligger. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend. Door het ongeval wordt de oprit Moerbeke in de richting van Antwerpen afgesloten. Alle verkeer richting Antwerpen wordt in Zelzate-Oost richting de R4 gestuurd.

    De N49 blijft ter hoogte van Vrasene in beide richtingen afgesloten. Het verkeer moet omrijden via de E17. Na het ongeval in Kruibeke is de rijbaan daar opnieuw vrijgemaakt. De wachttijden op de Antwerpse ring en de N49/E34 lopen nog altijd op tot anderhalf uur. Ook op de E19, E314 en A12 staan er lange files in de richting van Antwerpen.

    Mogelijk is er tot morgenvroeg hinder op de E34. Het is nog niet duidelijk wanneer de N49 in Vrasene opnieuw kan worden opengesteld, zegt burgemeester Marc Van de Vijver. "Er zitten putten tot een halve meter in het wegdek door de ontplofte gasflessen. We weten nog niet wanneer we het voertuig kunnen takelen en aan de herstelwerken kunnen beginnen."

    Eerste ongeval
    Vermoedelijk is een van de vrachtwagenchauffeurs bij het eerste ongeval om het leven gekomen. De vrachtwagen kwam in aanraking met de middenberm terwijl hij andere voertuigen inhaalde. Dat zegt het parket van Dendermonde, dat stelt dat er geen andere voertuigen betrokken zouden zijn bij het ongeval.

    Het ongeval gebeurde rond 13 uur in de richting van Knokke. Een vrachtwagen geladen met gasflessen belandde in de middenberm en vatte vuur. Het vuur is onder controle, maar er blijft een veiligheidsperimeter van kracht. De brandweer blust na om de gasflessen af te koelen. De blus- en opruimwerkzaamheden zullen nog uren duren, verwachten de hulpdiensten. Er is zware schade aan het wegdek, zegt het gemeentebestuur van Beveren.

    25-04-2013 om 23:15 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Expressweg nog hele avond afgesloten na spectaculair ongeval

    Expressweg nog hele avond afgesloten na spectaculair ongeval

    Wanneer wordt opgetreden tegen de vele ongevallen met vrachtwagens? Of vindt men dat heel normaal?

    Het was al een grote chaos hier met die onbegrijpelijke omlegging door de werken

    Op de Facebook-pagina 'Politiecontrole?' werd al snel een foto van het ongeval gepost

    In het Oost-Vlaamse Vrasene, een deelgemeente van Beveren, is de N49 versperd in beide richtingen door een ongeval met twee vrachtwagens. Een vrachtwagen geladen met gasflessen raakte van de weg af met een grote brand tot gevolg. De bestuurder van de vrachtwagen was op slag dood. Door het ongeval ondervindt het verkeer in en rond Antwerpen grote hinder, die nog de hele avond zullen aanhouden.

    Vrachtwagen gekatapulteerd over vangrail



    Het ongeval gebeurde rond 13 uur in de richting van Knokke. Een vrachtwagen met Nederlandse nummerplaat probeerde andere voertuigen in te halen, maar ging tijdens dat manoeuvre aan het slingeren. De vrachtwagen werd daardoor over de vangrail gekatapulteerd en knalde op een voertuig uit de andere rijrichting. De vrachtwagen vervoerde gasflessen en door de klap ontstond er brand in de cabine. De vrachtwagenbestuurder was op slag dood. 

    Het gemeentelijk rampenplan werd afgekondigd en verschillende brandweerkorpsen zijn ter plaatse. De korpsen van Sint-Gillis-Waas, Kruibeke en Sint-Niklaas leveren bijstand aan de brandweer van Beveren, zodat er voldoende bluswater beschikbaar is, zegt burgemeester Marc Van de Vijver. De brandweer heeft het vuur bijna onder controle, aldus de burgemeester, die zware mobiliteitshinder verwacht.



    Grote verkeershinder in het Waasland

    De N49 in Vrasene blijft in beide richtingen afgesloten en er staan files in beide richtingen. De hinder zal nog tot de avondspits aanhouden. Het verkeer op lange afstand kan omrijden via de E17 en de R4. Het verkeer vanuit Zelzate wordt ter hoogte van de uitrit Kemzeke afgeleid. In de richting van Knokke zijn de R2 komende van de Beverentunnel, de afrit van de R1 na de Kennedytunnel, de wisselaar van de E17 Gent, de N49a Charles De Costerlaan komende van Antwerpen en het complex Melsele op de E34, afgesloten. Alle verkeer daar moet de E17 volgen, zegt het Vlaams Verkeerscentrum.

