Inhoud blog
  • LUCHTVAART 2013
  • PLANNING SDW 10/11/2013
  • PLANNING SDW
  • DE SFINX
  • CORRECTION
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART-SDW

    10-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFSPRAKEN met SDW
    Wat betrefd afspraken op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN
     
    gebeuren die in het CAFETARIA BELAIR

    Mag ik u echte verzoeken tijdig aanwezig te zijn en voorzien dat ik telkens een 60 minuten beschikbaar ben voor een gesprek
    Indien u niet tijdig kunt aanwezig zijn gelieve me dan via e-mail dezelfde dag voor 0700 uur te verwitigen via;
     sylvain.d.w@gmail.be
     Ik heb geen GSM beschikbaar u kunt wel BELAIR
    telefonisch contacteren op 03-239 14 08  na 0900 uur

    Locatie zie MAP op    www.belair-anwerpen.be

    Personen welk zich zonder afspraak aanmelden gelijk vandaag ZONDAG 10/04 aanbieden kunnen hebben dat ik aanwezig ben maar geen tijd  heb om hen te woord te staan voor ADVIES
    Het ADVIES is geheel GRATIS en VRIJBLIJVEN

    10-04-2011 om 17:31 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING

    PLANNING

    ZATERDAG 16/04
     -0900 tot 1200  ANTWERP AIRPORT

    ZONDAG 17/04
      -GEEN AFSPRAKEN wegens ANTWERPSE MARATHON zal de LUCHTHAVEN van ANTWERPEN-DEURNE  moeilijk bereikbaar zijn!!

    MAANDAG 18/04
      ZOO

    DINSDAG 19/04
      ZOO

    WOENSDAG 20/04
     EUROCONTROL   -  EP   1800 RAeS briefing EASA door
    PATRICK GOUDOU  reservation mandatory via:
    www.eurocontrol.int   EVENTS ASAP

    DONDERDAG 21/04
      ZOO

    VRIJDAG  22/04
      ZOO

    ZATERDAG 23/04
      0900 ANTWERP AIRPORT tot 1200
      geen afspraken meer mogelijk

    ZONDAG 24/04
      0900 ANTWERP AIRPORT tot 1100

     MAANDAG 25/04
       ZENDING

     DINSDAG 26/04
       ZOO

     WOENSDAG 27/04
        EU-ARENA !!!

     DONDERDAG 28/04
       ZOO

     VRIJDAG 29/04
      ZOO
     
     ZATERDAG 30/04
      0900 tot 1200  ANTWERP AIRPORT
       
     ZONDAG  01/05
      NIET BESCHIKBAAR UFN 
     

    10-04-2011 om 17:10 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    DE   INDIVIDUELE  E-MAILTJES  over LOBBYING in  EP 

    ga ik niet beandwoorden

    Gelieve uw REACTIES en OPMERKINGEN te plaatsen op het FORUM bij dit
     
    onderwerp zodat iedereen er kennis kan van nemen

    SORRY

    10-04-2011 om 05:30 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSPECTIONS
    PRESENTLY the NATIONAL  CAA's  are actively involved im making
     
    INSPECTIONS on the
     
    GEHERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    1t the NON IFR AIRPORTS

    Particulary attention on;
    -AIRCRAFT LEGAL DOCUMENTATION
    -FLICHT MANUAL
    -INSURANCE CERTIFICATE
    -FLIGHTPRPARATION
         -FLIGHT PLAN
         -WEATHER INFORMATION
         -WEIGHT & BALANCE
         -UP TO DATE VFR NAVIGATION CHARTS
    -PILOT DOCUMENTS
         -LICENSE
         -MEDICAL
         -QUALIFICATIONS
         -PERSONEL IDENTIFICATION

    Pleas ADVISE USE on YOUR EXPERIENCE with this INSPECTIONS ASAP
    sylvain.d.w@gmail.com

    http://blog.seniorennet.be/sylvain70/
       

    09-04-2011 om 20:31 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    PRESENTLY I have REACTED to ALL my E-mails, if YOU have not received a reaction...PLEAS SEND IT AGAIN

    ACTUELEMENT j'ai reagi a toute mes E-mail...si vous avez pas recu une reponse envoiez votre message de nouveaux


    HEDEN heb ik al mijn E-mailtjes beandwoord , indien u geen reactie heb gekregen stuur uw bericht nogmaals


    ACTION ASAP ???

