Foto
Inhoud blog
  • WINKELEN IN DORDRECHT (3)
  • WINKELEN IN DORDRECHT (2)
  • WINKELEN IN DORDRECHT (1)
  • WINTERKLAAR MAKEN;
  • NAAR DORDRECHT (11)
  • NAAR DORDRECHT (10)
  • NAAR DORDRECHT (9)
  • NAAR DORDRECHT (8)
  • NAAR DORDRECHT (7)
  • NAAR DORDRECHT (6)
  • NAAR DORDRECHT (5)
  • NAAR DORDRECHT (4)
  • NAAR DORDRECHT (3)
  • NAAR DORDRECHT (2)
  • NAAR DORDRECHT (1)
  • BUREN OP BEZOEK (2)
  • BUREN OP BEZOEK (1)
  • MARIFOONANTENNE
  • WEERZIEN IN DORDRECHT (6)
  • WEERZIEN IN DORDRECHT (5)
  • WEERZIEN IN DORDRECHT (4)
  • WEERZIEN IN DORDRECHT (3)
  • WEERZIEN IN DORDRECHT (2)
  • WEERZIEN IN DORDRECHT (1)
  • RONDJE BIESBOSCH
  • NAAR DRIMMELEN
  • ONWEER (2)
  • ONWEER (1)
  • NAAR HEUSDEN (13)
  • NAAR HEUSDEN (12)
  • NAAR HEUSDEN (11)
  • NAAR HEUSDEN (10)
  • NAAR HEUSDEN (9)
  • NAAR HEUSDEN (7)
  • NAAR HEUSDEN (6)
  • NAAR HEUSDEN (5)
  • NAAR HEUSDEN (4)
  • NAAR HEUSDEN (3)
  • NAAR HEUSDEN (2)
  • NAAR HEUSDEN (1)
  • IN DE BIESBOSCH (2)
  • IN DE BIESBOSCH (1)
  • PROEFVAART TOT DRIMMELEN
  • LASTIG WERKJE
  • NAAR DRIMMELEN (2)
  • NAAR DRIMMELEN (1)
  • NAAR DORDRECHT (27)
  • NAAR DORDRECHT (26)
  • NAAR DORDRECHT (25)
  • NAAR DORDRECHT (24)
    Nieuws VRT NWS
  • Deze verzekeringen moet je hebben als je gaat housesitten, al dan niet met een hond of kat
  • Ja, België staat in top 10 van landen met meeste CO2-uitstoot, maar het hangt ervan af wat je exact berekent
  • Amerikaanse senator Bob Menendez stapt op na zijn veroordeling wegens corruptie
  • 150 bewoners van bungalowpark in Schiplaken zitten uren zonder water na breuk in waterleiding 
  • 21 juli was wereldwijd warmste dag sinds begin metingen: "Komende maanden en jaren ongetwijfeld nieuwe records"
  • Linkse blok bereikt dan toch een akkoord over een kandidaat-premier
  • Politie zet traangas in bij confrontaties tussen voor- en tegenstanders van regering in Kenia
  • Kamala Harris zoekt running mate die belichaamt wat ze zelf mist, 3 gouverneurs en oud-astronaut voorlopig grootste kanshebbers
  • Luchthaven in Deurne krijgt nieuwe omgevingsvergunning, ondanks bijna 6.000 bezwaren: "Geen nachtvluchten en bouw geluidsmuur"
  • 17-jarige opgepakt na steekpartij aan busstation in Leuven, 2 andere verdachten nog niet geïdentificeerd 
    Willekeurig SeniorenNet Blogs
    spooky
    blog.seniorennet.be/spooky
    Sommerland
    Onze nieuwe boot
    30-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LELYSTAD.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Na een paar lekker tassen koffie en een verkwikkende douche werd het hoogtijd om te eten. In de jachthaven van Lelystad is een prima restaurant. Het eten was er buitengewoon; het was echt genieten.


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEMMER - LELYSTAD.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Na de sluis waren we al vlug terug op het IJsselmeer. In tegenstelling tot een paar dagen geleden was het nu niet windstil, maar was het windkracht 4; een hele verandering. De golven sloegen soms tot tegen de voorruit en de boot ging hard op en neer. Na een kwartiertje voel je dat niet eens meer en treed gewenning op. Een goede vier uur later kwamen we aan in Lelystad.