    Voor het stilstaand verkeer op de E34 is er waterbedeling opgestart in samenwerking met de Civiele Bescherming en het Rode Kruis. De hulpdiensten in Vrasene melden dat de blus- en opruimwerkzaamheden nog uren zullen duren. Volgens het Vlaams Verkeerscentrum is de hele regio 'Waasland/Antwerpen te mijden met de auto'.

    25-04-2013 om 19:47 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Binnenschippers bereiken akkoord met ministers

    Binnenschippers bereiken akkoord met ministers

    Zeg dan nog eens dat acties niks opbrengen. Veel te soft zijn onze vakbonden, het werk neerleggen tot het ongenoegen opgelost is en niet zomaar voor een dagje dat ruikt naar een verlengd weekend ofzo.



    Er is een akkoord gevonden tussen de vertegenwoordigers van de verschillende kabinetten en de acht schippersverenigingen en hun koepelorganisatie. De inhoud van het protocolakkoord wordt nu verdedigd in de sector om binnen de 24 uur de algemene schorsing van de acties op het terrein te bekomen. Dat laten de drie bevoegde ministers gezamenlijk weten. De sectorfederatie FedBeton had eerder laten weten dat vanaf morgen betoncentrales zouden stilvallen als gevolg van de blokkades.

    Op 17 april had staatssecretaris Melchior Wathelet, met de steun van de drie gewesten al beloofd om de procedure "structurele marktverstoring" voor de binnenvaart op te starten bij de Europese Commissie. Er zou ook een ontwerp van koninklijk besluit neergelegd worden waarin dumpingprijzen worden tegengegaan.

    Concurrentiepositie
    Vanmorgen kwam op de federale overheidsdienst (FOD) Mobiliteit een tijdelijke werkgroep samen, met vertegenwoordigers van de acht schippersverenigingen, hun koepelorganisatie en de drie kabinetten. "In het verlengde hiervan werd overeengekomen om een wet op te stellen die ook sancties moet voorzien wanneer dumpingpraktijken worden vastgesteld", aldus een woordvoerster van staatssecretaris Melchior Wathelet. "Ook de concurrentiepositie van de Belgische vloot ten opzichte van de vloten van de buurlanden en de bijzonderheden van de sector dienden geëvalueerd te worden. Vertegenwoordigers van de kabinetten konden een resultaat voorleggen op elk van deze punten."

    Met het oog op het verdere verloop van de werkzaamheden van de werkgroep werd een protocolakkoord ondertekend tussen de verschillende kabinetten en de vertegenwoordigers van de sector. "De overheid maakt zich sterk het opgestarte dossier verder op te volgen in ruil voor het schorsen van de acties, " klinkt het. Melchior Wathelet en de verschillende gewestministers hebben de actievoerders eveneens beloofd als bemiddelaar op te treden tussen de sector en de industrie. Het protocolakkoord werd ondertekend in aanwezigheid van Vlaams minister Hilde Crevits en staatssecretaris Wathelet.

    Beton
    FedBeton-directeur Luc Hens zei vandaag twee telefoontjes te hebben gekregen van leden die zeiden dat ze morgen de productie zullen moeten staken. Als gevolg zouden ook verschillende bouwwerven stilvallen, waarschuwde de sector. Het ging om betoncentrales die aan de waterwegen liggen en via de binnenvaart worden bevoorraad met zand en grind. Vooral de centrales in het zuiden van het land dreigden volgens Hens in de problemen te raken. Als de acties aanhielden dreigde de helft van de Belgische betoncentrales stil te vallen.

    25-04-2013 om 15:17 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.'Prins Laurent vraagt zelfs korting bij de bakker'

    'Prins Laurent vraagt zelfs korting bij de bakker'



    Dat wie bekend is in Vlaanderen al eens wat korting krijgt, bevestigde 'Rijker dan je denkt'-presentator Jan Van Looveren al in onze krant. Dus ging TV Familie polsen bij andere BV's wie al eens een korting krijgt aangeboden.

    'Ik zou het gênant vinden om korting te vragen omdat ik bekend ben', vertelt  Hans Otten. 'Dat doe ik dus nooit. Maar ik krijg ook zelden een 'BV-korting' aangeboden. Ik krijg wel aanbiedingen om reclame te maken. Dan vind ik het normaal dat daar iets tegenover staat. Voor mijn auto, die ondertussen tien jaar oud is, heb ik destijds wel de zogeheten 'vipkorting' gekregen'.