    09-04-2011 om 20:00 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN INITIELE OPLEIDING
    Een aantal bezozeokers van deze BLOG zijn geintreseerd in mijn
     
    intiele opleiding ik begon de officiele opleiding op 27/04/1958

     voior het verloop Zie hiervoor

    http://blog.seniorennet.be/sylvain70/

    Zoek bij   1st SOLO

    daarvoor had ik herhaalde malen met MILITAIRE TOESTELLEN

    meegvlogen en uitleg gekregen  op  PEMBROKE en op DOMINION

    08-04-2011 om 18:07 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPESE UNIE------PROJECT

    Een aantal bedzoekers van mijn BLOG

    vragen of ik  intresante lektuur bezit

    die hen op een eenvoudige  manier kunnen

    toelichten over het verloop van het 

    EU-PROJECT,

    Er zijn natuurlijk de vele websites

    Een boek dat ik kan aanraden is;


                                    DE
                             50 DAGEN
                                    DIE
                               EUROPA
                          VERANDERDEN

    vanHanneke Siebelink

    2010  LUSTER,Antwerpen

    info@lusterweb.com

    08-04-2011 om 17:13 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MUSEUM LT/AVN
    Heden behoor ik tot de personen welk trachten om het
     MUSEUM LT/AVN welk nu gelegen is te
     LIEGE/BIERSET over te brengen naar
     BRASSCHAAT POLYGOON Bij de
     LOODS van de ARTILLERIE MUSEUM

    BRASSCHAAT/POLYGOON werdt gebruikt
    vanaf 1887 voor OBSERVATIE VLUCHTEN via BALLONOBSERVATIE

    In 1910 werdt het EERSTE BELGISCHE MILITAIRE
    VLIEGVELD aangelegd zijnde  EBBT

    Op 15/04/1954 werdt het AIR-OP van de LUCHTMACHT overgedragen naar de ARTILLERIE van DE LANDMACHT
    te BRASSCHAAT POLYGOON ( EBBT) en op 01/09/1954
     werdt tevens 255 daar gevestigd

    EBBT is de geboorteplaats van het LT/AVN van de LANDMACHT dat heden werd overgedragen naar de WING HELI te BEAUVECHAIN (EBBE)

     Het LOGISCHE zou zijn dat het MUSEUL LT/AVN zich
    zou vestigen te BRASSCHAAT POLYGOON
    samen met het MUSEUM van DE ARTILLERIE
    Gezien dit zijn OORSPRONG is en tevens dat er te  EBBE
    geen plaats beschikbaar is  om onze toestellen onder te
     brengen bestaande uit;

    AUSTER

    L18C

    DORNIER 27

    BN

    PUMA

    AUGUSTA 109

    LINK TRAINER


    Tevens is de KACB de eigenaar van een drietal L18C
    toestellen die deze historische vliegtuigen van het
    LT/AVN in de originele kleuren in vlucht beschikbaar
     houden om dit onderdeel van ons
    MILITAIR HISTORISCH PATRIMONIUM
    in vlucht in het BELGISCHE LUCHTRUIM  te zien


    WIJ ZOEKEN STEUN voor dit PROJECT ???


    RENE-LOUIS HAIDON   FOX52@SKYNET.BE
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    NOOT;  er is tevens een ganse PPS beschikbaar over dit PROJECT op aanvraag

    STEUN ONS ..a.u.b ASAP

    08-04-2011 om 16:41 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFIRMATION
    I RECEIVED CONFIRMATION

    In the PRESENT reorganisation at EU-INSTITUTIONS, HQ EUROCONTROL, ECAC and NATIONAL CAA ,

    some of the STRONG PROMOTERS for GENERAL AVIATION are changing ASSIGNMENTS witch mean we loosing support for;

    The IR ( IFR) for the PPL  project

     The propsal for the ABOLISHEN for the MANDATORY ATC-FLIGHT PLAN for VFR crossing INTERNATIONAL BORDERS

     

    08-04-2011 om 05:30 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR OPERATIONS in 2013 ??
    WARNING to NON CAT AIRSPACE USERS

    In the future EU-SES project  I ADVISE

    to follow closely the development in the FAB


    Some of the EXPERTS are proposing;

    -ALL VFR FLIGHTS schoud maka for
    EVERY FLICHT a ATC-FLIGHT PLAN

    -NO UNCONTROLED VFR OPERATIONS
     ABOVE 3000 FT AGL  in vieuw to avoid
     MIDAIR COLLISIONS

    -NO UNCONTROLLED VFR in  
    DENSE TRAFFIC  CTR or TMA

    -ALL VFR  above 3000 ft with 
    OPERATIVE  R/T;SSR-MODE S, TCAS and ELT

    -NUISANCE AVOIDANCE  ( so not only NOISE)
    MINIMIUM FLYING EXCEPT T/O and LANDING to be at
    4500 ft MSL or 3000ft AGL witcherver is highest