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6e dag : VERTREK UIT DE WOUDFENNEN ( BOORNZWAAG).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De volgende morgen vertrokken we terug naar huis met de nieuwe boot. Eerst moesten we brandstof tanken. Aan de jachthaven was een bunkerstation, maar ook weer van diezelfde uitbater van de jachthaven en het café-restaurant. Bij de prijs van de diesel telde hij doodleuk het havengeld bij voor 1 nacht. Indien we niet betaalden zou hij de politie verwittigen. Dus weer 15 euro bijbetaald.
    We voeren terug via dezelfde weg maar in plaats van door Lemmer te varen bleven we op het Prinses Margrietkanaal, om via de Prinses Margrietsluis het IJsselmeer op te varen. Het was zondag en het was erg druk in de sluis.

    >> Reageer (0)
    29-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JACHTHAVEN DE WOUDFENNEN (3).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Uiteindelijk raakte toch alles een beetje op zijn plaats. Het werd hoog tijd voor een verkwikkende douche. We stapten naar de havenmeester en vroegen waar we konden douchen en waar we de afvalcontainer konden vinden. De anders zo vriendelijke man zegde ons dat de douches alleen maar bestemd waren voor diegenen die havengeld betaalden. Nu was het al de derde keer dat ik in de Woudfennen kwam, was er altijd goed en vriendelijk ontvangen, en had er ook al veel gegeten en gedronken. Vanwaar die plotse ommekeer? Ik vertelde hem dat ik 35 euro had betaald via de makelaar aan de eigenaar van de boot om de nieuwe boot er nog een paar dagen te laten liggen. De havenmeester beweerde dat hij daar niets van gezien heeft.
    We zijn dan met z'n vieren NIET gaan eten bij hem, maar zijn op onze nieuwe boot blijven eten. Wel na eerst een uitgebreid aperitief te hebben gedronken, ook aan boord natuurlijk.


    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JACHTHAVEN DE WOUDFENNEN (2)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Veel tijd om te genieten van een drankje hadden we niet. Ik moest de makelaar bellen. Die zou onze (oude) boot komen ophalen maar die moest eerst door hem gekeurd worden.
    We begonnen al met het uitladen van onze boot en alles naar onze nieuwe boot te dragen. Wat een gezicht!!
    De makelaar kwam ter plekke. Hij begon met het keuren van de boot en vond toch hier en daar een mankement. Hij probeerde nog wat af te dingen op de overeengekomen verkoopprijs maar stemde uiteindelijk toch in met de overname van onze boot en vertrok bijna onmiddellijk. We hadden nog juist 30' tijd om de laatste spullen van de boot te halen.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JACHTHAVEN DE WOUDFENNEN (BOORNZWAAG).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We zijn op onze eindbestemming aangekomen, veilig en wel. Eerst even naar onze nieuwe boot gaan kijken en dan direct iets gaan drinken op het mooie en gezellige terras van het de jachthaven.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE SCHARSTER- OF NIEUWE RIJN.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eens de Langweerder Wielen overgevaren slaan we de Scharster- of Nieuwe Rijn op. Honderd meter verder is onze eindbestemming : de jachthaven De Woudfennen in Boornzwaag.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE JANESLOOT EN DE LANGWEERDER WIELEN.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op het einde van de Koevorde nemen we aan stuurboord de Janesloot. We moeten nog onder een laatste brug. Er liggen enkele zeiljachten te wachten. Wij kunnen er wel onderdoor en even verder zijn we op de Langweerder Wielen, het meer dat we nog kenden van onze proefvaart..


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE GROOTE BREKKEN EN DE KOEVORDE.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We houden het droog. We steken de Groote Brekken over en vervolgens de Koevorde, 2 van de vele Friese meren.
    We zijn nu dichtbij onze bestemming.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET PRINSES MARGRIETKANAAL.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We zijn door Lemmer heen en slaan nu het Prinses Margrietkanaal op. Een onweer komt drijgend onze richting uit.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOORVAART VAN LEMMER.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Eens door de sluis varen we door het centrum van Lemmer. Een echte belevenis. We varen langs de vele terrasjes, waar we gisteren nog lekker zaten te genieten.


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOORVAART VAN LEMMER (3).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op onze doorvaart door Lemmer zijn er ook nog een paar lage bruggen, waar we, in konvooi , moeten wachten. En met zoveel boten is dat altijd weer een spannend moment.


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOORVAART VAN LEMMER (2).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is nog vroeg in de ochtend, maar er is al druk verkeer op het water. De Zijlroede, het kanaaltje door Lemmer, is smal en er liggen aan beiden kanten boten aangemeerd.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5e dag : LEMMER - BOORNZWAAG.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    We vertrekken uit Lemmer voor de laatse etappe van onze reis naar Friesland. We hopen in de jachthaven van Boornzwaag aan te komen rond de middag.
    Eerst moeten we in Lemmer de sluis door. Voor het gebruiken van de sluis moet in Friesland betaald worden. Het geld wordt geïnd door de sluiswachter die met een houten klomp aan een touwtje, het geld aan elke boot komt ontvangen.