    Ook Lesley-Ann Poppe krijgt regelmatig een korting aangeboden. 'Maar ik neem die enkel aan als ik iets kan terugdoen voor degene die ze aanbiedt. Reclame maken voor een kapsalon, bijvoorbeeld. Maar ik profiteer er niet elke keer van, dan zou ik me cheap voelen. Ik wil geen misbruik maken van mijn bekende gezicht'.

    Volgens 'Royalty'-presentatrice Kathy Pauwels is prins Laurent er dan weer niet vies van om korting te vragen: 'Prins Laurent vraagt in elke winkel een royalty-korting. Zelfs bij de bakker dingt hij af op een taart', citeert TV Familie. 'Onze royals hebben nooit de waarde van geld geleerd'. Zelf zou de presentatrice niet zover durven gaan: 'Korting vragen omdat je bekend bent is slecht voor je imago. Persoonlijk ben ik ertegen! Het is al gebeurd dat ik ergens een koffie van het huis krijg. Zoiets afslaan zou onbeleefd zijn. Maar bij grote aankopen zou ik me er ambetant bij voelen'.

    25-04-2013 om 00:02 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (10)
    24-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 straat, 4 huizen en... 4 tweelingen

    1 straat, 4 huizen en... 4 tweelingen

    1 straat, 4 huizen en... 4 tweelingen

    Tweelingen zijn allang geen uitzondering meer, maar vier tweelingen in dezelfde straat overstijgt wel het normale. Zeker als in die straat ook maar vier huizen staan en er dus slechts vier gezinnen wonen. "Elk gezin telt hier een tweeling", zegt mama Debby Meyer.

    Als alle kinderen samen in de Stabroekse Papenweg buiten rondlopen is het er een gezellige drukte. "Wij wonen hier het langst", zegt Debby. Zij is mama van vijf, van wie één tweeling van twee jaar oud, en woont op nummer 4. "Maar onze tweeling kwam er het laatst bij. De dag dat de familie Koopman hier op nummer 2 kwam wonen, is haar tweeling Amy en Ally (nu 4) geboren. Een tijd later is de familie Braem naar hier verhuisd. Zij had al een tweeling, Bryan en Brandon." Die twee jongens zijn nu negen.

    De ene familie was nog niet goed verhuisd of er kwam alweer een tweeling bij. "Sandra en Kevin Braem waren nog aan het uitpakken toen wij op nummer 8 kwamen wonen", pikt mama Kris Dupont in. "Ik was toen zwanger van een tweeling, Amaury en Aymeric. Ze zijn nu 2,5 jaar."

    Maar daar stopt het tweelingenverhaal niet. "Ik had al drie kinderen, maar we wilden nog een vierde", zegt Debby. "Ik heb toen nog al lachend gezegd: stel je voor dat het een tweeling zou zijn. Dat wordt dan wel echt speciaal." Even later zou dit waarheid worden. "Ik zie ze nog in de deuropening staan toen ze terugkwam van de gynaecoloog", zegt Kris. "Het is een tweeling, zei ze toen." Het ongeloof was groot en negen maanden later werden Oona en Lilou geboren. Zij zijn nu twee jaar.

    "Alle tweelingen zijn natuurlijk ter wereld gekomen", verzekert Debby ons. "Nog specialer is het dat op huisnummers 2 en 4 twee eeneiige meisjestweelingen zijn en op nummers 6 en 8 twee twee-eiige jongenstweelingen."

    24-04-2013 om 23:22 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Miljoenenfraude van dertig vennootschappen ontdekt

    Miljoenenfraude van dertig vennootschappen ontdekt



    Het Mechelse gerecht heeft een netwerk van dertig vennootschappen blootgelegd die allicht op grote schaal facturenzwendel en belastingsfraude pleegden. Twee hoofdverdachten zitten momenteel in de cel, twee anderen werden voorgeleid maar nadien weer vrijgelaten. Ze zouden onder meer ruim 6 miljoen euro via vage facturen op persoonlijke rekeningen hebben laten terechtkomen en vervolgens cash afgehaald.

    De Mechelse federale recherche stootte anderhalf jaar geleden op een in Knokke gevestigde vennootschap die geen personeel in dienst had en enkel een beroep deed op onderaannemingen die op hun beurt eenzelfde werkwijze hanteerden. Allen hadden ze dezelfde accountant. Eén van de zaakvoerders bleek geen onbekende voor het gerecht en gebruikte een valse identiteit.

