NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • Rudi opdracht 5
  • Rudi opdracht 4
  • Rudi opdracht 3
  • Rudi opdracht 2
  • opdracht 1 Rudi
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    **** BEWEGING ***
    Lessen & Besprekingen
    30-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.t.a.v lutek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo lutek
    dat is heel wayt beter dan de vorige foto
    de trein staat er zeer goed op mooi van kleur
    in volle beweging maar toch nog herkenbaar
    de omgeving die een goede compositie heeft mooi scherp
    krtom een knappe foto voor de les beweging
    voor de volgende foto gaan we meetrekken dus panning
    het bewegend  voorwerp haar scherp de omgeveving pannings lijnen door het meetrekken
    hoe doe je dat bij de vorige verbeteringen heb ik dit uitvoerig uitgelegd ga eens lezen

    30-06-2012 om 22:46 geschreven door Dushi


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.t.a.v roland 1946
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo roland 1946
    een knappe foto  heel wat beter dan de vorige
    door de sluitertijd van 1/80krijg je de wagen haarscherp
    de letters op de wagen zijn haarscherp zelfs de bestuurster staat er zeer goed op
    en toch heb je mooi pannigslijnen
    een min puntje en dat zou ik graag weg zien bij je volgende foto
    je hebt ietsje te vlug afgedrukt zodat de wagen er niet helemaal opstaat
    dus voor je volgende foto werk dat weg en je hebt de perfecte foto

    30-06-2012 om 22:41 geschreven door Dushi


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.t.a.v tuur 1934
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo tuur 1934
    een mooie foto van deze wagen
    die redelijk scherp is en de omgeving met bewegingslijnen van d epanning
    wat hier bij deze foto opvalt is dat de wagen wat geprangd zit tussen beide zijkanten van de foto
    als je zulke foto maakt moet je op voorhand weten welke  focuslengte je nodig hebt om de wagen plaats te geven om te rijden
    sta je ergens echt te krap dus te dicht bij het onderwerp zodat je geen ruimte kunt creeren
    zoek dan een andere locatie
    voor je volgende foto probeer dit terug eens uit  maar als je een auto neemt zoals hier kan je eeen 1/80 aanhouden inpl van 1/60 het zal de scherpte van het onderwerp verbeteren en toch nog panning genoeg laten zien
    maar belangrijk zorg dat de wagen plaats heeft in de rij richting

    30-06-2012 om 22:35 geschreven door Dushi


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.t.a.v Jean Luc
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo jean luc
    een zeer goede foto voor de les panning
    de speler die je volgt is op de rug die dus meebeweegt scherp
    al de rest heeft bewegingings lijnen
    je brengt zeer goed de aktie van het spel over
    de sluitertijd van 1/60 is juist goed voor deze snelheid van de speler
    voor je volgende foto ga je een bewegend onderwerp  wat dan ook laten bewegen
    maar de omgeving haar scherp met aandacht voor de compositie van het geheel
    v

    30-06-2012 om 22:29 geschreven door Dushi


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.t.a.v erlaf
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo erlaf
    een zeer mooie foto voor beweging van deze hond die duikt in het water
    mooi die beweging in het water je brengt zeer goed de beweging over
    vooral de staart van de hond is mooi  het groen riet zorgt  voor dat beetje scherpte
    maar toch wil ik voor de volgende foto beweging zien maar meer scherpte in de omgevening

    30-06-2012 om 22:18 geschreven door Dushi


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 27/10-02/11 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 14/10-20/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 14/12-20/12 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!