    >> Reageer (0)
    28-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEMMER (4).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ook de historische schepen liggen er tegen de kant. Mooi gerestaureerde schepen die meestal worden verhuurd.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEMMER (3).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Lemmer is echt een gezellig stadje waar de pleziervaart echt thuis hoort. Langs de kanaaltjes, midden in de stad, naast de tientallen terrasjes, liggen hondenden boten en bootjes aangemeerd, de een al mooier en nieuwer dan de andere.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEMMER (2).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We trekken nog de stad in om iets te eten. Een echt vakantiesfeertje. Tientallen gezellige terrasjes aan het water en allemaal druk bezet.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEMMER.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na een lange dag varen komen we eindelijk toe in Lemmer, waar we zullen overnachten. Voor ons is Lemmer de toegang tot het Friese binnenland.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET IJSSELMEER (2).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Even later zien we in de verte de belangrijke vissershaven Urk liggen. De mooie vuurtoren is goed te zien.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET IJSELMEER.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We zetten onze koers verder richting Lemmer. Nog een goede drie uur varen. Aan stuurboordzijde zien we al vlug de Flevocentrale liggen.  

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LELYSTAD.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na ongeveer drie uren op het Markermeer te hebben gevaren komt Lelystad in zicht. Daar moeten we door de Houtribsluizen. De Houtribdijk vormt de scheiding tussen het Markermeer en het IJsselmeer. Bij het naderen van de sluis zien we de Batavia werf. Daar worden schepen uit de Gouden Eeuw, zoals de "Batavia" en nu de "7 Provinciën", nagebouwd, op ambachtelijke manier.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET MARKERMEER (4).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op het Markermeer komen we prachtige zeilboten tegen.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET MARKERMEER (3).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Even verder zien we heel in de verte ook de vuurtoren van Marken. Die wordt ook wel het " Paard van Marken " genoemd, wegens zijn vorm.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET MARKERMEER (2).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In de verte zien we het eiland Pampus. Een natuurlijke baken in het meer.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET MARKERMEER.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het weer is weer schitterend en er is bijna geen wind. Het Markermeer laat een overweldigende indruk achter. Groots en prachtig in al zijn kleuren.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4e dag : AMSTERDAM - LEMMER.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We laten Amsterdam achter ons. Als we de Oranjesluizen uitvaren bevinden we ons op het Buiten IJ en even verder varen we het Markermeer op. Het echte werk kan nu beginnen.

    >> Reageer (0)
    27-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMSTERDAM (5).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ook even door de Kalverstraat gelopen, om daarna lekker Italiaans te gaan eten.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMSTERDAM (4).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In de namiddag nemen we een waterbus naar het Centraal Station, en doen een lekker terrasje op de Dam.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMSTERDAM (3).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is middag. We vinden nog juist een plaatsje in een van de drukbezochte jachthavens van Amsterdam. We worden de de vriendelijk havenmeester(es) naar onze ligplaats gestuurd en ze helpt een handje mee bij het aanmeren.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMSTERDAM (2).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We varen nu op het IJ. De skyline van Amsterdam is indrukwekkend. Veel tijd om van het uitzicht te genieten is er niet. We moeten het drukke verkeer in de gaten houden. We moeten voorzichtig het IJ oversteken om de Aeolus jachthaven binnen te varen.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMSTERDAM.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Na een tiental kilometer komt de stad Amsterdam in zicht. Het Centraal station komt in zicht.
    We laveren tussen de drukke beroepsvaart en de talrijke waterbussen.


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE HAVEN VAN AMSTERDAM.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    We naderen Amsterdam. In de dokken, aan beide zijden van het kanaal heerst er een grote bedrijvigheid, eigen aan elke grote haven.


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET ZIJKANAAL EN HET NOORDZEEKANAAL.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voorbij de schutsluis in Spaarndam varen we nog een tweetal kilometer op het Zijkanaal om daarna het Noordzeekanaal op te draaien. Het Noordzeekanaal is de verbinding tussen IJmuiden en Amsterdam. Al vlug zien we de eerste kranen van de Amsterdamse haven.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.3e dag : HAARLEM - AMSTERDAM.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We vertrekken al vroeg uit de jachthaven en varen langs de Noorder Buiten Spaarne tot aan de sluis van Spaarndam. Het was er nog niet te druk. We moesten wel even wachten om te schutten omdat er ook nog een duwvaartbak mee in de sluis moest. Die boot had langs beide zijden slechts een 20 cm over en bezette de ganse lengte van de sluis. Met wat een precisie moest die schipper zijn boot besturen.