    This are sugestions of some EXPERT
    in the FAB and also in FABEC

    07-04-2011 om 15:35 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPOTTING
    In functie van enkele vragen over de plaatsen waar men goed

    kan gaan voor AIRCRAFT SPOTTING  verwijst men mij naar

    www.scramble.nl

    Tevens ben ik ook geintresseerd in uw
     
    persoonlijke bevindingen;

    sylvain.d.w@gmail.com

    06-04-2011 om 20:52 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZENDINGEN RIJKSWACHT
    Enkele ZENDINGEN die ik in mijn geheugen heb;

     -Toezicht met L18C met RIJKSWACHT op oude baan ANTWERPEN/GENT

    -INCIDENT LOCHRISTIE

    -MEDEVAC  VIRTON/ LIEGE

    -Achtervolging moordenaar agent DE LEENER  van KUST tot in NEDERLAND

    -Descente in rappel ploeg DIANE in SINT NIKLAAS GROTE MARKT

    -Opsporing veroorzaker ongeval AUTOSTRADE AALTER

    -Transport BLOED voor LEIDEN

    -Transoport NIEREN  en incident LAKEN

    -NIER naar Nederland over WATEROPERVLAK

    -BOSBRAND in streek TRIER

    -NIER voor LONDEN

    -NBC meetingen MOL, DOEL,en OLEN

    -Project TIHANGE

    -Verdwaalde kinderen HAUTE FAGNES

    -DRUGHOND verplaatsingen

    -Instorting BRUG massenhoven

    -Opbouw voor KENEDY TUNNEL en OPENING

    -SAR langs KUST

    Dit is een snel andwoord over een aantal opdrachten
    met L18C  en ALII

    06-04-2011 om 05:28 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FINANCIEELE MIDDELEN
    Een vraag over de gebruikte FINANCIELE middelen als EU-LOBBYIST
     
    voor IAOPA ten behoeve van
     
    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATION

    Ik beschilte niet over een BUDGET om te besteden aan de
     
    EU MANDATARISSEN

    Elk jaar kwam er een DELEGATIE van DE IAOPA-VIP naar BRUSSEL om een aantal belangrijke personen te bezoeken en meestal was er dan s'avonds een gezamelijke maaltijd met een aantal EU mandatarissen op het budget van
     IAOPA-WORLD

    Ocasioneel zag ik de kans om een der EU-MANDATARISSEN een FAMALIRISATIE VLUCHT in een licht vliegtuig van een der PILOTEN-EIGENAARS te laten deelnemen voor hem of zijn kinderen???

    Dit is alles wat ik kon gebruiken voor PROMOTIE voor onze DOELSTELLINGEN

    05-04-2011 om 18:02 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE SDW op een VRAAGJE
    Men stelde hier de vraag welk de belangrijkste persoon was die ik in mijn EU-LOBBYING heb ontmoet ??

    Als LOBBYIST is dit afhankelijk van de SITUATIE en van het ONDERWERP


    Op een bepaalde dag was het voor mij een der permanent aanwezige DAKLOOSEN in de omgeving van het toenmalig RAAD van de EU

    tevens ontmoete ik soms de  PRESIDENT van het EP

    Ook Mr DELORE heb ik persoonlijk kunnen ontmoeten

    Verschillende EU-COMMISARISEN

    ook adelijke personen zoals een PRINS, GRAAF BARON of nog zo een titeldragers

    maar ik had ook de gewoonte te praten met DE STRAATKEERDERS, KUISPERSONEEL, BEVEILIGINGSPERSONEEL,PERS medewerkers, DE CHAUFFEURS,SECRATARESSEN , ander LOBBYISTEN, POLITIEMENSEN, VEILIGHEIDSAGENTEN, VERHUIZERS,JOURNALISTEN., TOLKEN, VERTALERS.......ENZ


    ELKE MENS kan op een bepaald OGENBLIK voor mij de BELANGRIJKSTE ZIJN en heb daarom steeds in al deze kringen contacten onderhouden

    05-04-2011 om 12:03 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE aan E-MAILTJES
    ZAL STRAKS de VRAGEN via E-MAILTJES verder trachten te beandwoorden;

    even SNEL;

    ZWEEFVLIEGEN is de MOOISTE ERVARING in DE LUCHTVAART

    De MEEST NUTTIGE was de OPLEIDNG van PILOTEN
    alsook DE HELICOPTER vluchten bij DE RIJKSWACHT en MEDISCHE VLUCHTEN

     EEN mijner TARGETS is de LUCHTVAART toegankelijker te maken tot DE JEUGD en hen te motiveren voor de 92 LUCHTVAARTBEROEPEN


    Ik heb mijn LUCHTVAART DROOM waar te maken vooral aan de MILITAIRE PILOTEN   van BAF, RAF,FAF,RCAF, USAF en zelfs GAF welk mij INITIELE OPLEIDING GAVEN