    Verder onderzoek bracht aan het licht dat de oorspronkelijke vennootschap zich had laten erkennen als ‘adviseur’ door de Vlaamse Gemeenschap, waardoor ze voor een aantal KMO-klanten onterecht subsidies kon regelen. Uiteindelijk kwam een netwerk van dertig vennootschappen aan de oppervlakte met telkens dezelfde stromannen uit Mechelen, Lier en Antwerpen. De zetels van deze vennootschappen wijzigden voortdurend en werden ten slotte overgebracht naar het buitenland.

    Op 8 en 9 april ging het gerecht over tot een reeks huiszoekingen. Er werd voor 312.000 euro aan voertuigen, juwelen, cash geld en rekeningen onder beslag gesteld. Negen verdachten werden gearresteerd, van wie er vier voorgeleid werden. Twee onder hen zitten nog steeds in de cel. De betrokkenen hebben zich volgens het parket vermoedelijk schuldig gemaakt aan subsidiefraude, witwassen, het opstellen van valse facturen en fiscale fraude.

    24-04-2013 om 15:40 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foorkramers dreigen met afgelasting Sinksenfoor

    Foorkramers dreigen met afgelasting Sinksenfoor

    Sorry he! maar als je rustig wilt wonen moet je niet beslissen om daar te gaan wonen dan moet je in de kempen of zo gaan wonen. De foor staat daar al langer dan dat sommige mensen daar zitten. Dat weet je op voorhand als je daar komt wonen, moet je nu niet over zagen. Ik ga ook nie aan de schorre wonen als ik bv rustig wil wonen, en weten dat daar elk jaar tomorrowland is en verdschillende andere evenementen. Echt belachelijk sorry! 
     
    foorkramers dreigen met afgelasting sinksenfoor

    Een proteststoet van bijna tweehonderd foorkramers en sympathisanten trok dinsdag van de Gedempte Zuiderdokken naar het stadhuis. Een verhuizing naar de Scheldekaaien ziet de grote meerderheid niet zitten.

    "Niemand staat stil bij de economie die de foor met zich meebrengt. Wanneer die in het gedrang komt, treft dit meer gezinnen dan Ford Genk", zegt een van hen. Ze becijferden immers dat de verhuizing een halvering van hun inkomsten kan teweegbrengen. In hun strijd voor het behoud van de aloude locatie eisten ze ontvangen te worden door burgemeester De Wever en bevoegd schepen Ludo Van Campenhout. En dat verzoek werd kort na hun aankomst ingewilligd.

    Het stadsbestuur kon de actievoerders echter enkel garanderen dat de Sinksenfoor in het stadscentrum blijft, maar niet langer aan de Gedempte Zuiderdokken. De foorkramers dreigen er mee dat er mogelijk geen kermis komt als de Sinksenfoor niet mag doorgaan op de aloude plek.

    24-04-2013 om 09:18 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klarinettist Walter Boeykens overleden

    Klarinettist Walter Boeykens overleden

    Klarinettist Walter Boeykens overleden

    Klarinettist Walter Boeykens is vandaag op 75-jarige leeftijd overleden. Dat meldt Eugeen Van Lent, de vroegere directeur van het cc Bornem Ter Dilft.

    De muzikant was vooral bekend om zijn werk bij de vroegere BRT, waar hij als solist bij het filharmonisch orkest speelde. Hij voerde samen met zijn ensemble verschillende stukken op in het buitenland. Hij gaf ook les aan de conservatoria van Antwerpen, Utrecht, Tilburg en Rotterdam.

    Boeykens ging ook als ridder door het leven, nadat hij naar aanleiding van zijn magnifieke carrière verheven werd in de adelstand. Om dezelfde reden kreeg hij in 2001 de allereerste Klara-Carrièreprijs. Sinds 1996 heeft hij zelfs een festival dat zijn naam draagt. Op het Bornem Festival Walter Boeykens worden traditioneel een aantal vooraanstaande muzikanten uitgenodigd.

    24-04-2013 om 00:02 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (8)
    23-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.‘Aldi verkoopt kattenhalsband met gif’

    ‘Aldi verkoopt kattenhalsband met gif’



    Dierenartsen van de Gentse Universiteit waarschuwen ervoor dat antiparasietenhalsbanden met permethrine niet geschikt zijn voor poezen. De halsbanden kunnen wel voor volwassen honden gebruikt worden.

     

    Warenhuisketen Aldi lanceert woensdag een actie waarbij antiparasiethalsbanden ter bestrijding van vlooien en teken bij huisdieren verkocht zullen worden. In de omschrijving op de folder staat dat het bandje geschikt is voor volwassen honden of katten. Onder studenten diergeneeskunde en op sociale media woedt woensdag een discussie over de gevolgen van permethrine voor poezen.