    >> Reageer (1)
    26-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOORVAART VAN HAARLEM (4).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Voor we Haarlem verlaten, moeten we nog eerst het betalen voor de doorvaart. Omdat het al laat geworden is, en het havenkantoor reeds gesloten is moeten we bij het passeren van de laatste brug betalen aan de brugwachter, die met een klomp aan een touwtje, het geld komt innen.
    Dan varen we Haarlem buiten en zoeken de eerste jachthaven op om te overnachten.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOORVAART VAN HAARLEM (3).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Deze stad is zeker een bezoek waard. Spijtig genoeg moeten we verder.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOORVAART VAN HAARLEM (2).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is prachtig om door de historische binnenstad van Haarlem te varen. Mooie, statige gebouwen staan te pronken langs de waterkant.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAARLEM.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Aan de Cruquiusbrug varen we de Zuider Buiten Spaarne op. Om door Haarlem te varen moet je acht bruggen onder. De meeste van die bruggen zijn te laag en het is alweer wachten geblazen. Voor de eerste brug moeten we bijna drie uur wachten.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE RINGVAART VAN DE HAARLEMMERMEERPOLDER.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De Ringvaart van de Haarlemmermeerpolder voert ons langs Lisse en Hillegom. Er zijn een drietal bruggen waar we wel even moeten wachten. De vaart is ongeveer 20 km lang en brengt ons tot aan Haarlem. Onderweg genieten we van het echte polderlandschap met hier en daar de traditionele windmolen.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET BRAASSEMERMEER EN DE OUDE WETERING.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Even voorbij het bunkerstation zien we een wegwijzer die ons aangeeft dat we de goede route volgen. Even later steken we het Braassemermeer over en vervolgen we onze weg via de Oude Wetering tot aan de Ringvaart van de Haarlemmermeerpolder.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2e dag : VERTREK UIT GOUDA.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De volgende morgen vertrekken we uit Gouda en varen dan op de Gouwe langs Waddinxveen en Boskoop. In Alphen aan de Rijn slaan we linksaf, de Oude Rijn op, en even verder varen we de Heimans Wetering op. Daar gaan we ook voor de eerste keer brandstof bijtanken.

    >> Reageer (0)
    25-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK AAN GOUDA (2).
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na het eten wandelden we nog even door pittoreske straatjes en langs de grachten.
    Gouda is zeker het bezoeken waard. We komen hier zeker nog terug!!

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK AAN GOUDA.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het was een flinke wandeling van de jachthaven tot in het centrum, maar het was wel de moeite waard. Op de gezellige markt, met zijn imposant stadhuis en de Kaaswaag, gingen we lekker eten op een van de vele terrasjes.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONZE EERSTE AANLEGPLAATS : GOUDA.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eens de Julianasluis voorbij varen we de jachthaven van Gouda binnen en zoeken een plaatsje in de druk bezette jachthaven.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1e dag : VERTREK UIT DE LAGE ZWALUWE.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op 25 juli is het eindelijk zover. Expeditie Friesland kan beginnen. Om 13.00 zijn we klaar met inladen. Met z'n vieren vertrekken we uit de Lage Zwaluwe. Het was snikheet, maar eens de jachthaven uit en de Amer op was er toch een verfrissende wind. Juist voor de Moerdijkbruggen verandert de naam van de stroom in het Hollands Diep. Het is wel indrukwekkend om met zo'n kleine boot onder die enorme brug te varen samen die grote containerschepen. We bleven maar braafjes aan de zijkant van de vaargeul varen...

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE HOLLANDSE IJSSEL EN DE JULIANASLUIS BIJ GOUDA.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na ongeveer 15 km te hebben gevaren op de Hollandse IJssel komen we aan onze eerste sluis : de Julianasluis juist voor het binnenvaren van Gouda.

    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE DORDTSE KILL, DE OUDE MAAS EN DE NOORD.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eenmaal de Moerdijkbruggen voorbij moeten we rechts de Dordtse Kil op. Een tamelijk druk bevaren water. Na ongeveer 8 km komen we op de Oude Maas en varen door Dordrecht met zijn imposante spoorbrug. Voorbij Dordrecht nemen we de Noord en passeren Papendrecht en Alblasserdam. Bij Krimpen aan den IJssel nemen we de Hollandse IJssel richting Gouda.

    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/06-03/07 2011
  • 25/10-31/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 03/11-09/11 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 11/12-17/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 27/03-02/04 2006



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!