Dwarsligger
Inhoud blog
  • Arrogante onverschilligheid bij de overheid
  • Provocaties en leugens regeren...
  • Als schapen midden een massa grote en kleine ezels...
  • Ook mooie vakanties eindigen...
  • Ze dronken een glas, pisten een plas en alles bleef zoals het was....

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Handleiding voor stoethaspels
    19-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Telenet en Belgacom één pot nat?

    xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
     

    Dat Japan het land van elektronische innovatie blijft, wordt soms wel eens betwijfeld, maar de feiten liggen anders. Japan blijkt koploper te blijven op het gebied van mobiel internet.

     

    Onze telecom-aanbieders moeten luisteren naar de internetgebruiker… SMS is mooi, maar onze GSM’s zijn nu niet bepaald aangepast aan het intensief gebruik op het internet. In Japan gebruikt al meer dan de helft van de mensen hun mobiele telefoon om ook te surfen, en dat is een trend war men niet naast mag kijken!

     

    Ik heb nooit geloofd in het gebruik van de GSM als speeltje, maar ondertussen kan elke waarnemer zien, dat de GSM een zeer dominante plaats inneemt, en dat steeds meer mensen geen normaal telefoonabonnement meer nemen. Het is ook een feit dat de vaste verbindingen in landen zoals Frankrijk zwaar onder druk komen te staan. Meer nog,  ze moeten hun prijzen verhogen om uit de rode cijfers te blijven!

     

    Veel mensen zien niet in dat internet op de telefoon een meerwaarde biedt. Het gebruik van sms blijft echter wel uiterst populair. Maar nu zien producenten dat modische modelwisselingen niet altijd brengen wat de marketing er van verwacht.

     

    Meer gebruikscreativiteit is echter wel gewenst. Bovendien is een betere training van het verkoopkanaal een noodzaak, want de handleidingen voor het gebruik blijven een ergernis. Kinderen bewijzen dat overigens, want ze lezen nooit (zelden) de handleiding, maar werken intuïtief. En, ook dat is een tip!

     

    Teveel aanbieders geloven dat hun nieuwe producten een fors bedrag meer mogen kosten, en, dat de mensen niet meer kunnen rekenen. Het aantal klachten bij consumentenverenigingen blijft stijgen en het kostenplaatje voor de geleverde diensten eveneens. We vragen redelijke en veilige tariefpakketten, zodat we duidelijk weten wat het maandelijks zal kosten…

     

    Uw toegewijde Erwan



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 05/05-11/05 2008
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!