    ‘Vorig jaar kreeg de dienst pathologie verschillende dieren binnen die acuut gestorven waren na contact met de stof permethrine’, klinkt het. ‘Dat komt omdat poezen de stof niet goed afbreken.’

    Permethrine kan bij poezen onder meer spiertrillingen, coördinatieproblemen, opwindingsverschijnselen en epileptiforme aanvallen veroorzaken, zo staat te lezen op diergeneeskundigcentrum.nl.

    23-04-2013 om 22:19 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vanaf 2 mei nieuw biljet 5 euro in omloop

    Vanaf 2 mei nieuw biljet 5 euro in omloop

    Boven het oude biljet, onderaan het nieuwe

    Vanaf 2 mei komt het nieuwe bankbiljet van vijf euro in omloop, als eerste van een nieuwe serie eurobankbiljetten. De komende jaren volgen dan de andere coupures. De nieuwe biljetten bevatten nieuwe en verbeterde echtheidskenmerken, die valsemunterij moeten tegengaan.

    Die tweede serie eurobankbiljetten, de 'Europa'-serie, bevat in het watermerk en het hologram een portret van Europa, een figuur uit de Griekse mythologie en de oorsprong van de naam van het oude continent. De hoofdkleuren van de biljetten blijven dezelfde.

    Aanvankelijk zal de eerste serie naast de nieuwe bankbiljetten in omloop zijn. Die eerste serie zal dan geleidelijk uit de circulatie worden gehaald. De bankbiljetten van de eerste serie behouden echter voor onbepaalde tijd hun waarde en kunnen steeds ingewisseld worden bij de nationale centrale banken binnen het eurogebied.

    Mario Draghi, de voorzitter van de Europese Centrale Bank, onthulde het nieuwe biljet in januari. Op de website van de Nationale Bank van België is dat nieuwe bankbiljet afgebeeld. Meer informatie over de 'Europa'-reeks staat ook op www.nieuwgezichtvandeeuro.eu.

    23-04-2013 om 17:26 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (10)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.50.000 bestuurders geflitst na één maand trajectcontrole

    50.000 bestuurders geflitst na één maand trajectcontrole

    Toch blijft de vraag hoe het komt dat zulke systemen om de burger te laten betalen van de eerste keer werken, terwijl andere systemen voor justitie, fiscus, DIV, enz... miljoenen kost en na 10 jaar nog steeds niet werken.

    Crimineel... de automobilist uitzuigen in de naam van verkeersveiligheid maar echte criminelen vangen ... ho maar men zou eens een vinger kunnen uitsteken of voor racist uitgemaakt worden, dat kunnen we niet doen ... . . Stop die verkeers onzin !!



    De drie nieuwe trajectcontrolesystemen die op 22 maart in gebruik genomen werden op de E40 en de E17, hebben na één maand al meer dan 50.000 bestuurders geflitst. Dat meldt hoofdcommissaris Michel Van Butseele van de Oost-Vlaamse wegpolitie.

    Bij trajectcontrole wordt de gemiddelde snelheid van een voertuig tussen twee punten gemeten. Begin juni 2012 werd het eerste trajectcontrolesysteem in Vlaanderen in gebruik genomen op het viaduct van de E17 in Gentbrugge richting Kortrijk. Vlaams Minister van Mobiliteit en Openbare Werken Hilde Crevits huldigde op 22 maart drie nieuwe systemen langs de E40 tussen Wetteren en Erpe-Mere (7,4 kilometer) in beide rijrichtingen en op het viaduct van de E17 in Gentbrugge richting Antwerpen (1,9 kilometer).

    Via de trajectcontrolesystemen op de drie nieuwe plaatsen werden tussen 22 maart om 8 uur en 22 april om 8 uur in het totaal 50.207 bestuurders betrapt. Op de E40 richting Brussel gaat het om 21.244 snelheidsovertredingen, en in de richting van de kust om 18.772 snelheidsovertredingen. Op het viaduct van de E17 in Gentbrugge richting Antwerpen werden 10.191 automobilisten geflitst.

    "Uit de cijfers van de vaststellingen blijkt dat het aantal overtredingen tijdens de werkdagen duidelijk afneemt, terwijl de vaststellingen tijdens de weekends ongewijzigd hoog blijven. De weggebruiker die deze wegen gebruikt voor het woon-werkverkeer past dus duidelijk zijn rijstijl aan", zegt hoofdcommissaris Michel Van Butseele.