    05-04-2011 om 05:15 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEBRUIKTE AFKORTINGEN
    SORRY voor de gebruikte afkortingen in mijn tekst;

    -MEP            = MEMBER OF EUROPEAN PARLIAMENT
    -EC               = EUROPEAN COMMISION
    -DG               =DIRECTORAAT GENERAAL
    -EP                =EUROPEAN PARLIAMENT  ...........WWW.EUROPARL.EUROPA.EU
    -COR            = COMMITIE of TEGIONS
    -ESC             =ECONOMIC SOCIAL COMMITIE
    -COREPER   = COMMITIE NATIONAL REPRESENTATION
    -EEC             = EUROPEAN ECONOMIC COMMITIE   het begin van de EU
    -EU               =EUROPEAN UNION
    -EGKS          -EUROPESE GEMEENSCHAP KOLEN en STAAL
    -DE RAAD   =hoogste orgaan in de EU

    Voor meer inzicht adviseer ik via GOOGLE deze organen te bekijken

    Het is een zeer komplexe struktuur met de 27 lidstaten en de 24 verschillende talen, reeds verschillende jaren trachten we het EP op slechts een plaats( BRUSSEL) gevestigd te zijn maar het zijn niet de MEPs die dit beslissen maar moet UNANIEM GESTEMD worden in DE RAAD


    Ik hoop dat ik uw vraag volledig heb beandwoord ..........ZONIET ..SAY AGAIN

    04-04-2011 om 21:21 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIJKOMENDE TOELICHTINGEN over LOBBYING in de EU
    In functie van een aantal vragen over mijn aktiviteit als LOBBYIST bij de EU-INSTELLINGEN

     Ook in mijn vroeger BEVROZEN BLOG is er informatie beschikbaar

    http://blog.seniorennet.be/sylvain70

    Uit wat bestaat de aktiviteiten van een lobbyist, hij zal met MEP's, Assistenten, Experts, Consultant ,Adviseurs en de Politieke Goeroes van de politieke partijen praten over de onderwerpen waaraan gewerkt wordt in de EC
    Ook in de EC via de DGs benadert hij de ambtenaren welk aan een onderwerp werken waarin de lobbyist belang steld
    .
    Door deze benaderingen kan men bereiken dat de voorstellen van de EC worden aangepast in de gewenste zin en tevens in het EP de voorgestelde amendementen beinvloeden
    .
    het benaderen van DE RAAD, COREPER,COR,ESC behoort tot de activiteiten

    Het heeft zeker effect en verandert een voorstel geheel van de initiale benadering

    Tevens heeft de oudere LOBBYIST het voordeel van door zijn jaren betrokkenheid in het EU midden veel kennis en ervaringen te hebben opgedaan, tevens zijn de  meeste oudere lobbyisten niet meer in de noodzaak om zich waar te maken nog betrokken bij de financiele gevolgen en financiele aspecten

    Ook de ervaring over de gevoeligheden tussen de Nationaliteiten is van groot belang

    Wij laten ons ook niet meer opjagen door tijdslimieten

     Toen ik een aantal jaren geleden mijn ontslag bekwam van IAOPA voor dewelke ik actief was als lobbyist  sedert 1980,waarvoor ik een vergoeding kreeg voor mijn onkosten maar geen wedde 

    Bekwam ik telefoontjes van individuele MEP die mijn persoonlijke zienswijzen wilden vernemen  over bepaalde aspecten over GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS  en ook andere luchtvaart aspecten

    Toen heb ik mij terug laten betrekken bij het EU gebeuren en krijg ik heden hiervoor geen vergoeding van gemaakte onkosten

    Maar ik vind persoonlijk het nog steeds een eer om bij het belangrijke EU gebeuren betrokken te zijn

    Tevens hebben wij de OUDERE LOBBYISTEN  in onze ervaring nog de wijsheid en de doelstellingen van de stichters van het EEC en de EGKS in ons achterhoofd wat tegenwoordig geheel wordt verwaarloosd 


    Tevens ben ik steeds beschikbaar voor bijkomende vragen te beandwoorden

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    04-04-2011 om 19:10 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOWUP TODAY
    TODAY i ame involved in;
     EU EMERRGENCYREGULATION  297/2011  27/03/2011

    www.deafpilots.org

    www.deafsport.be

     www.volez.com/aeroclub-sourds

    AIR FRANCE 447

    VLIEGANGST

    VACATURE;  PILOOT F16 ???

    www.aviationpressclub.be

    www.efha.eu

    www.wingsforchildren.eu

     www.burendag.be

    www.caa.co.uk/GASIL


    More indormation avaible via
    Plus d'information via
    Meer informatie via

    sylvain.d.w@gmail.com

    04-04-2011 om 15:11 geschreven door SDW

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!