    23-04-2013 om 01:35 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (12)
    22-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rappers dreigen met aanslag tijdens troonswisseling

    Rappers dreigen met aanslag tijdens troonswisseling
     


    Een groep rappers heeft op Twitter gedreigd met een aanslag op Koninginnedag. De rappers willen volgens het dreigement Karst T. opvolgen, de man die in 2009 een aanslag pleegde tijdens de optocht voor Koninginnedag in Apeldoorn.

     Rapperscollectief 'Korps der Plagen' tweette zaterdagnacht het volgende: '30 april volgen wij Karst T. op en plegen wij onze aanslag'. Vervolgens werd ook een provocerende videoclip op het net gezwierd, waarin ze kritiek uiten op het patriottisme in Nederland

    Volgens de Amsterdamse zender AT5 zijn de politie en het Openbaar Ministerie op de hoogte van het dreigement. Voorlopig wordt geen commentaar gegeven, noch bevestigd dat er extra maatregelen worden genomen voor een aanslag. AT5 houdt er rekening mee dat de tweet louter een promotie is voor de videoclip, al zou de politie onderzoeken of het uiten van een dreigement op Twitter strafbaar is.

    Karst T. pleegde een aanslag op de Nederlandse koninklijke familie tijdens Koninginnedag 2009. Tijdens de optocht in Apeldoorn reed T. met zijn auto door een afzetting. Acht mensen kwamen om het leven. 

    22-04-2013 om 22:11 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Drie keer sneller op het werk met auto dan met openbaar vervoer

    Drie keer sneller op het werk met auto dan met openbaar vervoer

    Niet alleen 3 maal sneller, maar bovendien ook nog eens 3 maal goedkoper! 
     


    Vergeet het openbaar vervoer! Wie dagelijks naar het werk pendelt, wint gemiddeld een uur als hij kiest voor een rit met de auto in plaats van trein/tram/bus. Zelfs op een dag met file brengt de auto u nog steeds sneller op het werk.

    Het tijdsverschil in woon-werkverkeer tussen auto en openbaar vervoer is groot, berekende het Radio1-programma Hautekiet. Het vroeg 750 pendelaars om te berekenen hoe lang ze erover doen om dagelijks op het werk te geraken (enkele reis), met openbaar vervoer of de auto. Bij het reizen met auto werd gevraagd een onderscheid te maken tussen een gewone dag en een filedag.

    Wat blijkt? Gemiddeld deden de pendelaars er 1u34 over om naar het werk te reizen met het openbaar vervoer. De auto bracht hen in 36 minuten naar het werk, of een verschil van bijna een uur. Zelfs op een ouderwetse filedag wint een autopendelaar nog steeds 37 minuten tegenover het openbaar vervoer. Omdat je na het werk ook nog terug naar huis moet, moet je de reistijden (en reiswinsten) al snel verdubbelen.

    De niet-gestratificeerde steekproef toont aan dat het openbaar vervoer gezien de lange reistijden nog lang geen perfect alternatief vormt voor pendelaars. Het is dan ook niet verwonderlijk dat 68% van de deelnemers koos voor een rit met de auto naar het werk. Volgens Hautekiet is er ook niet meteen een oplossing. Inzetten op betere reistijden op het openbaar vervoer kan minder autofiles tot gevolg hebben. Daardoor wordt een rit met de auto opnieuw aantrekkelijker.

    22-04-2013 om 12:03 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CD&V wil stroomprijs met 10 procent doen dalen

    CD&V wil stroomprijs met 10 procent doen dalen
     
    Net mijn afrekening gekregen. Verbruik:195 eur.gratis:52,58.dus 142,42 euro te betalen. En dan begint het: abonnement31,78 euro. meterhuur, transport, distributie:300,96 euro. Taksen federaal, energiebijdrage, bijdrage groene energie:60,33 euro. Totaal zonder BTW:535,49. Dan nog 21% BTW natuurlijk (ook op taksen):112,45 euro. Dus 142,42 euro te betalen verbruik wordt 648 euro te betalen. Moet er nog zand zijn??? Ergens wordt er met die zonnepanelen en molentjes lelijk gesjoemeld denk ik.



    CD&V stelt een zogenaamde ‘energienorm' voor. Door die energienorm mogen de energieheffingen niet uitstijgen boven het gemiddelde van de buurlanden. Vlaams parlementslid Robrecht Bothuyne (CD&V): ‘Het plafonneren van die heffingen moet gezinnen en bedrijven extra zuurstof geven, want niet de stroomprijzen zelf zijn te hoog, maar allerhande energieheffingen doen de eindprijs wel meer stijgen dan elders.'

    De elektriciteitstarieven zijn nu nog federale bevoegdheid, maar worden in de volgende legislatuur overgedragen aan de regio's. CD&V wil daarom bij de volgende Vlaamse regeringsonderhandelingen de energienorm aankaarten als ze mee aan tafel zit. Het voorstel zal ook in het CD&V-verkiezingsprogramma voor 2014 staan.

    22-04-2013 om 11:44 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (7)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    "Laat die winterbanden nu eindelijk vervangen"

    Je ziet ze nog overal rond crossen: de zwarte-velg rijders. Zolang mogelijk op winterbandjes rijden. Zeker weten dat het uit nonchalance gebeurt. En die mensen die het 'uitstellen' om de kosten: neem zelf eens wat gereedschap vast, want een lekke band moet je zelf ook kunnen wisselen dus waarom winterbanden niet! 
     
    laat die winterbanden nu eindelijk vervangen

     Automobilisten die met winterbanden rijden, schakelen stilaan best over op zomerbanden. Dat vraagt sectorconfederatie Federauto.

    Zomerbanden zijn interessanter van zodra de temperatuur boven de 7 graden Celsius uitkomt, en dat is nu al enkele dagen opnieuw het geval. Federauto benadrukt dat autobestuurders door de banden aan de seizoenen aan te passen, hun veiligheid en die van de andere weggebruikers verhogen.

    "Nonchalance of onwetendheid"

    Ook mobiliteitsclub VAB meldt zondag dat het tijd wordt om de winterbanden te wisselen voor zomerbanden, "want die scoren beter bij hogere temperaturen en zijn 3 procent zuiniger". Volgens VAB rijden we te lang met winterbanden rond, dikwijls uit nonchalance of onwetendheid. Zo blijkt uit een bevraging van VAB bij duizend respondenten dat 28,5 procent van de automobilisten met winterbanden nog niet weet wanneer ze die zullen wisselen.

    VAB berekende ook dat het hogere verbruik van winterbanden voor het totale wagenpark in België voor een meerkost van 1 miljoen euro per maand zorgt (660.000 liter extra verbruik). "Er is naast een veiligheidsvoordeel dus ook een financieel argument om de winterbanden nu te vervangen door zomerbanden", klinkt het.

    Bandenwissel

    Tenslotte zorgt ook de crisis ervoor dat er langer met winterbanden gereden wordt om de kosten voor een bandenwissel uit te stellen.

    Woordvoerder van autofederatie Febiac Joost Kaesemans voegt eraan toe dat de crisis eveneens te voelen is in het periodieke onderhoud van de auto, dat automobilisten veel minder snel of correct laten uitvoeren dan in het verleden.

    22-04-2013 om 00:01 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (7)
    21-04-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Clerck en Becq willen zorg op maat voor geïnterneerden

    De Clerck en Becq willen zorg op maat voor geïnterneerden

    De christendemocratische kamerleden Stefaan De Clerck en Sonja Becq hebben donderdag een wetsvoorstel ingediend om de wet op de internering te wijzigen. Geïnterneerden kunnen veel makkelijker worden vrijgelaten en de deskundigheid wordt bevorderd. Geïnterneerden moeten zorg op maat krijgen.

     

    Geïnterneerden zijn psychisch zwaar gestoorde criminelen die een gevaar zijn voor de maatschappij. Ze worden voor onbepaalde tijd opgesloten om therapeutisch begeleid te worden. Momenteel zitten echter 1.200 geïnterneerden in de gevangenis zonder enige begeleiding.

    In 2007 maakte toenmalig justitieminister Laurette Onkelinx (PS) een nieuwe wet op de internering, maar die is nog altijd niet van kracht. Momenteel is de wet gepland voor 1 januari 2015, maar men verwacht dat ze die datum niet ongewijzigd zal halen. De Clerck en Becq willen de wet-Onkelinx immers nu aanpassen. Op welke punten?

    Zorg op maat

    1.De wet vertrekt te veel van een beveiligingslogica en te weinig van een "genezingslogica". De wet voert een trapsgewijs systeem van vrijlating in dat helemaal is gebaseerd op de vrijlating van gewone, gezonde gedetineerden. Maar geïnterneerden zijn ziek. Door de wet-Onkelinx kan een geïnterneerde niet meer onmiddellijk worden vrijgelaten om geplaatst te worden in een privé-instelling. Hij moet eerst een reeks stappen doorlopen: uitgaansvergunning, verlof, enkelband e.d. Dat moet allemaal niet meer van De Clerck en Becq. De vrijlating kan onmiddellijk op de eerste zitting van de strafuitvoeringsrechtbank gebeuren. De vrijlatingsprocedure is te log en ze moet soepeler. Zorg op maat moet kunnen.

    Aparte kamers

    2. Er moeten binnen de strafuitvoeringsrechtbank aparte kamers komen om te beslissen over het lot van de geïnterneerden. Daarin moeten naast een voorzitter ook een psychiater én een bijzitter die gespecialiseerd is in internering zetelen.

    3. Het deskundigenonderzoek op grond waarvan beslist wordt tot internering wordt verplicht. Het hoeft niet noodzakelijk door een psychiater te gebeuren, een erkende psycholoog of gedragswetenschapper kan ook. De verdediging krijgt het recht om vooraf opmerkingen te maken over hun verslag.

    4. Minimumtermijnen om vrijgelaten te worden, verdwijnen. In de wet-Onkelinx moest je minstens 10 maanden wachten vooraleer je naar een andere instelling kon worden overgeplaatst of een enkelband kon krijgen. Dit zal allemaal onmiddellijk kunnen, vinden De Clerck en Becq.

    In dringende gevallen zal een alleenzetelende rechter kunnen beslissen over vrijlating.

    5. Een tegenindicatie om iemand niet vrij te laten wordt niet alleen dat het gevaar bestaat dat hij slachtoffers lastig valt, maar ook dat hij die slachtoffers "verontrust". Lastig vallen veronderstelt een bewust opzet, menen de indieners.

    Anciaux

    Eerder diende senator Bert Anciaux (sp.a) al een wetsvoorstel in om de interneringswet-Onkelinx te hervormen. Er gebeurde nog niets mee, omdat minister van Justitie Annemie Turtelboom (Open Vld) aan een eigen ontwerp werkt. Uiteindelijk worden al deze voorstellen echter geïnspireerd door dezelfde mensen uit het werkveld.

    21-04-2013 om 23:12 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Patrick Janssens: 'De Stadslijst met CD&V was een stommiteit'

    Patrick Janssens: 'De Stadslijst met CD&V was een stommiteit'

    Zijn madam heeft er toch een mooi jobke aan overgehouden en zoonlief zijn bloot poepke is nu wereldberoemd in "A". Toch niet niks hé

    En daar kom je nu pas achter Patrick,wat heb jij dan eigenlijk al die jaren op het stadhuis gedaan ,allé algoe dat den boel wordt opgekuist
     


    'De stadslijst met CD&V was een stommiteit', zo geeft oud-burgemeester van Antwerpen Patrick Janssens toe in een interview met De Standaard. 'Het was een beginnersfout, een stommiteit.'

    Patrick Janssens had deze week belangrijk nieuws aan te kondigen. Hij stapt uit de politiek en begint een nieuw leven als academicus. Naar eigen zeggen wist hij al meteen na de overwinningsspeech van Bart De Wever (N-VA) dat hij niet meer zou meedoen bij het besturen van Antwerpen. In een interview met De Standaard geeft Janssens ook toe dat zijn verkiezingsnederlaag voor een deel te wijten is aan de samenwerking met CD&V.

    'De strategische vergissing lazen we meteen af in de peilingen. De eerste peiling na de aankondiging van de Stadslijst stuurde de N-VA boven de veertig procent', aldus Janssens.

    ‘Het was een beginnersfout, een stommiteit. CD&V-kiezers trokken linea recta naar de N-VA. Bovendien bloedden we nog wat aan de linkerkant. Hoe dat komt? Tja, waarom mist Anderlecht zoveel penalty's? De verkiezingen waren een gevecht om het centrum. Dat wilden we met CD&V ook afdekken. Om die reden was een samenwerking met Groen zoals in Gent ongepast.'

    Dat CD&V nadien ook nog eens een onbetrouwbare bondgenoot bleef, daar wil Janssens liever niet te veel over zeggen. 'We waren toen niet op ons best, zoals een bokser die is neergegaan zijn dekking niet meer verzorgt. Als kapitein was ik ook minder alert', meent Janssens.

    ‘Marc (Van Peel, red.) en Philip (Heylen, red.) hebben gepanikeerd. Uit schrik dat Groen er werd bijgehaald, vreesden ze voor hun mandaat. Bon, iedereen maakt zijn eigen keuzes', besluit hij. 'Maar ze kunnen bepaald niet zeggen dat ze hun vel duur hebben verkocht.'

    21-04-2013 om 01:26 geschreven door Geldwolven

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (13)


    T -->

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!